Resultados globales: 394 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 127 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 30 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 9 registros
Libros y colecciones, Encontrados 71 registros
Documentos de investigación, Encontrados 48 registros
Materiales didácticos, Encontrados 67 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 20 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 28 registros
Artículos Encontrados 127 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
9 p, 290.3 KB La lògica mercantilista, el fonament actual dels estudis universitaris. Una reflexió entorn del Grau en Periodisme / Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ens plantegem mostrar com el discurs neoliberal impulsat pel Banc Mundial des de finals del segle passat va aconseguir que el funcionament i les finalitats de les universitats es guiessin en gran manera per la lògica del mercat. [...]
Se muestra cómo el discurso neoliberal impulsado por el Banco Mundial desde finales del siglo XX consiguió que el funcionamiento y las finalidades de las universidades se guiaran en gran medida por la lógica del mercado. [...]
We set out to show how the neoliberal discourse of the World Bank achieved, since the end of the last century, that the operation and purposes of universities were guided to a great extent by the logic of the market. [...]

2023 - 10.34810/qcac49id420925
Quaderns del CAC, Núm. 49 (octubre 2023) , p. 7-15
3 documentos
2.
17 p, 344.8 KB What do we know so far about the research-teaching nexus in Initial Teacher Training? Findings from a systematic review / Wang, Yuqian (Durham University. School of Education) ; Newton, Douglas (Durham University. School of Education) ; Moger, Pauline (Durham University. School of Education) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Initial Teacher Education (ITE) Programmes comprise campus-based teaching sessions and school practice. This article carries out a systematic review from the context of Initial Teacher Education programmes in Higher Education, using the term 'nexus' to summarise the various ways research is integrated into campus-based teaching, and the various forms of research-informed teaching in school placement within ITE programmes. [...]
2023 - 10.1002/rev3.3405
Review of Education, Vol. 11,e.3405, Núm. 2 (2023) , p. 1-17  
3.
19 p, 477.1 KB Unlocking the potential of research-informed practice : Insights into benefits, challenges, and significance among teachers in Catalonia, Poland, and England / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Kowalczuk-Walędziak, Marta (University of Białystok. Faculty of Education) ; Brown, Chris (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret)
This survey-based study delves into the intricate interplay of research utilisation in the pedagogical approaches of a sample of 534 teachers across Catalonia (Spain), Poland, and England. Applying Baudrillard's Theory of Consumption lenses, we present novel insights into the multifaceted aspects of research use, including its benefits, costs, and significance within the teaching profession. [...]
Wiley-Blackwell, 2024 - 10.1111/ejed.12639
European journal of education, 2024, p.1-19  
4.
11 p, 366.4 KB Eines de disseny per al foment de l'aprenentatge cooperatiu en els debats creatius / Costa, Tània (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona) ; Huertas i Vidal, Salvador (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona)
Proposem el format de debat creatiu i les eines de Design Thinking a fi de fomentar l'aprenentatge cooperatiu. Entenem com a debat creatiu aquell que és dissenyat, conduit i gestionat per els mateixos participants, emprant eines pròpies de metodologies del procés creatiu del projecte de disseny. [...]
We propose a creative debate format and the Design Thinking tools in order to promote cooperative learning. We understand creative debate as that which is designed, run and managed by participants themselves, making use those tools proper to methodologies of creative design in the designing project. [...]
processes of university students.

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
5.
8 p, 140.1 KB El suport a la recerca de les biblioteques universitàries catalanes : estat actual / Camón Luis, Enric (Universitat de Barcelona) ; Rey Martín, Carina (Universitat de Barcelona. Facultat de Biblioteconomia i Documentació) ; Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
Objectius: L'objectiu de la investigació és determinar quins són els serveis de suport a la recerca que les biblioteques universitàries ofereixen per al personal docent i investigador. A més, pretén oferir una síntesi de la realitat d'aquests serveis de suport a Catalunya. [...]
Objectives: the aim of this study was to determine which research support services are offered by university libraries to teaching and research staff. In addition, the goal was to summarize the situation of research support services in Catalonia. [...]
Objetivos: El objetivo de la investigación es determinar cuáles son los servicios de apoyo a la investigación que las bibliotecas universitarias ofrecen para el personal docente e investigador. Además, pretende ofrecer una síntesis de la realidad de estos servicios de apoyo en Cataluña. [...]

2012
BiD:textos universitaris de biblioteconomia i documentacio, Núm. 29 (2012)  
6.
3 p, 114.2 KB En Jordi i el grup LIEC, una convicció compartida / Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En aquest article expliquem la convicció compartida d'en Jordi i del grup LIEC: no hi ha ciència sense llenguatge i aprendre ciència és aprendre a parlar, escriure i llegir ciència. Exposem com en Jordi era un participant actiu del grup de recerca LIEC, i quina ha estat la seva tasca divulgadora i recercadora en relació al paper que juga el llenguatge i el pensament crític en l'aprenentatge de les ciències.
In this article we explain the shared stance of Jordi and the LIEC group: there is no science without language and learning science is learning to speak, write and read science. We expose how Jordi was an active participant in the LIEC research group, and which was his contribution in relation to the role that language and critical thinking play in science education, both as a researcher and as a disseminator.

2024 - 10.5565/rev/ciencies.202447
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 7-9 (Articles)  
7.
5 p, 230.2 KB Editorial del número especial "Jordi Domènech i la didàctica de les ciències" / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Navarro Palà , Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Hernández Rodríguez, María Isabel ; Garrido Espeja, Anna ; Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En aquest editorial repassem la trajectòria del Jordi Domènech com a autor de la nostra revista, destacant el seu gran impacte tant en número de cites com en número de descàrregues. Seguidament, presentem l'estructura del monogràfic i la diversitat d'autories que inclou, amb la voluntat de reflectir com de ric i variat el seu llegat.
In this editorial, we review Jordi Domènech's trajectory as an author for our journal, emphasizing his significant impact in terms of both citation numbers and download figures. Subsequently, we outline the structure of the monograph and the diversity of authorship it encompasses, aiming to reflect the richness and variety of his legacy.
En este editorial repasamos la trayectoria de Jordi Domènech como autor de nuestra revista, destacando su gran impacto tanto en el número de citas como en el número de descargas. Seguidamente, presentamos la estructura del monográfico y la diversidad de autorías que incluye, con la voluntad de reflejar como de rico y variado es su legado.

2024 - 10.5565/rev/ciencies.502
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 2-6 (Editorial)  
8.
18 p, 1.1 MB El bienestar escolar desde la experiencia del alumnado de Educación Primaria / Mendiri, Paula (Universidade da Coruña) ; Rebollo-Quintela, Nuria (Universidade da Coruña) ; Losada-Puente, Luisa (Universidade da Coruña)
La valoración de la experiencia del estudiante en la escuela a través de sus juicios cognitivos y sus afectos, o su percepción sobre su funcionamiento positivo y sus relaciones con otros influyen en su bienestar escolar. [...]
La valoració de l'experiència de l'estudiant a l'escola a través dels seus judicis cognitius i els afectes, o la percepció que té sobre el seu funcionament positiu i les seves relacions amb uns altres influeixen en el seu benestar escolar. [...]
School children's assessment of their experience in school through their cognitive opinions and their emotions, and their perception of their positive functioning and their relationships with others, have an impact on their educational well-being. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1818
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 237-254 (Temas de investigación)  
9.
10 p, 312.0 KB La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (UAB) : 50 anys de servei públic i de suport a l'ensenyament i la recerca (1972-2022) / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Rial Pan, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Santos Prados, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), nascuda fa 50 anys i estretament vinculada a la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) -degana dels estudis de comunicació a Catalunya-, ha evolucionat com a actor actiu per als estudiants, docents, investigadors, periodistes i la societat en general, al compàs de la digitalització. [...]
La Biblioteca de Comunicación y Hemeroteca General de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), nacida hace 50 años y estrechamente vinculada a la Facultad de Ciencias de la Comunicación (UAB) -decana de los estudios de comunicación en Cataluña-, ha evolucionado como actor activo para los estudiantes, docentes, investigadores, periodistas y la sociedad en general, al compás de la digitalización. [...]
The Communication Library and General Newspaper Archivesat the Autonomous University of Barcelona (UAB), founded 50years ago and closely tied to the Faculty of CommunicationStudies (UAB) -the longest-standing communication studiesprogramme in Catalonia- has evolved to become a key actorfor students, teachers, researchers and journalists, and for societyin general, keeping apace with digitalisation. [...]

2023 - 10.34810/qcac49id420785
Quaderns del CAC, Núm. 49 (2023) , p. 27-36
3 documentos
10.
28 p, 793.8 KB Centros de Documentación Europea. Evolución y revisión de casos de éxito en ecosistemas digitales : 60 años de historia / Ramón Reyero, Eva (Universidad Francisco de Vitoria) ; Muñoz Ruiz, Concepció (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació Europea)
Este año 2023 se cumplen 60 años de la creación de la red de Centros de Documentación Europea, una red de información creada, en 1963, por la Comisión Europea en universidades. En la actualidad, cuenta con más de 300 CDE en la UE, 29 de ellos en España. [...]
Aquest any 2023 es compleixen 60 anys de la creació de la xarxa de Centres de Documentació Europea, una xarxa d'informació creada el 1963 per la Comissió Europea a universitats. Actualment, compta amb més de 300 CDE a la UE, 29 a Espanya. [...]
This year, 2023, marks the 60th anniversary of the creation of the network of European Documentation Centres, an information network created in 1963 by the European Commission in universities. Currently, it has more than 300 EDC in the EU, 29 of them in Spain. [...]

2023 - 10.5565/rev/quadernsiee.62
Quaderns IEE, Vol. 2 Núm. 2 (2023) , p. 72-99 (Notes)  

Artículos : Encontrados 127 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 30 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
17 p, 1.2 MB Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca : web SAAR i assessorament de la UAB / Coré Bradineras, Raúl (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Alvarez Cruellas, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials)
Presentació per a la jornada "UB i UAB - Suport a la ciència oberta de la UB i Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca: Web SAAR i assessorament de la UAB", dins el programa "Intercanvi de coneixement entre les biblioteques del CSUC", que va tenir lloc el 12 de març de 2024 per donar a conèixer el Servei de Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca" de la UAB.
2024
Intercanvi de coneixement entre les biblioteques del CSUC. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2024  
2.
57 p, 8.2 MB La intel·ligència artificial generativa a la professió bibliotecària : propostes i reptes / Franganillo, Jorge (Universitat de Barcelona. Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals) ; Lopezosa, Carlos (Universitat de Barcelona. Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals)
Els models generatius són eines d'intel·ligència artificial que poden crear continguts nous a partir de dades existents. Aquest seminari explora què són, com funcionen i quins són els seus usos i limitacions per a les biblioteques universitàries. [...]
2023
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 17 : 2023  
3.
29 p, 3.9 MB Tens un dataset i vols que sigui FAIR? : Publica'l a CORA.RDR! / Alcalá Ponce de León, Mireia (Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya)
En aquesta presentació es dona a conèixer el CORA. RDR, un repositori de dades multidisciplinari que permet als investigadors del sistema de recerca de Catalunya que es puguin publicar dades de recerca en mode FAIR i complint amb els requisits de les agències de finançament. [...]
2023
Setmana Internacional de l'Accés Obert a la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2023  
4.
20 p, 2.2 MB Informe anual d'activitat : 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Recerca de l'Esport
2022  
5.
25 p, 2.3 MB L'elaboració del Pla de Gestió de dades : l'experiència de tres projectes de la UAB / Rico-Castro, Pilar (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT)) ; Font Paz, Carme, 1972- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rimola, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Schlingmann, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Presentació dins la Setmana Internacional de l'Accés Obert 2022, on Pilar Rico, de FECYT, fa una introducció sobre la política de dades obertes en el programa Horizon Europe de la Comissió Europea. [...]
2022
Setmana Internacional de l'Accés Obert a la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2022
5 documentos
6.
39 p, 1.1 MB Vols aconseguir finançament per a publicar en accés obert? / Casaldàliga, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Besson Ribas, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Sessió informativa sobre els acords transformatius amb els editors Elsevier, Wiley, Springer-Nature i American Chemical Society (ACS), dins de la Setmana Internacional de l'Accés Obert. S'expliquen les diferents vies per publicar en accés obert, què són els acords transformatius, el resultat dels acords 2021-2024, com sol·licitar el finançament d'una APC, els criteris d'assignació de la UAB, el cost dels acords i el futur.
2021
Setmana Internacional de l'Accés Obert a la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2021  
7.
41 p, 5.1 MB Destino : acceso abierto / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació sobre l'accés obert en motiu de la Setmana Internacional de l'Accés Obert 2020. S'explica el context de ciència oberta i l'accés obert: què és, beneficis, obligatorietat, llicències Creative Commons i les diferents vies de publicació en obert. [...]
Presentación sobre el acceso abierto con motivo de la Semana Internacional del Acceso Abierto 2020. Se explica el contexto de ciencia abierta y el acceso abierto: qué es, beneficios, obligatoriedad, licencias Creative Commons y las diferentes vías de publicación en abierto. [...]

2020 (Producció científica) (Eines per a la recerca)
Setmana Internacional de l'Accés Obert a la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020
2 documentos
8.
21 p, 1.7 MB Investigación de trichinella SPP. en zorros de Catalunya / Fàbregas i Comadran, Xavier ; Colomer-Giner, A. ; Alemany i Capella, Albert ; Vila Puigdevall, C. ; Nogal, J. J. ; Bolás-Fernández, F. ; López Claessens, S.
Se investiga la presencia de Trichinella spp. en 286 muestras congeladas de musculus tibialis anterior, de zorros (Vulpes vulpes) de Catalunya. Se detectan 3 positivos, en las comarcas de Anoia y el Pallars Jussà, identificándose estos dos últimos como T. [...]
S'investiga la presència de Trichinella spp. en 286 mostres congelades de musculus tibialis anterior, de guineus (Vulpes vulpes) de Catalunya. Es detecten 3 positius, a les comarques de l'Anoia i el Pallars Jussà i s'identifiquen aquests dos últims com a T. [...]

2009 (Trichinella)
Jornadas AIDA Producción Animal. Zaragoza, 13enes : 2009
2 documentos
9.
33 p, 2.4 MB Open access policies to publications and research data / Rico-Castro, Pilar (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT))
Aquesta presentació es centra en les polítiques d'Open Access que afecten a les publicacions i a les dades de recerca. Va formar part de la conferència "Les polítiques d'Open Data / Open Acces: Implicacions a la recerca" orientada a investigadors i gestors de projectes europeus que va tenir lloc el 20 de setembre de 2018 a la Universitat Autònoma de Barcelona.
2018
Conference "Open Data / Open Access policies: Implications in research". Bellaterra, Catalunya, : 2018  
10.
24 p, 1.2 MB Obrint les Humanitats : les ficcions populars i el que els estudiants ens podeu ensenyar / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2017
Lliço inaugural curs 2017-18 Facultat de Filosofia i Lletres. Campus UAB, : 2017  

Contribuciones a jornadas y congresos : Encontrados 30 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Publicaciones periódicas Encontrados 9 registros  
1.
4 p, 1.4 MB CREAF International Newsletter / Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020-
18 documentos
2.
1 p, 1.3 MB Notícies UE [butlletí] / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació Europea
Aquesta publicació conté un extracte del web "Notícies UE: portal del CDE-UAB", que es publica des de 2011. Anteriorment (de 2004 a 2010) es va publicar el butlletí "CDE UAB Info", que es pot consultar també al DDD.
Centre de Documentació Europea 2020-2021
12 documentos
3.
156 p, 3.9 MB Memòria d'actuació / Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals
All of CREAF's activities (financial position, institutional relations, research projects, scientific publications and dissemination, staff list, etc. ) are compiled into the annual reports.
Bellaterra: Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals, 2006-
24 documentos
4.
232.0 KB Boletín CREAF / Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2013-
115 documentos
5.
234.0 KB Butlletí CREAF / Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2013-
115 documentos
6.
2 p, 640.6 KB Cresadigital : informative bulletin of the Fundació Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA), UAB-IRTA / Fundació Centre de Recerca en Sanitat Animal
Bellaterra : Fundació Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA), 2008-2011
15 documentos
7.
3 p, 387.9 KB Cresadigital : boletín informativo de la Fundació Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA) / Fundació Centre de Recerca en Sanitat Animal
Bellaterra : Fundació Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA), 2007-2011
22 documentos
8.
UAB innova / Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Parc de Recerca UAB - Esfera UAB
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011-2015
46 documentos
9.
2 p, 659.7 KB Cresadigital : butlletí informatiu de la Fundació Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA) / Fundació Centre de Recerca en Sanitat Animal
Bellaterra : Fundació Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA), 2007-2011
17 documentos

Libros y colecciones Encontrados 71 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
64 p, 894.1 KB INTERSTICE. Encounters between artists, children and educators. Thoughts in-between the arts and education / París Romia, Gemma, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hay, Penny, ed. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Cabo, Helena ; Dybwik, Siri ; Halle, Kristen ; Panciroli, Chiara ; Russo, Veronica ; Urpí, Isabel ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documentos
2.
4 p, 465.0 KB Termòmetre de la recerca en obert a la Universitat Autònoma de Barcelona / Universitat Autònoma de Barcelona
2019
15 documentos
3.
33 p, 1.7 MB Reports de la recerca a Catalunya : Veterinària / Paramio, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Ferrer i Caubet, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Tibau, Joan ; Institut d'Estudis Catalans
Barcelona Institut d'Estudis Catalans 2001  
4.
15 p, 195.0 KB La recerca en comunicació / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Durant el bienni 2019-2020, la recerca en comunicació a Catalunya es veu afectada per la pandèmia de la Covid-19, declarada per l'Organització Mundial de la Salut el març de 2020. En l'àmbit de les polítiques públiques, la Unió Europea dels 27, ja sense el Regne Unit, decideix destinar la major partida extraordinària de la seva història a la reconstrucció de l'Europa post-Covid, i coordinar, de manera molt precisa, la recerca finançada amb pressuposts públics a escala regional, estatal i europea. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2021, p.49-63  
5.
274 p, 2.4 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2019-2020 / Civil i Serra, Marta, ed. ; López López, Bernat, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
L'Informe de la comunicació a Catalunya 2019-2020 està estructurat en tres apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya, amb tres capítols sobre temes transversals (les polítiques de comunicació, l'entorn tecnològic i la recerca en comunicació). [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)  
6.
1 p, 266.8 KB Horitzó Europa / Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Projectes Internacionals
El nou programa Horizon Europe pretén ser una evolució de l'actual programa marc Horizon 2020, i comptarà amb un pressupost proposat de 95. 500 milions d'euros, convertint-se en el programa de finançament de l'R+D+I més gran fins al moment a la Unió Europea.
Bellaterra, 2021
3 documentos
7.
5 p, 239.3 KB Bones pràctiques en gestió de dades de recerca : recomanacions de format / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Aquest document forma part del conjunt de bones pràctiques sobre gestió de dades de recerca i fa referència a les recomanacions de formats de les dades de recerca. Conté una taula amb els formats recomanats i els formats acceptats per cada tipus de dades.
Barcelona: Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, 2022 (Bones pràctiques en gestió de dades de recerca)  
8.
8 p, 385.4 KB Bones pràctiques en gestió de dades de recerca : drets i llicències de les dades de recerca / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Aquest document forma part del conjunt de bones pràctiques sobre gestió de dades de recerca i fa referència als drets i les llicències de les dades de recerca. Conté explicacions sobre diferents llicències, i com escollir-les.
Barcelona: Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, 2020 (Bones pràctiques en gestió de dades de recerca)  
9.
4 p, 520.3 KB EGRETA, nou entorn per a la gestió de la recerca i la transferència : procediment per a saber com accedir al perfil institucional / Universitat Autònoma de Barcelona
EGRETA (Entorn per a la Gestió de la Recerca i la Transferència) és el sistema de gestió de la informació de recerca que la Universitat Autònoma de Barcelona ha implantat l'any 2020. Aquesta guia de consulta explica com accedir al perfil de direcció de departament, centre o institut de recerca. [...]
Bellaterra 2020  
10.
6 p, 284.3 KB Bones pràctiques en gestió de dades de recerca : citar les teves dades de recerca / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Aquest document forma part del conjunt de bones pràctiques sobre gestió de dades de recerca i fa referència a com citar les dades de recerca. Conté una taula amb diferents estils de citació, la seva àrea d'estudi, l'elaboració de la cita, un exemple i, si escau, més informació.
Barcelona: Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, 2022 (Bones pràctiques en gestió de dades de recerca)
2 documentos

Libros y colecciones : Encontrados 71 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos de investigación Encontrados 48 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
6.5 MB Raons i maneres de pensar la Recerca Artística / Muñoz Camacho, Artur ; Costa Gómez, Tània, dir. ; Jaques Pi, Jessica Patrici, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia
El present text parteix de la necessitat de facilitar la comprensió del terme Recerca Artística. Tot i que fa més de vint anys que en parlem i que hi ha ja una gran bibliografia al darrere, com a mínim en el panorama català, trobem múltiples pràctiques que s'autoidenifiquen com a Recerca Artística i que disten prou entre si com per parar-ne atenció. [...]
El presente texto parte de la necesidad de facilitar la comprensión del término Investigación Artística. A pesar de que hace yamás de veinte años que hablamos sobre ello y que hay una ámplia bibliografía al respecto, como mínimo en el panorama catalán, encontramos múltiples prácticas que se auto-idenifican como Investigación Artística y que distan bastante entre sí como para prestarles atención. [...]
This text is based on the necessity to facilitate the understanding of the term Artistic Research. Even though it's been more than 20 years since we speak about it, and there is already a considerable bibliography of the subject, at least in the Catalan panorama, there are multiple practices that self-identify as Artistic Research and that are enough different from each other to pay attention to them. [...]

2023  
2.
66 p, 1.1 MB Explorant la relació entre recerca STEM i ESS / Ríos Font, Raquel ; Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquest treball s'intenta fer una exploració de la relació entre el món de l'Economia Social i Solidària (ESS) i el de la recerca científico-tècnica (o STEM, per les sigles en anglès de Science, Technology, Engineering and Mathematics). [...]
En este trabajo se intenta hacer una exploración de la relación entre el mundo de la Economía Social y Solidaria (ESS) y el de la investigación científico-técnica (o STEM, por las siglas en inglés de Science, Technology, Engineering and Mathematics). [...]
The present work intends explore the relationship between the worlds of Social and Solidarity Economy (SSE) and that of scientific-technical (or STEM, for Science, Technology, Engineering and Mathematics) research. [...]

2023
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
3.
8 p, 547.5 KB INTERSTICE. Research on the peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Careta Plans, Arnau, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Forastello, Ana María, col. ; Halle, Kristen, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita, col. ; Mas Parera, Maite, col. ; Moles, Aina, col. ; Panciroli, Chiara, col. ; Peris Morancho, Pere, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documentos
4.
8 p, 52.2 MB INTERSTICE. Training course for Education students / París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura ; Dybwik, Siri ; Halle, Kristen ; Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita ; Panciroli, Chiara ; Russo, Veronica ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documentos
5.
70 p, 54.7 MB INTERSTICE : Artists, Children and Educators. Teachers in moviment. Peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Halle, Kristen ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Panciroli, Chiara, col. ; Macuda, Anita, col. ; Moles, Aina, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; laSala. Centre de creació d'Arts per a les famílies (Sabadell), coord ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
2 documentos
6.
39 p, 437.1 KB Being in Community : Dance Movement Therapy approaches to Social Reconciliation / Castellanos-Montenegro, Catherine Sophia ; Hills de Zárate, Margaret, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
This paper explores how Dance Movement Therapy (DMT) could contribute to a social reconciliation process through a group process with migrant women living in Spain. The results of a small-scale pilot study suggest that the relationships developed between participants in the DMT group reflect some of the key elements underpinning theories of social reconciliation. [...]
Aquest article explora com la Dansa Moviment Teràpia (DMT) podria contribuir a un procés de reconciliació social mitjançant un procés grupal amb dones migrades que viuen a Espanya. Els resultats d'un estudi pilot a petita escala suggereixen que les relacions desenvolupades entre les participants del grup DMT reflecteixen alguns dels elements clau que sustenten les teories de la reconciliació social. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]  
7.
14 p, 1.5 MB Aplicació de transformers en la detecció d'atacs epilèptics a partir de dades d'electroencefalograma (EEG) / Soler Arderiu, Esteve ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'epilèpsia és un trastorn neurològic que afecta a més de 50 milions de persones a tot el món i pot arribar a causar la mort. Aquests atacs queden reflectits en els senyals d'electroencefalograma (EEG). [...]
Epilepsy is a neurologic disorder that affects more than 50 million people worldwide and may even cause death. Seizures are reflected on the electroencephalogram (EEG) signals. There are multiple databases about patientwise epilepsy EEG data, both with and without seizures. [...]
La epilepsia es un trastorno neurológico que afecta a más de 50 millones de personas en todo el mundo y puede llegar a causar la muerte. Estos ataques se reflejan en los electroencefalogramas (EEG). [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
12 p, 578.4 KB Entorno de desarrollo en Cloud para la integracion de herramientas de Ciberseguridad / Lorenzo Alcaina, Iván ; Martí Escalé, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A menudo, en las empresas relacionadas con las tecnologías de la información, surge la necesidad de disponer de un entorno de desarrollo en el cual probar todos los servicios, que posteriormente serán implantados en la infraestructura de la empresa del cliente. [...]
Often, in companies related to information technologies, the need arises to have a development environment in which to test all the services that will later be implemented in the infrastructure of the client's company. [...]
Sovint, a les empreses relacionades amb les tecnologies de la informació, sorgeix la necessitat de disposar d'un entorn de desenvolupament on provar tots els serveis, que posteriorment seran implantats a la infraestructura de l'empresa del client. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
29 p, 808.8 KB Revisión literaria de métodos e instrumentos utilizados para evaluar la eficacia de las intervenciones con la Danza Movimiento Terapia en trastornos mentales / Contreras Briñez, Luis Fabian ; Bräuninger, Iris, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
Aquesta revisió literària pretén complir l'objectiu de Recopilar els mètodes i instruments que van usar els estudis publicats en els últims 10 anys des del 2011 fins al 2021 per a mesurar les intervencions en la salut mental des de la DMT. [...]
Esta revisión literaria pretende cumplir el objetivo de: Recopilar los métodos e instrumentos que usaron los estudios publicados en los últimos 10 años desde el 2011 hasta el 2021 para mesurar las intervenciones en la salud mental desde la DMT. [...]

2021
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]  
10.
61 p, 1.1 MB Co-learning : the effect of group size on the effectiveness and benefits of group work / Caparrós Rodríguez, Rosalia ; Dooly Owenby, Melinda, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
While there is a large body of research which supports the notion that group work facilitates language development, less research exists on the possible hampering effect that group work size might have on student learning. [...]
Tot i haver un ampli ventall de recerca que dona suport a la noció que el treball en grup facilita l'aprenentatge de llengües, hi ha menys recerca sobre el possible efecte advers que el nombre d'integrants d'un grup de treball pot suposar per a la formació de l'alumne. [...]
Si bien existe una gran cantidad de investigaciones que respaldan la noción que el trabajo en grupo facilita el desarrollo del lenguaje, existen menos evidencias científicas sobre el posible efecto obstaculizador que el tamaño del grupo de trabajo puede suponer para el aprendizaje de los alumnos. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]  

Documentos de investigación : Encontrados 48 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didácticos Encontrados 67 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4 p, 239.9 KB Sexennis ANECA 2023, Mèrits de recerca AQU 2024 i Programa Academia d'ANECA 2024 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Possibles mètriques, fonts i dimensions per evidenciar el valor de cada aportació a la convocatòria 2023 de sexennis de recerca de l'ANECA i la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI), a la convocatòria 2024 de mèrits de recerca de l'AQU i al Programa Academia d'ANECA 2024: ampliació il·lustrativa i selectiva per part del Servei de Biblioteques.
2023 (Eines per a la recerca)  
2.
1 p, 123.1 KB Publica, gestiona i dona accés als teus datasets de manera FAIR i seguint les directrius de l'EOSC amb CORA.RDR / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Infografia amb característiques i beneficis de publicar dades de recerca a CORA. Repositori de Dades de Recerca. Aquesta infografia ha estat elaborada per l'Àrea de Ciència oberta del CSUC amb l'objectiu de difondre l'ús del repositori a tot el personal investigador de les institucions integrades a CORA. [...]
Infografía con características y beneficios de publicar datos de investigación en CORA. Repositori de Dades de Recerca. Esta infografía ha sido elaborada por el Área de Ciencia abierta del CSUC con el objetivo de difundir el uso del repositorio a todo el personal investigador de las instituciones integradas en CORA. [...]
Infographic with characteristics and benefits of publishing research data in CORA. Research Data Repository. This infographic has been prepared by the Open Science Area of the CSUC with the aim of disseminating the use of the repository to all the researchers of the institutions integrated in CORA. [...]

2023 (Eines per a la recerca)
3 documentos
3.
1 p, 119.0 KB Què és CORA.RDR i què ofereix? : publica, gestiona i dona accés als teus datasets de manera FAIR i seguint les directrius de l'EOSC amb CORA.Repositori de Dades de Recerca. Beneficis de publicar dades de recerca a CORA.RDR / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Infografia amb característiques i beneficis de publicar dades de recerca a CORA. Repositori de Dades de Recerca. Aquesta infografia ha estat elaborada per l'Àrea de Ciència oberta del CSUC amb l'objectiu de difondre l'ús del repositori a tot el personal investigador de les institucions integrades a CORA. [...]
Infografía con características y beneficios de publicar datos de investigación en CORA. Repositori de Dades de Recerca. Esta infografía ha sido elaborada por el Área de Ciencia abierta del CSUC con el objetivo de difundir el uso del repositorio a todo el personal investigador de las instituciones integradas en CORA. [...]
Infographic with characteristics and benefits of publishing research data in CORA. Research Data Repository. This infographic has been prepared by the Open Science Area of the CSUC with the aim of disseminating the use of the repository to all the researchers of the institutions integrated in CORA. [...]

2023 (Eines per a la recerca)
3 documentos
4.
2 p, 105.9 KB Casos de Pràctica Integrals per Investigar en Educació / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Els casos aquí presentats fan servir l'Enquesta sobre qüestions de gènere (2019) com a font d'informació (ús de dades secundàries). Es presenten tres casos. Per a cada cas hi ha una matriu reduïda vinculada. [...]
2023
6 documentos
5.
3 p, 126.5 KB Rúbrica valoració final Treball Transversal d'Investigar en Educació - Avaluació de la recerca (entrega final acumulativa) / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La rúbrica conté només uns quants elements que defineixen el treball transversal de l'assignatura d'Investigar en Educació dels graus d'Educació Social i Pedagogia. S'utilitza en l'entrega final del treball i és acumulativa, ja que els altres elements no avaluats en la rúbrica han estat prèviament avaluats en les altres entregues. [...]
2019  
6.
1 p, 96.0 KB Canvas Disseny de Recerca / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Báez Contreras, Allan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vila, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roig Ester, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa) ; Martínez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vega, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Canvas és una eina molt visual que t'ajudarà a guiar el procés de disseny de la recerca o bé a dissenyar la recerca tu mateix/a. Les diferents fases són parts de la recerca i aniràs completant el Canvas a mesura que avancis en la teva recerca. [...]
2023  
7.
8 p, 239.2 KB AQU Mèrits de recerca : Convocatòria 2023 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2023 per a l'assignació dels complements addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador universitari. [...]
2023 (Eines per a la recerca)
8 documentos
8.
48 p, 3.2 MB Dades de recerca : ​ publicar-les en obert i fer el pla de gestió de dades​ / Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Ferrer Torrens, Joana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on s'expliquen els conceptes relacionats amb la publicació de les dades de recerca en obert.
Presentación preparada en el marco del Programa de Formación de Doctores donde se explican los conceptos básicos relacionados con los datos de investigación en abierto.

2023 (Eines per a la recerca)
3 documentos
9.
52 p, 3.8 MB Ciència oberta / Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació sobre ciència oberta i tot el que suposa aquesta nova manera de fer recerca: accés obert, dades de recerca, recursos educatius, ciència ciutadana, avaluació en obert. . . Es tracten bones pràctiques en aquesta direcció i eines d'ajuda que ofereix la UAB, també pel que fa al finançament per publicar en accés obert. [...]
2023 (Eines per a la recerca)  
10.
2 p, 181.4 KB CNEAI Mèrits de recerca : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat investigadora dels trams de recerca de la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) en la seva convocatòria 2022 per a l'assignació del complement de productivitat (sexenni) del personal docent i investigador universitari. [...]
2023 (Eines per a la recerca)
16 documentos

Materiales didácticos : Encontrados 67 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 20 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
Noves pràctiques en l'avaluació de la recerca / Molas-Gallart, Jordi (CSIC-UPV) ; Flecha, Ramón (Universitat de Barcelona) ; Martínez-Samper, Pastora (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Malgosa Morera, Assumpció (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Gravació de la Jornada "Noves pràctiques en l'avaluació de la recerca" que es va portar a terme a la Sala d'Actes de la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB el dimarts 9 d'abril de 2024. El programa va ser el següent: 15-15:10h Presentació: Dra. [...]
2024
   
2.
Mesa redonda. La investigación hecha en las universidades españolas / Garesse, Rafael (Universidad Autónoma de Madrid) ; Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López Barrio, Eva (Universidad de Santiago de Compostela) ; Rico-Castro, Pilar (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT))
Presentació feta en el marc de la XXIX Jornades d'Investigació de les Universitats Espanyoles organitzada per la CRUE al Campus de la UAB. 29 i 30 de novembre i 1 de desembre de 2023.
2023
Jornades d'Investigació de les Universitats Espanyoles. Bellaterra, 29 : 2023  
3.
12.7 KB Observatorio regional para la calidad de la equidad en la educación superior (ORACLE) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu
Aquest registre incorpora la web elaborada en el marc del projecte "Observatori Regional per a la Qualitat i l'Equitat de l'Educació Superior a Llatinoamèrica (ORACLE)", finançat per la Comissió Europea a partir del programa Erasmus + (Ref. [...]
2024  
4.
Dades de recerca en obert : allò que cal saber / Alcalá Ponce de León, Mireia (Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya) ; Gil Cano, Damià (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
Primera part: Tens un dataset i vols que sigui FAIR? Publica'l a CORA. RDR! . En aquesta xerrada coneixeràs CORA. RDR, un repositori de dades multidisciplinari que permet als investigadors del sistema de recerca de Catalunya que es puguin publicar dades de recerca en mode FAIR i complint amb els requisits de les agències de finançament. [...]
2023
Setmana Internacional de l'Accés Obert a la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2023  
5.
INTERSTICE. Pedagogical audio-visual material / París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dybwik, Siri, coord. ; Halle, Kristen, coord. ; Corazza, Laura ; Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macauda, Anita ; Panciroli, Chiara ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Russo, Veronica, col. ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moles, Aina, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project ; INTERSTICE Project ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts.
This audio-visual material is a compendium of some of the singular projects carried out through different artistic languages, encompassing experiences with different ages and target groups.

2023 (CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo))
4 documentos
6.
Master in Applied Research in Economics and Business. Universitat Autònoma de Barcelona / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
MAREB offers high-quality training in academic and professional research, providing analytical and quantitative tools to address today's economic challenges. The programme rigorously integrates theoretical knowledge and its application to real economic problems.  
7.
GRAMPO Grup de Recerca Arqueològica en el Mediterrani i Pròxim Orient / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Arqueològica en el Mediterrani i Pròxim Orient ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria
El Grup de recerca de qualitat GRAMPO (2014 SGR 1248) del departament de Prehistòria de la Facultat de Lletres de la UAB, agrupa l'activitat de recerca, estudi i difusió de tres grups de recerca en l'àmbit de l'arqueologia: - El grup SAPPO que centra les seves línies de recerca en l'arqueologia de les primeres societats agrícoles del Pròxim Orient i Península Ibèrica. [...]
2016  
8.
20.7 KB Interfície de la SAAR. Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Mostra de diferents pantalles de l'eina web elaborada pel Servei de Biblioteques per ajudar el personal docent i investigador en l'avaluació de les publicacions científiques. S'identifiquen i es dona accés als recursos on trobar la informació necessària per a omplir els formularis per les acreditacions, sexennis i trams de recerca d'ANECA, AQU i CNEAI, a més d'altres eines interessants sobre producció científica. [...]
2016
10 documentos
9.
50 anys de recerca a la UAB : l'audàcia del coneixement / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Versió virtual de l'exposició "50 anys de recerca a la UAB : l'audàcia del coneixement". La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General de la UAB va acollir l'exposició presencial entre el 12 d'abril i el 20 de maig de 2019 amb una mostra de l'aposta per la recerca al llarg d'aquests anys i de l'evolució tecnològica viscuda als laboratoris de la UAB. [...]
2019  
10.
1 p, 266.8 KB Horitzó Europa / Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Projectes Internacionals
El nou programa Horizon Europe pretén ser una evolució de l'actual programa marc Horizon 2020, i comptarà amb un pressupost proposat de 95. 500 milions d'euros, convertint-se en el programa de finançament de l'R+D+I més gran fins al moment a la Unió Europea.
Bellaterra, 2021
3 documentos

Documentos gráficos y multimedia : Encontrados 20 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Fondos personales e institucionales Encontrados 28 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
22 p, 218.0 KB Aportacions als estudis d'història de la premsa diària catalana / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
2018
Barcelona quaderns d'història, Num. 25 (2018) , p. 21-42  
2.
21 p, 1.7 MB Investigación de trichinella SPP. en zorros de Catalunya / Fàbregas i Comadran, Xavier ; Colomer-Giner, A. ; Alemany i Capella, Albert ; Vila Puigdevall, C. ; Nogal, J. J. ; Bolás-Fernández, F. ; López Claessens, S.
Se investiga la presencia de Trichinella spp. en 286 muestras congeladas de musculus tibialis anterior, de zorros (Vulpes vulpes) de Catalunya. Se detectan 3 positivos, en las comarcas de Anoia y el Pallars Jussà, identificándose estos dos últimos como T. [...]
S'investiga la presència de Trichinella spp. en 286 mostres congelades de musculus tibialis anterior, de guineus (Vulpes vulpes) de Catalunya. Es detecten 3 positius, a les comarques de l'Anoia i el Pallars Jussà i s'identifiquen aquests dos últims com a T. [...]

2009 (Trichinella)
Jornadas AIDA Producción Animal. Zaragoza, 13enes : 2009
2 documentos
3.
6 p, 1.4 MB Cartes de Pere Pascual a Màrius Rubiralta (Vice-rector de Recerca de la UB) i Regina Llopis (Parc Científic de Barcelona) adjuntant Anàlisi dels C. V. dels professors titulars de Farmàcia que van sol·licitar integrar-se en el "Parc Científic" / Pascual, Pedro, 1934-2006
12 maig 1999  
 Acceso restringido a la UAB
4.
1 p, 198.1 KB Primera plana d'un fax de 7 planes de Pere Pascual al prof. Josep Tarragó Colominas (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries) / Pascual, Pedro, 1934-2006
7 abril 1999  
 Acceso restringido a la UAB
5.
1 p, 196.4 KB Primera plana d'un fax de 7 planes de Pere Pascual al prof. Màrius Rubiralta (Vice-rectorat de Recerca de la UB) / Pascual, Pedro, 1934-2006
7 abril 1999  
 Acceso restringido a la UAB
6.
1 p, 266.5 KB Carta de Pere Pascual al Vice-rector de Recerca de la UB informant dels fons rebuts pel Centre de Física de Benasc / Pascual, Pedro, 1934-2006
9 juny 1998  
 Acceso restringido a la UAB
7.
8 p, 2.1 MB Carta de Pere Pascual al professor Màrius Rubiralta, Vice-rector de Recerca de la UB, sobre un curs del Dr. Luis Brey; adjuntant llistat d'assistents / Pascual, Pedro, 1934-2006
9 març 1998  
 Acceso restringido a la UAB
8.
1 p, 251.2 KB Carta de Pere Pascual al prof. Màrius Rubiralta, Vice-rector de Recerca de la UB, sobre el Centre de Física de Benasc / Pascual, Pedro, 1934-2006
3 març 1998  
 Acceso restringido a la UAB
9.
4 p, 1.3 MB Carta de Pere Pascual al prof. Marius Rubiralta, Vice-rector de Recerca de la UB, amb comentaris sobre la creació del Parc Científic de Barcelona / Pascual, Pedro, 1934-2006
2 maig 1997  
 Acceso restringido a la UAB
10.
1 p, 258.6 KB Carta de Pere Pascual a Màrius Rubiralta, Vice-rector de Recerca de la UB, demanant un ajut per al Centre de Física de Benasc / Pascual, Pedro, 1934-2006
7 març 1997  
 Acceso restringido a la UAB

Fondos personales e institucionales : Encontrados 28 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.