Resultats globals: 18 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 10 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 7 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 1.0 MB Contenidos y servicios para la televisión digital / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Pese a los pronósticos de múltiples gurús que la realidad desmiente, la televisión no sólo no ha muerto frente a Internet, sino que se revitaliza en su articulación con las nuevas redes y soportes. [...]
The predictions about television from all the gurus have been proven false by reality: Not only has television survived the impact of Internet, it has even revitalized itself through new networks and supports. [...]

2010
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 84 (Julio-Septiembre 2010) , p. 1-6  

Documents de recerca 10 registres trobats  
1.
87 p, 4.7 MB Audi i BMW : anàlisi de marca i percepció visual dels consumidors / Segura Divisón, Marta ; Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG tractarà d'investigar si els consumidors perceben i reben la mateixa informació i valors que les marques volen comunicar amb la seva imatge de marca i els seus spots.
Este TFG intentará investigar si los consumidores perciben y reciben la misma información y valores que las marcas quieren comunicar amb su imagen de marca y con sus spots.
This TFG wants to discover if the consumers receive and perceive the same information and values that the brands want to communicate with his brand image and with his spots.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
167 p, 20.4 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació aplicada consisteix a analitzar la publicitat audiovisual des del camp de la direcció d'art en les 10 marques de perfums més venudes. L'instrument d'estudi que s'utilitza és una anàlisi de contingut on es recullen els ítems primordials en la direcció d'art. [...]
La investigación aplicada consiste en analizar la publicidad audiovisual desde el campo de la dirección de arte en las 10 marcas de perfumes más vendidas. El instrumento de estudio que se utiliza es un análisis de contenido donde se recogen los ítems primordiales de la dirección de arte. [...]
This applied research consists of analysing audiovisual advertising of the top 10 best-selling perfume brands from art direction way. A content analysis has been used as study instrument where the most important items of art direction are collected. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
253 p, 12.5 MB La influencia de la música de los spots publicitarios en el recuerdo de marca de los receptores / Fígols Raduà, Maria ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada vegada és més difícil captar l'atenció del consumidor i aconseguir que aquest recordi la gran quantitat d'anuncis a la que és exposat cada dia. La música és un element imprescindible en els anuncis televisius, que ajuda a expressar emocions i a transmetre missatges. [...]
Cada vez es más difícil captar la atención del consumidor y conseguir que este recuerde la gran cantidad de anuncios a la que es expuesto cada día. La música es un elemento imprescindible en los anuncios televisivos, que ayuda a expresar emociones y a transmitir mensajes. [...]
It is increasingly difficult to capture the attention of the consumer and to get him to remember the large number of ads to which he is exposed at every day. Music is an essential element in television spots, which helps to express emotions and transmit messages. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
56 p, 1.8 MB La financiación de RTVE : consecuencias de un modelo inestable / Garcia Navarro, Judith ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El canvi de finançament de la Corporació RTVE va marcar un abans i un després a la televisió pública a Espanya. Des de la supressió de la publicitat, l’Entitat ha hagut de dependre en excés de les subvencions i això ha dificultat la seva capacitat per a mantenir una economia i una gestió estables. [...]
El cambio de financiación de la Corporación RTVE marcó un antes y un después en la televisión pública en España. Desde la supresión de la publicidad, el Ente ha tenido que depender en exceso de las subvenciones y esto ha dificultado su capacidad para mantener una economía y una gestión estables. [...]
The funding change of RTVE Corporation was a turning point for the economic running of public television in Spain. Since the abolition of advertising, the broadcasting entity has had to rely in excess on subsidies and this has hindered its ability to maintain a stable economy and management. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
61 p, 1.5 MB El canon de belleza en las presentadoras de informativos de televisión / Carrera Gómez, Aroa ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El cànon de bellesa que, actualment, promou la publicitat de la moda ha influenciat a la societat al llarg dels anys. Aquest treball pretén analitzar si les presentadores dels informatius de televisió també estan afectades per aquest cànon, comparen les seves característiques visuals amb les del cànon de bellesa actual; y comprovar si això influeix als nostres televidents a l'hora d'escollir un informatiu de més qualitat.
El canon de belleza que, actualmente, promueve la publicidad de la moda ha influenciado a la sociedad a lo largo de los años. Este trabajo pretende analizar si las presentadoras de los informativos de televisión también están afectadas por dicho canon, comparando sus rasgos visuales con las características del canon de belleza actual; y comprobar si esto influye a nuestros telespectadores a la hora de elegir un informativo de más calidad.
The canon of beauty that currently promotes fashion advertising has influenced the society over the years. This paper analyzes whether the presenting TV news are also affected by this canon, comparing their visual features with the characteristics of the current canon of beauty ; and check whether this influences our viewers when choosing a better quality information .

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
494 p, 2.0 MB El producte i la seva vinculació amb la presència del model humà en la publicitat : una anàlisi de la publicitat televisiva durant la dècada 1970-1980 / Camps Monsech, Joan Ramon ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En aquesta tesi doctoral s'analitza la presència i el protagonisme de l'objecte/producte dels espots publicitaris espanyols durant la dècada 1970-1980. L'objectiu de la present investigació està centrat en determinar o no el protagonisme de l'objecte/producte en la publicitat televisiva durant el període estudiat i, saber al mateix temps, quina és la vinculació que aquest estableix amb la presència del model humà. [...]
En esta tesis doctoral se analiza la presencia y el protagonismo del objecto/producto en los espots publicitarios españoles durant la dècada 1970-1980. El objetivo de la presente investigación está centrado en determinar o no el protagonismo del objecto/producto en la publicidad televisiva durante el periodo estudiado y, saber al mismo tiempo, cuál es la vinculación que éste establece con la presencia del modelo humano. [...]
This thesis analyses the presence and leading role of object/product in televison commercials during 70's decade in Spain. The objective of this research was to draw the leading role of object/product during this decade and to know his linking with the human model. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
190 p, 4.1 MB Processament i eficàcia de les formes noves (formats no convencionals) de publicitat televisiva / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
2010  
8.
227 p, 5.2 MB PYMES, televisión digital y publicidad en Brasil : una propuesta de modelo de servicio / Carneiro, Rafael Gonçalez ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
9.
274 p, 3.1 MB Efecte de la complexitat de l'aplicació i del tipus d'incentiu sobre la motivació en publicitat interactiva per a televisió / Aymerich Franch, Laura ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La tesi doctoral titulada "Efecte de la complexitat de l'aplicació i del tipus d'incentiu sobre la motivació en publicitat interactiva per a televisió" explora les motivacions del consumidor vers la publicitat interactiva a la televisió i vers interactuar amb les seves aplicacions. [...]
The doctoral thesis entitled "Effect of application complexity and incentive type on motivation in interactive advertising for television" explores consumer motivations towards interactive advertising applications for television and interacting with its applications. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
10.
60 p, 9.5 MB El Uso de la voz en la publicidad audiovisual dirigida a los niños / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Rodríguez Bravo, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
12 documents

Documents gràfics i multimèdia 7 registres trobats  
1.
Bob Garfield's Ad-thropology / Garfield, Bob ; London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [199-?].

Hai Karate aftershave -- Ambush calogne -- Chef Boy-ar-dee-- Jello Whip 'n chill -- Joy (Eddie Lambert, Mary Tyler Moore, Dick Van Dyke) -- Chevrolet (Fred MacMurray) -- Spring cigarettes -- Little hostess buffet -- Milton Bradley games -- Uncle Ben's quick rice -- Virginia slims cigarettes -- Diet Rite coke -- O.B. tampons -- Rive gauche cologne and Mascara -- Peter Jackson cigarettes -- DuMaurier cigarettes -- L&M cigarettes -- True cigarettes -- Fanta -- Reingold beer -- Mustang Ford (McLean Stevenson) -- Black label beer -- Colt 45 beer -- Kennedy for president -- Goldwater for president.  

2.
Bob Garfield's In my day job, I'm a movie star / Garfield, Bob ; London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [199-?].

Jello and Dream Whip (Carol Channing)--Campbell's soups (Dave Marr)--Kent cigarettes (Dick Van Dyke, Mary Tyler Moore)--U.S. Commemorative stamps (Ernest Borgnine)--Good n' Plenty candy (Jason Alexander)--Aramis--Band Aids (John Travolta)--Javelin Amer. Motors--Apple computers (Kevin Costner)--La Choy Chow Mein (Muppetts)--Mattel toyes--Faberge shampoo (Farrah Fawcett)--Yardley false eyelashes ("Twiggy")--Lady Clairol (Inger Stevens)--Coty Cremestick lipstick (Joey Heatherton)--Carling Black label beer (Arte Johnson)--Lionel electric cars (Arte Johnson)--Coca-Cola (Barbara McNair)--Sprite (Gerry Mulligan)--Schacker beer (Louis Armstrong)--Billy beer (Billy Carter)--Awake orange juice (Bette Davis).  

3.
Directors, from commercials to feature films : Vol. 1 / London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [2004?].

Woody Allen, Jon Amiel, Paul Arden, Michael Bay, Bruce Beresford, Tim Burton, Martin Campbell, Martha Fiennes, Mike Figgis, William Friedkin, Bob Giraldi.  

4.
Directors, from commercials to feature films : Vol. 2 / London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [2004?].

Tony Kaye, David Kellogg, David Lynch, Garry Marshall, Mark Pellington, Alex Proyas, Rob Saunders, Fred Schepisi, Jake Scott, Ridley Scott.  

5.
Directors, from commercials to feature films : Vol. 3 / London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [2004?].

Tony Scott, Jim Sheridan,.  

6.
Directors, from commercials to feature films : Vol. 4 / London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [2004?].  
7.
Bob Garfield's whoa, man, flashbacks! / Garfield, Bob ; London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [199-?].

Chef Boy-ar-dee -- Salem cigarettes -- Mattel Vrroom bicycles -- Jingle jump toy -- Happy soup -- Hormel tender chunk ham -- Firebrand beef strips -- Feel free soda -- King cola -- Viewmaster -- Nifty pushbutton binder -- National semiconductor Adversary game (Home version of "Pong") -- Titanic board game -- "Balance of Power" game -- Talking shrinkin' violette doll -- Labatt's 50 ale -- Farmers Insurance (Jack Benny, Dennis Day, Ed McMann in a parody of Peter, Paul and Mary) -- 7 up Cola -- Icee drink -- On the wind cologne -- Yardley Oh! de London cologne -- Hazel Bishop cosmetics -- Style Lite hairspray -- Pontiac -- Rambler -- Corvair.  


Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.