Resultats globals: 341 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 66 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 12 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 226 registres trobats
Materials didàctics, 7 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 26 registres trobats
Articles 66 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 1.9 MB Valorar la Publicidad / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La valoración del trabajo publicitario, especialmente el que va asociado a la creatividad, lejos de ser un dictamen objetivo se asemeja más a la arbitrariedad o desconocimiento del sujeto evaluador. [...]
La valoració del treball publicitari, especialment el que va associat a la creativitat, lluny de ser un dictamen objectiu s'assembla més a l'arbitrarietat o desconeixement del subjecte avaluador. El fons de la qüestió és si tot és mesurable o només algunes coses: ¿és mesurable la creativitat? Són fiables els estudis d'audiències? La transferència de coneixement obliga a l'acadèmia al fet que el coneixement sigui verídic (científic). [...]
The valuation of advertising work, especially that which is associated with creativity, far from being an objective opinion, is more similar to the arbitrariness or ignorance of the evaluating subject. [...]

2018 - 10.5565/rev/qp.319
Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 22 (2018) , p. 51-58 (Editorial)  
2.
4 p, 421.3 KB Diseño gráfico publicitario / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Obra ressenyada: Daniel TENA PARERA, Diseño gráfico publicitario. Madrid: Editorial Síntesis, 2017.
La ressenya bibliogràfica que a continuació es presenta fa referència a la darrera publicació del professor de la Universitat Autònoma de Barcelona, Daniel Tena Parera. El contingut d'aquesta obra aborda amb rigor i solvència la temàtica del disseny gràfic i la direcció d'art en publicitat. [...]
La reseña bibliográfica que a continuación se presenta hace referencia a la última publicación del profesor de la Universidad Autónoma de Barcelona, Daniel Tena Parera. El contenido de esta obra aborda con rigor y solvencia la temática del diseño gráfico y la dirección de arte en publicidad. [...]
The present bibliographic review goes remitted to the last publication of the professor of the Autonomous University of Barcelona, Daniel Tena Parera. The content tackles with rigour and depth the subjects of graphic design and direction of art in advertising. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.108
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 99-101 (Reseñas)  
3.
8 p, 274.4 KB Una aproximación a la publicidad de cosméticos en las revistas femeninas editadas en España / Benito Martín, Lucía
Este trabajo analiza la publicidad gráfica de las marcas del creciente sector de la belleza y los cosméticos. Se estudian los anuncios aparecidos en su medio de preferencia: las revistas femeninas (editadas en España). [...]
This work analyzes the graphic advertising of the brands of the growing sector of beauty and cosmetics. We study the advertising insertions appearing in their favorite medium: women's magazines (published in Spain). [...]
Aquest treball analitza la publicitat gràfica de les marques del creixent sector de la bellesa i els cosmètics. S'estudien els anuncis apareguts en el seu mitjà de preferència: les revistes femenines (editades a Espanya). [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.118
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 77-84 (Investigación)  
4.
9 p, 213.9 KB Més enllà dels diners : noves formes de produir i col·laborar / Berlinguer, Marco (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fuster Morell, Mayo, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Martínez Moreno, Ruben (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Aquest treball afronta un fenomen emergent caracteritzat pel canvi i l’experimentació continus: la creació col·laborativa de continguts audiovisuals online. L’anàlisi se centra a analitzar quins són els models de sostenibilitat d’aquest tipus de creació, i presta una atenció particular a diferents modalitats d’ús de la publicitat. [...]
This paper addresses an emerging phenomenon characterized by constant change and experimentation: the collaborative creation of audiovisual content online. The analysis wants to focus on models of sustainability of collaborative online creation, paying particular attention to the use of different forms of advertising. [...]

2013
Quaderns del CAC, Vol. 16 Núm. 39 (Juliol 2013) , p. 49-56  
5.
14 p, 178.2 KB Docupublicidad : la función del "pathos" en el "storytelling" del documental publicitario / Panarese, Paola (Università degli studi di Roma "La Sapienza". Department of Communication and Social Research) ; Suárez Villegas, Juan Carlos (Universidad de Sevilla. Facultad de Comunicación)
Una creciente desafección hacia la publicidad tradicional y la exigencia de autenticidad en la comunicación han llevado a los consumidores a privilegiar, en el último decenio, formas de publicidad más acompasadas con los intereses de su público de referencia y a integrarlas como piezas más informativas que promocionales al convertir el contenido de la marca en parte de su narración. [...]
Growing intolerance towards traditional advertising and the demand for authenticity in communication and marketing offerings have, in the last decade, led consumers to privilegeforms of promotional communication content of a less spectacular and more informative nature, which is also integrated with the programming of the media, instead of inserted parasitically into it. [...]
Una creixent desafecció envers la publicitat tradicional i l'exigència d'autenticitat en la comunicació han portat els consumidors a privilegiar, en l'últim decenni, formes de publicitat més acompassades amb els interessos del seu públic de referència i a integrar-les com a peces més informatives que promocionals en convertir el contingut de la marca en part de la seva narració. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3115
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 63-76 (Articles)  
6.
16 p, 187.8 KB Beyond Advertising Narratives : "Josefinas" and their storytelling products / Dias, Liliana (Universidade Católica Portuguesa) ; Dias, Patrícia (Universidade Católica Portuguesa)
In the last few years, advertising narratives have become increasingly important. Facing an environment of fierce competition and communication overload, brands needed to reinvent their communication strategies, and stories became protagonists, particularly in the digital environment. [...]
En els últims anys, la narrativa s'ha convertit en un component cada vegada més important de la publicitat. En un ambient de competència feroç i abundància de comunicació, les marques han necessitat reinventar les seves estratègies de comunicació. [...]
En los últimos años, la narrativa se ha convertido en un componente cada vez más importante de la publicidad. En un ambiente de competencia feroz y abundancia de comunicación, las marcas han necesitado reinventar sus estrategias de comunicación, y las narrativas se convertirán en protagonistas, sobre todo en el ambiente digital. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3118
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 47-62 (Articles)  
7.
16 p, 131.2 KB El pensament únic a través de la publicitat i l'homogeneïtzació de la identitat territorial : un estudi de cas de les Illes Balears / Sala, Eduard (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Casellas, A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
A partir d’una reflexió sobre el pensament únic, el procés de creació de marca i la utilització del territori en el màrqueting s’estudia quina imatge es genera sobre la identitat territorial de les Illes Balears. [...]
2015 - 10.2436/20.3002.01.89
Treballs de la Societat Catalana de Geografia, Vol. 79 (2015) , p. 295-310  
8.
11 p, 323.2 KB Reality TV com a laboratori d’experimentació per a noves formes d’integració publicitària als canals generalistes de TDT a Espanya / Delgado Reina, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Guerrero, Sheila
El nostre estudi examina la interacció entre les formes d’inserció de publicitat afavorides per les últimes normatives europees i el flux de programació. Aquest article se centra en els gèneres de l’Info-show, on es donen tant una gran diversitat de formes de publicitat com unes taxes molt altes de saturació publicitària, i on es produeixen les principals innovacions en el desenvolupament de missatges publicitaris. [...]
Nuestro estudio examina la interacción entre las formas de inserción de publicidad favorecidas por las últimas normativas europeas y el flujo de programación. Este artículo se centra en los géneros del Info-show, en donde se dan tanto una gran diversidad de formas de publicidad como unas tasas muy altas de saturación publicitaria, y en donde se producen las principales innovaciones en el desarrollo de mensajes publicitarios. [...]
Our study examines the interactions between the forms of advert insertions methods favoured by the latest European standards and by programming flows. This article focuses on the infotainment genre, which displays both a wide variety of forms of advertising and very high rates of advertising saturation, and where the main innovations are occurring in the development of advertising messages. [...]

2016
Quaderns del CAC, Vol. 19 Núm. 42 (Juliol 2016) , p. 75-85
3 documents
9.
2 p, 223.2 KB La publicitat que t’arriba i no ho saps / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2582 (16 de gener de 2018) , p. 40-41  
10.
2 p, 256.2 KB Quan l’èxit d’un restaurant depèn de la seva reputació a la xarxa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2372 (16 de juny de 2017) , p. 40-41  

Articles : 66 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
8 p, 1002.5 KB La publicitat i la imatge corporal a l'inici de l'adolescència / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Elements d'educació mediàtica, adreçats als i les estudiants de l'inici de l'adolescència, relacionats amb els estereotips de imatge corporal transmesos per la publicitat.
2015
Conferencia IES Pere Calders. Cerdanyola del Vallès, 2015  
2.
19 p, 1.8 MB Del consum capitalista al consumidor de la crisi: repercussions a la comunicació publicitària de la premsa escrita / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Targa, Ester ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Aquest treball analitza els elements formals i estructurals de comunicació dels anuncis de la premsa escrita catalana amb més tirada corresponents a l'època nadalenca anterior a la crisi i a l'època de la crisi; també s'analitzen el missatge comunicatiu i la inversió publicitària en ambdues èpoques. [...]
2014
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 6a : 2014
2 documents
3.
13 p, 1.1 MB Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker: "Vine a donar sang" / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
2013
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013
2 documents
4.
24 p, 591.4 KB Los marcadores gramaticales y fónicos de cortesía en el lenguaje publicitario / Alcoba, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filología Espanyola) ; Poch, Dolors, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
2006
Simposio Internacional de la Sociedad Española de Lingüística. Lleó (Castella i Lleó), 35è : 2006  
5.
17 p, 1.5 MB Is there gender bias in the assessment of advertising creativity? / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Gender discrimination in creative departments has been studies using surveys, content analyses, and qualitative methods (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that there exists interest in variables related with assessing advertising creativity (Koslow et al. [...]
2012
International Conference on Research in Advertising, 11a : 2012  
6.
21 p, 1.0 MB ¿Y tú que miras?. Low attention : atención visual a estímulos publicitarios integrados en la pantalla TV / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Valli, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Desde la atención visual se investigan, entre otros, en qué condiciones estímulos irrelevantes activan la atención involuntaria mediante el fenómeno de la captura atencional y obtienen prioridad atencional. [...]
2011
Reunión Científica sobre Atención. Sevilla, Andalusia, 8a : 2011
2 documents
7.
16 p, 501.1 KB Jóvenes internautas : comportamiento y reactancia psicológica ante la publicidad de internet / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Padilla, Alexander ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La evolución de Internet en la sociedad ha producido un cambio de los hábitos de consumo de la información, especialmente entre los jóvenes. Este escenario es muy atractivo para la publicidad, que ha generado una gran variedad de formatos que aparecen interrumpiendo la navegación. [...]
2011
Congreso Comunicación y Educación : estrategias de alfabetización mediatica, 1er : 2011
2 documents
8.
28 p, 1.3 MB Noves formes de comunicació publicitària televisiva : impacte visual, reconeixement cognitiu, reactància psicològica i comportament del telespectador / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La multiplicació de les cadenes de TV i la diversificació dels nous suports (Internet i tecnologia mòbil) estan generant grans canvis en la Comunicació Publicitària. El tradicional spot està deixant pas a tot un seguit de formats anomenats Publicitat no Convencional (PNC) o Accions Especials (AAEE) i tot un seguit de obreimpressions, pantalles dividides, animacions, banners i altres formats comunicatius i/o publicitaris, apareixen a la pantalla televisiva (TV) mentre l’espectador està mirant la programació. [...]
2011
Jornades de Recerca en Comunicació dels Països Catalans, 3es : 2011
2 documents
9.
10 p, 100.1 KB Materials virtuals d’autoaprenentatge en aplicacions gràfiques per a la Llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte d’elaboració de materials virtuals d’autoaprenentatge en programari gràfic per al Grau de publicitat i Relacions Públiques té l’objectiu de desenvolupar unitats videotutorials adaptades a les necessitats docents d’alumnes i professors de cara a complir els perfils professionals que hi són relacionats. [...]
The project of virtual materials for graphical software tools has the objective of developing video-tutorial units adapted to the educational needs of professors and students of advertising and public relations degree at UAB. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
10.
9 p, 70.7 KB Desenvolupament d’una comunitat virtual dinàmica d'integració acadèmico-laboral en creativitat publicitària dins el pla pilot de publicitat i relacions públiques / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte ve motivat per l’absència en l’actualitat d’una eina tecnològica que lligui el món acadèmic amb el professional per a perfils especialitzats que genera el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. [...]
This project tries to solve a current lack of technological tools that allow to link the professional with the academic world, according the specific profiles of graduates that the career in Advertising and Public Relations is providing. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Contribucions a jornades i congressos : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
Questiones publicitarias / Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
La revista publica articles científics, assaigs i ressenyes sobre qüestions relacionades amb l'àrea de coneixement de la comunicació audiovisual i la publicitat des de qualsevol de les perspectives que es poden adoptar i que són del seu interès.
Sevilla : Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. Facultad de Ciencias de la Información, 1993-2015
25 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
8 p, 70.6 KB Reglament del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
2015  
2.
12 p, 85.0 KB Reglament del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2011  
3.
10 p, 144.8 KB Comunitat virtual dinàmica d'integració academicolaboral en creativitat publicitària / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fernàndez, Betsaida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El projecte d'una comunitat virtual dinàmica (CVD) pretén facilitar als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques la seva incorporació al món laboral com a culminació del seu aprenentatge, a través de la vinculació de dos tipus de públics: alumnes i apallones que ja estan inserits al món laboral. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 65-74
4 documents

Documents de recerca 226 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
102 p, 1.6 MB Eficàcia de l'storytelling com a estratègia publicitària / Villodres Santana, Carla ; Lázaro, Patrícia , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi centra la seva atenció en l’estratègia publicitària de l’storytelling i en els beneficis que aporta a les marques que la utilitzen. L’estudi està compost per una part teòrica on es fa referència a diverses investigacions sobre l’storytelling i una part empírica en la qual s’analitza una mostra de peces audiovisuals per determinar si es poden considerar com a storytelling i descobrir quins són els aspectes que afavoreixen l’eficàcia de les campanyes a través d’una enquesta.
El siguiente estudio centra su atención en la estrategia publicitaria del storytelling y en los beneficios que aporta a las marcas que la utilizan. El estudio está compuesto por una parte teórica donde se hace referencia a diversas investigaciones sobre el storytelling y una parte empírica en que se analiza una muestra de piezas audiovisuales para determinar si se pueden considerar como storytelling y descubrir cuales son los aspectos que favorecen la eficacia de las campañas a través de una encuesta.
The following study focuses on the advertising strategy of storytelling and the benefits it brings to the brands that use it. The study is composed of a theoretical part that refers to various reseach studies on storytelling and an empirical part in which a sample of audiovisual pieces is analyzed to determine if they can be considered as storytelling and discover what are the aspects that favor the effectiveness of the campaigns through a survey.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
122 p, 27.4 MB Disfunció narcotitzant en temps de xarxes socials / Vilaseca del Río, Carme ; Morató Bullido, Jordi , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball de recerca basat en la teoria de la disfunció narcotitzant de Lazarsfeld i Merton aplicada a la publicitat a través de xarxes socials, que s'ha volgut validar en joves de la ciutat de Manresa. [...]
Trabajo de investigación basado en la teoría de la disfunción narcotizante de Lazarsfeld y Merton aplicada a la publicidad a través de redes sociales, que se ha querido validar en jóvenes de la ciudad de Manresa. [...]
Research work based in Lazarsfeld and Merton's narcotizing dysfunction theory applied to advertising through social networks, which has been tested within youngsters living in Manresa. The extracted results show remarkable differences between small and big users: a major level of insensibility, translated in a menor reaction to social advertising impacts, is perceived among those who spend more time on social networks. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
63 p, 6.5 MB Nomini : Creación y Desarrollo de un Proyecto Digital / Servert Alonso-Misol, Rodrigo ; Pérez-Quintanilla, Miguel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació i desenvolupament de Nomini, un projecte digital per a l'aprenentatge d'idiomes durant la infància. El treball comprèn la investigació prèvia, la creació de marca, el desenvolupament del producte, l'estratègia publicitària i l'elaboració de pressupostos.
Creación y desarrollo de Nomini, un proyecto digital para el aprendizaje de idiomas durante la infancia. El trabajo comprende la investigación previa, la creación de marca, el desarrollo del producto, la estrategia publicitaria y la elaboración de presupuestos.
Creation and development of Nomini, a digital project for language learning during childhood. The work includes pre-research, branding, product development, advertising strategy and budgeting.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
195 p, 2.7 MB Cánones de belleza en la publicidad de moda  / Recordà Fouces, Júlia  ; Menal Casas, Jordi , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza els cànons de bellesa en la publicitat de moda i els canvis que s'han produït al llarg de la història, donant major importància als canvis que s'estan produint en l'actualitat. [...]
El presente trabajo analiza los cánones de belleza en la publicidad de moda y los cambios que se han producido a lo largo de la historia, dando mayor importancia a los cambios que se están produciendo en la actualidad. [...]
The present work analyzes the canons of beauty in fashion advertising and the changes that have taken place throughout history, giving greater importance to the changes that are taking place nowadays. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
117 p, 4.3 MB Pla de Comunicació: YogaOne by Dir Sabadell / Azorín Pérez, Patricia ; Tello Martin, Meritxell ; Bezares Osaba, Amaya , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La finalitat del nostre projecte ha sigut realitzar un pla de comunicació per la franquícia YogaOne by DIR Sabadell. Després d'analitzar l'empresa i la seva competència, hem creat un pla de comunicació per dur a terme en la ciutat de Sabadell. [...]
La finalidad de nuestro proyecto ha sido realizar un plan de comunicación para la franquicia YogaOne by DIR Sabadell. Tras analizar la empresa y su competencia, hemos creado un plan de comunicación para llevar a cabo en la ciudad de Sabadell. [...]
Our project's purpose has been create a communication plan to the YogaOne by DIR Sabadell franchise. After we analyze the company and its competence, we have created a communication plan to carry out in Sabadell's city. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
126 p, 16.6 MB Estudio sobre la personalidad de los influencers en Instagram / Ramírez Villanueva, Andrea ; Ullod Pujol, Ana María , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han esdevingut una eina més per al nostre dia a dia, presentant així un nou model de comunicació i deixant enrera la forma tradicional de com la societat es relaciona. Aquesta investigació pretén conèixer si existeix una sèrie de factors comuns o característiques en la personalitat dels influencers, els quals han esdevingut un model publicitari, on el seu paper va més enllà de ser intermediaris entre la marca i els seus públics o ambaixadors de la propia marca.
Las redes sociales se han convertido en una herramienta más para nuestro día a día, presentando así un nuevo modelo de comunicación y dejando atrás la forma tradicional de como la sociedad se relaciona. [...]
Social networks have become a tool for our day to day, thus presenting a new communication model and leaving behind the traditional way of how society relates. This research aims to know if there are a number of common factors or characteristics in the personality of the influencers, which have become an advertising model, where their role goes beyond being mere intermediaries between the brand and its public or ambassadors of the same.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
64 p, 4.8 MB El rol femení en publicitat : Comparativa entre la publicitat del Pròxim Orient i Occident / Martín Torrens, Marta ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca es presenta una comparativa entre les publicitats dels països del Pròxim Orient i dels països considerats occidentals; concretament es realitza una comparació de la representació del rol de la figura femenina en aquestes dues publicitats. [...]
En esta investigación se presenta una comparativa entre las publicidades de los países de Oriente Próximo y los países considerados occidentales; concretamente se realiza una comparación de la representación del rol de la figura femenina en estas dos publicidades. [...]
In this research, there is a comparison between advertising in the countries of the Near East and the countries considered Western; specifically, a comparison is made of the representation of the role of the female figure in these two areas. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
167 p, 20.4 MB Comunicando a través de la seducción : Análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació aplicada consisteix a analitzar la publicitat audiovisual des del camp de la direcció d'art en les 10 marques de perfums més venudes. L'instrument d'estudi que s'utilitza és una anàlisi de contingut on es recullen els ítems primordials en la direcció d'art. [...]
La investigación aplicada consiste en analizar la publicidad audiovisual desde el campo de la dirección de arte en las 10 marcas de perfumes más vendidas. El instrumento de estudio que se utiliza es un análisis de contenido donde se recogen los ítems primordiales de la dirección de arte. [...]
This applied research consists of analysing audiovisual advertising of the top 10 best-selling perfume brands from art direction way. A content analysis has been used as study instrument where the most important items of art direction are collected. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
138 p, 4.1 MB Creación de una marca y de un plan de comunicación para una marca distribuidora de instrumentos online / Lagos Araya, Alexis ; Capmany, Miquel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A les següents pàgines crearem i donarem a conèixer la marca d'una botiga en línia d'instruments musicals. El contingut s'estructurarà en tres fases clares, investigació, estratègia i implementació. [...]
En las siguientes páginas vamos a crear y dar a conocer la marca de una tienda online de instrumentos musicales. El contenido se estructurará en tres fases claras, investigación, estrategia e implementación. [...]
In the following pages we will create and advertise the brand of an online musical instruments store. The content will be structured in three clear stages, research, strategy and implementation. In the first stage, the research phase, we will analyse in depth the micro environment and macro environment of the electronic commerce of musical instruments. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
92 p, 45.1 MB La personificació en política : El cas d'Inés Arrimadas / Jané Galan, Gisela ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció dels Mass Media en la societat obliga a la comunicació política a simplificar el seu llenguatge per adaptar-se a noves audiències, desenvolupant així noves tècniques comunicatives. En aquest treball es dóna explicació a com el partit Ciutadans, durant les eleccions per la Generalitat de Catalunya el desembre de 2017, es va servir d'aquestes tècniques, en concret de la personificació política. [...]
La irrupción de los Mass Media en la sociedad obliga a la comunicación política a simplificar su lenguaje para adaptarse así a nuevas audiencias, desarrollando nuevas técnicas comunicativas. En este trabajo se da explicación a cómo el partido Ciudadanos, durante las elecciones por la Generalidad de Cataluña en diciembre de 2017, se sirvió de estas técnicas, en concreto de la personificación política. [...]
The emergence of Mass Media in society forces political communication to simplify its language to adapt it to new audiences, thus developing new communication techniques. This work explains how Ciutadans, during the elections for the Generalitat de Catalunya in December 2017, used these techniques, in particular the political personification. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 226 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 7 registres trobats  
1.
59 p, 2.5 MB Cerca i gestió de la informació: fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
2018 (Fonts d'informació)
2 documents
2.
48 p, 1.0 MB Recursos digitals en Publicitat i Relacions públiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos digitals sobre publicitat i relacions públiques que es poden consultar a la UAB: catàleg UAB, bases de dades, revistes i llibres digitals, sumaris, tesis doctorals, pàgines web i eines d'especial interès (Trobador+, Mendeley, El Quiosc, DDD, etc. [...]
2015 (Fonts d'informació)
6 documents
3.
2 p, 322.0 KB Àudio i vídeo. Recursos digitals / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia dels recursos d'àudio i vídeo en línea que ofereix la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General: bases de dades de publicitat, música i efectes sonors, etc.
2018 (Recursos temàtics)  
4.
8.3 KB El poder creatiu de la paraula / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual amb motiu del I Congrés Publiràdio. Versa sobre l'ús creatiu de la paraula, especialment en l'entorn de la ràdio i la publicitat.
2010  
5.
4.8 KB Publicitat interactiva / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual sobre una forma de fer publicitat que demana la participació del consumidor. Trobareu publicacions, recursos a Internet, recursos a les Biblioteques de la UAB i una classificació per mitjans (Internet, mòbils, televisió i publicitat exterior) que inclou exemples de tècniques utilitzades (com l'advergaming) i campanyes publicitàries concretes.
2008  
6.
2.0 KB Publicitat a internet / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre el fenomen de la publicitat per internet.
2005  
7.
5.0 KB La protecció dels drets dels consumidors / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
En els darrers anys i degut a l'aplicació d'una economia cada cop més globalitzada, les actituds i les pautes dels consumidors s'han anat modificant. Les institucions i les administracions es troben amb una creixent necessitat de cercar mecanismes de protecció dels consumidors que facilitin l'exercici de la seva llibertat d'elecció. [...]
1999 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Documents gràfics i multimèdia 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
289.3 MB Biblioteques al teu servei / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo promocional.
2016  
2.
1 p, 11.8 MB Comunicació en la política : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Comunicació en la política" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 20 de març i el 15 de maig de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG sobre els diferents aspectes de la comunicació en el camp de la política.
2015  
3.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
4.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
683x1024, 320.0 KB Exposició "Creativitat : homenatge a José María Ricarte" / Sierra Hinojosa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Fotografies de l'exposició "Creativitat : homenatge a José María Ricarte" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 12 de desembre de 2011 i el 31 de gener de 2012 amb material de l'obra de José María Ricarte i sobre la creativitat en la publicitat en general.
2011
17 documents
6.
1 p, 11.6 MB El poder creatiu de la paraula : exposició virtual i presencial amb motiu del I Congrés Publiradio / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de les exposicions virtual i presencial "El poder creatiu de la paraula" organitzades amb motiu del I Congrés Publiradio per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General durant els mesos d'abril i maig de 2010.
2010  
7.
320x240, 1.0 KB El Servicio de Bibliotecas de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Vídeo promocional. Conozca las instalaciones, los servicios y los productos que ofrecemos en las Bibliotecas de la UAB.
2010  
8.
320x240, 1020 bytes The UAB Library Service / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Promotional video. Meet the facilities, services and products available in the UAB Libraries.
2010  
9.
232.6 MB El Servei de Biblioteques de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Vídeo promocional. Conegueu les instal·lacions, els serveis i els productes que trobareu a les Biblioteques de la UAB.
2010
2 documents
10.
1 p, 4.0 MB Dones i publicitat. Consum d'objectes, objecte de consum / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Dona i publicitat" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General al desembre de 2009. Consta de llibres, revistes, cartells i audiovisuals sobre el tema del sexisme en la publicitat. [...]
2009  

Documents gràfics i multimèdia : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.