1.
|
50 p, 1.1 MB |
L’abordatge de la Violència de Gènere en revistes científiques : estudi de cas de la producció científica a Brasil i Espanya
/
Hidalgo Castro, Clara ;
Pujol, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
La recerca sorgeix de la intenció de millorar la comprensió sobre la Violència de Gènere (VG). En concret, sobre com aborda la recerca en psicologia la problemàtica a Espanya i al Brasil, ja que sembla que a Europa es produeix una psicologia més individualista, i a l’Amèrica llatina, més comunitària. [...] This research project stems from the intention of improving the comprehension on Gender Violence (VG). In particular, it addresses how psychological research tackle the problem in Spain and Brazil, since it seems that Spain produces more individualist psychology, and in Latin America they put the focus on the community. [...]
2018 Graduat o Graduada en Psicologia [954]
|
|
2.
|
125 p, 2.3 MB |
El rap a la premsa espanyola del segle XXI
/
Peiró Tella, Javier ;
Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca analitza el tractament periodístic donat pels mitjans de comunicació espanyols PAÍS, MONDOSONORO i HH GROUPS al gènere musical rap al llarg de diferents etapes del segle XXI. [...] dut a terme un exhaustiu estudi dels continguts publicats a les edicions digitals d'aquests mitjans. Este trabajo de investigación analiza el tratamiento periodístico dado por los medios de comunicación españoles. EL PAÍS, MONDOSONORO y HH GROUPS al género musical rap a lo largo de diferentes etapas del siglo XXI. Para ello se ha llevado a cabo un exhaustivo estudio de los contenidos publicados en las ediciones digitales de dichos medios. This research work analyzes the journalistic treatment given by the Spanish media EL PAÍS, MONDOSONORO and HH GROUPS to the rap musical genre throughout different stages of the 21st century. To this end, an. exhaustive study of the contents published in the digital editions of said media has been carried out.
2018 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
|
|
3.
|
63 p, 4.3 MB |
Creació d'una revista de periodisme cultural i de viatges : Revista Volant
/
Valdivia Vizcarra, Maria ;
Vidal Carretero, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte s'ha centrat en el·laborar una revista digital especialitzada en el periodisme cultural i de viatges, anomenada Revista Volant. La figura femenina és la protagonista d'aquesta, ja que tota la redacció de la revista la composen dones, amb l'objectiu d'enfortir la imatge de la periodista de viatges. [...] Este proyecto se ha centrado en elaborar una revista digital especializada en el periodismo cultural y de viajes, llamada Revista Volante. La figura femenina es la protagonista de esta, ya que toda la redacción de la revista la componen mujeres, con el objetivo de fortalecer la imagen de la periodista de viajes. [...] This project has focused on developing a digital magazine specialized in cultural journalism and travel, called Volant Magazine. The female figure is the protagonist of this one, since all the writing of the magazine is made up of women, with the aim of strengthening the image of the travel journalist. [...]
2018 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
|
|
4.
|
175 p, 12.6 MB |
Pla d'empresa : RuscMagazine.SL
/
Soriano Ardiaca, Laia ;
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball recull el pla d'empresa de Rusc, una revista creada per Rusc Magazine. SL. que neix amb la voluntat depublicar les últimes tendències en els àmbits de l'art i la cultura, així com articles i reportatges d'interès general amb una mirada fresca. [...] Este trabajo recoge el plan empresarial de Rusc, una revista creada por Rusc Magazine. SL que na ce con la voluntad de publicar las últimas tendencias en los ámbitos del arte y la cultura, así como artículos y reportajes de interés general con una mirada fresca. [...] This project presents the business plan of Rusc,a magazine by Rusc Magazine. SL, that is born with the will to publish the last trends in the fields of art and culture, as well as articles and in-depth pieces of general interest with a fresh look. [...]
2018 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
90 p, 44.0 MB |
Estudio de Takenoko, revista de manga
/
González López, Adrián ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El manga, palabra japonesa con la que nos referimos a las historietas procedentes de dicho país, es uno de los estandartes más representativos de la actual cultura nipona. En las últimas tres décadas dicho género literario ha logrado traspasar las fronteras que conforman el archipiélago japonés y darse a conocer alrededor del globo. [...] El manga, paraula japonesa que fa referència als còmics procedents d'aquest mateix país, es un dels estendards més representatius de la cultura nipona actual. Durant les últimes tres dècades aquest gènere literari ha aconseguit traspassar les fronteres que conformen l'arxipèlag japonès donant-se a conèixer a tot arreu del món. [...] The manga, Japanese word with which we refer to the comic strips coming from that country, is one of the most representative standards of the current Japanese culture. In the last three decades, this literary genre has managed to cross the borders that make up the Japanese archipelago and become known around the globe. [...]
2018
|
|
8.
|
126 p, 2.7 MB |
Plan empresarial de Food & Dessert : revista de gastronomía y repostería
/
Calvo Bizarro, Judith ;
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau desenvolupa un pla empresarial d'una nova revista. Food&Dessert és una revista de periodicitat mensual especialitzada en gastronomia i rebosteria. La publicació consta de les seccions d'actualitat, gastronomia, rebosteria, receptes i on menjar. [...] Este Trabajo de Fin de Grado desarrolla un plan empresarial de una nueva revista. Food&Dessert es una revista de periodicidad mensual especializada en gastronomía y repostería. La publicación consta de las secciones de actualidad, gastronomía, repostería, recetas y dónde comer. [...] This Final Project puts into practice a business plan of a new magazine. Food&Dessert is a monthly publication magazine specialized in gastronomy and pastries. The publications consists in the sections of news, gastronomy, pastries, recipes and where to eat. [...]
2018 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
|
|
9.
|
87 p, 68.9 MB |
La dona a la revista : representació de la imatge, l'aparença i els valors de la figura femenina als anuncis gràfics
/
Borralleras Maya, Ivette ;
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada dia expliquem amb zero paraules qui som, què volem i com ens sentim en cada moment. No en som conscients, però la manera de moure’ns, els gestos, la mirada, com ens relacionem amb els altres, i fins i tot, la manera de vestir-nos, de pentinar-nos o de maquillar-nos, ens delata. [...] Cada día explicamos con cero palabras quiénes somos, qué queremos y cómo nos sentimos en cada momento. No somos conscientes, pero la manera de movernos, los gestos, la mirada, como nos relacionamos con los demás, e incluso, la manera de vestirnos, de peinarnos o de maquillarnos, nos delata. [...] Every day we explain with zero words who we are, what we want and how we feel at all times. We are not aware of it, but the way we move, the gestures, the look, how we relate to others, and even the way we dress, comb or make up, gives us away. [...]
2018 Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
|