Resultats globals: 313 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 59 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 12 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 205 registres trobats
Materials didàctics, 7 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 26 registres trobats
Articles 59 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 323.2 KB Reality TV com a laboratori d’experimentació per a noves formes d’integració publicitària als canals generalistes de TDT a Espanya / Delgado Reina, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Guerrero, Sheila
El nostre estudi examina la interacció entre les formes d’inserció de publicitat afavorides per les últimes normatives europees i el flux de programació. Aquest article se centra en els gèneres de l’Info-show, on es donen tant una gran diversitat de formes de publicitat com unes taxes molt altes de saturació publicitària, i on es produeixen les principals innovacions en el desenvolupament de missatges publicitaris. [...]
Nuestro estudio examina la interacción entre las formas de inserción de publicidad favorecidas por las últimas normativas europeas y el flujo de programación. Este artículo se centra en los géneros del Info-show, en donde se dan tanto una gran diversidad de formas de publicidad como unas tasas muy altas de saturación publicitaria, y en donde se producen las principales innovaciones en el desarrollo de mensajes publicitarios. [...]
Our study examines the interactions between the forms of advert insertions methods favoured by the latest European standards and by programming flows. This article focuses on the infotainment genre, which displays both a wide variety of forms of advertising and very high rates of advertising saturation, and where the main innovations are occurring in the development of advertising messages. [...]

2016
Quaderns del CAC, Vol. 19 Núm. 42 (Juliol 2016) , p. 75-85
3 documents
2.
2 p, 223.2 KB La publicitat que t’arriba i no ho saps / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2582 (gener 2018) , p. 40-41  
3.
2 p, 256.2 KB Quan l’èxit d’un restaurant depèn de la seva reputació a la xarxa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2372 (16 de juny de 2017) , p. 40-41  
4.
2 p, 115.3 KB Arriben els nous "influencers" : més "indies" i autèntics / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2249 (12 de febrer de 2017) , p. 78-79  
5.
6 p, 1.3 MB Publicitat institucional : comunicació i civisme / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya))
La realització de campanyes d’educació cívica es justifica en la necessitat de corregir actituds que perjudiquen la convivència o el manteniment del medi urbà. El present article analitza les campanyes institucionals des del triple vessant de la seva naturalesa, la seva eficàcia i els seus continguts i destinataris.
2005
Barcelona metròpolis, Vol. Monogràfic, Num. 6 (2005) , p. 72-77  
6.
5 p, 532.5 KB illARgonauta (el món clàssic i el màrqueting a través de l’AR) / Triviño, Jenny (INS Illa de Rodes (Roses, Catalunya)) ; Nadal, Francesc (INS Illa de Rodes (Roses, Catalunya))
Es presenta el projecte illARgonauta, en què es treballa la influència de la cultura clàssica en el món de la publicitat i l’empresa. Cada setmana, els alumnes de Llatí i Economia de l’Institut Illa de Rodes de Roses es reuneixen per treballar aquest projecte en comú. [...]
2016
Methodos, Núm. 3 (2016) , p. 155-159  
7.
11 p, 843.7 KB La publicidad de bien público y la educación sexual en Cuba / Hernández Alfonso, Eduardo Alejandro (Universidad Central "Marta Abreu" de Las Villas (Santa Clara, Cuba)) ; Paz Enrique, Luis Ernesto (Universidad Central "Marta Abreu" de Las Villas (Santa Clara, Cuba))
La prevención es una premisa de la educación en salud cubana. Se plantean como objetivos del estudio identificar las características del diseño gráfico cubano para la prevención de las ITS y diseñar una propuesta de bien público basado en nuevos criterios estéticos. [...]
La prevenció és una premissa de l'educació en salut cubana. Es plantegen com a objectius de l'estudi identificar les característiques del disseny gràfic cubà per a la prevenció de les ITS i dissenyar una proposta de bé públic basat en nous criteris estètics. [...]
Prevention is a premise of the Cuban health education. It is presented as objectives of the study to identify the characteristics of the Cuban graphic design for the prevention of STIs and design a public good proposal based on new aesthetic criteria. [...]

2016 - 10.5565/rev/grafica.51
Grafica, Vol. 4 Núm. 8 (2016) , p. 105-115 (Ensayos)  
8.
1 p, 72.5 KB La paternitat dels polítics / Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2015
Ara, Núm. 1822 (8 desembre 2015) , p. 30  
9.
2 p, 158.0 KB Realitat augmentada. El teu entorn com mai l’has vist. / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1742 (19 de setembre de 2015) , p. 46-47  
10.
3 p, 136.8 KB Adults grans i publicitat integrada a la TV : atenció sense processament / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La publicitat integrada és la que apareix introduïda en la programació, sense interrompre-la. Aquest estudi ha analitzat de quina manera capten i processen la informació que apareix a la pantalla els adults majors de 68 anys quan hi apareix publicitat integrada. [...]
2015
UAB divulga, Novembre 2015  

Articles : 59 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
8 p, 1002.5 KB La publicitat i la imatge corporal a l'inici de l'adolescència / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Elements d'educació mediàtica, adreçats als i les estudiants de l'inici de l'adolescència, relacionats amb els estereotips de imatge corporal transmesos per la publicitat.
2015
Conferencia IES Pere Calders. Cerdanyola del Vallès, 2015  
2.
19 p, 1.8 MB Del consum capitalista al consumidor de la crisi: repercussions a la comunicació publicitària de la premsa escrita / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Targa, Ester ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Aquest treball analitza els elements formals i estructurals de comunicació dels anuncis de la premsa escrita catalana amb més tirada corresponents a l'època nadalenca anterior a la crisi i a l'època de la crisi; també s'analitzen el missatge comunicatiu i la inversió publicitària en ambdues èpoques. [...]
2014
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 6a : 2014
2 documents
3.
13 p, 1.1 MB Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker: "Vine a donar sang" / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
2013
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013
2 documents
4.
24 p, 591.4 KB Los marcadores gramaticales y fónicos de cortesía en el lenguaje publicitario / Alcoba, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filología Espanyola) ; Poch, Dolors, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
2006
Simposio Internacional de la Sociedad Española de Lingüística. Lleó (Castella i Lleó), 35è : 2006  
5.
17 p, 1.5 MB Is there gender bias in the assessment of advertising creativity? / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Gender discrimination in creative departments has been studies using surveys, content analyses, and qualitative methods (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that there exists interest in variables related with assessing advertising creativity (Koslow et al. [...]
2012
International Conference on Research in Advertising, 11a : 2012  
6.
21 p, 1.0 MB ¿Y tú que miras?. Low attention : atención visual a estímulos publicitarios integrados en la pantalla TV / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Valli, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Desde la atención visual se investigan, entre otros, en qué condiciones estímulos irrelevantes activan la atención involuntaria mediante el fenómeno de la captura atencional y obtienen prioridad atencional. [...]
2011
Reunión Científica sobre Atención. Sevilla, Andalusia, 8a : 2011
2 documents
7.
16 p, 501.1 KB Jóvenes internautas : comportamiento y reactancia psicológica ante la publicidad de internet / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Padilla, Alexander ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La evolución de Internet en la sociedad ha producido un cambio de los hábitos de consumo de la información, especialmente entre los jóvenes. Este escenario es muy atractivo para la publicidad, que ha generado una gran variedad de formatos que aparecen interrumpiendo la navegación. [...]
2011
Congreso Comunicación y Educación : estrategias de alfabetización mediatica, 1er : 2011
2 documents
8.
28 p, 1.3 MB Noves formes de comunicació publicitària televisiva : impacte visual, reconeixement cognitiu, reactància psicològica i comportament del telespectador / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La multiplicació de les cadenes de TV i la diversificació dels nous suports (Internet i tecnologia mòbil) estan generant grans canvis en la Comunicació Publicitària. El tradicional spot està deixant pas a tot un seguit de formats anomenats Publicitat no Convencional (PNC) o Accions Especials (AAEE) i tot un seguit de obreimpressions, pantalles dividides, animacions, banners i altres formats comunicatius i/o publicitaris, apareixen a la pantalla televisiva (TV) mentre l’espectador està mirant la programació. [...]
2011
Jornades de Recerca en Comunicació dels Països Catalans, 3es : 2011
2 documents
9.
10 p, 100.1 KB Materials virtuals d’autoaprenentatge en aplicacions gràfiques per a la Llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
El projecte d’elaboració de materials virtuals d’autoaprenentatge en programari gràfic per al Grau de publicitat i Relacions Públiques té l’objectiu de desenvolupar unitats videotutorials adaptades a les necessitats docents d’alumnes i professors de cara a complir els perfils professionals que hi són relacionats. [...]
The project of virtual materials for graphical software tools has the objective of developing video-tutorial units adapted to the educational needs of professors and students of advertising and public relations degree at UAB. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
10.
9 p, 70.7 KB Desenvolupament d’una comunitat virtual dinàmica d'integració acadèmico-laboral en creativitat publicitària dins el pla pilot de publicitat i relacions públiques / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte ve motivat per l’absència en l’actualitat d’una eina tecnològica que lligui el món acadèmic amb el professional per a perfils especialitzats que genera el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. [...]
This project tries to solve a current lack of technological tools that allow to link the professional with the academic world, according the specific profiles of graduates that the career in Advertising and Public Relations is providing. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Contribucions a jornades i congressos : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
Questiones publicitarias / Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
La revista publica articles científics, assaigs i ressenyes sobre qüestions relacionades amb l'àrea de coneixement de la comunicació audiovisual i la publicitat des de qualsevol de les perspectives que es poden adoptar i que són del seu interès.
Sevilla : Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. Facultad de Ciencias de la Información, 1993-2015
24 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
8 p, 70.6 KB Reglament del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
2015  
2.
12 p, 85.0 KB Reglament del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2011  
3.
10 p, 144.8 KB Comunitat virtual dinàmica d'integració academicolaboral en creativitat publicitària / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fernàndez, Betsaida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El projecte d'una comunitat virtual dinàmica (CVD) pretén facilitar als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques la seva incorporació al món laboral com a culminació del seu aprenentatge, a través de la vinculació de dos tipus de públics: alumnes i apallones que ja estan inserits al món laboral. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 65-74
4 documents

Documents de recerca 205 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
La Interacción entre marcas y usuarios en Facebook: comentarios, shares, likes y clics / Lavilla Raso, Montse, autor. ; Roca, David, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
Mentre algunes empreses encara es qüestionen la utilitat de les xarxes socials a la seva estratègia, aquesta tesis mostra la interacció que es dona en aquestes xarxes, entre usuaris i marques. Els usuaris mitjançant les converses amb altres usuaris a les xarxes socials, estan participant activament a la configuració de la personalitat de les marques, així com construint la notorietat de les mateixes. [...]
Mientras algunas empresas todavía se cuestionan la utilidad de las redes sociales en su estrategia, esta tesis muestra la interacción que se da en estas redes, entre usuarios y marcas. Los usuarios a través de conversaciones con otros usuarios en redes sociales, están participando activamente en la configuración de la personalidad de las marcas, así como construyendo la notoriedad de las mismas. [...]
While some companies are still questioning the usefulness of social networks in their strategy, this thesis shows the relevance of the interaction that occurs in these networks between users and brands. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
2.
Evaluación de los modelos creativos de Goldenberg, Mazursky & Solomon para el desarrollo y análisis de anuncios publicitarios / Aguilera Hernández, Raúl Alejandro, autor. ; Roca, David, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
Esta investigación tiene como objeto de estudio la creatividad publicitaria a través del uso de los 8 modelos creativos sugeridos por los investigadores Goldenberg, Mazursky & Solomon. El uso de estas técnicas creativas y su importancia en el desarrollo de publicidad está avalado por diversos estudios que las determinan como patrones para dirigir la creatividad y generar la idea que sustenta a anuncios publicitarios efectivos. [...]
This research aims to study creativity from advertising perspective using the 8 Creative Models suggested by researchers Goldenberg, Mazursky and Solomon. The use of these creative techniques and their importance in the development of advertisements is supported by several studies that determinate them as valid patterns to guide creativity and generate the idea that supports effective and creative advertising. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
3.
Campañas sobre racismo: análisis de la campaña racismo en México / Fernández Guerra Carrillo, Fabiola, autor ; Roca, David, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En aquesta investigació es reflexiona sobre la relació entre la comunicació social i el racisme a Mèxic; específicament sobre l'efectivitat de les campanyes sobre racisme i les possibles metodologies d'anàlisi i de redisseny. [...]
En esta investigación se reflexiona sobre la relación entre la comunicación social y el racismo en México; específicamente sobre la efectividad de las campañas sobre racismo, y las posibles metodologías para su análisis y rediseño. [...]
In this research we are reflecting on the relationship among the social communication and racism in Mexico; in specific about the efficiency of the campaigns about racism, the possible methodologies for its analysis and re-design. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
4.
86 p, 2.9 MB Abre los ojos : proyecto de campaña audiovisual contra la violencia de género en adolescentes / Tejada Gallardo, Marta ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Obre els ulls" es un projecte de campanya de prevenció contra la violència masclista que té l'objectiu de llançar un missatge molt clar: la violència de gènere és inadmissible a qualsevol edat. [...]
"Abre los ojos" es un proyecto de campaña de prevención contra la violencia machista que tiene el objetivo de lanzar un mensaje muy claro: la violencia de género es inadmisible en cualquier edad. La campaña está dividida en tres spots publicitarios independientes pero que forman una historia completa representada por la misma pareja de adolescentes. [...]
"Open your eyes" is a campaign project against male violence with a clear goal: gender violence is unacceptable at any age. The campaign is divided in three different and independent advertising spots, even though all of them constitute a full story represented by the same couple of teenagers. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
172 p, 12.4 MB Nokia Project : No Past. No present. Believe in the future. / Martínez Peñalver, Elliot ; Rull Valdivieso, Adrián ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A partir d'aquest projecte, volem crear una nova història per Nokia. Volem fer que la seva tornada al mercat de Smartphones sigui potent, diferent e inesperada. No va ser una líder per casualitat, i aquesta és l'essència d'aquest projecte. [...]
A partir de este proyecto, queremos crear una nueva historia para Nokia. Queremos hacer que su vuelta al mercado de Smartphones sea rompedora, diferente e inesperada. No fue una líder por casualidad, y esa es la esencia de este proyecto. [...]
With this project, we want to create a new story for Nokia. We want to make your return to the Smartphone market powerful, different and unexpected. Wasn’t a leader by chance, and that is the essence of this project. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
13 p, 3.4 MB NearHobby : oci al teu voltant / Mesa Cabrera, Carlos ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball té com a objectiu apropar entitats d'oci i clubs esportius a usuaris potencials mitjançant la creació de dues aplicacions: una aplicació mòbil i una aplicació web. Amb aquestes aplicacions es vol facilitar la interacció entre usuari i entitat. [...]
This project aims at bringing leisure entities and sports clubs closer to potential users through the creation of two apps: a mobile app and a web app. What we want with these apps is to make easier the interaction between users and entities. [...]
Este trabajo tiene como objetivo acercar entidades de ocio y clubes deportivos a usuarios potenciales mediante la creación de dos aplicaciones: una aplicación móvil y una aplicación web. Con estas aplicaciones se quiere facilitar la interacción entre usuario y entidad. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
68 p, 13.9 MB Campanya de Branded Content per a la promoció del petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. / Padilla Cidoncha, Israel ; Vivancos Folch, Alba ; Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'una campanya de Branded Content per promocionar el petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. Aquesta campanya també proposa divulgar contingut d'interès cultural del Raval de Barcelona, proporcionant una nova perspectiva sobre el negoci de la cultura a la capital catalana. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la creación de una campaña de Branded Content para promocionar el pequeño comercio de moda del barrio del Raval de Barcelona. Esta campaña también propone divulgar contenido de interés cultural del Raval de Barcelona, proporcionando una nueva perspectiva sobre el negocio de la cultura en la capital catalana. [...]
This final degree project consists of creating a Branded Content campaign to promote the small fashion trade located in the Raval district of Barcelona. This campaign also proposes to publish content of cultural interest of the Raval of Barcelona, providing a new perspective on the culture business in the Catalan capital. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
8.
110 p, 8.4 MB Fem una pausa, potser la solució és la comunicació : assessorament i creació de solucions comunicatives per a pimes de Terrassa i rodalies / Aguilar Martinez, Irene ; Campillo Zaguirre, Sandra ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els negocis comencen sent petits i van creixent mica en mica. Tot i així, n’hi ha de molts que s’estanquen o no aconsegueixen fer un pas de més. Moltes vegades és a causa de la falta d’una correcta gestió de la comunicació: no donar-se a conèixer o no connectar amb els públics. [...]
Los negocios empiezan siendo pequeños y crecen poco a poco. Aún y así, existen aquellos que se bloquean y no consiguen dar un paso más allá. Muchas veces esto se debe a que no se ha llevado a cabo una buena comunicación: no se dan a conocer o no consiguen conectar con sus públicos. [...]
Businesses have always started small and grow little by little. Some of them fail to take a step further and get blocked. Many times this is due to a lack of good communication. Among other examples, they do not make themselves known or they do not get connected with their audience. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
72 p, 1.8 MB Campañas publicitarias con objetivo social, en formato de spot, emitidas por las redes sociales de Facebook y Youtube sobre los refugiados del conflicto sirio en 2015/2016 en los países de españa y alemania. / Milcevicová, Lívia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball investiga si hi ha una diferència entre la quantitat d'emissions d'espots sobre la crisi dels refugiats sirians i si existeix una diferència a nivell de preocpuació als dos països.
El trabajo investiga si hay una diferencia entre la cantidad de emisiones de spots sobre la crisis de los refugiados sirios y si existe una diferencia a nivel de preocpuación en los dos países.
The thisis investigates if there is a difference between the quantity of broadcasts of spots on the crisis of the Syrian refugees and if there is a difference in the level of concern between the spanish and the german population in regard of this topic.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
170 p, 5.3 MB Wappderlust : proyecto de aplicación móvil para planificar viajes en las principales ciudades europeas / Marsà Mallol, Marta ; Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Internet ha canviat la indústria turística i especialment els hàbits de consum dels viatgers. El conegut com a Turista 3. 0 viatja ara amb el seu smartphone i troba en diferents aplicacions les eines que necessita per prendre decisions abans, durant i després del seu viatge. [...]
Internet ha cambiado la industria turística y especialmente los hábitos de consumo del viajero. El conocido como Turista 3. 0 viaja ahora con su smartphone y encuentra en diferentes aplicaciones las herramientas que necesita para tomar decisiones antes, durante y después de su viaje. [...]
Internet has changed the tourist industry and especially the habits of consumption of the travellers. The well-known Tourist 3. 0 now travels with his smartphone and fins in different applications the tools that he needs to make decisions before, during and after his trip. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 205 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 7 registres trobats  
1.
59 p, 2.5 MB Cerca i gestió de la informació: fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
2018 (Fonts d'informació)
2 documents
2.
48 p, 1.0 MB Recursos digitals en Publicitat i Relacions públiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos digitals sobre publicitat i relacions públiques que es poden consultar a la UAB: catàleg UAB, bases de dades, revistes i llibres digitals, sumaris, tesis doctorals, pàgines web i eines d'especial interès (Trobador+, Mendeley, El Quiosc, DDD, etc. [...]
2015 (Fonts d'informació)
6 documents
3.
2 p, 440.6 KB Àudio i vídeo. Recursos digitals / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia dels recursos d'àudio i vídeo en línea que ofereix la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General: bases de dades de publicitat, música i efectes sonors, etc.
2017 (Recursos temàtics)  
4.
8.3 KB El poder creatiu de la paraula / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual amb motiu del I Congrés Publiràdio. Versa sobre l'ús creatiu de la paraula, especialment en l'entorn de la ràdio i la publicitat.
2010  
5.
4.8 KB Publicitat interactiva / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual sobre una forma de fer publicitat que demana la participació del consumidor. Trobareu publicacions, recursos a Internet, recursos a les Biblioteques de la UAB i una classificació per mitjans (Internet, mòbils, televisió i publicitat exterior) que inclou exemples de tècniques utilitzades (com l'advergaming) i campanyes publicitàries concretes.
2008  
6.
2.0 KB Publicitat a internet / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre el fenomen de la publicitat per internet.
2005  
7.
5.0 KB La protecció dels drets dels consumidors / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
En els darrers anys i degut a l'aplicació d'una economia cada cop més globalitzada, les actituds i les pautes dels consumidors s'han anat modificant. Les institucions i les administracions es troben amb una creixent necessitat de cercar mecanismes de protecció dels consumidors que facilitin l'exercici de la seva llibertat d'elecció. [...]
1999 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Documents gràfics i multimèdia 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
289.3 MB Biblioteques al teu servei / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo promocional.
2016  
2.
1 p, 11.8 MB Comunicació en la política : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Comunicació en la política" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 20 de març i el 15 de maig de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG sobre els diferents aspectes de la comunicació en el camp de la política.
2015  
3.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
4.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
683x1024, 320.0 KB Exposició "Creativitat : homenatge a José María Ricarte" / Sierra Hinojosa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Fotografies de l'exposició "Creativitat : homenatge a José María Ricarte" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 12 de desembre de 2011 i el 31 de gener de 2012 amb material de l'obra de José María Ricarte i sobre la creativitat en la publicitat en general.
2011
17 documents
6.
1 p, 11.6 MB El poder creatiu de la paraula : exposició virtual i presencial amb motiu del I Congrés Publiradio / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de les exposicions virtual i presencial "El poder creatiu de la paraula" organitzades amb motiu del I Congrés Publiradio per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General durant els mesos d'abril i maig de 2010.
2010  
7.
320x240, 1.0 KB El Servicio de Bibliotecas de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Vídeo promocional. Conozca las instalaciones, los servicios y los productos que ofrecemos en las Bibliotecas de la UAB.
2010  
8.
320x240, 1020 bytes The UAB Library Service / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Promotional video. Meet the facilities, services and products available in the UAB Libraries.
2010  
9.
232.6 MB El Servei de Biblioteques de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Vídeo promocional. Conegueu les instal·lacions, els serveis i els productes que trobareu a les Biblioteques de la UAB.
2010
2 documents
10.
1 p, 4.0 MB Dones i publicitat. Consum d'objectes, objecte de consum / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Dona i publicitat" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General al desembre de 2009. Consta de llibres, revistes, cartells i audiovisuals sobre el tema del sexisme en la publicitat. [...]
2009  

Documents gràfics i multimèdia : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.