Resultats globals: 13 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 11 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
34 p, 1.7 MB Reputational concerns with altruistic providers / Olivella, Pau (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Siciliani, Luigi (University of York. Department of Economics and Related Studies)
We study a model of reputational concerns when doctors differ in their degree of altruism and they can signal their altruism by their (observable) quality. When reputational concerns are high, following the introduction or enhancement of public reporting, the less altruistic (bad) doctor mimics the more altruistic (good) doctor. [...]
2017 - 10.1016/j.jhealeco.2017.05.003
Journal of health economics, 2017  
2.
13 p, 92.5 KB Gabinets de premsa i de comunicació. L'ambigua frontera entre el periodisme i les relacions públiques / Risquete, Jaume
Els gabinets de premsa i de comunicació són una realitat present en moltes institucions, organitzacions i empreses amb l'objectiu de construir i transmetre una bona imatge i reputació amb tècniques informatives, publicitàries i de les relacions públiques. [...]
Press and communication offices are correctly present in many institutions, organizations and companies, their aim being to build and transmit a good image and reputation using informative, advertising and public relations techniques and skills. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 209-221  

Documents de recerca 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
83 p, 20.4 MB Gestió de comunicació de crisi : cas de la crisis reputacional de l'Ajuntament de Barcelona / Cristancho Herrera, Sara ; Revelles Soriano, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball busca analitzar els fonaments bàsics per portar a terme una correcta gestió de la comunicació de crisis. A més, es fa l'anàlisi d'un cas concret, la crisi reputacional de Barcelona arran del comunicat que van fer diverses ambaixades, l'agost del 2019, desaconsellant als seus ciutadans viatjar a la capital catalana a causa de l'augment de casos de robatoris amb violència. [...]
El presente trabajo busca analizar los cimientos básicos para llevar a cabo una correcta gestión de la comunicación de crisis. Además, se hace el análisis de un caso concreto, la crisis reputacional de Barcelona a raíz del comunicado que hicieron varias embajadas, el agosto del 2019, desaconsejando a sus ciudadanos viajar a la capital catalana a causa del aumento de casos de robos con violencia. [...]
This paper seeks to analyze the basic foundations to carry out a correct management of crisis communication. In addition, an analysis of a specific case is made, the reputational crisis of Barcelona because of the statement made by several embassies in August 2019, advising their citizens not to travel to the Catalan capital because of the increase in cases of robberies with violence. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
76 p, 1013.7 KB Gestión de la comunicación digital en una crisis reputacional : el caso de Plácido Domingo / Martín Guirado, Montserrat ; Zeler, Ileana Lis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant d'una situació de crisi, les xarxes socials són una eina essencial per gestionar la comunicació i minimitzar l'impacte que es pugui generar a la reputació d'una organització o qualsevol altre actor social. [...]
Ante una situación de crisis, las redes sociales son una herramienta esencial para gestionar la comunicación y minimizar el impacto que se pueda generar en la reputación de una organización o cualquier otro actor social. [...]
In a crisis, social networks are an essential tool for managing communication and minimizing the impact that may be generated on the reputation of an organization or any other social actor. The objective of this work is to analyze how digital communication was managed during the reputational crisis suffered by Plácido Domingo after the accusations of harassment and abuse that appeared on 08-13-19. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
130 p, 2.9 MB Deterrents to co-creation online / Chepurna, Maryna ; Rialp Criado, Josep, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
La creación conjunta de valores es un tema importante de interés en el dominio de marketing durante la última década. La creación conjunta a través de Internet ha recibido una atención especial en la literatura (O'Hern & Rindfleisch, 2010; Rathore, Ilavarasan, & Dwivedi, 2016). [...]
Value co-creation is an important topic of interest in marketing domain for the last decade. Co-creation via the Internet has received a particular attention in the literature (O'Hern & Rindfleisch, 2010; Rathore, Ilavarasan, & Dwivedi, 2016). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
4.
160 p, 6.5 MB Propuesta de mejora de los canales digitales de Ana Guerra / Figuerola Gómez, Lara ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball consisteix en l'anàlisi de la gestió de canals digitals per part de tres figures publiques per a la posterior creació d'una proposta de millora per una d'elles, considerada exemple de mala gestió.
El presente trabajo consiste en el análisis de la gestión de canales digitales por parte de tres figuras públicas para la posterior creación de una propuesta de mejora para una de ellas, considerada ejemplo de mala gestión.
This project consists in analysing how three public figures manage their digital channels for the later creation of an improvement proposal for one of them, considered as a bad digital management example.

2019
Grau en Periodisme [971]  
5.
275 p, 4.6 MB Impacto del contenido negativo de influencers "lifestyle" sobre Vueling en Instastories a la imagen de sus seguidores / Ferrero Cantón, Lucía ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Al present treball es pretén descobrir si el contingut negatiu sobre una marca emès per influencers a Instagram Stories pot arribar a afectar la imatge corporativa que tenen els seus seguidors d'aquesta marca. [...]
En el presente trabajo se pretende descubrir si el contenido negativo sobre una marca emitido por influencers en Instagram Stories puede llegar a afectar a la imagen corporativa que tienen sus seguidores de dicha marca. [...]
In the present project it is intended to discover if the negative content on a brand emitted by influencers through Instagram Stories can affect the corporate image that their followers have of that brand. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
6.
61 p, 1.7 MB Gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis : Estudio de caso: la crisis de emisiones de Volkswagen explicada por los medios de comunicación / Ezquerro Baraibar, Irene ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén fer un recorregut per les principals teories al voltant de la gestió de la comunicació empresarial en situacions de crisis per, finalment, analitzar el cas concret de la crisis d'emissions de Volkswagen. [...]
Este trabajo pretende hacer un recorrido por las principales teorías acerca de la gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis para finalmente analizar el caso concreto de la crisis de emisiones de Volkswagen. [...]
The aim of this work is to go through the main theories about the management company communication in crisis situations so that we can analyze the crisis of exhaust gases emissions of Volkswagen. Therefore, we consider the strategies followed by the German company, as well as the impact of the above mentioned crisis on its reputation.

2016
Grau en Periodisme [971]  
7.
175 p, 12.6 MB La marca país com a eina de desenvolupament: Anàlisi de la MARCA PANAMÀ / Sanz Bonet, Katia ; Puig González, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte té l'objectiu de demostrar la importància que té el desenvolupament d'una marca país competitiva a l'hora de millorar la imatge i la reputació d'un país. Amb aquesta finalitat, hem analitzat el cas de Panamà per exposar que la creació d'una marca és l'estratègia comunicativa a seguir per aconseguir posicionar un territori al mercat internacional promovent així el seu desenvolupament. [...]
El presente proyecto tiene como objetivo demostrar la importancia que tiene el desarrollo de una marca país competitiva para mejorar la imagen y la reputación de un país. Con este fin, analizamos el caso de Panamá para exponer que la creación de una marca es la estrategia comunicativa a seguir para lograr posicionar un territorio en el mercado internacional promoviendo así su desarrollo. [...]
This project aims to demonstrate the importance of developing a competitive country brand to improve the image and reputation of a country. For this propose, we analyse the case of Panama to present that the creation of a brand is the communication strategy, to follow Panamas position in the international market, and promoting their development. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
8.
92 p, 1.8 MB Estudio de la responsabilidad social corporativa : el caso Nestlé / Pujol Saiz, Miriam ; Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En les últimes dècades, la importància de la RSC ha anat en augment. Cada cop més, les empreses opten per gestionar els seus negocis de manera socialment responsable, obtenint així una millor reputació i percepció per part dels seus stakeholders. [...]
En las últimas décadas, la importancia de la RSC ha ido en aumento. Cada vez más, las empresas optan por gestionar sus negocios de manera socialmente responsable y obtener así una mejor reputación y percepción por parte de sus stakeholders. [...]
Over the last decades, the importance of the CSR has increased substantially. Today, more and more companies are choosing to manage business in a social responsibly way with the aim of achieving a better reputation and stakeholders' perception. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
114 p, 2.8 MB Crisis 2.0 : cuando la reputación corporativa está en juego. Estudio de casos / Calzada Bages, Ona ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Toda organización puede verse afectada por una situación crítica en un momento determinado capaz de amenazar la estabilidad de la compañía. La organización ha de ser capaz de gestionar correctamente una crisis y esto significa considerar todas las herramientas comunicacionales existentes. [...]
2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
78 p, 3.1 MB Uso de los medios digitales en la gestión de la reputación corporativa : diálogo con los públicos de interés y dimensiones de percepción en webs, blogs, Facebook y Twitter / Restrepo, María del Mar ; Martínez Bouza, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball busca analitzar com poden emprar-se els mitjans digitals per contribuir a la gestió de la Reputació Corporativa, per ajudar a la comprensió del fenomen i a abordar-la en la pràctica des dels marcs de referència desenvolupats i validats en l'acadèmia. [...]
Este trabajo busca analizar cómo pueden emplearse los medios digitales para contribuir a la gestión de la Reputación Corporativa, para ayudar a la comprensión del fenómeno y a abordarla en la práctica desde los marcos de referencia desarrollados y validados en la academia. [...]

2013  

Documents de recerca : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.