Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Research literature, 2 records found
Research literature 2 records found  
1.
86 p, 42.2 MB Creació d'una marca de rebosteria creativa sense gluten / Cortiella Pérez, Alba ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nombre de celíacs diagnosticats creix cada cop més i l'oferta d'establiments de rebosteria sense gluten encara és molt reduïda. És per això que ara és el moment idoni per crear una marca de rebosteria sense gluten. [...]
El número de celiacos diagnosticados crece cada vez más y la oferta de establecimientos de repostería sin gluten aún es muy reducida. Es por eso que ahora es el mejor momento para crear una marca de repostería sin gluten. [...]
The number of diagnosed celiac grows more and more and the amount of gluten-free bakery is still very low. That's why now is the perfect moment to create a brand of gluten-free bakery. This project creates a new brand from its values and personality to the corporative image, through market, target and competition research and surveys to listen to the opinions of our future consumers. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
45 p, 8.5 MB Creació d'una plataforma de disseny d'envasos per a rebosteria / Termes Cortadella, Gal·la ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mercat de la rebosteria creativa creix cada dia més; És un mercat molt creatiu que crida molt l'atenció. El gran problema és que no assoleix les expectatives a nivell visual. En aquest projecte es proposa crear una empresa destinada al disseny de packaging per a productes de rebosteria que funcionarà a través d'e-commerce. [...]
El mercado de la repostería creativa crece cada día más; es un mercado muy creativo que llama mucho la atención. El gran problema es que no cumple las expectativas a nivel visual. En este proyecto se propone crear una empresa destinada al diseño de packaging para productos de repostería que funcionará a través de e-commerce. [...]
The creative bakery market grows every day; It is a very creative market that attracts the atten¬tion. The biggest issue is that does not accomplish with the expectations at a visual level. This project aims to create a company destined to the design of packaging for bakery products and commercialize through e-commerce. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.