1.
|
3.7 MB |
Examining inclusive teaching strategies to develop inclusive education at the Chinese primary schools
/
Li, Dandan ;
Badia Martín, M. del Mar, dir. ;
Sanahuja Gavaldà, José María, dir.
Amb l'objectiu de desenvolupar l'educació inclusiva xinesa a les escoles d'educació primària, aquest estudi va utilitzar mètodes mixts per analitzar la situació actual de les estratègies d'ensenyament inclusivos a les escoles d'educació primària xineses. [...] Con el objetivo de desarrollar la educación inclusiva en China en las escuelas primarias regulares, este estudio utilizó un enfoque de métodos mixtos para analizar la situación actual de las estrategias de enseñanza inclusiva en las escuelas de educación primaria chinas. [...] Aimed to develop Chinese inclusive education at regular primary schools, this study used mixed methods approach to analyse the current situation on inclusive teaching strategies in Chinese primary schools. [...]
2023
|
|
2.
|
27 p, 609.1 KB |
Implementing evidence-informed practice for school inclusion - Guidelines for policymakers
/
Ion, Georgeta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Iftimescu, Simona, coord. (University of Bucharest) ;
Stingu, Mihaela, coord. (University of Bucharest) ;
Marin, Elena, coord. (University of Bucharest) ;
Gaber, Slavko (Univerza V Ljubljani) ;
Tasner, Veronika (Univerza V Ljubljani) ;
Kos, Ziva (Univerza V Ljubljani) ;
Šušterič, Nika (Univerza V Ljubljani) ;
Brown, Chris (Durham University) ;
Flood, Jane (Durham University) ;
Călinec, Marcela Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package includes guidelines that school leaders and policymakers at various levels of the educational system should consider when planning educational processes and change, and we urge them to maintain and strengthen their efforts in providing all students with meaningful access to the full range of opportunities education should offer.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2023
6 documents
|
|
3.
|
46 p, 1.3 MB |
Pla de desenvolupament i coaching per a la pràctica informada en l'evidència per a la inclusió escolar
/
Iftimescu, Simona, coord. (University of Bucharest) ;
Ion, Georgeta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Stingu, Mihaela, coord. (University of Bucharest) ;
Marin, Elena, coord. (University of Bucharest) ;
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Brown, Chris (Durham University) ;
Flood, Jane (Durham University) ;
Gaber, Slavko (Univerza V Ljubljani) ;
Tasner, Veronika (Univerza V Ljubljani) ;
Kos, Ziva (Univerza V Ljubljani) ;
Šušterič, Nika (Univerza V Ljubljani) ;
Călinec, Marcela Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package comprises a self-assessment tool, EIP general guidelines, EIP implementation guidelines, a coaching plan and an EIP resource package dedicated to school leaders and to schools, aimed at improving EIP for inclusion and at guiding them through their EIP adoption process.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO) 2023
5 documents
|
|
4.
|
104 p, 2.3 MB |
Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion
/
Ion, Georgeta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Brown, Chris (Durham University) ;
Flood, Jane (Durham University) ;
Trzeciak, Asia (Amsterdam University of Applied Sciences) ;
Gaber, Slavko (Univerza V Ljubljani) ;
Tasner, Veronika (Univerza V Ljubljani) ;
Kos, Ziva (Univerza V Ljubljani) ;
Šušterič, Nika (Univerza V Ljubljani) ;
Stingu, Mihaela (University of Bucharest) ;
Marin, Elena (University of Bucharest) ;
Iftimescu, Simona (University of Bucharest) ;
Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca ;
Călinec, Marcela Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
The purpose of the Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion is to familiarize teachers and other educational stakeholders with the evidence-informed practice approach and to support them to develop the necessary skills and knowledge to facilitate them work in diverse schools' settings.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2022
5 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
512 p, 2.7 MB |
Rethinking "Educació Lliure" An ethnographic and anthropological study of three alternative schools and educational projects in contemporary Catalonia
/
Menegaki, Maria ;
Ballestín González, Beatriz, dir. ;
Soto Marata, Pepi, dir. ;
Rodríguez García, Dan, dir.
Esta tesis doctoral es un estudio etnográfico y antropológico sobre las escuelas y los proyectos educativos alternativos en la Cataluña contemporánea a partir de tres casos, una escuela privada, una escuela pública y un proyecto educativo autogestionado. [...] Τhis PhD thesis is an ethnographic and anthropological study of alternative schools and educational projects in contemporary Catalonia based on three cases, a private school, a public school, and a self-managed educational project. [...]
2021
|
|
9.
|
14 p, 1.1 MB |
Gestión de múltiples impresoras 3D y detección de fallos a través de IA
/
Muñoz Bermudo, David ;
Carrabina Bordoll, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Este proyecto pretende presentar una solución para mejorar la accesibilidad y control de múltiples impresoras 3D, aspirando así a ahorrar tiempo y dedicación para obtener los resultados esperados. [...] This project aims to present a solution to improve the accessibility and control of multiple 3D printers, thus aiming to save time and dedication to obtain the expected results. In addition, it is intended to incorporate a computer vision tool to monitor and detect possible printing failures preventing plastic wasting or a possible breakdown of the machine. [...] Aquest projecte pretén presentar una solució per millorar l'accessibilitat i control de múltiples impressores 3D, aspirant així a estalviar temps i dedicació per obtenir els resultats esperats. A més, es pretén incorporar una eina de visió per computador per a monitorar i detectar possibles errors en la impressió perquè, en cas de falla, s'estalviï material i es previngui una possible avaria de la màquina. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
10.
|
118 p, 15.6 MB |
Sinèrgies entre museus i escoles d'Educació Primària : desenvolupament de l'empatia històrica en Museus d'Art
/
Alibert Duportets, Marta ;
Gil Carmona, Francisco, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El present treball de final de grau pretén analitzar com treballa el servei didàctic del Museu de la Xocolata de Barcelona, el Museu Picasso de Barcelona i el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (Terrassa), què ensenyen i com ho fan, per reflexionar sobre com treballen els museus d'art l'empatia històrica comparant amb museus que presenten altres tipologies de patrimoni cultural en les seves institucions. [...] El presente trabajo de final de grado pretende analizar cómo trabaja el servicio didáctico del Museu del Xocolata de Barcelona, el Museu Picasso de Barcelona y el Museo Nacional de Ciència i Tècnica de Catalunya (Terrassa), qué enseñan y cómo lo hacen, para reflexionar sobre cómo los museos de arte trabajan la empatía histórica frente a los museos que presentan otros tipos de patrimonio cultural en sus instituciones. [...] This final degree project intends to analyze how the didactic service of the Museu de la Xocolata de Barcelona, the Museu Picasso de Barcelona and the Museo Nacional de Ciència y Tècnica de Catalunya (Terrassa) work, what they teach and how they do it. [...]
2021 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Primària [896]
2 documents
|
|