Resultats globals: 561 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 414 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 108 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 19 registres trobats
Materials didàctics, 7 registres trobats
Fons personals i institucionals, 6 registres trobats
Articles 414 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
MyROOT 2.0 : An automatic tool for high throughput and accurate primary root length measurement / González, Alejandro (Universitat Ramon Llull. La Salle. Grup de recerca en Tecnologies Media) ; Sevillano, Xavier (Universitat Ramon Llull. La Salle. Grup de recerca en Tecnologies Media) ; Betegón Putze, Isabel (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Blasco Escámez, David (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Ferrer, Marc (Universitat Ramon Llull. La Salle. Grup de recerca en Tecnologies Media) ; Caño-Delgado, Ana I. (Centre de Recerca en Agrigenòmica)
The automatic measurement of external physical traits (i. e. phenotyping) of plant organs, such as root length -which is highly correlated with plant viability- is one of the current bottlenecks in academic and agricultural research. [...]
2020 - 10.1016/j.compag.2019.105125
Computers and Electronics in Agriculture, Vol. 168 (January 2020) , art. 105125  
2.
33 p, 959.5 KB Free and low-cost twitter research software tools for social science / Yu, Jingyuan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Justicia, Juan Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Twitter is an important object of research in social science studies, and the emergence of numerous Twitter software tools has provided researchers with the possibility of gaining insights into Twitter data; however, at the same time, early stage researchers may experience difficulties in selecting the most suitable tool for their own projects. [...]
2020 - 10.1177/0894439320904318
Social science computer review, 2020  
3.
8 p, 232.0 KB Fem el que diem que fem? : Aula de ciències amb perspectiva de gènere / Ramis Pérez, Elena ; Pipitone, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona.Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La desigualtat de gènere a les ciències, tant a les aules com a l'ocupació és un tema que actualment,se'n comença a parlar més i cada cop es veu més la necessitat de fer un canvi. Partint d'una societatandrocèntrica, on la dona ha estat (o està) exclosa, on l'educació està basada en un model masculí i lesviolències de gènere es continuen perpetuant a l'aula, en aquest treball s'analitzen diverses entrevistes adiferents docents per observar la perspectiva que tenen respecte el gènere i com s'ha de treballar a l'aula. [...]
Gender inequality in science, both in classrooms and in the employment field, is a subject that is currently getting in the spotlight, showing that change needs to be done. Starting from an androcentric society, where women have been (or are) excluded, where education is based on a male model and gender violence are still perpetuated in the classrooms, this paper analyzes several interviews with different teachers to observe their take on gender perspective and how it should be treated in the classrooms. [...]

2020 - 10.5565/rev/ciencies.419
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 39 (2020) , p. 22-28 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
4.
12 p, 235.5 KB Innovación, Big Data y Epidemiología / Casacuberta, David, 1967- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
El objetivo de este texto es mostrar como la epidemiología ha avanzado gracias a innovaciones en el proceso argumentativo y en cómo la tecnología digital y más concretamente, el fenómeno del big data -masivas bases de datos alimentadas en tiempo real con millones de entradas que pueden procesarse para buscar correlaciones de forma rápida- puede ser una poderosa herramienta para seguir innovando en epidemiología, permitiendo trabajar con grandes poblaciones en tiempo real, aumentando así las posibilidades de establecer correlaciones estadísticas lo suficientemente argumentadas para poder inferir la realidad del fenómeno y buscar posibles mecanismos causales con al menos cierta probabilidad de llegar a un resultado fiable.
The main aim of this paper is to show how epidemiology has advanced thanks to innovations in the argumentative process and its connections with digital technology. More specifically, the phenomenon of big (data-fed massive databases in real time with millions of entries that can be processed to look for correlations quickly) can be a powerful tool for further innovation in epidemiology, allowing researchers to work with large populations in real time, thus increasing the chances of establishing statistics sufficiently well argued to infer the reality of the phenomenon, and for possible causal mechanisms correlations with at least some probability of reaching a reliable result.

2013 - 10.15366/ria
Revista Iberoamericana de Argumentación, Vol. 7 (2013) , p. 1-12  
5.
21 p, 351.3 KB Etnografía y Ciencia Política : la excepcionalidad del caso español / García Espín, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona)
La etnografía es una aproximación metodológica crecientemente usada en el contexto de la Ciencia Política internacional; sin embargo, la etnografía ha sido escasamente aprovechada por la disciplina politológica en España. [...]
Political ethnography is a methodological approach increasingly used in the international Political Science; however, it has been used scarcely in the Spanish Political Science. In this article, we question, first, the place of ethnography in political studies in the country. [...]

2017 - 10.5209/POSO.48938
Política y Sociedad, Vol. 54 Núm. 1 (2017) , p. 249-269  
6.
7 p, 1.1 MB An all-photonic full color RGB system based on molecular photoswitches / Naren, Gaowa (Chalmers University of Technology. Chemistry and Chemical Engineering) ; Hsu, Chien-Wei (Chalmers University of Technology. Chemistry and Chemical Engineering) ; Li, Shiming (Chalmers University of Technology. Chemistry and Chemical Engineering) ; Morimoto, Masakazu (Rikkyo University Nishi-Ikebukuro. Department of Chemistry and Research Center for Smart Molecules) ; Tang, Sicheng (University of Miami. Department of Chemistry) ; Hernando Campos, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Guirado López, Gonzalo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Irie, Masahiro (Rikkyo University Nishi-Ikebukuro. Department of Chemistry and Research Center for Smart Molecules) ; Raymo, Françisco M. (University of Miami. Department of Chemistry) ; Sundén, Henrik (Chalmers University of Technology. Chemistry and Chemical Engineering) ; Andréasson, Joakim (Chalmers University of Technology. Chemistry and Chemical Engineering)
On-command changes in the emission color of functional materials is a sought-after property in many contexts. Of particular interest are systems using light as the external trigger to induce the color changes. [...]
2019 - 10.1038/s41467-019-11885-4
Nature communications, Vol. 10 (September 2019) , art. 3996  
7.
17 p, 207.8 KB La argumentación en clase de ciencias, un modelo para su enseñanza / Ruiz Ortega, Francisco Javier (Universidad de Caldas) ; Tamayo Alzate, Oscar Eugenio (Universidad de Caldas) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona)
La argumentación en ciencias es un proceso dialógico y una herramienta fundamental para la co-construcción de comprensiones más significativas de los conceptos abordados en el aula. Por ello, es una de las competencias que debe asumirse de manera explícita en los procesos de enseñanza y aprendizaje de las ciencias. [...]
Argumentation in science is a dialogic process and a fundamental tool for the co-construction of more meaningful understandings of the concepts discussed in class. Therefore, it is one of the responsibilities to be assumed explicitly in science teaching and learning. [...]

2015 - 10.1590/S1517-9702201507129480
Educação e Pesquisa, Vol. 41, Núm. 3 (2015) , p. 629-646
2 documents
8.
22 p, 297.1 KB Apuntes epistemológicos a la e-Ciencia / Vallverdú, Jordi, 1973- (Universitat Autònoma de Barcelona)
En los inicios del siglo XXI está desarrollándose una e-ciencia, una ciencia electrónica y altamente computarizada que exige un replanteamiento sobre la epistemología científica. A través del ejemplo de la Bioinformática y las Biotecnologías, el autor muestra algunas características de esta nueva e-ciencia e indica algunos de los problemas con los que deben enfrentarse los filósofos de la ciencia contemporáneos.
Right at the beginning of the 21st century an e-Science is emerging, a highly computerized electronic science which demands a new way of understanding scientific epistemology. Through Bioinformatics and Biotechnologies, the author analyzes some of the characteristics of this new e-Science and shows several problems which contemporary philosophers of science must face.

2008
Revista de Filosofía, Vol. 64 (2008) , p. 193-214  
9.
7 p, 427.6 KB #WhiteMirrorProject, cap a la reflexió activa sobre el desenvolupament sostenible / Domènech-Amador, Núria (Institut Francesc Ferrer i Guàrdia (Sant Joan Despí, Catalunya)) ; Martínez Gargallo, Marc (Institut Bernat el Ferrer (Molins de Rei, Catalunya))
El #WhiteMirrorProject, és un projecte per a reflexionar sobre el desenvolupament sostenible i tecnològic. L'alumnat comença analitzant diversos aspectes relacionats amb el medi ambient i la tecnologia. [...]
The #WhiteMirrorProject is a project to think about sustainable and technological development. Students begin by analyzing several subjects related to the environment and technology. Based on this analysis, they make a prediction of how these elements will affect society in the future. [...]

2019 - 10.5565/rev/ciencies.412
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 38 (2019) , p. 2-8 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
10.
8 p, 521.3 KB L'experiència del projecte MicroMón a Catalunya, un cas de ciència ciutadana. / Llagostera Casas, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i Microbiologia) ; Campoy Sánchez, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Lope Pastor, Silvia (Universitat Pompeu Fabra. . Grup de Recerca Educativa en Ciències de la Salut (GRECS))
Es presenta l'experiència de la implementació del projecte MicroMón a Catalunya. Es tracta d'una proposta de proveïment participatiu (crowdsourcing) que adopta una estratègia d'aprenentatge servei (ApS) que apropa la cultura científica i fomenta la vocació investigadora d'alumnes de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat, alhora que contribueix a millorar la informació i la consciència ciutadana envers a la greu amenaça que representa, per a la salut pública mundial, la manca creixent d'antibiòtics efectius pel tractament de malalties infeccioses. [...]
The experience of the MicoMón project's implementation in Catalonia is presented. This is a crowdsourcing proposal that adopts a learning service strategy which aims to increase the scientific culture and to encourage 4th ESO and 1st Baccalaureate students to pursue careers in science while it contributes to improve citizen information and awareness regarding one of the most important threats of global public health, the increasing decrease of effective antibiotics for the treatment of infectious diseases. [...]

2019 - 10.5565/rev/ciencies.408
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 38 (2019) , p. 44-51 (Ciència oberta al món)  

Articles : 414 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 108 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
18 p, 1.5 MB The Case of Vandana Singh: Reading Indian Science Fiction, with a Warning about Wrongs / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Writing/Righting Wrongs: Misrepresentation, Discrimination, Inequality. Universitat Autònoma de Barcelona, 10 : 2018  
2.
18 p, 490.3 KB Portal de Recerca de Catalunya / Fabregas i Estrada, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Gestió de la Recerca)
2015
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 9a : 2015  
3.
18 p, 591.8 KB Space Opera Beyond Space : Iain M. Banks' The Hydrogen Sonata and the Politics of Subliming / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
The late 1980s saw a renovation of space opera that some critics labelled 'postmodern'. I'll focus here on the last novel by a most prominent author of this newer space opera: The Hydrogen Sonata (2012) by the late Scottish writer Iain M. [...]
2013
International Culture & Power Conference : Spaces. Murcia, Espanya, 16a : 2013  
4.
7 p, 126.3 KB Collaboration between school and community through school agroecology: a vegetable school garden as a boundary object / Amat, Arnau (Universitat de Vic) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona)
The paper presents a case on how people from different backgrounds work together in a school agroeocology project. This case study is part of a wider project within the European Comenius multilateral network CoDeS (Collaboration of schools and communities for a sustainable development), whose main objective is to foster school community collaboration for sustainability. [...]
2013
European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Nicosia, Xipre, 10a : 2013  
5.
6 p, 128.9 KB An analysis of context and learning environment models in science education research and practice / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
The presentation aims at in one hand reviewing different models of "Context" used in context-based science curricula and teaching, in the other hand identifying different views of the concept "Learning environments" as used within science education literature as well as education more generally, and finally establishing relationships between the views of Context and Learning Environments to show their complementarities as the basis for a unified view. [...]
2013
European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Nicosia, Xipre, 10a : 2013  
6.
30 p, 9.9 MB Discursive practices in participative design activities in school agroecology. Analysis of the discursive practices of primary school students in the design of an irrigation system for organic school garden / Rekondo Iparragirre, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
2013
World Congress on Environmental Education. Marroc, : 2013  
7.
4 p, 2.5 MB Rapid automated bacterial impedance technique (RABIT) / Mohácsi-Farkas, Csilla
2003
Workshop MRAMA. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, Núm. II (2003)  
8.
2 p, 25.6 KB A dynamic model of urban green spaces, residential mobility and real estate market / Razykova, Veronika (Helmholtz Centre for Infection Research) ; Bartke, Stephan (Helmholtz Centre for Infection Research) ; Schwarz, Nina (Helmholtz Centre for Infection Research)
2014
Social Simulation Conference. Bellaterra, Cerdanyola del Valles, 1a : 2014  
9.
1 p, 31.6 KB Behavioural responses to epidemics : Report from a virtual experiment (poster) / Maharaj, Savi (University of Stirling) ; Kleczkowski, Adam (University of Stirling) ; Rasmussen, Susan (University of Strathclyde) ; Williams, Lynn (University of the West of Scotland)
2014
Social Simulation Conference. Bellaterra, Cerdanyola del Valles, 1a : 2014  
10.
1 p, 35.0 KB Cooperation maintained by defect and collapsed by reward in a generalized metanorms game / Yamamoto, Hitoshi (Rissho University) ; Okada, Isamu (Soka University) ; Toriumi, Fujio (The University of Tokyo)
2014
Social Simulation Conference. Bellaterra, Cerdanyola del Valles, 1a : 2014  

Contribucions a jornades i congressos : 108 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
Clays and clay minerals / Clay Minerals Society
Clays and Clay Minerals aims to present the latest advances in research and technology concerning clays and other fine-grained minerals, including but not limited to areas in agronomy, ceramics, colloid chemistry, crystallography, environmental science, foundry engineering, geochemistry, geology, medicinal chemistry, mineralogy, nanoscience, petroleum engineering, physical chemistry, sedimentology, soil mechanics, and soil science. [...]
Aurora : Clay Minerals Society, [200-?]-  

Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
204 p, 4.6 MB Gender in 21st century SF cinema : 50 titles / Martín Alegre, Sara, ed.
2019  
2.
Stable-isotope techniques to investigate sources of plant water / Barbeta i Margarit, Adrià (Bordeaux Science Agro) ; Ogée, Jérôme (Bordeaux Science Agro) ; Peñuelas, Josep (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals)
Stable isotopologues of water (mainly 1H216O, HD16O and 1H218O) have been used for decades as tracers of the Earth's water cycle. In this chapter, we briefly describe the theoretical background and state-of-the-art techniques of the use of water stable isotopes to investigate the sources of plant water. [...]
Cham, Switzerland: Springer, 2018 - 10.1007/978-3-319-93233-0_26
Advances in Plant Ecophysiology Techniques, 2018, p. 439-456  
3.
1754x1240, 1005.4 KB Ciencia abierta : la investigación y los datos científicos accesibles y abiertos a todos los ciudadanos / REBIUN
2016
4 documents
4.
9 p, 139.7 KB Bibliometric tools. Evaluation, mapping / Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Franco Aixelá, Javier (Universitat d'Alacant. Departament de Traducció i Interpretació)
Bibliometrics is a relatively young discipline, with clear antecedents in the 1920s and a boom since the 1960s, when the name was first coined. There is a constellation of terms denoting the statistical study of (the flux of) information, most of which are used in an indiscriminate manner, as virtual synonyms. [...]
John Benjamins, 2018 - 10.1075/btl.142.15rov
A History of Modern Translation Knowledge. Sources, concepts, effects, 2018, p. 117-122  
5.
325 p, 8.5 MB Computer based learning in ScienceCBLIS 2012 Conference Proceedings. Learning Science in the Society of Computers / Pintó, R. (Roser) , ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Learning Science in the Society of Computers International Conference : (10a : 2012 : Barcelona)
Since the first conference held in Vienna in 1993, the CBLIS has become an international forum to share and exchange ideas about teaching and learning Science with computers, to deepen the construction and development of new educational models and to elaborate contributions to both theoretical and practical in the field of computer-based Science teaching and learning. [...]
Barcelona : CRECIM , 2012  
6.
8 p, 236.7 KB The uses of Interactive Whiteboard in a science laboratory / Bozzo, Giacomo (Universitá della Calabria) ; Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
In the last ten years several studies were conducted about the educational use of interactive whiteboard (IWB) in teaching and learning activities, showing different advantages introduced by this technology and analysing different implications for teachers (both from technical and pedagogical point of view). [...]
2015
GIREP-MPTL International Conference on Teaching/Learning Physics Proceedings, p. 549-558  

Documents de recerca 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
82 p, 1.5 MB Traducció i anàlisi dels quatre primers capítols d' "Uglies", de Scott Westerfeld, en el context de la ciència-ficció catalana / Soler Prats, Berta ; Udina Abelló, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El principal objectiu d'aquest treball és traduir i analitzar els quatre primers capítols de la novel·la "Uglies", de Scott Westerfeld, en el context de la ciència-ficció a Catalunya. Durant l'elaboració de la traducció i en el procés posterior a aquesta, es tenen en compte tres elements molt importants. [...]
El principal objetivo de este trabajo es traducir y analizar los cuatro primeros capítulos de la novela "Uglies", de Scott Westerfeld, en el contexto de la ciencia ficción en Cataluña. Durante la elaboración de la traducción y en el proceso posterior a esta, se tienen en cuenta tres elementos muy importantes. [...]
The main objective of this thesis is to translate and analyse the first four chapters of the novel "Uglies", by Scott Westerfeld, in the context of science fiction in Catalonia. Both during and after the translation process, three different aspects have proved essential. [...]

2019
Estudis d'Àsia Oriental [0]  
2.
35 p, 453.1 KB La homeopatía : análisis de una controversia sociocientífica / Martínez Pérez, Júlia ; Delgado Carreira, Mónica, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Les controvèrsies científiques constitueixen moments decisius en la dinàmica científica ja que posen en suspensió les seves diferents teories o tesis i, al mateix temps, mantenen les possibilitats de la seva resolució obertes. [...]
Las controversias científicas constituyen momentos decisivos en la dinámica científica ya que ponen en suspensión sus distintas teorías o tesis y, al mismo tiempo, mantienen las posibilidades de su resolución abiertas. [...]
Scientific controversies constitute decisive moments in scientific dynamics since they put their different theories or thesis in suspension and, at the same time, keep the possibilities of their resolution open. [...]

2019-06-03
Graduat o Graduada en Filosofia [802]  
3.
11 p, 18.5 MB Disseny d'una interfície d'usuari basada en psicologia cognitiva / Tapias Tubau, Ernest ; Rubio Barrera, Ruben, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Dissenyar una interfície d'usuari basada en psicologia cognitiva. El redisseny serà de la pàgina del Ministeri d'Exteriors, en concret dels serveis al ciutadà. Es realitzarà una crítica, posteriorment es realitzarà una proposta de millora i finalment es portarà a terme la revisió de resultats a partir de la comparació de les dues pàgines web.
Design a user interface based on cognitive psychology. The redesign will be on the Ministry of Foreign Affairs website, specifically citizen services. A review will be made, later a proposal for improvement will be carried out and the results will be revised after the comparison of the two web pages.
Diseñar una interfaz de usuario basada en psicología cognitiva. El rediseño será de la página del Ministerio de Exteriores, en concreto de los servicios al ciudadano. Se realizará una crítica, posteriormente se realizará una propuesta de mejora y finalmente se llevará a cabo la revisión de resultados a partir de la comparación de las dos páginas web.

2019-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
98 p, 1.9 MB Case study on Inquiry-Based Science and English integration in primary school / Vilarrubias Aguiar, Laia ; Espinet Blanch, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper presents a case study on a Catalan Primary School, where it was researched the benefits and difficulties of teaching inquiry-based science through a CLIL approach. Several members of the educational community were interviewed to obtain the necessary information. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
5.
74 p, 5.3 MB Teaching science to english language learners through Picture Books. Wish or reality? / Gálvez Santos, Carolina ; Dooly, Melinda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Picture Books in English are the launch pad of an action research undertaken by a future ESL Primary Teacher who aims at enhancing her reflective capabilities in educational arena. The article describes the adaptations that were needed to appropriately teach Science through Picture Books to beginner English language learners. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
6.
47 p, 1.1 MB La recepció de l'obra de Jules Verne pels lectors de diferents èpoques : Anàlisi de traduccions i adaptacions en català, castellà i anglès / Capdevila Vinaja, Marta ; Hernández de Fuenmayor, Pau Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Anàlisi de l'obra de Jules Verne des del punt de vista educatiu. Exposició dels seu valor educatiu en el camp de la ciència, la geografia i la història, així com també dels seus valors morals. [...]
Análisis de la obra de Julio Verne des del punto de vista educativo. Exposición de su valor educativo en el campo de la ciencia, la geografía y la historia, así como también sus valores morales. [...]
Analysis of the works of Jules Verne from the point of view of education. Explanation of their educational values in the field of science, geography, history, as well as their moral values. Contradictions between the educational intention of the translations and adaptations of the works of Jules Verne for current young readers and the moral shock caused by racism, ethnocentrism and chauvinism of the 20th century, which can be found implicitly and explicitly in all the works of Jules Verne.

2015
Graduat o Graduada en Traducció i Interpretació [1202]  
7.
1 p, 385.7 KB Women and science : why is this an issue more than ever? / Quintana Bonillo, Aida ; Zarzoso Orellana, Alfons, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Ciències Biomèdiques [832]  
8.
1 p, 920.0 KB From Río Tinto to Mars : science popularization through a webside / Miguel Trabajo, Tania ; Mas Gordi, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Microbiologia [816]  
9.
1 p, 3.0 MB WhatIf : passionately curious / Castells Graells, Roger ; Allué Creus, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Biotecnologia [815]  
10.
1 p, 15.9 MB Women, science & university / Pardo Rodríguez, María ; Zarzoso Orellana, Alfons, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Genètica [833]  

Documents de recerca : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 7 registres trobats  
1.
22 p, 2.1 MB "Mutants plants" workshop protocol : didactic guide for researchers and instructors to conduct a science workshop with groups of school students aged 10 to 14. / Babot, Zoila (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Martí, Margalida (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Centre de Recerca en Agrigenòmica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica
The "Mutant Plants" workshop pursues the dual aim of promoting scientific vocations and publicizing the importance of Plant Science to meet current and future societal challenges. This workshop was designed jointly by the Centre for Research in Agricultural Genomics (CRAG) and the Research Centre for Scientific and Mathematical Education (CRECIM) from the Autonomous University of Barcelona (UAB), thanks to the financial support of the Spanish Foundation for Science and Technology (FCT-16-10825) and the Severo Ochoa program of Excellence Centres (SEV‐2015‐0533), both from the Spanish Ministry of Economy, Industry and Competitiveness.
2017  
2.
117 p, 2.3 MB Reading SF short fiction : 50 titles / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
A guide intended to help SF readers approach the genre of the short story. It offers information on 50 short stories of interest both for SF readers and for short story lovers. The stories (25 by men, 25 by women) range from 1912 to 2014.
2016  
3.
86 p, 7.4 MB Producció científica : l'anàlisi de la qualitat de les revistes i els llibres / Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
2018 (Producció científica) (Eines per a la recerca)
8 documents
4.
147 p, 15.5 MB New Materials / Mateo, Carmen ; Pozo, Raquel del ; Simon, Jill, dir. ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
We live in an artificial world. You will be able to look at an object and identify some types of materials it is made of. You will be able to explain the origin of some of these materials, some of their properties, some uses, and the social and environmental repercussions of using some of these materials.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
5.
101 p, 2.4 MB Be water my friend / Medina, Tatiana ; Serra, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Mas, Miquel, dir. ; Pelegrina, María Jesús, dir. ; CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will learn different aspects about water. We will study how water is distributed on Earth, what its properties are and how water travels (water cycle). In addition to this, we will become aware of the importance of being green by learning how to save water and avoid its pollution.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
6.
31 p, 693.1 KB Eines i recursos documentals per la docència i recerca / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Vaillès, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Andreu, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'activitat docent i investigadora a la Universitat precisa, per un costat, d'un bon coneixement i maneig dels recursos documentals existents, base de les investigacions actuals i futures i, per l'altre, de l'existència de plataformes que en permetin la seva difusió i visibilitat. [...]
2012
12 documents
7.
31 p, 1.0 MB Eines i recursos documentals per la docència i recerca / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Vaillès, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Andreu, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'activitat docent i investigadora a la Universitat precisa, per un costat, d'un bon coneixement i maneig dels recursos documentals existents, base de les investigacions actuals i futures i, per l'altre, de l'existència de plataformes que en permetin la seva difusió i visibilitat. [...]
2012
9 documents

Fons personals i institucionals 6 registres trobats  
1.
2 p, 537.7 KB Carta de sol·licitud d'admissió a Estudis de Postgrau al Imperial College of Science, Technology and Medicine (University of London) de Ferran Salleras Vila; adjunta carta de recomanació de Pere Pascual. / Pascual, Pedro, 1934-2006
11 desembre 1997.  
 Accés restringit a la UAB
2.
1 p, 260.6 KB Carta del Dr. H. F. Jones (Imperial College of Science, Technology and Medicine, Londres) sobre la opció d'enviar versions electròniques, més que en paper, de les seves publicacions. / Jones, H.F.
25 març 1995.  
 Accés restringit a la UAB
3.
1 p, 230.3 KB Carta de Màrius Rubiralta, Vice-rector de Recerca de la UB, a Pere Pascual convidant-lo a l'acte d'inauguració del II European Forum on Science and Safety. / Universitat de Barcelona.Vice-rectorat de Recerca
14 novembre 1994.  
 Accés restringit a la UAB
4.
1 p, 192.1 KB Carta de Pere Pascual a Antoni Caparrós i Benedicto, Rector de la UB, sobre la seva participació al II European Forum on Science and Safety. / Pascual, Pedro, 1934-2006
20 setembre 1994.  
 Accés restringit a la UAB
5.
1 p, 300.9 KB Carta d'Antoni Caparrós i Benedicto, Rector de la UB, a Pere Pascual sobre la participació d'aquest al II European Forum on Science and Safety. / Universitat de Barcelona. Rectorat
7 setembre 1994.  
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 260.0 KB Carta del Dr. T. G. Pickavance (Science Research Council, Londres) a Pere Pascual (Universidad de Valencia) sobre la posada en marxa del Project B. / Pickavance, T. G.
5 agost 1970.  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.