Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
38 p, 1.2 MB Publicitat informativa vs. publicitat persuasiva dels automòbils / Aumatell Tió, Meritxell ; Olivella, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Dia a dia podem veure una gran varietat d'anuncis de cotxes a la televisió, però a pocs d'ells prestem atenció i encara menys ens parem a pensar en les empreses que hi ha el darrera. Si ens centrem més concretament en un tipus d'anuncis, per exemple, el dels automòbils, que és un producte que està a la seva etapa de maduresa, i que per tant, és un producte conegut per el mercat i ja no cal informar per donar-lo a conèixer. [...]
2015
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.