Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
212 p, 4.3 MB Diplomacia y Humor : Los Usos Estratégicos del Humor en la Diplomacia Pública de Japón en España / Matsushima, Kei ; Guarné Cabello, Blai, dir.
L'establiment de l'estratègia política del Cool Japan a la dècada dels 2000 va obrir noves possibilitats en l'àmbit de la diplomàcia pública del Japó, que va començar a fer un ús actiu de la cultura pop als seus programes de promoció nacional. [...]
El establecimiento de la estrategia política del Cool Japan en la década de 2000 abrió nuevas posibilidades en el ámbito de la diplomacia pública de Japón, que empezó a hacer un uso activo de la cultura pop en sus programas de promoción nacional. [...]
The establishment of the Cool Japan strategy in the 2000s opened up new possibilities within the realm of public diplomacy in Japan, which began to make active use of pop culture in its national promotion programs. [...]

2023  
2.
40 p, 928.3 KB Desafíos y recomendaciones de la ciberdiplomacia para la Academia Diplomática Andrés Bello y el Ministerio de Relaciones Exteriores de Chile / Arce Castro, Maximiliano ; Martin Faus, Carlos D., dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Los avances en la tecnología y las comunicaciones han permitido que se desarrolle una ciberdiplomacia, donde los estados pueden transmitir sus valores e ideas a través de las redes sociales de sus representantes en el extranjero. [...]
Advances in technology and communications have allowed the development of the cyberdiplomacy, where states can spread their values and ideas through the social networks of their representatives abroad. [...]

2020
Màster Universitari en Relacions Internacionals, Seguretat i Desenvolupament [1180]  
3.
51 p, 1.4 MB Influencia del "Soft Power" de China en España / Tengo Lacón, Sara ; Pita Céspedes, Gustavo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Para la realización de este trabajo, se ha seguido el marco teórico establecido por el índice The Soft Power 30, que ha servido de guía a la hora de determinar los parámetros utilizados para el análisis del objeto de este estudio: la influencia del soft power de China en España. [...]
Per a la realització d'aquest treball, s'ha seguit el marc teòric establert per l'índex The Soft Power 30, que ha servit de guia a l'hora de determinar els paràmetres utilitzats per l'anàlisi de l'objecte d'estudi d'aquest treball: la influència del soft power de Xina a Espanya. [...]
To carry out this study, the theoretical framework established by the index The Soft Power 30 has been used, serving as a guide to determine the parameters used to analyse the object of study of this paper: the influence of China's soft power in Spain. [...]

2018
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]  
4.
47 p, 600.1 KB La importancia de la presencia cultural en la diplomacia española / Doñate Pérez, Blanca ; Martí Escayol, Maria Antònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. [...]
L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. [...]
The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. [...]

2015
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.