Resultats globals: 13 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 10 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
19 p, 122.9 KB Contra Product Red. Una revisió crítica del màrqueting amb causa / Alfonso Escuder, Pilar
El dia 26 de gener de 2006, en el Fòrum Mundial de Davos, Paul Bono Hewson i Bobby Shriver -president de DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- anunciaren al món la creació de Product Red, una marca de marques constituïda per un grup de multinacionals, inicialment AMEX, The Gap, Emporio Armani i Converse, que s'havien atorgat llicència per fabricar i vendre productes Red amb el compromís de lliurar un percentatge dels seus beneficis al Fons Global per a la lluita contra la sida a l'Àfrica. [...]
On 26th January 2006 at de Davos summit of world leaders, Paul Bono Hewson and Bobby Shriver -chairman of DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- made the announcement of the creation of Product Red. This brand of brands is made up of a group of multinational corporations such as AMEX, The Gap, Emporio Armani and Converse, which make and sell Red products with the commitment to donate a percentage of their profits to the Global Fund to fight aids in Africa. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 49-67  
2.
19 p, 245.1 KB Indicadores de sustentabilidade empresarial no Brasil : uma avaliação do Relatório do CEBDS / Vieira de Azevedo, Ana Luísa
Este artigo se baseia na dissertação de Mestrado da autora em Estudos Populacionais e Pesquisas Sociais, realizada na Escola Nacional de Ciências Estatísticas (ENCE), vinculada ao Instituto Brasileiro de Geografia e Estatística (IBGE). [...]
This paper is based on the author's master dissertation on Population Studies and Social Research developed at the "Escola Nacional de Ciências Estatísticas - National School for Statistical Sciences (ENCE)", a school linked to the "Instituto Brasileiro de Geografia e Estatística - Brazilian Institute for Geography and Statistics (IBGE)". [...]

2006
Revibec : revista de la Red Iberoamericana de Economia Ecológica, V. 5 (2006) p. 75-93  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
4 p, 36.9 KB Reglament i funcions del Comitè de Responsabilitat Social de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Comitè de Responsabilitat Social Corporativa
2013  

Documents de recerca 10 registres trobats  
1.
22 p, 1.1 MB Anàlisi de la indústria de la moda : un futur sostenible és possible? / Manzano Vázquez, Aïda ; Martin Faus, Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En el present treball es du a terme una recerca teòrica on s'analitza la indústria de la moda, què l'ha fet expandir fins al que és avui en dia i quines són les conseqüències i els impactes negatius per al medi ambient i per a les persones productores. [...]
Este trabajo es una investigación teórica que analiza la industria de la moda, qué la ha hecho expandirse hasta lo que es hoy y cuáles son las consecuencias e impactos negativos para el medio ambiente y para las personas productoras. [...]
This work it's a theoretical research is carried out which analyzes the fashion industry, what has made it expand to what it is today and what are the consequences and negative impacts for the environment and for the producing people. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
2.
34 p, 1.0 MB La gestió de l'aigua subterrània a l'Àrea Metropolitana de Barcelona . una visió comparativa del sector públic, privat i publicoprivat en la gestió de la massa d'aigua de la Vall Baixa i Delta del Llobregat / Sugrañes Tatge, Alexandre ; Nadal Tersa, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
La massa d'aigua de la Vall Baixa i Delta del Llobregat es troba en un estat deficient degut a la contaminació d'origen agrícola/industrial i la intrusió salina. L'estat d'aquesta massa d'aigua está ben documentada des de la creació d'una comunitat d'usuaris el 1981. [...]
La masa de agua del Valle Bajo y Delta del Llobregat presenta un estado deficiente debido a la contaminación agrícola/industrial y la intrusión salina. El estado de esta masa de agua está bien documentada desde la creación de una comunidad de usuarios en 1981. [...]
The Vall Baixa and Delta del Llobregat water mass is currently being chemically contaminated and depleted as a result of agricultural and industrial activity, as well as saline intrusion. The deteriorating conditions of this water mass have been well documented since 1981, when a water users' community was created. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Màster Universitari en Estudis Territorials i Planejament [1475]  
3.
74 p, 1.1 MB La RSC en la moda de lujo : estudio de casos / Guirado Victoria, Cristina ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La creixent inquietud i preocupació per part de la societat amb el medi ambient ha afectat de ple al sector de la moda. L'origen de la producció i les condicions laborals dels treballadors, també estan en el punt de mira. [...]
La creciente inquietud y preocupación por parte de la sociedad con el medio ambiente ha afectado de pleno al sector de la moda. El origen de la producción y las condiciones laborales de los trabajadores, también están en el punto de mira. [...]
Society's growing concern for the environment has fully affected the fashion sector. The origin of production and the working conditions of workers are also in the spotlight. What have luxury fashion brands done in this regard? Have they adapted to the new needs of their environment? This research analyzes how 4 large luxury fashion companies have adapted to Corporate Social Responsibility trends through their own communication.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
108 p, 4.5 MB Comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa a Instagram, el cas del sector cosmètic / Cruz García, Alba ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys, les organitzacions han apostat cada vegada més per la Responsabilitat Social Corporativa com a element de valor important, i un dels sectors més influenciats per aquest auge ha estat el cosmètic. [...]
En los últimos años, las organizaciones han apostado cada vez más por la Responsabilidad Social Corporativa como elemento de valor importante, y uno de los sectores más influenciados por este auge ha sido el cosmético. [...]
In the recent years, organizations have increasingly opted for Corporate Social Responsibility as an element of important value, and one of the sectors most influenced by this boom has been cosmetics. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
5.
271 p, 3.9 MB El impacto de las tendencias ecosistémicas en la construcción de Brand Equity. Hacia un modelo de medición del valor de marca con perspectiva de Responsabilidad Social Corporativa / Gutiérrez Gutiérrez, María Margarita ; Perona Páez, J. J., dir.
Aquesta tesi evidencia la necessitat de disposar d'un model de «brand equity» que expliqui el valor de marca -VM- en relació amb les tendències ecosistèmiques que imperen en el món actual, entre les quals destaca la Responsabilitat Social Corporativa -RSC-. [...]
Esta tesis evidencia la necesidad de disponer de un modelo de «brand equity» que explique el valor de marca -VM- en relación con las tendencias ecosistémicas que imperan en el mundo actual, entre las que destaca la Responsabilidad Social Corporativa -RSC-. [...]
This dissertation confirms the necessity of providing a model of «brand equity» that explains brand value in relation to influential ecosystem tendencies, while specially highlighting Corporate Social Responsibility -CSR-. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.

2022  
6.
130 p, 1.7 MB Estudio comparativo de la gestión de RSC y SC de diez empresas en España / Galvis Cisteré, Paula ; Villodres Sáez, Javier ; Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una recerca que vol comprovar si efectivament existeix una diferenciació entre els enfocaments de gestió de la RSC i la SC en una mostra de deu empreses a Espanya. Per a dur a terme l'anàlisi, es realitza una comparació de la gestió entre dues empreses d'un mateix sector d'activitat, com són el sector financer, el d'assegurances, l'energètic, el farmacèutic i el de telecomunicacions.
Este Trabajo de Fin de Grado es una investigación que quiere comprobar si efectivamente existe una diferenciación entre los enfoques de gestión de la RSC y la SC en una muestra de diez empresas en España. [...]
This Final Thesis is an investigation that wants to check if there is indeed any differentiation between CSR and CS management approaches in a sample of ten companies in Spain. To carry out the analysis, a comparison of the management is made between two companies in the same business sector, such as the financial, insurance, energy, pharmaceutical and telecommunications sectors.

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
114 p, 2.9 MB El sistema de gestión ambiental y la responsabilidad social corporativa de McDonald's España : situación actual y propuestas de mejora en un caso concreto / Lora Lara, Mireia ; Sanchez, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
2018
Grau en Ciències Ambientals [959]  
8.
308 p, 5.2 MB Personalidad de la marca socialmente responsable / Mayorga Gordillo, Javier Andrés ; Añaños, Elena, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En el contexto actual de la sociedad, se exigen compromisos empresariales más allá de la producción y la comercialización de bienes y servicios de calidad. Por ende el mundo empresarial debe responder a estas nuevas necesidades sociales y además interactuar con sus audiencias de un modo dialéctico donde las mismas han venido tomado una actitud totalmente activa. [...]
En el context actual de la societat, s'exigeixen compromisos empresarials més enllà de la producció i la comercialització de béns i serveis de qualitat. Per tant el món empresarial ha de respondre a aquestes noves necessitats socials i, a més interactuar amb les seves audiències d'una manera dialèctica on les mateixes han anat prenent una actitud totalment activa. [...]
In the current context of society, business commitments are required beyond the production of high quality goods and services. Therefore, companies must respond to the new social needs and interact with audiences in a more dialectical way since these audiences have taken a more active role. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
9.
524 p, 5.8 MB La gestión de la responsabilidad social corporativa : el caso Unilever España / Barrio Fraile, Estrella ; Morales Serrano, Francisca, dir. ; Enrique, Ana Mª, (Ana María) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En los últimos años hemos visto que, tanto en nuestro país como a nivel internacional, han salido a la luz escándalos empresariales que han provocado una creciente desconfianza de la ciudadanía hacia las empresas. [...]
In the last years we have seen that, in our country and at international level as well, some corporate scandals has raised-up, which has created an up-growing lack of confidence from the citizenship towards corporations. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
10.
109 p, 4.0 MB Estudi de cas CaixaBank: la Responsabilitat Social Corporativa en relació amb el principal grup d'interés,els clients / Boladeres Brufal, Marta ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi de cas presenta un anàlisi, realitzat a partir de metodologia qualitativa, de la Responsabilitat Social Corporativa de l'entitat financera CaixaBank en relació amb el seu principal grup d'interès, els clients. [...]
Este estudio presenta un análisis, realizado mediante metodología cualitativa, de la Responsabilidad Social Corporativa de la entidad financiera CaixaBank en relación con su principal grupo de interés, los clientes. [...]
This study presents a research in to CaixaBank's CSR with a particular focus on their most important stakeholder, the clients. The documentary research provides an overview and contextualization on the CSR politics of CaixaBank via interviews. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.