Results overview: Found 23 records in 0.02 seconds.
Articles, 19 records found
Research literature, 3 records found
Learning materials, 1 records found
Articles 19 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
3 p, 234.4 KB Enquesta de conjuntura de gabinets professionals / Genescà i Garrigosa, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Obis, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Consell de Redacció de la Revista Econòmica de Catalunya es va proposar fa un temps impulsar la realització d'una Enquesta de Conjuntura dirigida als Gabinets professionals petits i mitjans dedicats a l'assessorament de temes específics dels col·legiats al Col·legi d'Economistes. [...]
1987
Revista econòmica de Catalunya, Núm. 6 (set-des. 1987) , p. 98-100  
2.
15 p, 896.8 KB Introducing statistical machine translation in translator training : from uses and perceptions to course design, and back again / Rossi, Caroline (Université Grenoble Alpes)
While translation technology is now at the core of most translator training programmes, only a handful include teaching of statistical machine translation (SMT). This paper reports on the design and evaluation of an SMT course which we introduced in the second year of our Master's degree in Multilingual Specialised Translation in 2016.
Tot i que les tecnologies de la traducció actualment son una part essencial dels programes de formació de traductors, només uns quants d'ells incoporen continguts de traducció automàtica estadística (TAE). [...]
Aunque las tecnologies de la traducción actualment son una parte essencial de los programes de formación de traductores, únicamente unos cuantos de ellos incorporan contenidos de traducción automàtica estadística (TAE). [...]

2017 - 10.5565/rev/tradumatica.195
Tradumàtica, Núm. 15 (2017) , p. 48-62 (Tradumàtica oberta)  
3.
19 p, 178.5 KB Diseño y fiabilidad de un cuestionario sobre la comprensión auditiva/audiovisual / Casañ Núñez, Juan Carlos (Universitat Politècnica de València)
Este trabajo forma parte de una investigación mixta multifase que explora el empleo de preguntas de comprensión audiovisual integradas en el vídeo en forma de subtítulos y sincronizadas con los fragmentos pertinentes para el aprendizaje de lenguas extranjeras. [...]
The study reported in this paper is part of a multiphase mixed-methods investigation that explores the usage of audiovisual comprehension questions embedded within a video sequence in the form of subtitles and synchronized with the relevant fragments, for the purpose of language learning. [...]
Aquest treball forma part d'una investigació mixta multifase que explora la utilització de preguntes de comprensió audiovisual integrades al vídeo en forma de subtítols i sincronitzades amb els fragments pertinents per a l'aprenentatge de llengües estrangeres. [...]
Ce travail fait partie d'une recherche conjointe en plusieurs phases à explorer l'utilisation des questions de compréhension audiovisuelle intégrées dans la vidéo comme des sous-titres et synchronisés avec des fragments pertinents pour l'apprentissage des langues étrangères. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.686
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 3 (august-september 2017) , p. 47-65 (Articles)  
4.
24 p, 3.3 MB Evaluar para transformar : evaluación de la docencia universitaria bajo el prisma de la sostenibilidad / Aznar Minguet, Pilar (Universidad de Valencia) ; Ull, M. Ángeles (Universidad de Valencia) ; Martínez-Agut, M. Pilar (Universidad de Valencia) ; Piñero, Albert (Universidad de Valencia)
El objetivo principal de este estudio se dirige a diagnosticar el nivel de introducción de la sostenibilidad en las actividades docentes y facilitar la autoevaluación profesional del profesorado universitario desde criterios de sostenibilidad. [...]
L'objectiu principal d'aquest estudi es dirigeix a diagnosticar el nivell d'introducció de la sostenibilitat en les activitats docents i facilitar l'autoavaluació professional del professorat universitari des de criteris de sostenibilitat. [...]
The overall objective of our study is focused on diagnosing the level of introduction of sustainability in teaching activities and to facilitate professional self-assessment of University teachers under sustainability criteria. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2112
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 1 (2017) , p. 5-27 (Investigaciones Didácticas)  
5.
16 p, 191.0 KB Diseño de un cuestionario de conocimientos básicos previos y específicos para estudiantes de periodismo de investigación / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Aquesta recerca se centra en el disseny d'un qüestionari, destinat a estudiants de periodisme d'investigació(PI), que permeti avaluar els coneixements previs bàsics amb els quals accedeixen a la matèria. [...]
Esta investigación se centra en el diseño de un cuestionario, destinado a estudiantes de periodismo de investigación (PI), que permita evaluar los conocimientos previos básicos con los que acceden a la materia. [...]
This research focuses on the design of a questionnaire for students of investigative journalism to assess prior basic knowledge with which they accede to this subject. The instrument allows to achieve two aims: to evaluate the presence of a set of basic knowledge between the given ones to the students of journalism and to demonstrate the level of previous (specific) knowledge of the student body in order to be able to design efficiently the methodology, organization and agenda of this matter. [...]

2013 - 10.7238/a.v0i49.1645
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 49 (Desembre 2013) , p. 65-80  
6.
7 p, 218.3 KB Compromisso Desportivo : passado, presente e futuro em Espanha e Portugal / Sousa, Catarina Dinis Pereira de (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garcia Mas, Alexandre (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Sánchez-Miguel, Pedro Antonio (Universidad de Extremadura) ; Lois, Graciela (Universidad de Santiago de Compostela)
O presente trabalho teve como principais objetivos situar as origens e abordar os principais resultados da investigação desenvolvida no domínio do compromisso desportivo, designadamente no que se refere à Península Ibérica, procurando ainda sugerir alguns dos principais desafios futuros que se colocam nesta área do conhecimento. [...]
The main objectives of this paper are to discuss the origins and to address the main findings of research undertaken in the field of sport commitment, particularly with regard to the Iberian Peninsula, trying to suggest some key future challenges for this field of knowledge. [...]

2013
Revista de psicología del deporte, Vol. 22, Núm. 2 (2013) , p. 525-531  
7.
6 p, 237.7 KB El Cuestionario de Disposición al Engaño en el Deporte (CDED) : su aplicación a jóvenes deportistas / Ponseti, Xavier (Universitat de les Illes Balears) ; Garcia Mas, Alexandre (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Palou, Pere (Universitat de les Illes Balears) ; Borràs, Pere Antoni (Universitat de les Illes Balears) ; Vidal, Josep (Universitat de les Illes Balears) ; Cantallops, Jaume (Universitat de les Illes Balears) ; Ortega, Francisco (Universidad de Granada, España.) ; Boixadós, Mercè (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sousa, Catarina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garcia-Mas, Alexandre (Universitat de les Illes Balears) ; Karolinska mediko-kirurgiska institutet
The aim of this study was to analyze the psychometric properties of the Disposition to Cheating in Sport Questionnaire (CDED), derived from the Attitudes to Moral Decision-Making in Youth Sport Questionnaire (AMDYSQ-1, Lee, Whitehead and Ntoumanis, 2007). [...]
2012
Revista de psicología del deporte, Vol. 21, Núm. 1 (2012) , p. 75-80  
8.
5 p, 49.3 KB El laboratori del teu centre és un lloc segur? / Merino Calvet, Maria Antonia
La seguretat del laboratori escolar es pot avaluar mitjançant un qüestionari.
2011
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 20 (Desembre 2011) , p. 13-17  
9.
16 p, 968.3 KB Relaciones entre creencias sobre enseñanza, aprendizaje y conocimiento de ciencias / Benarroch, Alicia (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Marín, Nicolás (Universidad de Almería. Departamento de Didáctica de las Matemáticas y de las Ciencias Experimentales)
En este trabajo, se describe una experiencia docente realizada con futuros profesores de secundaria, en la que se ha intentado controlar la diversidad de variables influyentes en la formación de docentes para centrarnos sólo en tres, dos como variables independientes y una como dependiente. [...]
This work describes an educational experiment carried out with future secondary teachers in an attempt to control the diversity of influential variables in teachers' training by focusing only on three, two as independent variables and one as dependent. [...]

2011 - 10.5565/rev/ec/v29n2.84
Enseñanza de las Ciencias, Vol. 29, Núm. 2 (2011) , p. 289-304  
10.
12 p, 164.9 KB Construcción de un cuestionario para la valoración de los efectos subjetivos de sustancias con potencial de abuso (vesspa): evaluación del éxtasis. / Poudevida Jürschik, Sandra (Instituto Municipal de Investigación Médica) ; Camí Morell, Jordi (Universidad Pompeu Fabra) ; Farré Albaladejo, Magí (Hospital del Mar. Institut Municipal d'Investigació Mèdica. Unidad de Farmacología) ; Roset Arissó, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
Se construye y valida un instrumento para medir los efectos subjetivos producidos por la 3,4-metilenodioximentanfetamina (MDMA). Tras la construcción de un banco de ítems, posteriores reducciones y un análisis factorial, se obtuvo un cuestionario de 36 ítems al que se le denominó VESSPA (Valoración de Efectos Subjetivos de Sustancia con Potencial de Abuso). [...]
The objective of this study was to construct an instrument capable of measuring the subjective effects produced by 3. 4-methyilenedioxymethamphetamine (MDMA). After the construction of a bank of items, subsequent reductions and factorial analysis, a 36-item questionnaire was obtained with a five-point Likert response. [...]

2003
Adicciones: Revista de socidrogalcohol, Vol. 15, Núm. 2 (2003) , p. 115-126  

Articles : 19 records found   1 - 10next  jump to record:
Research literature 3 records found  
1.
12 p, 604.2 KB Generació automàtica via web de qüestionaris Moodle / Vilà Esteban, Daniel ; Fernández Córdoba, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest paper conté explicacions i procediments exemplificats sobre com s'ha dut a terme i s'ha solucionat la problemàtica que l'eina de treball Moodle suposava. Aquesta eina oferia una dificultat a l'hora de crear preguntes per fer qüestionaris online d'una manera intuïtiva i ràpida. [...]
This paper contains explanations and exemplified procedures on how it has been carried out and solved the problems that the Moodle work tool was supposed. This tool offers a difficulty in creating questions to make online questionnaires in a intuitive and fast way. [...]
Este documento contiene explicaciones y procedimientos ejemplificados sobre cómo se ha llevado a cabo y ha resuelto los problemas que ha supuesto la herramienta de trabajo de Moodle. Esta herramienta ofrece una dificultad a la hora de crear preguntas para hacer cuestionarios en línea de una manera intuitiva y rápida. [...]

2018-07-02
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
13 p, 763.8 KB Qüestionari d'avaluació de la gestió del temps periescolar en estudiants d'educació secundària (QAvGTPEES) / Barberá Cebolla, Juan Pedro ; Fuentes Agustí, Marta
El Qüestionari d'Avaluació de la Gestió del Temps Periescolar en Estudiants d'Educació Secundària (QAvGTPEES) ha estat validat per experts (acadèmics i professionals de l'àmbit) i per dos estudis pilots. [...]
2015  
3.
184 p, 2.0 MB Relació entre activitat física i índex turmell braç: Estudi epidemiològic poblacional a partir de la cohort artper / Ruiz Comellas, Anna ; Mundet i Tudurí, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina
Objectius: Elaborar i validar una Versió Reduïda en Espanyol del qüestionari d'activitat física en el temps lliure de Minnesota (VREM). Posteriorment, s'examina la relació entre l'activitat física en el temps lliure (AFTL) i l'índex turmell braç (ITB) en població general. [...]
Goals: To develop and validate a shorter version (VREM) of the Spanish adaptation of the Minnesota leisure time Physical Activity Questionnaire (CAFM), and in the second phase, to examine the relation between physical activity in leisure time (PALT) and ankle-brachial index (ABI) in general population. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Learning materials 1 records found  
1.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes Solé, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Moron Velasco, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.