Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Materials didàctics, 3 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
12 p, 81.3 KB Formació i innovació : dos elements vinculats al professorat de la Universitat de les Illes Balears / Pinya Medina, Carme (Universitat de les Illes Balears. Institut de Ciències de l'Educació)
La finalitat d'aquest article és emfasitzar la importància de la formació continuada del professorat universitari en aquest nou context de convergència europea i endinsar-nos en l'experiència concreta de la Universitat de les Illes Balears i en el pla formatiu que ha engegat. [...]
La finalidad de este articulo es enfatizar la importancia de la formación continuada del profesorado universitario en este nuevo contexto de convergencia europea y profundizar en la experiencia concreta de la Universidad de las Islas Baleares y en el plan formativo que ha puesto en marcha. [...]
The purpose of this article is to underscore the importance of continuing education for university teaching staff within the new context of European convergence and examine the specific experience of the University of the Balearic Islands and the training plan it has initiated. [...]

2007 - 10.5565/rev/educar.159
Educar, N. 39 (2007) p. 35-46  
2.
24 p, 125.1 KB Profesión docente, equidad y exclusión social : desafíos y respuestas / Arnove, Robert F.
El artículo recoge un conjunto de reflexiones sobre los sistemas educativos de distintos países latinoamericanos, tomando como punto de partida la profesión docente y como ésta influye sobre la calidad y equidad de la educación. [...]
L'article recull un conjunt de reflexions sobre els sistemes educatius de diferents països llatinoamericans, prenent com a punt de referència la professió docent i com aquesta influeix sobre la qualitat i l'equitat de l'educació. [...]
This article considers a number of reflections concerning the teaching profession and how this impacts upon quality and equity in the educational systems of several Latin-American countries. It begins by analyzing the role educational systems play in the economic development of states, as well as how these may promote social reproduction. [...]

2007 - 10.5565/rev/educar.157
Educar, N. 39 (2007) p. 11-34  
3.
17 p, 98.5 KB La docència a la UAB / Hernanz, Ma. Lluïsa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
La universitat està abocada a fer front a un nou entorn marcat per una sèrie de transformacions profundes que afecten àmbits diversos. La migració accelerada d'un sistema d'universitat tradicional -amb una oferta rígida i poc diversificada de titulacions homologades i una demanda «segura» d'estudiants locals entre els 18 i els 25 anys, dedicats prioritàriament a l'estudi presencial- a un nou model molt més flexible, tant pel que fa a la tipologia de les carreres com a les característiques dels alumnes, ha comportat un procés paral·lel de reflexió entorn de la docència sensu lato, que ha esdevingut un factor clau de competitivitat dins l'àmbit universitari. [...]
La universidad está destinada a hacer frente a un nuevo entorno marcado por una serie de transformaciones profundas que afectan a ámbitos diversos. La migración acelerada de un sistema de universidad tradicional -con una oferta rígida y poco diversificada de titulaciones homologadas y una demanda «segura» de estudiantes locales entre los 18 y 25 años dedicados prioritáriamente al estudio presencial- a un nuevo modelo mucho más flexible, ya sea por la tipología de las carreras o por la características de los alumnos, ha comportado un proceso paralelo de reflexión alrededor de la docencia sensu lato. [...]
University is facing a new context characterized by a set of deep transformations that affect various aspects. The accelerated migration from a traditional university system -- with a rigid and little diversified offer of studies and a «secure» demand of local students aged 18 to 25, mainly consecrated to the presential study -- to a much more flexible new one with regard to the type of studies and the students' characteristics, has become a parallel process of reflection about teaching sensu lato. [...]

2001 - 10.5565/rev/educar.393
Educar, N. 28 (2001) , p. 99-115  
4.
17 p, 108.9 KB La autoevaluación de los equipos docentes, una estrategia de mejora cualitativa de la escuela / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Después de someter a revisión los conceptos de calidad de la enseñanza, de autonomía docente y de analizar los presupuestos de las principales orientaciones en las estrategias de mejora de la escuela, el texto presenta una estrategia fundada en un enfoque deliberativo y que se enmarca en la orden que regula la evaluación de centros en Cataluña.
Després de sotmetre a revisió els conceptes de qualitat i d'autonomia docent i analitzar els pressupòsits de les principals orientacions en les estratègies de millora de l'escola, el text presenta una estratègia desenvolupada a Catalunya, fonamentada en un enfocament deliberatiu i emmarcada en l'ordre que regula l'avaluació de centres.
After an analysis of concepts such as education's quality or teacher's authonomy, and further revision of the main bases of the current improvement school strategies, the text offers a particular strategy, built and focused upon deliberation, which have been adopted by law by the catalan educative administration, to be developped in primary and secondary schools.

1999 - 10.5565/rev/educar.336
Educar, N. 24 (1999) , p. 71-87  

Materials didàctics 3 registres trobats  
1.
55 p, 688.0 KB Reconeixement i de transferència de crèdits. Canvi d'estudis i convalidació d'estudis / Masoliver, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Afers Acadèmics
Sessions formatives per als coordinadors de les titulacions que han de realitzar el seguiment de les titulacions adaptades a l'EEES.
IDES 2010 (Formació de coordinadors per al seguiment de les titulacions. Sessió 4)  
2.
55 p, 688.0 KB El procés de seguiment i acreditació de titulacions / Valderrama, Elena ; Vivas, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Sessions formatives per als coordinadors de les titulacions que han de realitzar el seguiment de les titulacions adaptades a l'EEES.
2010 (Formació de coordinadors per al seguiment de les titulacions. Sessió 2)  
3.
18 p, 260.1 KB Curs de Formació de Coordinadors/es pel Seguiment de les Titulacions / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Sessions formatives per als coordinadors de les titulacions que han de realitzar el seguiment de les titulacions adaptades a l'EEES.
IDES 2010 (Formació de coordinadors per al seguiment de les titulacions. Sessió 1)
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.