1.
|
2.4 MB |
Aplicación de un programa de RV como herramienta para el tratamiento de la ansiedad anticipatoria a sesiones de quimioterapia
/
Torres García, Ariadna ;
Morcillo Serra, César, dir. ;
Ramos-Quiroga, Josep Antoni, dir.
El diagnòstic de càncer de mama és una experiència altament estressant que afecta la salut mental dels pacients. S'estima que 1 de cada 8 dones espanyoles pot patir càncer de mama en algun moment de la seva vida i el diagnòstic és una experiència altament estressant que afecta la salut mental dels pacients. [...] El diagnóstico de cáncer de mama es una experiencia altamente estresante que afecta la salud mental de las pacientes. Se estima que 1 de cada 8 mujeres españolas puede padecer cáncer de mama en algún momento de su vida y su diagnóstico es una experiencia altamente estresante que afecta a la salud mental de las pacientes. [...] The diagnosis of breast cancer is a highly stressful experience that affects the mental health of patients. It is estimated that 1 in 8 Spanish women may suffer from breast cancer at some point in their lives and its diagnosis is a highly stressful experience that affects the mental health of patients. [...]
2022
|
|
2.
|
11 p, 3.6 MB |
GlassFood: The holographic healthy smart recipe app
/
Moya Ruiz, Bruno ;
Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
This project integrates mixed reality, computer vision, and deep learning to develop an application for the Glassear headset, a cutting-edge entrepreneurial project. The aim of the application is to improve user health and encourage a culture of healthy eating. [...] Aquest projecte integra realitat mixta, visió per ordinador i aprenentatge profund per desenvolupar una aplicació per al casc Glassear, un projecte emprenedor d'avantguarda. L'objectiu de l'aplicació és millorar la salut dels usuaris i fomentar una cultura d'alimentació saludable. [...] Este proyecto integra realidad mixta, visión por ordenador y aprendizaje profundo para desarrollar una aplicación para el casco Glassear, un proyecto emprendedor de vanguardia. El objetivo de la aplicación es mejorar la salud de los usuarios y fomentar una cultura de alimentación saludable. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
14 p, 1.8 MB |
La realidad virtual como metodología innovadora en el análisis de la vulnerabilidad relacional del barrio de Can Parera, Palau-solità i Plegamans
/
Carvajal Cano, Mónica ;
Vicente Salar, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
La realitat virtual és una tecnologia puntera que es troba actualment en desenvolupament. Els seus usos encara no han sigut completament explotats, però s'estan troban cada cop més utilitats. En aquest article s'explora l'us d'aquesta eina a l'àmbit social, particularment, per tal d'analitzar la vulnerabilitat realcional del barri de Can Parera, a Palau-solità i Plegamans. [...] La realidad virtual es una tecnología puntera que se encuentra actualmente en pleno desarrollo. Sus usos todavía no han sido completamente explotados, pero se están encontrando cada vez más utilidades. [...] Virtual reality is a cutting-edge technology that is currently in full development. Its uses have not yet been fully exploited, but more and more utilities are being found. This article explores the use of this tool in the social sphere, particularly to analyze the relational vulnerability of the neighborhood of Can Parera, in Palau-solità i Plegamans. [...]
2022 Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
|
|
4.
|
135 p, 2.5 MB |
Analisis semantico de la comunicación biocibernética por medio del mapeo de patrones en ondas cerebrales
/
Salas Guerra, Cesar Rommel ;
Vallverdú, Jordi, 1973-, dir.
Evidència científica planteja que els mecanismes oscil·latoris neurals tenen un paper primordial en funcions cognitives com l'aprenentatge, la memòria, l'activació sensorial i la percepció. Aquesta evidència suggereix que les oscil·lacions de banda alfa s'activen a regions corticals a través de múltiples sistemes sensorials, particularment quan aquestes regions estan involucrades en el processament d'informació irrellevant o distractora. [...] Evidencia científica plantea que los mecanismos oscilatorios neurales desempeñan un papel primordial en funciones cognitivas como el aprendizaje, la memoria, la activación sensorial y percepción. [...] Scientific evidence suggests that neural oscillatory mechanisms play a key role in cognitive functions such as learning, memory, sensory activation and perception. This evidence suggests that alpha-band oscillations are activated in cortical regions across multiple sensory systems, particularly when these regions are involved in the processing of irrelevant or distracting information. [...]
2022
|
|
5.
|
25 p, 432.3 KB |
Idealismo, Onirismo y Caos: una lectura schopenhaueriana de Borges y The Matrix
/
Uriol Mendoza, Janett ;
Penedo Picos, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Los relatos "Tlön, Uqbar, Orbis Tertius", "Las ruinas circulares" y "La lotería en Babilonia" de Jorge Luis Borges se ponen en contacto con la trilogía The Matrix, dirigida por las hermanas Wachowski, y se analizan de acuerdo con la filosofía de Arthur Schopenhauer en su obra El mundo como voluntad y representación con el objetivo de justificar que la realidad fáctica es más accesible a partir de la ficción, ya que la existencia humana se basa principalmente en la propia interpretación del mundo ligada a una voluntad de supervivencia que no se puede captar más que a través de la discursividad que proporciona el lenguaje, el cual supondrá una ilusión en sí mismo en tanto que es un medio de representación y, por lo tanto, no puede ofrecer verdades absolutas. "Tlön, Uqbar, Orbis Tertius", "Las ruinas circulares" y "La lotería en Babilonia" de Jorges Luis Borges es posen en contacte amb la trilogía The Matrix, dirigida per les germanes Wachowski, i s'analitzen segons la filosofia d'Arthur Schopenhauer a la seva obra El mundo como voluntad y representación amb l'objectiu de justificar que la realitat fàctica és més accessible des de la ficció, ja que l'existència humana es basa principalment en la pròpia interpretació del món lligada a una voluntat de supervivència que no es pot captar més que a través de la discursivitat que proporciona el llenguatge, el qual serà una il·lusió en si mateix perquè és un medi de representació i, per tant, no pot oferir veritats absolutes. "Tlön, Uqbar, Orbis Tertius, "The circular ruins" and "The lottery in Babilon" by Jorge Luis Borges are bound together with The Matrix trilogy, directed by the Wachowskis, and are analysed according to Arthur Schopenhauer's philosophy in his work The world as will and representation in order to justify that factual reality is more understandable when it is based on fiction. [...]
2022 Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
|
|
6.
|
10 p, 6.6 MB |
Desenvolupament d'un videojoc multijugador en realitat virtual amb Unity
/
Ruiz Albiñana, Joan Lleonard ;
Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc multijugador en linea en realitat virtual de gènere festa amb Unity i el llenguatge de programació C#. Un màxim de 4 jugadors es trobaran situats en una sala devant d'una taula cadascú, en aquestes taules trobaran tot el necessari per realitzar una serie de rondes temporitzades el mes rapid possible abans dels seus rivals. [...] This project consists of the development of a multiplayer online video game in virtual reality of party genre in Unity and C# programming language. A maximum of 4 players will be placed on a room in front of a table each, on these tables They will find everything they need to do a series of timed rounds as fast as possible before their rivals. [...] Este proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego multijugador en línea en realidad virtual del género fiesta con Unity y el lenguaje de programación C#. Un máximo de 4 jugadores se encontrarán situados en una sala delante de una mesa cada uno, en estas mesas encontraran todo lo necesario para realizar una serie de rondas temporizadas lo más rápido posible antes de sus rivales. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
|
8.
|
1.8 MB |
Realitat mixta per al mapat automàtic d'entorns de treball
/
Granada Ruiz, Jhoan Estiben ;
Ribas Xirgo, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquells entorns de treball en què s'hi mouen robots mòbils autònoms, com magatzems i fàbriques, cal que disposin d'un mapa de la zona per saber per on s'han de moure. Per generar aquests mapes hi ha moltes tècniques. [...] In those work environments where autonomous mobile robots move, such as warehouses and factories, they need to have a map of the area to know where they move. There are many techniques for generating these maps. [...] En aquellos entornos de trabajo en los que se mueven robots móviles autónomos, como almacenes y fábricas, es necesario que dispongan de un mapa de la zona para saber por donde deben moverse. Para generar estos mapas hay muchas técnicas. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
340 p, 6.0 MB |
Subtitling in immersive media : A user-centered study
/
Agulló, Belén ;
Matamala, Anna, dir. ;
Calvo Ferrer, José Ramón, dir.
Els mitjans immersius com la realitat virtual o els vídeos de 360° estan cada vegada més presents en la nostra societat. La realitat virtual ha atret l'atenció de la indústria i els investigadors. [...] Los medios inmersivos como la realidad virtual o los vídeos de 360° están cada vez más presentes en nuestra sociedad. La realidad virtual ha atraído la atención de la industria y los investigadores. [...] Immersive media such as virtual reality or 360° content is increasingly present in our society. Virtual reality has attracted the attention of industry and researchers. Its applications for entertainment and audiovisual content creation are endless. [...]
2020
|
|
10.
|
12 p, 1.6 MB |
Simulador de cossos celestes en Realitat Virtual
/
Herreiz Abad, Javier ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en la creació, disseny i desenvolupament d'un simulador de cossos celestes amb un cert grau de realisme físic en un entorn immersiu de Realitat Virtual. La simulació inclou la vista en detall d'una galàxia i d'un forat negre sense rotació, a mes d'una vista 360 graus des de la terra en la que es poden seleccionar altres cossos celestes sense entrar-hi en detall. [...] This project is about the creation, design and development of a celestial body simulator with a certain degree of physic realism in a Virtual Reality environment. The simulation includes the detailed view of a galaxy and a non-rotating black hole, plus a 360-degree view from the Earth point of view, where we can look at some other celestial bodies with a lot less detail. [...] Este proyecto consiste en la creación, diseño y desarrollo de un simulador de cuerpos celestes con un cierto grado de realismo físico en un entorno inmersivo de Realidad Virtual. La simulación incluye la vista en detalle de una galaxia y de un agujero negro sin rotación, además de una vista 360 grados desde tierra en la que se pueden seleccionar otros cuerpos celestes sin entrar en detalle. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|