Resultats globals: 69 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 27 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 34 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 27 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
22 p, 178.9 KB Análisis bibliométrico de la producción científica de las relaciones públicas a través de las tesis doctorales (2006-2017) y de los programas de doctorado españoles (2017) / Cuenca-Fontbona, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Matilla, Kathy (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Compte-Pujol, Marc (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Este estudio analiza la producción de tesis doctorales sobre relaciones públicas presentadas en el sistema universitario español durante el periodo 2006-2017. La finalidad ha sido compararla con el mismo estudio del periodo 1965-2005 llevado a cabo por Castillo y Xifra en 2006 y también correlacionar esta producción con los programas de doctorado especializados en relaciones públicas ofertados por las universidades españolas durante el mismo periodo. [...]
This article analyses the production of doctoral dissertations on public relations read at Spanish universities (2006-2017). The aim is to compare our findings to those of a similar study on the period 1965-2005 carried out by Castillo and Xifra in 2006 and also to correlate this production with doctoral programs specialized in public relations offered by Spanish universities during the same period. [...]
Aquest estudi analitza la producció de tesis doctorals sobre relacions públiques presentades en el sistema universitari espanyol durant el període 2006-2017. La finalitat ha estat comparar-la amb el mateix estudi del període 1965-2005 dut a terme per Castillo i Xifra el 2006 i també correlacionar aquesta producció amb els programes de doctorat especialitzats en relacions públiques oferts per les universitats espanyoles durant el mateix període. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3166
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 60 (June 2019) , p. 97-117 (Articles)
2 documents
2.
8 p, 1.9 MB Valorar la Publicidad / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La valoración del trabajo publicitario, especialmente el que va asociado a la creatividad, lejos de ser un dictamen objetivo se asemeja más a la arbitrariedad o desconocimiento del sujeto evaluador. [...]
La valoració del treball publicitari, especialment el que va associat a la creativitat, lluny de ser un dictamen objectiu s'assembla més a l'arbitrarietat o desconeixement del subjecte avaluador. El fons de la qüestió és si tot és mesurable o només algunes coses: ¿és mesurable la creativitat? Són fiables els estudis d'audiències? La transferència de coneixement obliga a l'acadèmia al fet que el coneixement sigui verídic (científic). [...]
The valuation of advertising work, especially that which is associated with creativity, far from being an objective opinion, is more similar to the arbitrariness or ignorance of the evaluating subject. [...]

2018 - 10.5565/rev/qp.319
Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 22 (2018) , p. 51-58 (Editorial)  
3.
8 p, 218.9 KB Identitat, activitat i vincle. L'acció local transformadora en un context de crisi / Blanco, Ismael (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
2011
Nous horitzons, Núm. 200 (2011) , p. 14-21  
4.
18 p, 562.4 KB La energía nuclear en España y el bien común : el diálogo como propuesta comunicativa para la aceptación social / Cobos Urbina, Enrique (Universidad de Navarra)
La baja legitimidad de la energía atómica en España y el reciente cierre de la central nuclear de Santa María de Garoña vuelven a reabrir el debate sobre la necesidad de esta fuente de energía para el país. [...]
La baixa legitimitat de l'energia atòmica a Espanya i el recent tancament de la central nuclear de Santa María de Garoña tornen a reobrir el debat sobre la necessitat d'aquesta font d'energia per al país. [...]
The low legitimacy of nuclear power in Spain and the recent closure of the nuclear power plant of Santa María de Garoña back to reopen the debate on the need for this source of energy for the country. [...]

2017
Ruta comunicación, Núm. 8 (2017) , p. 27-44 (Artículos)  
5.
17 p, 136.1 KB Relaciones públicas pioneras en España : algunos precedentes en la primera mitad del siglo XX y pasos preliminares de la nueva profesión / Armendáriz, Enrique (Universidad Rey Juan Carlos. Departamento de Ciencias de la Comunicación 2)
El presente artículo presenta los resultados de una investigación llevada a cabo para identificar algunos antecedentes en España de la actividad que conocemos como relaciones públicas en el periodo comprendido entre finales del siglo xix y la primera mitad del siglo xx. [...]
This article presents the results of research carried out to identify some antecedents in Spain of the activity we know as PR, in the period between the late nineteenth and early twentieth century. This is the least known stage in the development of this discipline, when the term Public Relations was not yet coined. [...]

2012 - 10.7238/a.v0i45.1581
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 45 (Juny 2012) , p. 15-31  
6.
106.5 KB Comunicar en situaciones de crisis / Caldevilla Domínguez, David (Universidad Complutense de Madrid)
Una excelente comunicación en momentos de crisis es imprescindible para la supervivencia de la empresa, pero suele ser el caballo de batalla de muchos directores de comunicación, no tan experimentados en la planificación. [...]
An excellent communication on crisis time is necessary for the survival of the company, but it is usually to be the most important obstacle for many communication directors, without experience in planning. [...]

2009 - 10.15178/va.2009.105.1-27
Vivat academia, Núm. 105 (2009) , p. 1-27  
7.
12 p, 480.5 KB La convergència entre el periodisme, la publicitat i les relacions públiques en el nou sistema mediàtic / Ginesta Portet, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Els actors del sistema mediàtic (mitjans de comunicació, agències de notícies, gabinets de premsa i agències de publicitat i relacions públiques) són complexos i mantenen relacions dialèctiques entre ells. [...]
Actors of media systems (mass media, news agencies, press offices and advertising agencies) are complex and they establish dialectic relation between them. Hence, we can question whether it is necessary a different occupational training for the professionals who work in these companies. [...]

2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 213-224  
8.
18 p, 489.6 KB Donación, mecenazgo y patrocinio como técnicas de relaciones públicas al servicio de la responsabilidad social corporativa / Palencia-Lefler Ors, Manuel (Universitat Pompeu Fabra)
La empresa tiene en sus manos distintas técnicas para mostrarse socialmente responsable ante su comunidad. La donación y el mecenazgo aumentan la «visibilidad» de la empresa en su entorno sin un excesivo rechazo. [...]
Companies have in their hands different techniques to be shown socially responsible before its community. Donation and Patronage raise the companies' «visibility» without an excessive rejection. On the other hand, Patronage makes «more visible» the economic collaboration between the company and the receiving organization. [...]

2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 153-170  
9.
14 p, 94.0 KB Ètica i deontologia de les relacions públiques / Parés i Maicas, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Com a punt de partida es fa una proposta de definició de les relacions públiques i s'exposen quines són les seves principals característiques comunicatives, així com també els seus camps d'acció. [...]
The text begins with a proposed definition of Public Relations: The principalcommunicative characteristics, its fields of activity, and the typology of its actors, are the main bases on which the Law, Ethics and Deontology of PR should be approached. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 325-338  
10.
10 p, 85.0 KB El PRnalism en Rusia : la dimensión ética / Koróchensky, Alexandr
A pesar del contraste esencial entre el producto periodístico y los textos de las relaciones públicas, diferenciados por la destinación y los géneros, la prensa postsoviética provee el contenido mixto, presentando textos de las RRPP con «el sello periodístico», con frecuencia sin ninguna anotación clara de su procedencia. [...]
The content of mass media in post-soviet Russia is the mixture of journalistic texts with PR-texts presented like a product of journalists. The strong influence of official services of public relations to the Russian press produces the communicative phenomena of the hybridization of journalism and PR (PRnalism). [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 315-324  

Articles : 27 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
31 p, 698.3 KB Revistas de comunicación. Cuartiles y revistas de metodología / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: El factor de impacto, los cuartiles y los Journal Citation Report; Las revistas de primer cuartil; Las revistas de metodología.
2020
Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020  
2.
9 p, 70.7 KB Desenvolupament d'una comunitat virtual dinàmica d'integració acadèmico-laboral en creativitat publicitària dins el pla pilot de publicitat i relacions públiques / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte ve motivat per l'absència en l'actualitat d'una eina tecnològica que lligui el món acadèmic amb el professional per a perfils especialitzats que genera el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. [...]
This project tries to solve a current lack of technological tools that allow to link the professional with the academic world, according the specific profiles of graduates that the career in Advertising and Public Relations is providing. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
36 p, 366.7 KB Seguiment de la inserció laboral dels graduats universitaris. Publicitat i Relacions Públiques / Universitat Autònoma de Barcelona ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
2002-
6 documents
2.
8 p, 70.6 KB Reglament del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
2015  
3.
10 p, 144.8 KB Comunitat virtual dinàmica d'integració academicolaboral en creativitat publicitària / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernàndez, Betsaida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El projecte d'una comunitat virtual dinàmica (CVD) pretén facilitar als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques la seva incorporació al món laboral com a culminació del seu aprenentatge, a través de la vinculació de dos tipus de públics: alumnes i apallones que ja estan inserits al món laboral. [...]
El proyecto de una comunidad virtual dinámica (CVD) pretende facilitar a los alumnos de Publicidad y Relaciones Públicas su incorporación al mundo laboral como culminación de su aprendizaje, a través de la vinculación de dos tipos de públicos: alumnos y ex alumnos que ya están insertados en el mundo laboral. [...]
The project to create a DYNAMIC VIRTUAL COMMUNITY (DVC) aims to make it easier for students in Advertising and Public Relations to adapt to the working world as the culmination of their education by linking up these two audiences: students, and alumni who are already working. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 65-74
4 documents
4.
3 p, 5.8 MB De Real órden ha remitido á la Real Junta de Represalias el Excmo. Sr. D. Miguel Cayetano Soler, para que disponga su publicación, copia del Decreto expedido por los Cónsules de la República Francesa en ocho de Diciembre del año próxîmo pasado / Espanya ; Carles IV, 1748-1819 rei d'Espanya ; Hermenegildo Picatoste, Agustín ; Espanya. Monarca (1788-1808 : Carles IV)
"Real Decreto informando de las disposiciones adoptadas por el Gobierno francés sobre el modo de liquidar y reintegrar a los españoles en sus créditos" --Catàleg manual de la Biblioteca Econòmica Carandell.
Decret Reial informant de les disposicions adoptades pel Govern francès sobre la manera de liquidar i reintegrar als espanyols en els seus crèdits. .

[Segovia? : s.n., 1801]  

Documents de recerca 34 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
148 p, 10.0 MB Plan de comunicación para Stockhoreca : el primer portal web de compraventa de productos para la hostelería / Duran Cabacés, Marc ; Salvat Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació per Stockhoreca, plataforma que ofereix l'oportunitat de comprar i vendre productes per a l'hostaleria a través d'internet. En aquest projecte s'ha elaborat una anàlisi del mercat i de marca per millorar la seva comunicació i poder assolir els objectius prèviament proposats.
Plan de comunicación para Stockhoreca, plataforma que ofrece la oportunidad de comprar y vender productos para la hostelería por internet. En este proyecto se ha elaborado un análisis del mercado y de marca para mejorar su comunicación y poder lograr los objetivos previamente propuestos.
Communication plan for Stockhoreca, a platform that offers the opportunity to buy and sell catering products by Internet. In this project, an analysis of the market and the brand has been analyzed to improve communication to achieve the previously proposed objectives.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
160 p, 11.4 MB Pla de Xarxes Socials de l'Ajuntament de Lleida / Bastons Vilaltella, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de Pla de Xarxes Socials per a l'Ajuntament de Lleida, ja que no disposa d'una planificació per als mitjans socials, malgrat ser un usuari actiu a diverses xarxes. Per aquesta raó, s'estudia el seu cas i es proposen accions estratègiques per resoldre les seves necessitats comunicatives i contribuir a una millor estratègia de comunicació en línia de l'Ajuntament. [...]
Propuesta de Plan de Redes Sociales para el Ayuntamiento de Lleida, puesto que no dispone de una planificación para los medios sociales, a pesar de ser un usuario activo en varias redes. Por esta razón, se estudia su caso y se proponen acciones estratégicas para resolver sus necesidades comunicativas y contribuir en una mejor estrategia de comunicación en línea del Ayuntamiento. [...]
Proposal of Social Media Plan for the City council of Lleida, since it does not have any planning for the social networks, in spite of being an active user. For this reason, it studies his case and propose strategic actions to resolve his communicative necessities and contribute at a better strategy of online communication of the City council. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
219 p, 17.1 MB Pla de màrqueting i comunicació per Campau / Campderà Albareda, Carla ; Valli Casado, Ana Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació per a la masia Campau, que es dedica al lloguer dels seus espais per a esdeveniments. En aquest projecte, es du a terme una anàlisi i una proposta per a millorar la comunicació de la masia i així, assolir els seus objectius.
Plan de marketing y comunicación para la masía Campau, que se dedica al alquiler de sus espacios para eventos. En este proyecto, se lleva a cabo un análisis y una propuesta para mejorar la comunicación de la masía y así, alcanzar sus objetivos.
A marketing and communication plan for a country house named Campau, which rents its space to hold events. This Project will carry out an analysis and draw up a proposal to improve the communication of Campau and thus achieve its objectives.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
62 p, 354.6 KB Relació entre el coneixement de la identitat cultural i el sentiment de pertinença a una organització per part dels seus empleats / Morató, Jordi ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una organització és un grup de persones que es posen d'acord per assolir uns objectius determinats. En aquest sentit, la pertinença al grup sembla tenir un paper fonamental en la consecució d'aquests objectius comuns. [...]
2012
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  
5.
143 p, 9.0 MB La importancia de la cultura corporativa de las organizaciones en la elección de un influencer que las represente en campañas de comunicación commercial / Folch Palmés, Laia ; Martínez Moral, Alejandro ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Xarxes Socials s'han consolidat com un aparador per a les empreses, i els influencers s'han convertit en un mitjà de comunicació més. En aquest treball s'han analitzat sis casos de col·laboració entre influencers i organitzacions per determinar si aquestes tenen en compte la seva cultura corporativa en l'elecció d'un influencer que les representi. [...]
Las Redes Sociales se han consolidado como un escaparate para las empresas, y los Influencers se han convertido en un medio de comunicación más. En este trabajo se han analizado seis casos de colaboración entre influencers y organizaciones para determinar si estas tienen en cuenta su cultura corporativa en la elección de un influencer que las represente. [...]
Social Networks have established themselves as a showcase for companies, and Influencers have become a new mean of communication. In this research, six cases of collaboration between influencers and organizations have been analyzed to determine if organizations take their corporate culture into account in choosing an influencer to represent them. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
116 p, 22.2 MB Planificació i organització d'una fira gastronòmica local / Olucha Tarrés, Maria ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les fires són una tècnica molt preuada de les relacions públiques, les quals s'utilitzen per exposar un producte i donar-lo a conèixer. Aquestes aconsegueixen moure a molta gent i generar sentit de pertinença quan es tracta d'una fira local. [...]
Las ferias son una técnica muy preciada de las relaciones públicas, las cuales se utilizan para exponer un producto y darlo a conocer. Estas consiguen mover a mucha gente y generar sentido de pertenencia cuando se trata de una feria local. [...]
Fairs are a highly prized public relations technique, which are used to expose a product and make it known. They move many people and generate a sense of belonging when it comes to a local fair. The project itself consists of the planning and organization of a gastronomic fair in the city of Manresa. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
90 p, 7.0 MB La comunicació en els esdeveniments de moda : la passarel·la 080 Barcelona Fashion / Icart Ortega, Esther ; Barbeito Veloso, María Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquest estudi és analitzar la desfilada com a eina comunicativa per a les marques del sector de la moda i el tèxtil. Els resultats es mostren a través de l'estudi de la 080 Barcelona Fashion o la setmana de la moda de Barcelona, ja que es tracta d'una plataforma que engloba diferents passarel·les. [...]
El propósito de este estudio es analizar el desfile como herramienta comunicativa para las marcas del sector de la moda y el textil. Los resultados se muestran a través del estudio de la 080 Barcelona Fashion o la semana de la moda de Barcelona, ya que se trata de una plataforma que engloba distintas pasarelas. [...]
The purpose of this study is to analyze the fashion show as a communicative tool for the brands of the fashion and textile sector. The results are shown through the study of the 080 Barcelona Fashion or Barcelona Fashion Week, as it is a platform that includes different catwalks. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
8.
652 p, 6.3 MB La Comunicación estratégica en las centrales nucleares de España : en busca de la legitimidad de la energía atómica / Cobos Urbina, Enrique ; Recoder, Maria Josep, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El objetivo general de esta investigación es analizar el sistema de comunicación de las centrales nucleares de España y, partiendo de esa premisa, realizar una propuesta comunicativa-fundamentada en la estrategia-que contribuya a la reparación de la legitimidad social de la energía nuclear. [...]
The general objective of this research is to analyze the communication system of nuclear power plants in Spain and, based on that premise, to make a communicative proposal based on the strategy that contributes to the repair of the social legitimacy of nuclear energy. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
9.
355 p, 26.8 MB Ares Arena : el desafío de los Dioses / Declerck, Tim ; Fornell Badia, Lídia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació, així com business development d'Ares Arena. Es tracta d'una empresa situada al Vallès Oriental dedicada a l'entrenament d'exercicis funcionals d'alta intensitat, arts marcials i preparacions per a curses d'obstacles amb un gran potencial encara sense explotar. [...]
Plan de marketing y comunicación, así como business development de Ares Arena. Se trata de una empresa situada en el Vallés Oriental dedicada al entrenamiento de ejercicios funcionales de alta intensidad, artes marciales y preparaciones para carreras de obstáculos con un gran potencial todavía sin explotar. [...]
Marketing and communication plan and business development for Ares Arena. This company, which is located in Vallés Oriental, is dedicated of High Intensity Interval Training, martial arts and Obstacle Course Races training. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
96 p, 12.9 MB El discurso social de los líderes de opinión en el mundo del cine : Su credibilidad e influencia / Méndez Padilla, Laura ; Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén ser una anàlisi centrada en el discurs comunicatiu dels líders d'opinió socials al món del cinema nord americà. Es vol estudiar quines són estratègies comunicatives que utilitzen i com són aplicades en aquest discurs social, a més de la seva credibilitat i influència en la societat. [...]
El presente trabajo pretende ser un análisis centrado en discurso comunicativo de los líderes de opinión sociales en el mundo del cine norteamericano. Se quiere estudiar qué estrategias comunicativas utilizan y cómo son aplicadas al discurso social, además de su credibilidad e influencia en la sociedad. [...]
This project pretends to be an analysis focused on the communicative discourse of social opinion leaders of the North American cinema industry. We want to study which communicative strategies they use and how they are applied in this social discourse, and their credibility and influence in society. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 34 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
31 p, 698.3 KB Revistas de comunicación. Cuartiles y revistas de metodología / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: El factor de impacto, los cuartiles y los Journal Citation Report; Las revistas de primer cuartil; Las revistas de metodología.
2020
Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020  
2.
48 p, 1.0 MB Recursos digitals en Publicitat i Relacions públiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos digitals sobre publicitat i relacions públiques que es poden consultar a la UAB: catàleg UAB, bases de dades, revistes i llibres digitals, sumaris, tesis doctorals, pàgines web i eines d'especial interès (Trobador+, Mendeley, El Quiosc, DDD, etc. [...]
2015 (Fonts d'informació)
6 documents

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
1 p, 6.2 MB Relacions públiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Giraldo, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 30 de gener i el 3 d'abril de 2017 amb material bibliogràfic sobre les relacions públiques en els seus diversos vessants.
2017
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.