Resultats globals: 10 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 122.6 KB La comunicación directiva interna en las agencias de publicidad españolas / Etayo Pérez, Cristina (Universidad de Navarra. Departamento de Empresa Informativa) ; Preciado Hoyos, Ángela (Universidad de Antioquia)
La comunicación interna en las empresas se ha configurado como uno de los activos estratégicos clave para la gestión. En este contexto adquiere especial relevancia la comunicación que los directivos mantienen con sus empleados. [...]
Internal communication in companies has become one of the key strategic assets for management. In this context, the communication that managers maintain with their employees acquires special relevance. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 11-29  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
65 p, 713.0 KB La Publicitat Institucional de la Generalitat de Catalunya (2019-2021) : Contractació, planificación, avaluació i mitjans beneficiaris / Garcia Latorre, Marc ; Fernández Alonso, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza les actuacions en matèria de publicitat institucional que la Generalitat de Catalunya ha portat a terme entre els anys 2019 i 2021. S'insereix en la contractació de les empreses de creativitat i les agències de mitjans, els criteris de planificació, els procediments d'avaluació i els principals mitjans beneficiaris. [...]
Este trabajo analiza las actuaciones en materia de publicidad institucional que la Generalidad de Cataluña ha llevado a cabo entre los años 2019 y 2021. Se inserta en la contratación de las empresas de creatividad y las agencias de medios, los criterios de planificación, los procedimientos de evaluación y los principales medios beneficiarios. [...]
This work analyzes the actions in the field of institutional advertising that the Generalitat de Catalunya has carried out between the years 2019 and 2021. It is inserted in the recruitment of creative companies and media agencies, the planning criteria, the procedures evaluation and the main beneficiary means. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
2.
223 p, 16.9 MB Creación de VOLÁTIL, una agencia de publicidad digital especializada en el sector de la gastronomía y la restauración. Un caso práctico real / López Barreto, Amanda ; Mata Torner, Laia ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG es basa en la creació de l'agència digital VOLÁTIL. Aquesta agència digital estarà especialitzada en la gestió i disseny de les estratègies necessàries a les Xarxes Socials per a negocis pertanyents al sector de la gastronomia i la restauració (restaurants, cafeteries, cocteleries, bars, pastisseries).
Este TFG se basa en la creación de la agencia digital VOLÁTIL. Esta agencia digital estará especializada en la gestión y diseño de las estrategias necesarias en Redes Sociales para negocios pertenecientes al sector de la gastronomía y la restauración (restaurantes, cafeterías, coctelerías, bares, pastelerías).
This thesis explains the creation of VOLÁTIL, a digital agency. This digital agency will specialize in the management and design of the necessary strategies in the Social Media Networks of the gastronomy and catering industry business (restaurants, cafes, cocktails, bars, pastry shops).

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
182 p, 16.5 MB ADDWOMEN : Presència de dones en els departaments creatius d'agències de publicitat a Espanya (2019) / Suárez Arenas, Aina ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'estudi d'aquesta recerca és la mesura de la presència de dones creatives. En aquest cas, s'obtenen dades del nombre de creatives que conformen els departaments creatius de les principals agències d'Espanya. [...]
El objeto de estudio de esta investigación es la medida de la presencia de mujeres creativas. En este caso, se obtienen datos del número de creativas que conforman los departamentos creativos de las principales agencias de España. [...]
The object of study of this research is the measurement of the presence of creative women. In this case, data is obtained on the number of creative companies that make up the creative departments of the main agencies in Spain. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
99 p, 7.9 MB Meraki comunicación : plan de empresa para la creación de una agencia de comunicación / Rubio Tabeni, María ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un pla d'empresa per posar en marxa Meraki, una agència de comunicació especialitzada en comunicació digital dirigida a petites empreses dedicades a la venda al detall de roba per a dona, sabateria, complements i bijuteria situades a la costa del Maresme.
Este proyecto consiste en la creación de un plan de empresa para poner en marcha Meraki, una agencia de comunicación especializada en comunicación digital dirigida a pequeñas empresas dedicadas a la venta al por menor de ropa para mujer, zapatería, complementos y bisutería situadas en la costa del Maresme.
This project is about the creation of a business plan to launch Meraki, a communication agency specialized in digital communication aimed at small businesses engaged in the retail sale of women's clothing, footwear, accessories and costume jewellery located at the coast of Maresme.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
108 p, 1.4 MB Transformación digital y publicidad : la planificación estratégica digital en las agencias / Forniés Rodríguez, Alba ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La digitalització ha produït canvis en tots els departaments de les agències de publicitat. En aquest estudi s'investiga com ha afectat la transformació digital al departament de planificació estratègica, oferint una visió general de la situació actual de la planificació estratègica digital a les agències.
La digitalización ha producido cambios en todos los departamentos de las agencias de publicidad. En este estudio se investiga cómo ha afectado la transformación digital en el departamento de planificación estratégica, ofreciendo una visión general de la situación actual de la planificación estratégica digital en las agencias.
Digitization has brought some changes to all the departments of the advertising agencies. This study investigates how digital transformation has affected the account planning department, providing an overview of the current situation of digital strategic planning in the agencies.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
36 p, 1.7 MB Kaelum : emprender y crear una nueva agencia de comunicación / Gallés Faz, Carlota ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte pensat per a posar fonament a una nova agència de comunicació que actuaria en el món de la comunicació digital, els esdeveniments i les solucions TIC.
Proyecto pensado para marcar las bases de una nueva agencia de comunicación que actuaria en el ámbito de la comunicación digital, los eventos y las soluciones TIC.
Project designed to lay the technical basics for starting a new communications agency who is going to intervene on the digital communication, events and TIC sphere.

2016
Grau en Periodisme [971]  
7.
38 p, 1.2 MB Publicitat informativa vs. publicitat persuasiva dels automòbils / Aumatell Tió, Meritxell ; Olivella, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Dia a dia podem veure una gran varietat d'anuncis de cotxes a la televisió, però a pocs d'ells prestem atenció i encara menys ens parem a pensar en les empreses que hi ha el darrera. Si ens centrem més concretament en un tipus d'anuncis, per exemple, el dels automòbils, que és un producte que està a la seva etapa de maduresa, i que per tant, és un producte conegut per el mercat i ja no cal informar per donar-lo a conèixer. [...]
2015
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documents
8.
145 p, 9.9 MB L'Autoedició en el departament creatiu de l'agència de publicitat : repercussions en el director d'art / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Herreros Arconada, Mario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
A finales de la decada de los ochenta, se produce una revolución en las agencias de publicidad: la autoedición. Este hecho cambiaria de manera importante la forma de trabajar del director de arte publicitario. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
4 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.