visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Publicidad
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Chemical Ecology and Toxicolog...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
UNITAT D'ECOLOGIA GLOBAL (CREA...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Gestió Aeronàutica. PFC
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Grup de Síntesi Orgànica Ester...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jordi Bigues i Balcells
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Laboratori de Mesures Magnètiq...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Mathematical programming
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
Multimèdia
Multimèdia de la UAB
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Patents
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
prova
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recercat (pendents de repassar...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
Revista española de economia
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Xavier Fàbregas i Comadran, ar...
Classificació de canals
Xavier Fàbregas i Comadran, co...
Cuirs i pells
Xavier Fàbregas i Comadran, do...
Gossos / Cinofília
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Xavier Fàbregas i Comadran, mu...
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
319
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
282
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
16
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
3
registres trobats
Documents de recerca
,
13
registres trobats
Materials didàctics
,
4
registres trobats
Fons personals i institucionals
,
1
registres trobats
Articles
282
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
21 p, 8.3 MB
El estancamiento creativo de la publicidad radiofónica en el nuevo escenario sonoro : análisis del tono y estilo de las inserciones publicitarias
/
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Los trabajos sobre los aspectos más creativos de la publicidad sonora son escasos. Esta investigación pretende cubrir este vacío y pone el foco no solo en los formatos, sino también en el tono y el estilo de las inserciones publicitarias radiofónicas. [...]
There are very few papers on the most creative aspects of sound advertising. This research aims to fill this void and focus not only on the formats, but also on the tone and the style of radio advertisements. [...]
2021 -
10.5209/hics.77077
Historia y comunicación social
,
Vol. 26 Núm. 2 (2021)
, p. 403-415
Registre complet
-
2.
18 p, 353.9 KB
Sonic identity and audio branding elements in Spanish radio advertising
/
Barrio Fraile, Estrella
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Enrique, Ana Mª
(Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona.)
The emotional potential of sound is an excellent resource for companies and institutions seeking to test new ways of communicating with their stakeholders through the senses. However, there are still few organizations that include sound as a conveyer of their corporate identity. [...]
El potencial emocional que té el so és un recurs excel·lent per a les empreses i institucions que busquen testar noves vies de comunicació amb els seus públics interessats a través dels sentits. [...]
El potencial emocional que tiene el sonido es un excelente recurso para las empresas e instituciones que buscan testar nuevas vías de comunicación con sus públicos de interés a través de los sentidos. [...]
2021 -
10.5565/rev/analisi.3330
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura
,
Vol. 65 (2021)
, p. 103-119
Registre complet
-
3.
22 p, 223.3 KB
Políticas de medios y clientelismo : beneficiarios de las campañas de publicidad institucional de la Generalitat de Cataluña (2007-2018)
/
Fernández Alonso, Isabel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Badia Masoni, Quique
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo describe y analiza las políticas en materia de publicidad institucional impulsadas por la Generalitat de Cataluña entre 2007 y 2018. Se aportan datos originales del impacto de las diferentes campañas en las cuentas de los principales medios (prensa, radio, televisión y digitales), comparándolos con las cifras de audiencia. [...]
This article describes and analyzes the institutional advertising policies promoted by the Generalitat of Catalonia between 2007 and 2018. Original data are provided on the impact of the different campaigns on the financial records of the main media (press, radio, television and digital), compared with their audience figures. [...]
2021
Revista de estudios políticos
,
Núm. 191 (2021)
, p. 325-346
Registre complet
-
4.
20 p, 174.0 KB
Consumismo para indignados
/
Soto Ramírez, Juan
(Universidad Autónoma Metropolitana (Unidad Iztapalapa, Mèxic))
En este artículo discuto sobre la forma en cómo han cambiado las prácticas consumistas y, en consecuencia, la publicidad. La publicidad contemporánea tiene el objetivo de que los consumidores desarrollen fidelidad a la marca a través de las emociones y la creación de conexiones. [...]
This paper presents the ways consumerist practices have changed and as consequence publicity. The contemporary publicity aims consumers to develop brand loyalty through emotions and by creating connections. [...]
2022 -
10.5565/rev/athenea.2993
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social
,
Vol. 22 Núm. 1 (2022)
, p. e2993 (Ensayos)
Registre complet
-
5.
6 p, 492.4 KB
Neurociència, publicitat i disseny : diàleg entre la ciència i la intuïció
/
Navalles Villar, Pere
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Les neurociències i les tècniques anomenades de neuromàrketing donen una forma de valoració científica de paràmetres emotius i gustatius de difícil mediació amb altres procediments. Conèixer el perquè interpretem determinats estímuls visuals auditius, gustatius, olfactius i tàctils, ens ho explica l'evolució humana per mitjà de l'estudi de les neurociències.
Neuroscience and so-called neuromarketing techniques provide a form of scientific assessment of emotional and taste parameters that are difficult to mediate with other procedures. Knowing why we interpret certain visual, auditory, gustatory, olfactory, and tactile visual stimuli is explained by human evolution through the study of the neurosciences.
Las neurociencias y las técnicas denominadas de neuromárketing dan una forma de valoración científica de parámetros emotivos y gustativos de dificil mediación con otros procedimientos. Conocer porqué interpretamos determinados estímulos visuales auditivos, gustativos, olfativos y tactiles, nos lo explica la evolución humana por medio del estudi de las neurociencias.
2022 -
10.5565/rev/qp.372
Questiones publicitarias
,
Vol. 5 Núm. 29 (2022)
, p. 11-15
Registre complet
-
6.
10 p, 1.4 MB
Publicidade e meio ambiente : uma análise da campanha "Faça xixi no banho!
/
Oliveira Santana, Dhione
;
de Souza, Jackson
A Mata Atlântica é um dos principais biomas brasileiros, presente em grande parte dos esta- dos, e afeta direta e indiretamente milhões de pessoas. Sendo considerada uma das princi- pais florestas mundiais, com uma das biodiversidades mais ricas do planeta Terra, também é uma das florestas mais ameaçadas. [...]
The Atlantic Forest is one of the main Brazilian biomes, present in most states, and affecting directly indirectly millions of people. Being considered one of the world's leading forests, with one of the richest biodiversities on planet Earth, it is also one of the most endangered forests. [...]
El Bosque Atlántico es uno de los principales biomas brasileños, presente en la mayoría de los estados, que afecta directa indirectamente a millones de personas. Al ser considerado uno de los principales bosques del mundo, con una de las biodiversidades más ricas del planeta Tierra, también es uno de los bosques más amenazados. [...]
2022 -
10.5565/rev/qp.363
Questiones publicitarias
,
Vol. 5 Núm. 29 (2022)
, p. 17-26
Registre complet
-
7.
10 p, 1.6 MB
La imagen obscena como dimensión escatológica en la publicidad de marcas de lujo
/
Vergara Leyton, Enrique
(Pontificia Universidad Católica de Chile) ;
Matus, Pablo
(Pontificia Universidad Católica de Chile) ;
Edwards, Cristóbal
(Pontificia Universidad Católica de Chile)
Este artículo propone una reflexión sobre la imagen transgresora y su potencial comunicativo, tomando como objeto de estudio avisos publicitarios de marcas de lujo que han suscitado controversias públicas debido al carácter sexual de sus mensajes. [...]
The purpose of this paper is to ponder over the communicational potential of images that go beyond limits. The subject of study is luxury brand visual advertisements that have faced public controversies due to the sexual content of their messages. [...]
2022 -
10.5565/rev/qp.370
Questiones publicitarias
,
Vol. 5 Núm. 29 (2022)
, p. 27-36
Registre complet
-
8.
28 p, 3.0 MB
La comunicación de valores en la publicidad durante la primera oleada de covid-19 en España
/
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Badajoz Dávila, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ruiz Castillo, Erika Marisol.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Guajardo Figueroa, Paulina
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Hernández López, Adriana Margarita
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo se miden los valores comunicados en la oleada publicitaria que se distribuyó durante la primera etapa crítica de la pandemia de covid-19 en España. La investigación se apoya en la recopilación en línea de 45. [...]
En aquest article es mesuren valors comunicats en l'onada publicitària que es va distribuir durant la primera etapa crítica de la pandèmia de covid-19 a Espanya. La investigació es basa en la recopilació en línia de 45. [...]
This article measures the values communicated in the wave of advertising launched during the first critical stage of the COVID-19 pandemic in Spain. The research is based on 45,000 on-line responses to 1,880 reception tests by 470 Spanish and Latin American recipients. [...]
2021 -
10.5565/rev/analisi.3361
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura
,
Vol. 65 (2021)
, p. 21-48
Registre complet
-
9.
14 p, 307.9 KB
Valor temático de la ideología de género - uso publicitario en jóvenes venezolanos
/
Baskin Totesaut, Roberto José
(Universidad Simón Bolívar y Universidad Católica Andrés Bello)
Este estudio tuvo como propósito estudiar la valoración del uso publicitario de la temática de la ideología/libertad de género en jóvenes venezolanos de clase media. Se realizó una revisión documental para darle contexto al tema a la par de conocer variables de análisis, y se condujo un estudio cuantitativo especialmente diseñado (técnica de la encuesta). [...]
The purpose of this study was to study the assessment of the advertising use of the theme of gender ideology/freedom in young middle-class Venezuelans. A documentary review was carried out to give context to the subject as well as knowing the analysis variables and a specially designed quantitative study was conducted (survey technique). [...]
2021
Questiones publicitarias
,
Vol. 4 Núm. 28 (2021)
, p. 49-61 (Artículos de investigación)
Registre complet
-
10.
17 p, 393.9 KB
Sobre cómo la cámara puede mostrar la crianza vulnerable desde una mirada inclusiva
/
Lorite, Nicolàs
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo va destinado a reflexionar sobre cómo la cámara puede incorporar de manera inclusiva la crianza vulnerable. Para ello se recogen ciertas pistas teóricas y metodológicas desde los procesos edu-investigadores que vinculan la docencia con la investigación y ambas con la dinamización sociocultural, desde los modelos de investigación audiovisual aplicada e investigación-acción. [...]
This article intends to reflect on how the camera can inclusively incorporate vulnerable parenting. For this purpose, theoretical and methodological clues are collected within the classroom, particularly from the educational-research processes that occur when linking teaching with research and both with sociocultural dynamization, from the models of applied audiovisual research and action research. [...]
2021 -
10.30827/Digibug.69639
Gaceta de Antropología
,
Vol. 37 Núm. 1 (2021)
Registre complet
-
Articles :
282
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
37 p, 2.1 MB
Los valores percibidos por los adolescentes en las diferentes categorías de la publicidad de productos de alimentación
/
Rodríguez-Muñoz, Lorena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En esta presentación se analizan y se comparan los valores percibidos por los adolescentes en los spots de cada una de las siguientes categorías de productos de alimentación: estética corporal, sentirse bien y anuncios neutros. [...]
2017
Congreso Internacional de Cultura Visual
. Barcelona,
3è
: 2017
Registre complet
-
2.
1 p, 191.0 KB
Efectos de la publicidad basada en la imagen corporal en las mujeres con y sin trastorno de la conducta alimentaria (TCA)
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grau Touriño, Antoni
(Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA))
Los objetivos del trabajo son: 1) comparar los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la imagen corporal, en las actitudes incitadas en pacientes ingresadas por TCA y en la población normalizada y 2) analizar en ambos grupos los efectos de dicha publicidad en la incitación a determinados comportamientos negativos y positivos. [...]
2017
Congreso Internacional de Cultura Visual
. Barcelona,
3è
: 2017
2 documents
Registre complet
-
3.
1 p, 111.3 KB
Efectos de la publicidad de productos de alimentación en pacientes ingresadas con TCA
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grau Touriño, Antoni
(Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA)) ;
Cassalé, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Se estudian los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la estética corporal, en las actitudes y los comportamientos incitados en pacientes ingresadas por TCA. Se analizan las diferencias de los efectos de la publicidad en función de la edad (adolescentes, jóvenes y adultas) y la influencia de la variable enfermedad (anorexia o bulimia).
2016
Congreso Hispano Latinoamericano de Trastornos de la Conducta Alimentaria
. Barcelona,
12è
: 2016
2 documents
Registre complet
-
4.
2 p, 150.2 KB
Mensajes publicitarios en TV y estética corporal : fectos de la formación mediática en pacientes ingresadas con TCA
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grau Touriño, Antoni
(Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA)) ;
Cassalé, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Se comparan los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la estética corporal, en las actitudes incitadas en pacientes ingresadas por TCA, que han recibido educación mediática, y en la población normalizada que no la ha recibido. [...]
2016
Congreso Hispano Latinoamericano de Trastornos de la Conducta Alimentaria
. Barcelona,
12è
: 2016
2 documents
Registre complet
-
5.
6 p, 591.6 KB
La publicidad y la imagen corporal
/
Añaños, Elena
;
Rodríguez-Muñoz, Lorena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Elementos de educación mediática dirigidos a los y las adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
2014
Conferencia IES Federica Montseny
. Badia del Vallès,
2014
Registre complet
-
6.
7 p, 801.5 KB
Educación en la publicidad relacionada con la imagen corporal
/
Añaños, Elena
;
Rodríguez-Muñoz, Lorena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Guía de elementos de educación mediática dirigidos a padres y madres de adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
2014
Conferència IES Badia
. Badia del Vallès,
2014
Registre complet
-
7.
25 p, 1.5 MB
Eye tracker : ¿variables exógenas o endógenas en la atención visual a estímulos publicitarios gráficos no comerciales?
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Astals Serés, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
El objetivo principal de la investigación es el análisis, con la tecnología Eye Tracking, de los efectos que las modificaciones de las características exógenas de un estímulo publicitario no comercial y las características endógenas de los sujetos, tienen en la atención visual de los sujetos al observarlo. [...]
2013
Reunión Científica sobre Atención (RECA)
. Palma de Mallorca,
9a
: 2013
2 documents
Registre complet
-
8.
5 p, 282.0 KB
La estética corporal de la publicidad
/
Añaños, Elena
;
Serra Vinardell, Clàudia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
A partir del análisis de los elementos de la publicidad y de su procesamiento cognitivo, se analiza cómo los mensajes relacionados con la estética corporal se procesan en la la adolescencia tardía. [...]
2016
Conferencia temática del IES Josep Brugulat de Banyoles (Girona)
. Banyoles, Catalunya,
:
2016
Registre complet
-
9.
16 p, 1.0 MB
Packaging or image? the interaction is better. Study with eye tracker technology
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Oliver, Andreu
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Este trabajo plantea dar un paso más en el estudio de la atención dispensada a la publicidad a partir del estudio de la atención conjunta (Joint Atentttion), es decir aquella que implica, a través de la mirada, una atención coordinada de un individuo (protagonista del anuncio) con otro (espectador del anuncio) hacia un objeto (producto anunciado). [...]
2015
Symposium Gráfica
. Barcelona, Catalunya,
1r
: 2015
2 documents
Registre complet
-
10.
1 p, 1.3 MB
Non-conventional TV advertising : visual impact and viewer's visual behaviour
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Mas Parera, M. Teresa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Estaún Ferrer, Santiago
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Valli, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
;
Padilla, Alexander
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Jaén, Sonia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Jiménez, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Astals Serés, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Jiménez, Susana
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Estudio realizado con la tecnología del eye tracker, cuyo objetivo es conocer el impacto visual de la pantalla compartida, la animación y la sobreimpresión y la conducta visual del telespectador. Los resultados muestran el valor atencional de las diferentes áreas de la pantalla en función del formato publicitario y de sus características visuals y permiten concluir la efectividad de la utilización de este tipo de estrategias publicitarias televisivas como lo demuestran otros trabajos realizados sobre el recuerdo sugerido de los diferentes anuncios.
2010
SEPEX Conference (Sociedad Española de Psicología Experimental)
. Granada, Andalusia,
8a
: 2010
2 documents
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos :
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
3
registres trobats
1.
18 p, 227.6 KB
Un antecedente fallido del registro hipotecario en la Castilla de los siglos XVI y XVII : la creación y venta de las escribanías de registros de censos e hipotecas
/
Marcos Martín, Alberto
(Universidad de Valladolid)
Este capítulo estudia la creación y venta de las escribanías de censos e hipotecas en la Castilla de los siglos XVI y XVII como un antecedente del moderno registro hipotecario. Pero sobre todo analiza las causas que hicieron fracasar dicho proyecto, nacido en realidad como un arbitrio de la Corona para recaudar ingresos extraordinarios.
This chapter studies the creation and sale of the clerks's offices' censos and mortgages in Castile in the sixteenth and seventeenth centuries as a precedent of the modern mortgage registry. However, above all it analyzes the causes that made this project fail, born in reality as an expedient of the Crown to raise extraordinary incomes.
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca d'Estudis d'Història Cultural 2020
Pasados y presente. Estudios para el profesor Ricardo García Cárcel
,
2020,
p. 427-444
Registre complet
-
2.
7 p, 41.3 KB
Cómo la publicidad está cambiando la piel
/
Lorente, Joaquín
(Euro RSCG World Wide)
La actividad publicitaria está inmersa en un proceso de transformación radical -según la opinión del autor de este capítulo- que afecta a todos sus componentes, en buena medida a causa del aumento de las posibilidades comunicativas del momento actual. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB
,
2007,
p. 271-277
Registre complet
-
3.
20 p, 141.9 KB
La publicidad
/
Bergés Saura, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Sabater, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
El presente capítulo analiza el mercado de la publicidad en Cataluña, uno de los más importantes del Estado. El texto analiza la inversión en los medios catalanes -con la prensa concentrando la mayor parte de la misma, seguida por la televisión y la radio- e identifica cuáles son los principales anunciantes catalanes, que en conjunto representan la quinta parte de la inversión en el conjunto de España. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB
,
2007,
p. 85-1003
Registre complet
-
Documents de recerca
13
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
79 p, 2.2 MB
Creación y desarrollo de un e-commerce
/
Balsach Garcia-Cascon, Jan
;
Suárez Ramírez, Pedro,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
La tendencia global hacia el mundo online es cada vez más notable. Son pocas las empresas que no han digitalizado su negocio o no han empezado a hacerlo, ya que es una opción obligatoria para su supervivencia. [...]
The global trend towards the online world is increasingly noticeable. Few companies have not digitized their business or have not started to do so, since it is a mandatory option for their survival options. [...]
2021
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
950
]
2 documents
Registre complet
-
2.
82 p, 1.5 MB
El efecto de la música en la publicidad
/
Fernandez Rof, Mireia
;
Gheorghe, Cristina Stefania
;
López Belbeze, María Pilar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball d'investigació té la finalitat de conèixer l'efecte de la música en els anuncis publicitaris. Per una banda, es vol estudiar en quina mesura la tipologia de la música influeix en les emocions de les persones i, per una altra, si les emocions afecten en la publicitat. [...]
El presente trabajo de investigación quiere conocer el efecto de la música en los anuncios publicitarios. Por un lado, se pretende saber en qué medida la tipología de la música influye en las emociones de las personas y, por otro, descubrir si las emociones afectan en la publicidad.
The following research aims to study the effect of music in advertising. On the one hand, it aims to know if musical typology influencing people's emotions and on the other hand, find out if emotions affect advertising.
2020
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
Registre complet
-
3.
54 p, 1.6 MB
Estereotipos en la publicidad de la televisión japonesa : el papel de los extranjeros en los anuncios de TV
/
Marin Ruiz, Dani
;
Beltrán, Joaquín,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu d'aquest treball és analitzar la publicitat a la televisió japonesa, i en concret la motivació per recórrer a estereotips que categoritzen els estrangers en funció de la seva aparença i lloc d'origen. [...]
El objetivo de este trabajo es analizar la publicidad en la televisión japonesa, y en concreto la motivación para recurrir a estereotipos que categorizan a los extranjeros en función de su apariencia y lugar de origen. [...]
The objective of this work is to analyze advertising on Japanese television, and specifically the motivation to resort to stereotypes that categorize foreigners according to their appearance and place of origin. [...]
2019
Estudis d'Àsia Oriental
[
0
]
Registre complet
-
4.
283 p, 2.7 MB
Una aproximación científica a la desigualdad de género entre las personas creadoras: el acceso de las mujeres a la función de directoras creativas en las agencias de publicidad catalanas como garantía de feminización de la creatividad publicitaria
/
Roca, David, UAB
;
Obradors, Matilde,
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Alegre Rodríguez, Isam
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Natalia Pueyo,
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La intención de este trabajo de investigación es: describir las características sociodemográficas de las mujeres que trabajan en el sector de la creatividad publicitaria en Cataluña. Identificar la forma en que la mujer asume su perfil de "creativa", y conocer el entorno profesional donde se desarrolla su vida y su trabajo y, por tanto, la conciliación de su vida personal y profesional.
Bellaterra, UAB 2009
Registre complet
-
5.
29 p, 1.1 MB
Análisis de la evolución de la construcción estereotipada de la mujer en los anuncios de la marca Codorniu
/
Suarez Gil, Vanesa
;
Perceval, José María,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
En la societat actual la importància dels mitjans de comunicació a incrementat, tant pel fet de produir continguts com per reproduir practiques generalitzades i reforçar valors socialment apressos. [...]
En la sociedad actual la importancia de los medios de comunicación ha incrementado, tanto para producir contenido como para reproducir prácticas generalizadas y reforzar valores socialmente aprendidos. [...]
Nowadays, the importance of the media has increased, both to produce content and to reproduce generalized practices, and to reinforce socially learned values. Advertisement is a quick and effective way to do so, since through television, the influence is greater. [...]
2019-06-15
Grau en Humanitats
[
1139
]
Registre complet
-
6.
72 p, 1.9 MB
La publicidad ilícita : uno de los actos desleales más utilizados en el mercado
/
Shui, Yuan yuan
;
Rodríguez del Valle Iborra, José Antonio,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
En el presente estudio, se ha realizado un análisis de la publicidad ilícita en el marco de los actos de competencia desleal, partiendo de su concepción y de los distintos supuestos de publicidad ilícita hasta la obtención de un resultado verídico sobre la creciente frecuencia de uso de este acto desleal. [...]
In the present essay, there has been an analysis about the illicit advertising, in accordance with the unfair competition's laws, from its conception and the different cases of illicit advertising until obtaining a veridical result about the increasing frequency of use of this disloyal act. [...]
2019
Grau en Dret
[
949
]
Registre complet
-
7.
13 p, 3.4 MB
NearHobby : oci al teu voltant
/
Mesa Cabrera, Carlos
;
Grau Sala, Ramon,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest treball té com a objectiu apropar entitats d'oci i clubs esportius a usuaris potencials mitjançant la creació de dues aplicacions: una aplicació mòbil i una aplicació web. Amb aquestes aplicacions es vol facilitar la interacció entre usuari i entitat. [...]
This project aims at bringing leisure entities and sports clubs closer to potential users through the creation of two apps: a mobile app and a web app. What we want with these apps is to make easier the interaction between users and entities. [...]
Este trabajo tiene como objetivo acercar entidades de ocio y clubes deportivos a usuarios potenciales mediante la creación de dos aplicaciones: una aplicación móvil y una aplicación web. Con estas aplicaciones se quiere facilitar la interacción entre usuario y entidad. [...]
2017-06-28
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
8.
79 p, 1.6 MB
Obsesión 90-60-90 : comportamientos derivados de la publicidad de estética corporal en las adolescentes
/
Serra Vinardell, Clàudia
;
Añaños, Elena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Se analizan en qué medida la publicidad relacionada con la estética corporal incita a las adolescentes a realizar determinados comportamientos relacionados con la dieta y el ejercicio físico, entre otros. [...]
2016
Registre complet
-
9.
49 p, 2.7 MB
Recursos socio-linguisticos en la publicidad china
/
Crehuet Gramatyka, Jaime
;
Zhou, Minkang,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
El siguiente es un análisis sobre algunos aspectos socio-lingüísticos de la lengua china. Uno de los errores frecuentes que se hace al analizar algo muy diferente a lo conocido es analizar a partir de los parámetros de uno mismo. [...]
El següent és una anàlisi sobre alguns aspectes socio-lingüístics de la llengua xinesa. Un dels errors freqüents que es fa a l'analitzar una cosa molt diferent al que és analitzar a partir dels paràmetres d'un mateix. [...]
The following is a study of some socio-linguistic aspects of the Chinese language. One of the common mistakes made when analyzing something very different from the known is analyze from the parameters of self. [...]
2016
Grau d'Estudis de l'Àsia Oriental
[
823
]
Registre complet
-
10.
37 p, 968.8 KB
Análisis comparativo de textos de publicidad en español, inglés y ruso
/
Papertnaia, Natalia
;
Navtanovich, Liudmila,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente Trabajo de Final de Grado consiste en un estudio de las particularidades de la traducción publicitaria. Tratándose de un tema tan amplio como es el fenómeno publicitario, se decidió optar por limitar el estudio a la publicidad comercial, concretamente, a la publicidad televisiva (videos en español, inglés y ruso). [...]
El present Treball de Fi de Grau consisteix en un estudi de les particularitats de la traducció publicitària. Tractant-se d'un tema tan ampli com és el fenomen publicitari, es va decidir optar per limitar l'estudi a la publicitat comercial, concretament, a la publicitat televisiva (vídeos en espanyol, anglès i rus). [...]
This end of course work consists of detailed study on the singularities of advertising translation. This being such a broad subject, it was decided to focus on television advertising (videos in Spanish, English and Russian). [...]
2015
Grau en Traducció i Interpretació
[
1203
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
13
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
4
registres trobats
1.
30 p, 1.8 MB
Modelos psicológicos del comportamiento del consumidor
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Principales modelos psicológicos que explican el comportamiento del consumidor.
2018
Registre complet
-
2.
24 p, 920.2 KB
Ell@s son así. Estereotipos de género en los presentador@s de informativos
/
Teruel, Ana
;
Añaños, Elena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Se presentan los fundamentos y los resultados más importantes de la investigación sobre el análisis de los estereotipos de género en los presentadores de informativos de TV de las principales cadenas españolas. [...]
2016
Registre complet
-
3.
31 p, 2.9 MB
Belleza con B de báscula : relación entre los estereotipos de género y la publicidad en los productos de culto al cuerpo
/
Gallego-Medina, Carla
;
Añaños, Elena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Seminario sobre los estereotipos de género en publicidad.
A partir de un análisis exhaustivo de la publicidad de los anuncios de culto al cuerpo, se presentan las características de los estereotipos de belleza femeninos y masculinos de este tipo de publicidad, así como también los valores que los jóvenes asocian a este tipo de publicidad y la valoración que realizan sobre la conveniencia de la utilización de los estereotipos de belleza estrudiados.
2015
Registre complet
-
4.
48 p, 1.0 MB
Recursos digitals en Publicitat i Relacions públiques
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos digitals sobre publicitat i relacions públiques que es poden consultar a la UAB: catàleg UAB, bases de dades, revistes i llibres digitals, sumaris, tesis doctorals, pàgines web i eines d'especial interès (Trobador+, Mendeley, El Quiosc, DDD, etc. [...]
2015 (
Fonts d'informació
)
6 documents
Registre complet
-
Fons personals i institucionals
1
registres trobats
1.
3 p, 764.0 KB
Fax de José Ignacio Latorre a Ríos, Periodista Coordinador d'Asoce Publicidad, informant sobre el Congrés de Físics i el Centre de Física de Benasc
/
Latorre, José Ignacio
26 maig 1995
Accés restringit a la UAB
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.