Results overview: Found 501 records in 0.02 seconds.
Articles, 76 records found
Contributions to meetings and congresses, 14 records found
Periodical publications, 1 records found
Books and collections, 32 records found
Research literature, 344 records found
Learning materials, 6 records found
Graphic and multimedia documents, 30 records found
Articles 76 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
20 p, 2.1 MB Cuatro diarios catalanistas frente la rebelión militar de julio de 1936. La Veu de Catalunya, Treball, La Humanitat y La Publicitat / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo analiza el contenido político de cuatro diarios y su evolución ante el golpe de estado militar. Se estudian La Veu de Catalunya, el gran diario conservador que será incautado por la Generalitat en el primer mes de la guerra y posteriormente de titularidad anarquista ; Treball, marxista del PSUC ; La Humanitat, el periódico gubernamental d'ERC y La Publicitat de ACR, a lo largo de la segunda quincena de julio de 1936 en la confrontación de las fuerzas republicanas convencionales parlamentariamente -ERC y ACR- y las nuevas que irrumpen en el vacío de poder que provoca el levantamiento militar -FAI-CNT y PSUC-. [...]
Cet article analyse le contenu de quatre quotidiens catalans et la façon dont ils évoluent lorsque se produit le coup d'Etat militaire du 18 juillet 1936. Les journaux étudiés sont : La Veu de Catalunya, le grand quotidien conservateur saisi par la Generalitat au cours des premiers mois de la guerre et qui sera quelques mois après contrôlé par les anarchistes ; Treball, le quotidien marxiste du Partit Socialista Unificat de Catalunya ; La Humanitat, le journal progouvernemental d'Esquerra Republicana de Cataluña ; La Publicitat contrôlé par Acción Catalana Republicana. [...]
The political content of four newspapers is analyzed in comparison at their position in front of the military coup. Four newspapers are studied: La Veu de Catalunya, the relevant conservative newspaper that would be impounded by the Generalitat in the first month of war and, after that, had an anarchist ownership; Treball, Marxist from the PSUC party; La Humanitat, the newspaper of the Government of ERC (leftist party); and La Publicitat of ACR. [...]

2016 - 10.4000/argonauta.2432
El Argonauta español, Núm. 13 (2016)  
2.
24 p, 609.3 KB Estudi amb la tecnologia de l'eye tracking de l'atenció visual dispensada a la publicitat gràfica no comercial : 'Vine a donar sang' / Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
L'objectiu de la publicitat gràfica és captar i controlar l'atenció visual del subjecte. L'atenció pot ser controlada per factors exògens (característiques de l'estímul) i per factors endògens (característiques de l'observador en relació amb l'estímul). [...]
The objective of graphic advertising is to capture and to control the visual attention of the subject. Attention can be controlled by exogenous factors (characteristics of the stimulus) and by endogenous factors (characteristics of the observer in relation to the stimulus). [...]

2017 - 10.2436/20.3008.01.158
Comunicació (Barcelona), Vol. 34, Num. 2 (Nov 2017) , p. 9-32  
3.
45 p, 207.3 KB Dictamen sobre la reglamentació de l'ús de la llengua catalana a l'etiquetatge i a les instruccions d'ús dels productes comercials / Milian i Massana, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona)
A continuació reproduïm fidelment la versió original del dictamen. Les úniques modificacions que hi he introduït consisteixen en unes poques correccions d'errades dactilogràfiques, ortogràfiques i sintàctiques, la substitució dels mots incorrectes tamany, brussel·lenca i vàries per superfície, brussel·lesa i diverses, la supressió d'alguna majúscula, la nota a peu de pàgina incorporada i l'afegit de les expressions o objectius i no justificable en dos paràgrafs del dictamen, respectivament.
2005
Revista de llengua i dret, Núm. 43 (juliol 2005) , p. 279-323  
4.
18 p, 197.7 KB La imagen corporal de la mujer en la publicidad gráfica de las revistas femeninas españolas de alta gama / Vega Saldaña, Silvia María (Universidad de Cádiz) ; Barredo Ibáñez, Daniel (Universidad del Rosario (Colòmbia)) ; Merchán Clavellino, Ana (Universidad de Cádiz)
En el actual contexto capitalista y patriarcal se sigue proponiendo, articulando y enalteciendo, desde los medios de comunicación y desde sus herramientas comerciales, el cuerpo de la mujer como eje central del universo femenino, atendiendo a que la belleza continúa considerándose como el atributo que por excelencia representa y encumbra a la mujer en la sociedad contemporánea. [...]
In the current capitalist and patriarchal context, the media-through its commercial tools-continues to propose, articulate and exalt women's bodies as the central axis of the feminine universe, where beauty is considered the main attribute that represents and elevates women in contemporary society. [...]
En l'actual context capitalista i patriarcal es continua proposant, articulant i enaltint, des dels mitjans de comunicació i des de les seves eines comercials, el cos de la dona com a eix central de l'univers femení, atenent al fet que la bellesa continua considerant-se l'atribut que per excel·lència representa i enalteix la dona en la societat contemporània. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3194
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 61 (December 2019) , p. 93-110 (Articles)
2 documents
5.
14 p, 460.0 KB La projecció de la ciutat de Sabadell entorn de la Primera Guerra Mundial / Llonch, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
Sabadell es projecta en la premsa escrita entorn dels anys de la Primera Guerra Mundial. Els escrits publicitaris de Sabadell posen èmfasi en la trajectòria i singularitat de la ciutat, i destaquen els aspectes més emblemàtics del districte industrial llaner. [...]
2018
Arraona, Núm. 37 (2017-2018) , p. 28-41  
6.
2 p, 228.0 KB Hipersexualització, entre la mirada incòmoda i l'oblit de la realitat / Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
El març de 2012 la senadora francesa per París Chantal Jouanno va presentar un detallat informe parlamentari contra la hipersexualització, un terme que remet a l'erotització forçada o avançada dels infants, amb la generació d'una imatge d'adults sexuals en miniatura que es difon, s'assumeix o s'imita.
2012
Idees : revista de temes contemporanis, Núm. 35 (2012) , p. 22-25  
7.
4 p, 104.9 KB Symposium grafica : Cuarto encuentro académico en diseño gráfico / Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El IV Symposium Gráfica contó con la presencia de profesionales y estudiantes del ámbito de la comunicación y la creatividad gráfica. Además de tener el soporte de las revistas "grafica" y "questiones publicitarias". [...]
El IV Simposi Gràfica va comptar amb la presència de professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació i la creativitat gràfica. A més de tenir el suport de les revistes "gràfica" i "questions publicitàries". [...]
The IV Graphic Symposium was attended by professionals and students in the field of communication and graphic creativity. In addition to having the support of "graphic" magazines and "advertising questions". [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.147
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 69-72 (Reseñas)  
8.
1 p, 504.3 KB Presentació : dossier "La Publicitat" / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
2018
Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Num. 29 (2018) , p. 39  
9.
38 p, 651.3 KB "La Publicitat" durant la Guerra Civil (1936-1939). Periodisme entre dos focs / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
L'article s'ocupa de la situació de "La Publicitat" durant el període bèl·lic de 1936 a 1939 exposant, a través del mateix periòdic i de bibliografia específica, una panoràmica del contingut, des de la perspectiva periodística, no pas política, i de la història del diari en el període citat. [...]
2019
Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Núm. 29 (2019) , p. 131-168  
10.
12 p, 168.9 KB El director de arte : revisión de la definición en la literatura científica y propuestas de los expertos / Miguélez Juan, Blanca (Universidad del País Vasco)
Por diversos motivos, los autores no se ponen de acuerdo a la hora de establecer una definición consensuada y contundente que precise con exactitud quién es el director de arte. En ocasiones incluso es confundido con el diseñador gráfico. [...]
Per diversos motius, els autors no es posen d'acord a l'hora d'establir una definició consensuada i contundent que precise amb exactitud qui és el director d'art. En ocasions fins i tot és confós amb el dissenyador gràfic. [...]
For various reasons, the authors do not agree when it comes to establishing a consensus and conclusive definition that accurately specifies who the art director is. Sometimes it is even confused with the graphic designer. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.138
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 33-44 (Investigación)  

Articles : 76 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 14 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
1 p, 966.1 KB La Veu de Catalunya. Escaparate de la mujer en la Segunda República / Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; González Quesada, Alfons (Universitat Autònoma de Barcelona)
Se estudia la representación de la figura femenina a través de una revisión exhaustiva de los anuncios publicados en La Veu de Catalunya, el principal diario del catalanismo conservador, durante el período 1929-1936. [...]
The representation of the female figure is studied through an exhaustive revision of the advertisements published in La Veu de Catalunya, the main newspaper of conservative Catalanism, during the period 1929-1936. [...]

2019
Symposium Grafica. Barcelona, : 2019  
2.
31 p, 698.3 KB Revistas de comunicación. Cuartiles y revistas de metodología / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: El factor de impacto, los cuartiles y los Journal Citation Report; Las revistas de primer cuartil; Las revistas de metodología.
2020
Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020  
3.
8 p, 1002.5 KB La publicitat i la imatge corporal a l'inici de l'adolescència / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Elements d'educació mediàtica, adreçats als i les estudiants de l'inici de l'adolescència, relacionats amb els estereotips de imatge corporal transmesos per la publicitat.
2015
Conferencia IES Pere Calders. Cerdanyola del Vallès, 2015  
4.
19 p, 1.8 MB Del consum capitalista al consumidor de la crisi : repercussions a la comunicació publicitària de la premsa escrita / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Targa, Ester ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Aquest treball analitza els elements formals i estructurals de comunicació dels anuncis de la premsa escrita catalana amb més tirada corresponents a l'època nadalenca anterior a la crisi i a l'època de la crisi; també s'analitzen el missatge comunicatiu i la inversió publicitària en ambdues èpoques. [...]
2014
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 6a : 2014
2 documents
5.
13 p, 1.1 MB Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker : "Vine a donar sang" / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
2013
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013
2 documents
6.
24 p, 591.4 KB Los marcadores gramaticales y fónicos de cortesía en el lenguaje publicitario / Alcoba, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Poch, Dolors, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
2006
Simposio Internacional de la Sociedad Española de Lingüística. Lleó (Castella i Lleó), 35è : 2006  
7.
17 p, 1.5 MB Is there gender bias in the assessment of advertising creativity? / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Gender discrimination in creative departments has been studies using surveys, content analyses, and qualitative methods (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that there exists interest in variables related with assessing advertising creativity (Koslow et al. [...]
2012
International Conference on Research in Advertising, 11a : 2012  
8.
21 p, 1.0 MB ¿Y tú que miras?. Low attention : atención visual a estímulos publicitarios integrados en la pantalla TV / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Valli, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Desde la atención visual se investigan, entre otros, en qué condiciones estímulos irrelevantes activan la atención involuntaria mediante el fenómeno de la captura atencional y obtienen prioridad atencional. [...]
2011
Reunión Científica sobre Atención. Sevilla, Andalusia, 8a : 2011
2 documents
9.
16 p, 501.1 KB Jóvenes internautas : comportamiento y reactancia psicológica ante la publicidad de internet / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Padilla, Alexander ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La evolución de Internet en la sociedad ha producido un cambio de los hábitos de consumo de la información, especialmente entre los jóvenes. Este escenario es muy atractivo para la publicidad, que ha generado una gran variedad de formatos que aparecen interrumpiendo la navegación. [...]
2011
Congreso Comunicación y Educación : estrategias de alfabetización mediatica, 1er : 2011
2 documents
10.
28 p, 1.3 MB Noves formes de comunicació publicitària televisiva : impacte visual, reconeixement cognitiu, reactància psicològica i comportament del telespectador / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La multiplicació de les cadenes de TV i la diversificació dels nous suports (Internet i tecnologia mòbil) estan generant grans canvis en la Comunicació Publicitària. El tradicional spot està deixant pas a tot un seguit de formats anomenats Publicitat no Convencional (PNC) o Accions Especials (AAEE) i tot un seguit de obreimpressions, pantalles dividides, animacions, banners i altres formats comunicatius i/o publicitaris, apareixen a la pantalla televisiva (TV) mentre l'espectador està mirant la programació. [...]
2011
Jornades de Recerca en Comunicació dels Països Catalans, 3es : 2011
2 documents

Contributions to meetings and congresses : 14 records found   1 - 10next  jump to record:
Periodical publications 1 records found  
1.
Questiones publicitarias / Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
La revista publica articles científics, assaigs i ressenyes sobre qüestions relacionades amb l'àrea de coneixement de la comunicació audiovisual i la publicitat des de qualsevol de les perspectives que es poden adoptar i que són del seu interès.
Sevilla : Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. Facultad de Ciencias de la Información, 1993-2015
31 documents

Books and collections 32 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
36 p, 366.7 KB Seguiment de la inserció laboral dels graduats universitaris. Publicitat i Relacions Públiques / Universitat Autònoma de Barcelona ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
2002-
6 documents
2.
1 p, 53.5 KB Cost de les campanyes de publicitat institucionals / Universitat Autònoma de Barcelona
2011-
8 documents
3.
159 p, 6.1 MB Diccionario básico de estrategia digital & posicionamiento de contenidos / Carniel Bugs, Ricardo coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel prologuista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Aguado Carro, Paloma ; Cardona Mercado, Natalia ; Contreras Tellez, Lourdes del Carmen ; Corte Liboreiro, Maria del Pilar ; Costa Siles, Cristina ; Frigola Marco, Marc ; González Gómez, Luisa Fernanda ; De las Heras Álvarez, Pelayo ; Hidalgo Navarro, Rubén ; La Rotta Amador, Santiago ; Llaneras Cabanellas, Maria ; Martínez Wilches, Juan Sebastián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Diccionario básico de Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos es el resultado de un trabajo en equipo en el que han participado, bajo la dirección de los profesores Ricardo Carniel y Santiago Tejedor, los alumnos de la asignatura de Estrategia digital y posicionamiento de contenidos periodísticos del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Bellaterra : Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2019  
4.
10 p, 727.6 KB Noves dinàmiques publicitàries : del caos a la lluita per la rellevància / Rom Rodríguez, Josep Antoni (Universitat Ramon Llull. Grup de Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques)
Com el consum, la publicitat es recupera a poc a poc de la crisi viscuda els darrers anys. Però el nou paisatge és ben diferent a l'anterior. Les empreses són més petites, la facturació és inferior i han aparegut noves circumstàncies: la gestió programàtica dels anuncis, la creativitat limitada per les característiques dels formats d'internet, la crisi de reputació de les marques, la globalització de les campanyes de màrqueting, la concentració de les grans empreses -financeres i de gran consum- i, per tant, la reducció dels grans comptes. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Civil i Serra, Marta; Corbella i Cordomí, Joan M.; Ferré Pavia, Carme; Sabaté i Salazar, Joan, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016, 2017, p. 230-239  
5.
286 p, 12.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 5)  
6.
16 p, 1.4 MB La indústria de la publicitat / Puig i Borràs, Núria (Universitat de Girona. Departament de Filologia i Comunicació) ; Bergés Saura, Laura (Universitat de Lleida. Departament de Filologia Catalana i Comunicació)
La indústria publicitària a Catalunya viu en constant renovació per trobar la millor manera de posar en contacte els anunciants amb el públics, en un context de canvi de les formes de producció i de consum dels mitjans de comunicació i dels continguts audiovisuals. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Civil i Serra, Marta; Corbella i Cordomí, Joan M.; Ferré Pavia, Carme; Sabaté i Salazar, Joan, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014, 2015, p. 225-240  
7.
17 p, 1.4 MB La inversió publicitària als mitjans de comunicació / Bergés Saura, Laura (Universitat de Lleida. Departament de Filologia Catalana i Comunicació) ; Puig i Borràs, Núria (Universitat de Girona. Departament de Filologia i Comunicació)
El 2014 s'apunta com un any d'una certa recuperació econòmica que es reflecteix en l'evolució de la inversió publicitària als mitjans de comunicació. Aquests, però, continuen perdent pes com a intermediaris entre anunciants i consumidors, davant del creixement de la publicitat digital al correu electrònic, internet i telèfon i de la publicitat als punts de venda. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Civil i Serra, Marta; Corbella i Cordomí, Joan M.; Ferré Pavia, Carme; Sabaté i Salazar, Joan, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014, 2015, p. 85-101  
8.
303 p, 28.2 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)  
9.
22 p, 1.3 MB La publicitat / Bergés Saura, Laura (Universitat de Lleida. Departament de Filologia Catalana i Comunicació) ; Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Crisi econòmica i reestructuració continuen marcant la realitat de la indústria publicitària a Catalunya en el bienni 2011-2012. Després del lleuger parèntesi que va suposar l'any 2010, continua la davallada de la inversió publicitària, en termes globals i en relació al PIB. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Civil i Serra, Marta; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012, 2013, p. 75-96  
10.
380 p, 18.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà i Orts, Josep Àngel, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 3)  

Books and collections : 32 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Research literature 344 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
119 p, 12.4 MB Nyx y Maybelline: el mundo del maquillaje en las redes sociales / Esteva Vaca, Gisela ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han canviat el paradigma de la comunicació i les empreses han hagut d'adaptar les seves campanyes a nous escenaris. El maquillatge és una de les indústries que es mou amb èxit per xarxes socials a nivell mundial, ha aconseguit transformar la seva comunicació tradicional per arribar als Millennials i la Generació Z. [...]
Las redes sociales han cambiado el paradigma de la comunicación y las empresas han tenido que adaptar sus campañas a nuevos escenarios. El maquillaje es una de las industrias que se mueve con más éxito por las redes sociales a nivel mundial, ha conseguido transformar su comunicación tradicional para llegar a los Millennials y la Generación Z. [...]
Social networks have changed the communication paradigm and companies have had to adapt their campaigns to new scenarios. Makeup is one of the industries that moves most successfully through social networks worldwide, it has managed to transform its traditional communication to reach Millennials and Generation Z. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
86 p, 5.5 MB Pla de Comunicació Extern d'AMAR81 / Corbinos Mañosa, Júlia ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
AMAR81 és una marca que se centra en la venda de suplements i complements alimentaris. El següent projecte té l'objectiu de realitzar una proposta de pla de comunicació extern per AMAR81, ja que la marca encara no té definides les estratègies de comunicació. [...]
AMAR81 es una marca que se centra en la venta de suplementos y complementos alimenticios. El siguiente proyecto tiene el objetivo de realizar una propuesta de plan de comunicación externo para AMAR81, ya que la marca aún no tiene definidas las estrategias de comunicación. [...]
AMAR81 is a brand that focuses on the sale of supplements and food supplements. The following project aims to make a proposal for an external communication plan for AMAR81, since the brand has not yet defined the communication strategies. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
3.
93 p, 40.6 MB Globus Pirineu : un pla de màrqueting estratègic i operatiu / Porredon Blàzquez, Maria ; Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de màrqueting estratègic i operatiu a dos anys vista per l'empresa de vols en globus aerostàtic 'Globus Pirineu' a partir de la integració de l'activitat d'aquesta empresa amb l'estructura del turisme rural de la zona dels Pirineus que permeti diferenciar l'empresa de la competència del sector.
Elaboración de un plan de marketing estratégico y operativo a dos años vista para la empresa de vuelos en globo aerostático 'Globus Pirineu' a partir de la integración de la actividad de esta empresa con la estructura del turismo rural de la zona de los Pirineos que permita diferenciar la empresa de la competencia del sector.
Elaboration of a two-year strategic and operative marketing plan for the hot-air balloon flight company 'Globus Pirineu' based on the integration of this company's activity with the structure of rural tourism in the Pyrenees area to differentiate 'Globus Pirineu' from the competition in the sector.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
163 p, 29.1 MB Claudia Sloan : plan de comunicación de marca personal / Sueiro Vela, Claudia ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, en el qual s'ha dut a terme la creació de la meva marca personal i el seu pla de comunicació. La metodologia amb la que s'ha desenvolupat el projecte el divideix en diferents fases. [...]
Este documento contiene la memoria de mi TFG, en el que se ha llevado a cabo la creación de mi marca personal y su plan de comunicación. La metodología con la que se ha desarrollado el proyecto lo divide en distintas fases. [...]
This document contains the report of my TFG, in which the creation of my personal brand and its communication plan has been carried out. The methodology used to develop the project divides it into different phases. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
134 p, 288.0 MB Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje / Solé Sinués, Clara ; Balbuena Palacios, María Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...]
El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...]
This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
252 p, 15.2 MB 'Som-hi! Reviscolem el Pirineu', un projecte col·laboratiu pel repoblament de l'Alt Pirineu i Aran / Senyé Segú, Aina ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'un projecte d'economia col·laborativa per afavorir el repoblament del Pirineu. Detectarem les principals necessitats del Pirineu a través d'una anàlisi de la situació del territori i d'una investigació de camp. [...]
Este trabajo consiste en la creación de un proyecto de economía colaborativa para favorecer la repoblación del Pirineo. Detectaremos las principales necesidades del Pirineo a través de un análisis de la situación del territorio y de una investigación de campo. [...]
The aim of this project is to create a collaborative economy platform to boost the repopulation of the Pyrenees. We will detect the main needs of the Pyrenees through both field research and a situational analysis of the territory. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
190 p, 6.7 MB Estudi de les claus narratives audiovisuals del tràiler del thriller de suspens i la seva adaptació a Instagram / Romacho Sempere, Marina ; Morales Morante, Luís Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca pretén identificar la narrativa del thriller de suspens així com l'estètica i estructura del tràiler d'aquest subgènere / metagènere per extraure, finalment, les claus narratives audiovisuals. [...]
Este trabajo de investigación pretende identificar la narrativa del thriller de suspense, así como la estética y estructura del tráiler de este subgénero / metagénero para extraer, finalmente, las claves narrativas audiovisuales. [...]
This research seeks to identify the the narrative of the suspense thriller as well as the aesthetics and structure of the trailer of this subgenre / metagenre to extract, finally, the audiovisual narrative keys. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
112 p, 50.4 MB Heura : plan de comunicación / Rodríguez Franco, Núria ; Úbeda Pla, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de Fi de Grau té com a objectiu principal dissenyar un Pla de Comunicació, en àmbit tant estratègic com creatiu per a la marca de carn vegetal "Heura". Aquest pla es planteja en les següents fases: La base teòrica del projecte, la investigació (de la marca i el seu entorn, la seva comunicació i stakeholders) i el desenvolupament i implementació de les estratègies de comunicació.
Este proyecto de Fin de Grado tiene como objetivo principal diseñar un Plan de Comunicación, en ámbito tanto estratégico como creativo para la marca de carne vegetal "Heura". Este plan se plantea en las siguientes fases: La base teórica del proyecto, la investigación (de la marca y su entorno, su comunicación y stakeholders) y el desarrollo e implementación de las estrategias de comunicación.
This final degree project has as the main goal to design a Communication Plan, in a strategic and creative field, for the vegetable meat brand "Heura". This plan is presented in the following phases: The theoretical basis of the project, the investigation (of the brand and its environment, its communication and stakeholders) and the development and implementation of communication strategies.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
100 p, 18.0 MB La efectividad de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol / Ponce Rodas, Paula ; Represa Vázquez, Elisa ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació mesura l'eficàcia de la creativitat en la contrapublicitat d'alcohol i té com a objectiu 1) entendre la relació que tenen els joves amb l'alcohol, 2) saber com visualitzen un anunci ideal en contra del consum d'alcohol 3)crear un anunci que dissuadeixi els joves de beure alcohol. [...]
Esta investigación mide la eficacia de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol y tiene como finalidad 1) conocer cuál es la relación que tienen los jóvenes con el alcohol, 2) saber cómo visualizan un anuncio ideal contra el consumo de este y 3) crear un anuncio que disuada a los jóvenes de consumir alcohol. [...]
This research measures the effectiveness of creativity in alcohol counteradvertising and aims to 1) understand the relationship young people have with alcohol, 2) how they visualize an ideal alcohol counter-advertisement and 3) create an advertisement that discourages young people from drinking alcohol. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
71 p, 28.9 MB Drag me to fame : proposta de llançament d'una artista drag queen / Montlleó i Badia, Judit ; Alavedra Comas, Jorge Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de llançament de la marca personal d'una drag queen especialitzada en maquillatge a escala nacional, per donar-la a conèixer i diferenciar-la de la resta d'artistes de la seva competència. [...]
Propuesta de lanzamiento de la marca personal de una drag queen especializada en maquillaje a escala nacional, para darla a conocer y diferenciarla del resto de artistas de su competencia. El objetivo de este proyecto es hacer que su arte llegue a un público mucho más amplio y pueda crecer como artista, con una nueva estrategia de márqueting y plan de comunicación para el primer año.
Lauch proposal of the personal brand of a drag queen specialized in makeup on a national scale, to make her known and differentiate her from the rest of the artists of her competition, The objective of this project is to make her art reach a much wider audience and grow as an artist, with a new marketing straregy and communication plan for the first year.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 344 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 6 records found  
1.
31 p, 698.3 KB Revistas de comunicación. Cuartiles y revistas de metodología / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: El factor de impacto, los cuartiles y los Journal Citation Report; Las revistas de primer cuartil; Las revistas de metodología.
2020
Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020  
2.
43 p, 2.2 MB Fuentes de información en Comunicación y Publicidad / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Sesión de formación dirigida a los estudiantes del Máster Oficial en Contenidos de Comunicación Audiovisual y Publicidad, impartida el miércoles 11 de noviembre de 2020 en formato telepresencial.
2020 (Fonts d'informació)  
3.
70 p, 1.8 MB Creatius made in Barcelona : consells sobre la creativitat publicitària / Universitat Autònoma de Barcelona ; Roca, David ed. ; Martínez, Unai ed. ; Felip, María ed.
Entrevistes a director creatius que treballen a Barcelona. Cada entrevista s'estructura en 4 apartats: la persona creativa, l'entorno creatiu, el procés creatiu i els aspirants. Les entrevistes van ser realitzades per alumnes de l'assignatura de "Book Creatiu".
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2019  
4.
65 p, 2.4 MB Cerca i gestió de la informació: fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
2022 (Fonts d'informació)
6 documents
5.
48 p, 1.0 MB Recursos digitals en Publicitat i Relacions públiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos digitals sobre publicitat i relacions públiques que es poden consultar a la UAB: catàleg UAB, bases de dades, revistes i llibres digitals, sumaris, tesis doctorals, pàgines web i eines d'especial interès (Trobador+, Mendeley, El Quiosc, DDD, etc. [...]
2015 (Fonts d'informació)
6 documents
6.
2 p, 611.6 KB Àudio i vídeo. Recursos digitals / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia dels recursos d'àudio i vídeo en línea que ofereix la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General: bases de dades de publicitat, música i efectes sonors, etc.
2021 (Recursos temàtics)  

Graphic and multimedia documents 30 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
3Q Juan Antonio Cordero / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Juan Antonio Cordero és investigador postdoctoral a la Universitat Catòlica de Lovaina (Bèlgica), doctor en telecomunicacions per l'École Polytechnique (França), enginyer superior de telecomunicacions i llicenciat en matemàtiques per la UPC.
Juan Antonio Cordero és investigador postdoctoral a la Universitat Catòlica de Lovaina (Bèlgica), doctor en telecomunicacions per l'École Polytechnique (França), enginyer superior de telecomunicacions i llicenciat en matemàtiques per la UPC.

2019 (3Q)  
2.
289.3 MB Biblioteques al teu servei / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo promocional.
2016  
3.
1 p, 11.8 MB Comunicació en la política / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 20 de març i el 15 de maig de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG.
2015
20 documents
4.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010  
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
6.
683x1024, 320.0 KB Creativitat : homenatge a José María Ricarte / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Santos, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 12 de desembre de 2011 i el 31 de gener de 2012 amb material de l'obra de José María Ricarte i sobre la creativitat en la publicitat en general.
2011
17 documents
7.
5:47, 233.3 MB El Servicio de Bibliotecas de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Vídeo promocional. Conozca las instalaciones, los servicios y los productos que ofrecemos en las Bibliotecas de la UAB.
2010  
8.
The UAB Library Service / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Promotional video. Meet the facilities, services and products available in the UAB Libraries.
2010
   
9.
232.6 MB El Servei de Biblioteques de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Romero Santín, Juan Carlos ; Chica Marquina, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Vídeo promocional. Conegueu les instal·lacions, els serveis i els productes que trobareu a les Biblioteques de la UAB.
2010  
10.
1 p, 4.0 MB Dona i publicitat. Consum d'objectes, objecte de consum / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Pujol, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 9 de desembre de 2009 i l'11 de gener de 2010. Consta de llibres, revistes, cartells i audiovisuals sobre el tema del sexisme en la publicitat. [...]
2009
10 documents

Graphic and multimedia documents : 30 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.