Resultats globals: 320 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 65 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 12 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 206 registres trobats
Materials didàctics, 7 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 26 registres trobats
Articles 65 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 421.3 KB Diseño gráfico publicitario / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Obra ressenyada: Daniel TENA PARERA, Diseño gráfico publicitario. Madrid: Editorial Síntesis, 2017.
La ressenya bibliogràfica que a continuació es presenta fa referència a la darrera publicació del professor de la Universitat Autònoma de Barcelona, Daniel Tena Parera. El contingut d'aquesta obra aborda amb rigor i solvència la temàtica del disseny gràfic i la direcció d'art en publicitat. [...]
La reseña bibliográfica que a continuación se presenta hace referencia a la última publicación del profesor de la Universidad Autónoma de Barcelona, Daniel Tena Parera. El contenido de esta obra aborda con rigor y solvencia la temática del diseño gráfico y la dirección de arte en publicidad. [...]
The present bibliographic review goes remitted to the last publication of the professor of the Autonomous University of Barcelona, Daniel Tena Parera. The content tackles with rigour and depth the subjects of graphic design and direction of art in advertising. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.108
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 99-101 (Reseñas)  
2.
8 p, 274.4 KB Una aproximación a la publicidad de cosméticos en las revistas femeninas editadas en España / Benito Martín, Lucía
Este trabajo analiza la publicidad gráfica de las marcas del creciente sector de la belleza y los cosméticos. Se estudian los anuncios aparecidos en su medio de preferencia: las revistas femeninas (editadas en España). [...]
This work analyzes the graphic advertising of the brands of the growing sector of beauty and cosmetics. We study the advertising insertions appearing in their favorite medium: women's magazines (published in Spain). [...]
Aquest treball analitza la publicitat gràfica de les marques del creixent sector de la bellesa i els cosmètics. S'estudien els anuncis apareguts en el seu mitjà de preferència: les revistes femenines (editades a Espanya). [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.118
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 77-84 (Investigación)  
3.
9 p, 213.9 KB Més enllà dels diners : noves formes de produir i col·laborar / Berlinguer, Marco (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fuster Morell, Mayo, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Martínez Moreno, Ruben (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Aquest treball afronta un fenomen emergent caracteritzat pel canvi i l’experimentació continus: la creació col·laborativa de continguts audiovisuals online. L’anàlisi se centra a analitzar quins són els models de sostenibilitat d’aquest tipus de creació, i presta una atenció particular a diferents modalitats d’ús de la publicitat. [...]
This paper addresses an emerging phenomenon characterized by constant change and experimentation: the collaborative creation of audiovisual content online. The analysis wants to focus on models of sustainability of collaborative online creation, paying particular attention to the use of different forms of advertising. [...]

2013
Quaderns del CAC, Vol. 16 Núm. 39 (Juliol 2013) , p. 49-56  
4.
14 p, 178.2 KB Docupublicidad : la función del "pathos" en el "storytelling" del documental publicitario / Panarese, Paola (Università degli studi di Roma "La Sapienza". Department of Communication and Social Research) ; Suárez Villegas, Juan Carlos (Universidad de Sevilla. Facultad de Comunicación)
Una creciente desafección hacia la publicidad tradicional y la exigencia de autenticidad en la comunicación han llevado a los consumidores a privilegiar, en el último decenio, formas de publicidad más acompasadas con los intereses de su público de referencia y a integrarlas como piezas más informativas que promocionales al convertir el contenido de la marca en parte de su narración. [...]
Growing intolerance towards traditional advertising and the demand for authenticity in communication and marketing offerings have, in the last decade, led consumers to privilegeforms of promotional communication content of a less spectacular and more informative nature, which is also integrated with the programming of the media, instead of inserted parasitically into it. [...]
Una creixent desafecció envers la publicitat tradicional i l'exigència d'autenticitat en la comunicació han portat els consumidors a privilegiar, en l'últim decenni, formes de publicitat més acompassades amb els interessos del seu públic de referència i a integrar-les com a peces més informatives que promocionals en convertir el contingut de la marca en part de la seva narració. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3115
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 63-76 (Articles)  
5.
16 p, 187.8 KB Beyond Advertising Narratives : "Josefinas" and their storytelling products / Dias, Liliana (Universidade Católica Portuguesa) ; Dias, Patrícia (Universidade Católica Portuguesa)
In the last few years, advertising narratives have become increasingly important. Facing an environment of fierce competition and communication overload, brands needed to reinvent their communication strategies, and stories became protagonists, particularly in the digital environment. [...]
En els últims anys, la narrativa s'ha convertit en un component cada vegada més important de la publicitat. En un ambient de competència feroç i abundància de comunicació, les marques han necessitat reinventar les seves estratègies de comunicació. [...]
En los últimos años, la narrativa se ha convertido en un componente cada vez más importante de la publicidad. En un ambiente de competencia feroz y abundancia de comunicación, las marcas han necesitado reinventar sus estrategias de comunicación, y las narrativas se convertirán en protagonistas, sobre todo en el ambiente digital. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3118
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 47-62 (Articles)  
6.
16 p, 131.2 KB El pensament únic a través de la publicitat i l'homogeneïtzació de la identitat territorial : un estudi de cas de les Illes Balears / Sala, Eduard (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Casellas, A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
A partir d’una reflexió sobre el pensament únic, el procés de creació de marca i la utilització del territori en el màrqueting s’estudia quina imatge es genera sobre la identitat territorial de les Illes Balears. [...]
2015 - 10.2436/20.3002.01.89
Treballs de la Societat Catalana de Geografia, Vol. 79 (2015) , p. 295-310  
7.
11 p, 323.2 KB Reality TV com a laboratori d’experimentació per a noves formes d’integració publicitària als canals generalistes de TDT a Espanya / Delgado Reina, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Guerrero, Sheila
El nostre estudi examina la interacció entre les formes d’inserció de publicitat afavorides per les últimes normatives europees i el flux de programació. Aquest article se centra en els gèneres de l’Info-show, on es donen tant una gran diversitat de formes de publicitat com unes taxes molt altes de saturació publicitària, i on es produeixen les principals innovacions en el desenvolupament de missatges publicitaris. [...]
Nuestro estudio examina la interacción entre las formas de inserción de publicidad favorecidas por las últimas normativas europeas y el flujo de programación. Este artículo se centra en los géneros del Info-show, en donde se dan tanto una gran diversidad de formas de publicidad como unas tasas muy altas de saturación publicitaria, y en donde se producen las principales innovaciones en el desarrollo de mensajes publicitarios. [...]
Our study examines the interactions between the forms of advert insertions methods favoured by the latest European standards and by programming flows. This article focuses on the infotainment genre, which displays both a wide variety of forms of advertising and very high rates of advertising saturation, and where the main innovations are occurring in the development of advertising messages. [...]

2016
Quaderns del CAC, Vol. 19 Núm. 42 (Juliol 2016) , p. 75-85
3 documents
8.
2 p, 223.2 KB La publicitat que t’arriba i no ho saps / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2582 (16 de gener de 2018) , p. 40-41  
9.
2 p, 256.2 KB Quan l’èxit d’un restaurant depèn de la seva reputació a la xarxa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2372 (16 de juny de 2017) , p. 40-41  
10.
2 p, 115.3 KB Arriben els nous "influencers" : més "indies" i autèntics / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2249 (12 de febrer de 2017) , p. 78-79  

Articles : 65 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
8 p, 1002.5 KB La publicitat i la imatge corporal a l'inici de l'adolescència / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Elements d'educació mediàtica, adreçats als i les estudiants de l'inici de l'adolescència, relacionats amb els estereotips de imatge corporal transmesos per la publicitat.
2015
Conferencia IES Pere Calders. Cerdanyola del Vallès, 2015  
2.
19 p, 1.8 MB Del consum capitalista al consumidor de la crisi: repercussions a la comunicació publicitària de la premsa escrita / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Targa, Ester ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Aquest treball analitza els elements formals i estructurals de comunicació dels anuncis de la premsa escrita catalana amb més tirada corresponents a l'època nadalenca anterior a la crisi i a l'època de la crisi; també s'analitzen el missatge comunicatiu i la inversió publicitària en ambdues èpoques. [...]
2014
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 6a : 2014
2 documents
3.
13 p, 1.1 MB Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker: "Vine a donar sang" / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
2013
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013
2 documents
4.
24 p, 591.4 KB Los marcadores gramaticales y fónicos de cortesía en el lenguaje publicitario / Alcoba, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filología Espanyola) ; Poch, Dolors, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
2006
Simposio Internacional de la Sociedad Española de Lingüística. Lleó (Castella i Lleó), 35è : 2006  
5.
17 p, 1.5 MB Is there gender bias in the assessment of advertising creativity? / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Gender discrimination in creative departments has been studies using surveys, content analyses, and qualitative methods (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that there exists interest in variables related with assessing advertising creativity (Koslow et al. [...]
2012
International Conference on Research in Advertising, 11a : 2012  
6.
21 p, 1.0 MB ¿Y tú que miras?. Low attention : atención visual a estímulos publicitarios integrados en la pantalla TV / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Valli, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Desde la atención visual se investigan, entre otros, en qué condiciones estímulos irrelevantes activan la atención involuntaria mediante el fenómeno de la captura atencional y obtienen prioridad atencional. [...]
2011
Reunión Científica sobre Atención. Sevilla, Andalusia, 8a : 2011
2 documents
7.
16 p, 501.1 KB Jóvenes internautas : comportamiento y reactancia psicológica ante la publicidad de internet / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Padilla, Alexander ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La evolución de Internet en la sociedad ha producido un cambio de los hábitos de consumo de la información, especialmente entre los jóvenes. Este escenario es muy atractivo para la publicidad, que ha generado una gran variedad de formatos que aparecen interrumpiendo la navegación. [...]
2011
Congreso Comunicación y Educación : estrategias de alfabetización mediatica, 1er : 2011
2 documents
8.
28 p, 1.3 MB Noves formes de comunicació publicitària televisiva : impacte visual, reconeixement cognitiu, reactància psicològica i comportament del telespectador / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La multiplicació de les cadenes de TV i la diversificació dels nous suports (Internet i tecnologia mòbil) estan generant grans canvis en la Comunicació Publicitària. El tradicional spot està deixant pas a tot un seguit de formats anomenats Publicitat no Convencional (PNC) o Accions Especials (AAEE) i tot un seguit de obreimpressions, pantalles dividides, animacions, banners i altres formats comunicatius i/o publicitaris, apareixen a la pantalla televisiva (TV) mentre l’espectador està mirant la programació. [...]
2011
Jornades de Recerca en Comunicació dels Països Catalans, 3es : 2011
2 documents
9.
10 p, 100.1 KB Materials virtuals d’autoaprenentatge en aplicacions gràfiques per a la Llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte d’elaboració de materials virtuals d’autoaprenentatge en programari gràfic per al Grau de publicitat i Relacions Públiques té l’objectiu de desenvolupar unitats videotutorials adaptades a les necessitats docents d’alumnes i professors de cara a complir els perfils professionals que hi són relacionats. [...]
The project of virtual materials for graphical software tools has the objective of developing video-tutorial units adapted to the educational needs of professors and students of advertising and public relations degree at UAB. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
10.
9 p, 70.7 KB Desenvolupament d’una comunitat virtual dinàmica d'integració acadèmico-laboral en creativitat publicitària dins el pla pilot de publicitat i relacions públiques / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte ve motivat per l’absència en l’actualitat d’una eina tecnològica que lligui el món acadèmic amb el professional per a perfils especialitzats que genera el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. [...]
This project tries to solve a current lack of technological tools that allow to link the professional with the academic world, according the specific profiles of graduates that the career in Advertising and Public Relations is providing. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Contribucions a jornades i congressos : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
Questiones publicitarias / Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
La revista publica articles científics, assaigs i ressenyes sobre qüestions relacionades amb l'àrea de coneixement de la comunicació audiovisual i la publicitat des de qualsevol de les perspectives que es poden adoptar i que són del seu interès.
Sevilla : Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. Facultad de Ciencias de la Información, 1993-2015
24 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
8 p, 70.6 KB Reglament del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
2015  
2.
12 p, 85.0 KB Reglament del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2011  
3.
10 p, 144.8 KB Comunitat virtual dinàmica d'integració academicolaboral en creativitat publicitària / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fernàndez, Betsaida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El projecte d'una comunitat virtual dinàmica (CVD) pretén facilitar als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques la seva incorporació al món laboral com a culminació del seu aprenentatge, a través de la vinculació de dos tipus de públics: alumnes i apallones que ja estan inserits al món laboral. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 65-74
4 documents

Documents de recerca 206 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
145 p, 7.2 MB El Proceso creativo publicitario: la importancia de las apropiaciones artísticas en la práctica de la dirección de arte en Brasil y España / Esteves, Roberta Fernandes ; Entenza Rodríguez, Ana I., (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Rom, Josep, 1963-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
Considerando la estrecha relación entre arte y publicidad, con sus asimetrías e intercambios de códigos y lenguajes, la investigación busca demostrar la importancia de las apropiaciones artísticas en la dirección de arte publicitaria. [...]
Considering the close relationship between art and advertising, with its asymmetries and exchanges of codes and languages, this research seeks to demonstrate the significance of artistic appropriations in advertising art direction. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
2 documents
2.
La Interacción entre marcas y usuarios en Facebook: comentarios, shares, likes y clics / Lavilla Raso, Montse, autor. ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
Mentre algunes empreses encara es qüestionen la utilitat de les xarxes socials a la seva estratègia, aquesta tesis mostra la interacció que es dona en aquestes xarxes, entre usuaris i marques. Els usuaris mitjançant les converses amb altres usuaris a les xarxes socials, estan participant activament a la configuració de la personalitat de les marques, així com construint la notorietat de les mateixes. [...]
Mientras algunas empresas todavía se cuestionan la utilidad de las redes sociales en su estrategia, esta tesis muestra la interacción que se da en estas redes, entre usuarios y marcas. Los usuarios a través de conversaciones con otros usuarios en redes sociales, están participando activamente en la configuración de la personalidad de las marcas, así como construyendo la notoriedad de las mismas. [...]
While some companies are still questioning the usefulness of social networks in their strategy, this thesis shows the relevance of the interaction that occurs in these networks between users and brands. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
3.
Evaluación de los modelos creativos de Goldenberg, Mazursky & Solomon para el desarrollo y análisis de anuncios publicitarios / Aguilera Hernández, Raúl Alejandro ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
Esta investigación tiene como objeto de estudio la creatividad publicitaria a través del uso de los 8 modelos creativos sugeridos por los investigadores Goldenberg, Mazursky & Solomon. El uso de estas técnicas creativas y su importancia en el desarrollo de publicidad está avalado por diversos estudios que las determinan como patrones para dirigir la creatividad y generar la idea que sustenta a anuncios publicitarios efectivos. [...]
This research aims to study creativity from advertising perspective using the 8 Creative Models suggested by researchers Goldenberg, Mazursky and Solomon. The use of these creative techniques and their importance in the development of advertisements is supported by several studies that determinate them as valid patterns to guide creativity and generate the idea that supports effective and creative advertising. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
4.
339 p, 4.2 MB Campañas sobre racismo: análisis de la campaña racismo en México / Fernández Guerra Carrillo, Fabiola ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En aquesta investigació es reflexiona sobre la relació entre la comunicació social i el racisme a Mèxic; específicament sobre l'efectivitat de les campanyes sobre racisme i les possibles metodologies d'anàlisi i de redisseny. [...]
En esta investigación se reflexiona sobre la relación entre la comunicación social y el racismo en México; específicamente sobre la efectividad de las campañas sobre racismo, y las posibles metodologías para su análisis y rediseño. [...]
In this research we are reflecting on the relationship among the social communication and racism in Mexico; in specific about the efficiency of the campaigns about racism, the possible methodologies for its analysis and re-design. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
5.
86 p, 2.9 MB Abre los ojos : proyecto de campaña audiovisual contra la violencia de género en adolescentes / Tejada Gallardo, Marta ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Obre els ulls" es un projecte de campanya de prevenció contra la violència masclista que té l'objectiu de llançar un missatge molt clar: la violència de gènere és inadmissible a qualsevol edat. [...]
"Abre los ojos" es un proyecto de campaña de prevención contra la violencia machista que tiene el objetivo de lanzar un mensaje muy claro: la violencia de género es inadmisible en cualquier edad. La campaña está dividida en tres spots publicitarios independientes pero que forman una historia completa representada por la misma pareja de adolescentes. [...]
"Open your eyes" is a campaign project against male violence with a clear goal: gender violence is unacceptable at any age. The campaign is divided in three different and independent advertising spots, even though all of them constitute a full story represented by the same couple of teenagers. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
172 p, 12.4 MB Nokia Project : No Past. No present. Believe in the future. / Martínez Peñalver, Elliot ; Rull Valdivieso, Adrián ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A partir d'aquest projecte, volem crear una nova història per Nokia. Volem fer que la seva tornada al mercat de Smartphones sigui potent, diferent e inesperada. No va ser una líder per casualitat, i aquesta és l'essència d'aquest projecte. [...]
A partir de este proyecto, queremos crear una nueva historia para Nokia. Queremos hacer que su vuelta al mercado de Smartphones sea rompedora, diferente e inesperada. No fue una líder por casualidad, y esa es la esencia de este proyecto. [...]
With this project, we want to create a new story for Nokia. We want to make your return to the Smartphone market powerful, different and unexpected. Wasn’t a leader by chance, and that is the essence of this project. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
13 p, 3.4 MB NearHobby : oci al teu voltant / Mesa Cabrera, Carlos ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball té com a objectiu apropar entitats d'oci i clubs esportius a usuaris potencials mitjançant la creació de dues aplicacions: una aplicació mòbil i una aplicació web. Amb aquestes aplicacions es vol facilitar la interacció entre usuari i entitat. [...]
This project aims at bringing leisure entities and sports clubs closer to potential users through the creation of two apps: a mobile app and a web app. What we want with these apps is to make easier the interaction between users and entities. [...]
Este trabajo tiene como objetivo acercar entidades de ocio y clubes deportivos a usuarios potenciales mediante la creación de dos aplicaciones: una aplicación móvil y una aplicación web. Con estas aplicaciones se quiere facilitar la interacción entre usuario y entidad. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
68 p, 13.9 MB Campanya de Branded Content per a la promoció del petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. / Padilla Cidoncha, Israel ; Vivancos Folch, Alba ; Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'una campanya de Branded Content per promocionar el petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. Aquesta campanya també proposa divulgar contingut d'interès cultural del Raval de Barcelona, proporcionant una nova perspectiva sobre el negoci de la cultura a la capital catalana. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la creación de una campaña de Branded Content para promocionar el pequeño comercio de moda del barrio del Raval de Barcelona. Esta campaña también propone divulgar contenido de interés cultural del Raval de Barcelona, proporcionando una nueva perspectiva sobre el negocio de la cultura en la capital catalana. [...]
This final degree project consists of creating a Branded Content campaign to promote the small fashion trade located in the Raval district of Barcelona. This campaign also proposes to publish content of cultural interest of the Raval of Barcelona, providing a new perspective on the culture business in the Catalan capital. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
110 p, 8.4 MB Fem una pausa, potser la solució és la comunicació : assessorament i creació de solucions comunicatives per a pimes de Terrassa i rodalies / Aguilar Martinez, Irene ; Campillo Zaguirre, Sandra ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els negocis comencen sent petits i van creixent mica en mica. Tot i així, n’hi ha de molts que s’estanquen o no aconsegueixen fer un pas de més. Moltes vegades és a causa de la falta d’una correcta gestió de la comunicació: no donar-se a conèixer o no connectar amb els públics. [...]
Los negocios empiezan siendo pequeños y crecen poco a poco. Aún y así, existen aquellos que se bloquean y no consiguen dar un paso más allá. Muchas veces esto se debe a que no se ha llevado a cabo una buena comunicación: no se dan a conocer o no consiguen conectar con sus públicos. [...]
Businesses have always started small and grow little by little. Some of them fail to take a step further and get blocked. Many times this is due to a lack of good communication. Among other examples, they do not make themselves known or they do not get connected with their audience. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
72 p, 1.8 MB Campañas publicitarias con objetivo social, en formato de spot, emitidas por las redes sociales de Facebook y Youtube sobre los refugiados del conflicto sirio en 2015/2016 en los países de españa y alemania. / Milcevicová, Lívia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball investiga si hi ha una diferència entre la quantitat d'emissions d'espots sobre la crisi dels refugiats sirians i si existeix una diferència a nivell de preocpuació als dos països.
El trabajo investiga si hay una diferencia entre la cantidad de emisiones de spots sobre la crisis de los refugiados sirios y si existe una diferencia a nivel de preocpuación en los dos países.
The thisis investigates if there is a difference between the quantity of broadcasts of spots on the crisis of the Syrian refugees and if there is a difference in the level of concern between the spanish and the german population in regard of this topic.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 206 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 7 registres trobats  
1.
59 p, 2.5 MB Cerca i gestió de la informació: fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
2018 (Fonts d'informació)
2 documents
2.
48 p, 1.0 MB Recursos digitals en Publicitat i Relacions públiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos digitals sobre publicitat i relacions públiques que es poden consultar a la UAB: catàleg UAB, bases de dades, revistes i llibres digitals, sumaris, tesis doctorals, pàgines web i eines d'especial interès (Trobador+, Mendeley, El Quiosc, DDD, etc. [...]
2015 (Fonts d'informació)
6 documents
3.
2 p, 440.6 KB Àudio i vídeo. Recursos digitals / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia dels recursos d'àudio i vídeo en línea que ofereix la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General: bases de dades de publicitat, música i efectes sonors, etc.
2017 (Recursos temàtics)  
4.
8.3 KB El poder creatiu de la paraula / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual amb motiu del I Congrés Publiràdio. Versa sobre l'ús creatiu de la paraula, especialment en l'entorn de la ràdio i la publicitat.
2010  
5.
4.8 KB Publicitat interactiva / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual sobre una forma de fer publicitat que demana la participació del consumidor. Trobareu publicacions, recursos a Internet, recursos a les Biblioteques de la UAB i una classificació per mitjans (Internet, mòbils, televisió i publicitat exterior) que inclou exemples de tècniques utilitzades (com l'advergaming) i campanyes publicitàries concretes.
2008  
6.
2.0 KB Publicitat a internet / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre el fenomen de la publicitat per internet.
2005  
7.
5.0 KB La protecció dels drets dels consumidors / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
En els darrers anys i degut a l'aplicació d'una economia cada cop més globalitzada, les actituds i les pautes dels consumidors s'han anat modificant. Les institucions i les administracions es troben amb una creixent necessitat de cercar mecanismes de protecció dels consumidors que facilitin l'exercici de la seva llibertat d'elecció. [...]
1999 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Documents gràfics i multimèdia 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
289.3 MB Biblioteques al teu servei / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo promocional.
2016  
2.
1 p, 11.8 MB Comunicació en la política : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Comunicació en la política" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 20 de març i el 15 de maig de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG sobre els diferents aspectes de la comunicació en el camp de la política.
2015  
3.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
4.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
683x1024, 320.0 KB Exposició "Creativitat : homenatge a José María Ricarte" / Sierra Hinojosa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Fotografies de l'exposició "Creativitat : homenatge a José María Ricarte" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 12 de desembre de 2011 i el 31 de gener de 2012 amb material de l'obra de José María Ricarte i sobre la creativitat en la publicitat en general.
2011
17 documents
6.
1 p, 11.6 MB El poder creatiu de la paraula : exposició virtual i presencial amb motiu del I Congrés Publiradio / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de les exposicions virtual i presencial "El poder creatiu de la paraula" organitzades amb motiu del I Congrés Publiradio per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General durant els mesos d'abril i maig de 2010.
2010  
7.
320x240, 1.0 KB El Servicio de Bibliotecas de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Vídeo promocional. Conozca las instalaciones, los servicios y los productos que ofrecemos en las Bibliotecas de la UAB.
2010  
8.
320x240, 1020 bytes The UAB Library Service / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Promotional video. Meet the facilities, services and products available in the UAB Libraries.
2010  
9.
232.6 MB El Servei de Biblioteques de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Vídeo promocional. Conegueu les instal·lacions, els serveis i els productes que trobareu a les Biblioteques de la UAB.
2010
2 documents
10.
1 p, 4.0 MB Dones i publicitat. Consum d'objectes, objecte de consum / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Dona i publicitat" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General al desembre de 2009. Consta de llibres, revistes, cartells i audiovisuals sobre el tema del sexisme en la publicitat. [...]
2009  

Documents gràfics i multimèdia : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.