Resultats globals: 58 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 10 registres trobats
Llibres i col·leccions, 5 registres trobats
Documents de recerca, 23 registres trobats
Materials didàctics, 21 registres trobats
Articles 10 registres trobats  
1.
7 p, 280.8 KB Metodología para la enseñanza de la Escritura en prensa en el Grado de Periodismo de la UAB / Sabés Turmo, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo analiza la experiencia educativa en la asignatura de UAB, tras dos cursos de implantación de la misma. Pretende, por un lado, abordar la perspectiva del docente, y, por otro, a través de una encuesta entre el alumnado, conocer también su punto de vista sobre el modo de impartir una materia, que es su primera aproximación al lenguaje periodístico.
This article analyses the educational experience in the subject Journalistic Writing of the Journalism degree, at the Faculty of UAB, after two years of implementing it. The paper aims, in one hand, to consider the teacher's perspective and, on the other hand, through a survey, also know the views of the students about the teaching of this subject, which is their first approach to journalistic language.
Aquest article analitza l'experiència educativa en l'assignatura d'Escriptura en Premsa del Grau de Periodisme, a la Facultat de UAB, desprès de dos anys de la seva implantació. Pretén, per una banda, abordar la perspectiva del docent, i, per un altre, mitjançant una enquesta al alumnat, conèixer també el seu punt de vista, sobre tot de la manera d'impartir una matèria, que és la seva primera aproximació al llenguatge periodístic.

2012 - 10.7203/attic.9.1690
@tic. revista d'innovació educativa, Núm. 9 (2012) , p. 140-146  
2.
18 p, 445.4 KB Audiovisual verification in the evolution of television newsrooms : Al Jazeera and the transition from satellite to the cloud / Bañon Castellón, Lola (Universitat de València)
With the spread of the digital sphere and the proliferation of images from indirect sources that can be accessed by systems and users, verification routines have become essential to ensure media corporations' credibility. [...]
Amb l'extensió de la digitalitat i la multiplicació de les imatges de procedència indirecta a les quals poden accedir sistemes i usuaris, les rutines de verificació han esdevingut imprescindibles per assegurar la credibilitat de les corporacions mediàtiques. [...]
Con la extensión de la digitalidad y la multiplicación de las imágenes de procedencia indirecta a las que pueden acceder sistemas y usuarios, las rutinas de verificación se han hecho imprescindibles para asegurar la credibilidad de las corporaciones mediáticas. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.3414
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 64 (juny 2021) , p. 85-102 (Articles)
2 documents
3.
18 p, 485.2 KB Narrative strategies in the origin of journalism : An analysis of the first Spanish-language gazettes / Díaz Noci, Javier (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
The topic of our study is journalism as a narrative genre. Before becoming periodical, newssheets adopted many forms at the end of the sixteenth and throughout the seventeenth centuries, which we aim to typologize before conducting a corpus-based analysis (Biber, 2009, 2012), in which pre-determined categories will be applied in search of patterns. [...]
El periodisme com a gènere narratiu és el tema d'aquest article. Abans d'esdevenir periòdics, els fulls de notícies adoptaren diverses formes entre finals del segle XVI i principis del XVII, de les quals tractem de fer una tipologia abans de procedir a una anàlisis basada en el corpus (Biber, 2009, 2012), en la qual es poden aplicar categories predeterminades per cercar patrons. [...]
El periodismo como género narrativo es el tema de este artículo. Antes de convertirse en periódicos, las hojas de noticias adoptaron diversas formas entre finales del siglo XVI y principios del XVII, de las cuales tratamos de ofrecer una tipología antes de proceder a un análisis basado en corpus (Biber, 2009, 2012), en el que se pueden aplicar categorías predeterminadas para buscar patrones. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3089
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 15-31 (Articles)
2 documents
4.
9 p, 88.3 KB Localization and writing for a new medium : a review of digital style guides / Jiménez-Crespo, Miguel A. (Rutgers University (Estats Units d'Amèrica))
Durant les últimes dues dècades, un nombre creixent de publicacions han descrit les diferències entre l'escriptura per imprimir i l'escriptura per visualitzar en pantalla, des d'una perspectiva tant normativa com empírica. [...]
Durante las dos últimas décadas, un creciente número de publicaciones han descrito las diferencias entre la escritura para ser impresa y la escritura para leer en pantalla, desde una perspectiva tanto normativa como empírica. [...]
Over the last two decades, an increasing number of publications have described the differences between print and screen writing, both from prescriptive and empirical perspectives. These recommendations are of paramount importance to localizers, as the ability to adjust their writing style to different mediums, genres and communicative situations is one of the essential skills these professionals should acquire. [...]

2010 - 10.5565/rev/tradumatica.104
Tradumàtica, Núm. 8 (Desembre 2010) , p. 1-9  
5.
16 p, 105.1 KB La investigación sobre hipertexto : fundamentación teórica del ciberperiodismo y caminos para la docencia / Larrondo Ureta, Ainara
El hipertexto representa hoy un referente teórico y metodológico para el ciberperiodismo y, más concretamente, para la redacción ciberperiodística, disciplina académica emergente y centrada en el estudio de los mensajes difundidos a través de los medios de Internet. [...]
Hypertext nowadays represents a theoretical and methodological reference for the field of online journalism and, more specifically, for newswriting on the Internet, considered to be an emerging discipline that is focused on the study of messages distributed using Internet media. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 36 (2008) p. 159-174  
6.
8 p, 69.3 KB Propuesta docente en torno a la redacción ciberperiodística / Sandoval Martín, María Teresa
El periodismo digital se ha desarrollado en la mayoría de las universidades donde ya se han implantado asignaturas específicas sobre esta materia a partir de diferentes troncalidades o módulos. Uno de ellos lo conforman las asignaturas de redacción periodística. [...]
Digital Journalism is being developed at most universities where, starting from different modules, some specific subjects dealing with this matter are already being introduced. Lecturers at the Carlos III University in Madrid, in coordination with the author of this article, are offering a subject related to journalistic writing on the Internet called Treatment of Information on the Net, which follows the methodological approach of the White Book for the degree and the didactic approach outlined by the European Space for the Higher Education. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 36 (2008) p. 131-138  
7.
15 p, 120.7 KB Il petrarchismo «sfumato» di Ernst Lubitsch / Denunzio, Fabrizio
Basato sull'analisi dei film Madame Du Barry (id. , 1919) e Design for Living (Partita a quattro, 1933), e su alcuni lavori teorici di Ernst Lubitsch, il saggio dimostra la relazione esistente tra l'opera del regista e il Canzoniere di Petrarca. [...]
The paper shows the relationships between Ernst Lubitsch and Petrarca's Canzoniere, based on the analysis of two of his films (Madame Du Barry, 1919 and Design for Living, 1933) and of some of his essays. [...]

2006 - 10.5565/rev/qdi.171
Quaderns d'Italià, N. 11 (2006) p. 403-417  
8.
16 p, 935.9 KB El poder de los medios en los escándalos políticos : la fuerza simbólica de la noticia icono / Canel, María José ; Sanders, Karen
En la cobertura de los sucesos políticos, los medios de comunicación proyectan unos enfoques que median la realidad, pues transfieren determinados marcos interpretativos. Esto sucede de manera particular en la cobertura de los escándalos políticos, debido al capital simbólico que para los políticos significa su buena reputación. [...]
In covering politics the media project certain perspectives through the mediation of reality in the context of specific interpretative frameworks. This particularly occurs in the coverage of political scandal because of the symbolic capital represented by politicians' good reputation. [...]

2005
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 32 (2005) p. 163-178  
9.
9 p, 70.2 KB Periodisme : el redescobriment de la paraula / Sáez, Albert (Universitat Ramon Llull)
L'article planteja un debat sobre el possible canvi de paradigma dels estudis de periodisme a partir d'alguns trets comuns en les recerques publicades en l'última dècada. La hipòtesi seria que s'ha passat d'un marc conceptual i analític forjat a partir de la psicologia conductista i la semiòtica estructuralista a un de nou amb arrels en el constructivisme i la sociologia del coneixement. [...]
The article proposes a debate on possible changes in the paradigm of journalism studies based on the common trends indicated in research published over the last decade. The hypothesis would be that it has changed from a conceptual and analytical framework based on behavioural psychology and structuralist semiotics into a new study with roots in constructivism and the sociology of knowledge. [...]

2002
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 28 (2002) , p. 97-105  
10.
7 p, 34.2 KB Noch einmal «Arbor scientiae oder Arbre de sciencia» Zum Verhältnis von lateinischer und katalanischer Fassung der llullschen Enzyklopädie / Fidora, Alexander (J.W. Goethe-Universität (Frankfurt am Main, Alemanya))
Auf der Grundlage der kritischen lateinischen Edition der Arbor scientiae wird die kontroverse Frage nach der Erstredaktion dieses Werkes aufgegriffen, d. h. die Frage, ob Llull dieses Werk ursprünglich auf Lateinisch oder Katalanisch redigierte. [...]
Sobre la base de l'edició crítica llatina de l'Arbor scientiae es reprèn la debatuda qüestió de la seva redacció original, a saber, si Llull l'escriví primitivament en llatí o en català. Amb aquest objectiu, primer, s'analitzen els arguments de Pere Villalba a favor d'una redacció primitiva en llatí en el context de la crítica corresponent per part d'Albert Soler. [...]

2003
Faventia, V. 25 N. 2 (2003) , p. 67-73  

Llibres i col·leccions 5 registres trobats  
1.
14 p, 407.0 KB How to write a research paper / Borràs, Eulàlia (Universitat Politécnica de Catalunya. Escola d'Enginyeria d'Igualada)
Research-publishing.net 2017
Qualitative approaches to research on plurilingual education - Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe - Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 469-496
2 documents
2.
7 p, 71.1 KB Les noves redaccions : Convergència / Masip, Pere (Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna)
Aquest capítol aprofundeix en el procés de convergència que s'ha anat accelerant als mitjans de comunicació amb el nou segle. S'hi analitzen principalment els processos de convergència entre les redaccions de diferents mitjans d'una mateixa empresa, considerant les oportunitats, però també les dificultats que significa crear noves rutines de producció. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 299-305  
3.
142 p, 1.1 MB Interuniversity style guide for writing institutional texts in English / Noone, Barnaby coord. (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Bain, Mhairi (Universitat Internacional de Catalunya. Servei d'Idiomes) ; Bates, John (Universitat Rovira i Virgili. Servei Lingüístic) ; Berman, Graeme (Universitat de València. Servei de Política Lingüística) ; Cullen, David (Universitat Oberta de Catalunya. Servei Lingüístic) ; Herrero, Javier (Universitat Jaume I. Servei de Llengües i Terminologia) ; Owen, David, 1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Redmond, Peter (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes) ; Samson, Richard (Universitat de Vic. Serveis Lingüístics) ; Vázquez, Luci (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Grup de Treball de Qualitat Lingüística de la Comissió de Llengua de la Xarxa Vives d'Universitats
L'objectiu d'aquesta guia és promocionar el multilingüisme i proveir d'un conjunt de normes i criteris comuns i homogenis per a la redacció de documents en anglès propis de l'àmbit universitari. [...]
Xarxa Vives d'universitats 2014-2017
2 documents
4.
27 p, 694.9 KB 20 recomanacions per redactar bé : guia breu per redactar continguts acadèmics d'acord amb els estàndards de qualitat universitària / Llahí Ribó, Laura ; Galera, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Giner Ros, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Grau, Anna (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Juncadella, Marta (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Lounds, Alan (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Portell, Oriol (Universitat de Vic. Serveis Lingüístics) ; Salvatierra, Míriam (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes) ; Tèvar, Arantxa (Universitat Rovira i Virgili. Servei Lingüístic)
Aquest document pretén ser una guia breu i senzilla amb indicacions clares que us ajudin a aconseguir que la qualitat final dels textos que redacteu sigui millor. La guia, elaborada conjuntament pels serveis lingüístics de diverses universitats, s'ha redactat a partir dels errors detectats en les pàgines web que la Generalitat ha avaluat el 2010.
2011  
5.
5 p, 3.3 MB Maria Àngels Anglada, "dona de lletres" / Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Aportació a la sessió de treball "La imatge de l'escriptora moderna en les lletres catalanes contemporànies" dins del Congrés Internacional Gènere i modernitat a la Catalunya contemporània. Escriptores republicanes. [...]
Lleida : Punctum & GELCC, 2009
Gènere i modernitat a la literatura catalana contemporània, 2009, p. 111-119  

Documents de recerca 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
292 p, 3.1 MB Creació d'un guió cinematogràfic : El gos de metall / Cayetano Caneiro, Santi ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball pretén il·lustrar com ha estat el procés de creació d'un guió cinematogràfic a partir d'un text inèdit de caire novel·lístic, mostrant com ha estat l'adaptació de la novel·la al guió a partir de diferents fonts de recerca i referents cinematogràfics.
El siguiente trabajo pretende ilustrar como ha sido el proceso de creación de un guión cinematográfico a partir de un texto inédito de carácter novelístico, mostrando cómo ha sido la adaptación de la novela al guion a partir de diferentes fuentes de información y referentes cinematográficos.
The following essay aims to illustrate the process of creating a script based on an unpublished novel, showing the novel adaptation to a script through different information sources and cinematographic examples.

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
2.
88 p, 15.5 MB Proposta de disseny d'una redacció integrada d'informatius a RTVE des de la perspectiva de la Generació Z / Francesc Pacheco, Maria ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La integració de les redaccions es perfila com una de les conseqüències de la convergència digital en el terreny del periodisme. Encara que a ritmes molt dispars, els mitjans de comunicació van adaptant les seves estructures a una nova realitat que trenca radicalment amb les dinèmiques que van imperar en l'era analògica. [...]
La integración de las redacciones se perfila como una de las consecuencias de la convergencia digital en el terreno del periodismo. Aunque a ritmos muy dispares, los medios de comunicación van adaptando sus estructuras a una nueva realidad que rompe radicalmente con las dinámicas que imperaron en la era analógica. [...]
The integration of newsrooms is emerging as one of the consequences of of digital convergence in the field of journalism. Although at very different rates, the media are adapting their structures to a new reality that radically breaks with the dymanimcs that prevailed in the analog era, With the aim of proposing an integrated newsroom for RTVE, this project analyzes some European integration experiences, examines the consumption habits of Generation Z and determines how the different audiovisual platforms should interact in order to achieve a news offer that attracts young audiences.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
3.
65 p, 1.8 MB A sangre fría y Crimen y castigo : un análisis comparativo / Orts Cussó, Marc ; Casamajó i Solé, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball consta d'una primera part teòrico-reflexiva en què es defensa i es justifica que el periodisme viu una crisi de paradigma, que obre la porta a la redefinició de diferents conceptes axiomàtics i, en conseqüència, a l'adopció de noves perspectives, procediments i construccions estilístiques. [...]
El presente trabajo consta de una primera parte teórico-reflexiva en la que se defiende y se justifica que el periodismo vive una crisis de paradigma, que abre la puerta a la redefinición de diferentes conceptos axiomáticos y, en consecuencia, a la adopción de viejos nuevas perspectivas, procedimientos y construcciones estilísticas. [...]
This study consists in a first theoretical-reflexive part, in which it is explained and justified that journalism is undergoing a paradigm crisis, which opens the door to the redefinition of different axiomatic concepts and, consequently, to the adoption of new old perspectives, procedures, and stylistic constructions. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
4.
52 p, 1.4 MB Acompanyar l'escriptura. Anàlisi del biaix entre la consigna i la creativitat de les respostes de l'alumnat en el marc d'un taller de rondalles de 1r d'ESO / Vilà Garcia, Marta ; Sanz, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de recerca - acció parteix de l'anàlisi d'una seqüència didàctica basada en l'escriptura d'un conte tradicional per tal de reflexionar sobre el dispositiu dissenyat i l'acompanyament que es va fer, atès que els objectius d'aprenentatge marcats no s'assoliren. [...]
2019  
5.
36 p, 660.8 KB The discussion of meaning and form in a dictogloss task / Ortiz Fernández, Fernando ; Aliagas, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this paper is to investigate the relation between meaning and form in the reconstruction stage of a dictogloss task in a CRLL context. In this type of learning contexts, where subject knowledge and language are integrated, it is essential to find a balance between meaning and form in the activities carried out in class. [...]
L'objectiu d'aquest treball és explorar la relació entre significat i forma durant la fase de reconstrucció d'un dictogloss en un context d'aprenentatge de llengües ric en contingut. En aquest tipus de context d'aprenentatge on el contingut de la matèria i la llengua estan integrats és essencial trobar l'equilibri entre significat i forma en les activitats dutes a terme a classe. [...]

2019  
6.
69 p, 2.9 MB The role of interaction in the development of the students' writing skills. A study using model texts as feedback / Montgé Ginés, Laia ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Using model texts as a corrective feedback technique is believed to provide students with meaningful feedback, which could lead to the improvement of their writing skills. The aim of this study is to determine whether interaction among peers and with the teacher generated by the use of model texts as feedback has a positive effect on the development of the students' writing skills. [...]
L'ús de textos model com a tècnica de feedback correctiu pot proporcionar als estudiants un feedback rellevant, que podria conduir a la millora de la seva expressió escrita. L'objectiu d'aquest estudi és determinar si la interacció amb els companys i amb el professor durant l'ús de textos models com a feedback té un efecte positiu en el desenvolupament de l'expressió escrita dels alumnes. [...]

2019  
7.
40 p, 2.1 MB Analysis of students' noticing in a models as feedback writing task / Capdevila Capella, Mar ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of the present study is to investigate and analyse the language and discourse features that English as a Foreign Language students noticed and incorporated when doing a Models as Feedback writing task. [...]
L'objectiu del present estudi és la investigació i l'anàlisis dels elements lingüístics i discursius que els alumnes perceben i incorporen durant l'execució d'una tasca escrita de feedback correctiu. [...]

2019  
8.
50 p, 1.6 MB How can collaboration impact writings in the L2 in a high-complexity school? / Aragón Bracero, Gerard ; Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This study seeks to investigate the impact of collaboration on written productions in the L2 in a high-complexity school situated in the Maresme area (Barcelona). In order to carry out the research, qualitative data has been used to draw a comparison between sixteen individual writings and four collaborative texts performed by 2nd ESO students, with a low command of English, during a 2-hour class session. [...]
Aquest estudi té per objectiu investigar l'impacte de la col·laboració en produccions escrites en la L2 en un centre de màxima complexitat situat a la comarca del Maresme (Barcelona). Per dur a terme la recerca, s'han emprat dades de caràcter qualitatiu per tal de traçar una comparativa entre setze textos individuals i quatre de col·laboratius produïts per alumnes de 2n de la ESO, amb baix domini de l'anglès, durant una sessió de dues hores de classe. [...]

2019  
9.
37 p, 934.3 KB Corrective models as feedback : the effect of enhanced typography / Aceña Milán, Laura ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Completing successfully writing tasks in the English as a Foreign Language classroom is, currently, a very tough task. Using Models as Corrective Feedback has found a path for students to edit their own work to create higher-quality texts and improve their over-all language awareness. [...]
Completar con éxito tareas de escritura en la clase de Inglés como lengua extranjera es, actualmente, una ardua tarea. El uso de Textos Modelo como Feedback Correctivo ha encontrado un camino para que los estudiantes puedan editar su propio trabajo para crear textos de mayor calidad y mejorar su conciencia lingüística general. [...]

2019  
10.
59 p, 2.9 MB Les potencialitats de l'escriptura col·laborativa en línia / Masdeu Cañellas, Pol ; Sanz, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball d'investigació posa el focus en els beneficis que aporta l'escriptura col·laborativa, mitjançant l'eina Google Drive, tant per als alumnes com per al docent, qui pot observar el procés d'aprenentatge dels estudiants en tot moment. [...]
This research project focuses on the benefits of collaborative writing through Google Drive for students as well as for teachers, who can observe the learning process of their students. Data analysis is taken over the didactic unit "Mulla't amb la dialectologia" in a 4th of ESO class, where students wrote an essay, in pairs or groups of three, about one controversial aspect of Catalan sociolinguistics. [...]

2019  

Documents de recerca : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 268.2 KB Escriure Pedagogia a la Universitat / Rajadell-Puiggròs, Núria ; Castells-Tello, Astrid ; Llahí Ribó, Laura, col. ; Casals Casanovas, Maria, col.
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; pedagogia en aquest cas.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 (Guies per escriure en disciplines específiques)  
2.
10 p, 301.2 KB Escriure Sociologia a la Universitat / Bretones, María Trinidad ; Julià Cano, Albert ; Llahí Ribó, Laura ; López Villanueva, Cristina ; Marí-Klose, Marga ; Mundó Blanch, Jordi ; Solé Solé, Elisabet rev.
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; sociologia en aquest cas.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2023 (Guies per escriure en disciplines específiques)  
3.
15 p, 381.6 KB Escriure Ciències Ambientals a la Universitat / Garcia Serrano, Joan ; Llovera Duran, Sílvia ; Giner Ros, Jordi rev.
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; ciències ambientals en aquest cas.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2023 (Guies per escriure en disciplines específiques)  
4.
9 p, 284.5 KB Escriure Física a la Universitat / García-Santiago, Antoni ; Jordi Nebot, Carme ; Llahí Ribó, Laura ; Llosa Carrasco, Josep ; Castells Quintana, Núria, col.
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; física en aquest cas.
2021- (Guies per escriure en disciplines específiques)
2 documents
5.
9 p, 288.7 KB Escriure Psicologia a la Universitat / Feliu i Samuel-Lajeunesse, Joel ; Verdaguer, Maria, col. ; Penelo Werner, Eva, col. ; Gil-Juárez, Adriana, col.
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; psicologia en aquest cas.
2021- (Guies per escriure en disciplines específiques)
2 documents
6.
8 p, 261.1 KB Writing Nursing at University / Llahí Ribó, Laura ; Palau, Jaume, col. ; Hitchen, Emma, trad.
User guide to written communication in academic disciplines (in this case nursing) for teachers and students.
2020- (Guides for writing in specific disciplines)
2 documents
7.
10 p, 268.5 KB Escriure Infermeria a la Universitat / Llahí Ribó, Laura ; Palau, Jaume, col.
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; infermeria en aquest cas.
2020- (Guies per escriure en disciplines específiques)
2 documents
8.
8 p, 275.5 KB Escriure història a la Universitat / Hernández, Bernat
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; història en aquest cas.
2020- (Guies per escriure en disciplines específiques)
2 documents
9.
11 p, 290.0 KB Escriure Turisme a la Universitat / Llahí Ribó, Laura ; Juncadella Fortuny, Marta col. ; Gené, Maria rev.
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; turisme en aquest cas.
Girona, 2020- (Guies per escriure en disciplines específiques)
2 documents
10.
10 p, 371.0 KB Escriure Enginyeria Informàtica a la Universitat / Llahí Ribó, Laura ; Gual, Rosa col. ; Juncadella Fortuny, Marta col. ; Salvatierra, Míriam rev.
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; enginyeria informàtica en aquest cas.
2019- (Guies per escriure en disciplines específiques)
2 documents

Materials didàctics : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.