Resultats globals: 490 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 352 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 108 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 16 registres trobats
Materials didàctics, 6 registres trobats
Fons personals i institucionals, 6 registres trobats
Articles 352 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 232.7 KB What is science’s crisis really about? / Saltelli, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Funtowicz, Silvio (Universitetet i Bergen. Senter for Vitenskapsteori)
Present day reasoning about difficulties in science reproducibility, science governance, and the use of science for policy could benefit from a philosophical and historical perspective. This would show that the present crisis was anticipated by some scholars of these disciplines, and that diagnoses were offered which are not yet mainstream among crisis-aware disciplines, from statistics to medicine, from bibliometrics to biology. [...]
2017 - 10.1016/j.futures.2017.05.010
Futures, Vol. 91 (Aug. 2017) , p. 5-11  
2.
4 p, 537.1 KB Investigating science for governance through the lenses of complexity / Kovacic, Zora (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
This paper assesses the contributions of complexity theory to post-normal science. The oversupply of facts in science for governance is explained as a matter of complexity, defined as irreducible pluralism in the knowledge base. [...]
2017 - 10.1016/j.futures.2017.01.007
Futures, Vol. 91 (Aug. 2017) , p. 80-83  
3.
17 p, 172.4 KB Las políticas sobre el origen de los sospechosos en Francia (2006-2014) : testigos genéticos y problematización / Vailly, Joëlle (Université Paris 13)
Recientemente, el conocimiento sobre genética ha dado paso a un nuevo test basado en el ADN dirigidos a inferir el origen geográfico de los sospechosos. Este artículo analiza cómo se han "problematizado" (en el sentido foucaultiano) en Francia las prácticas recientes en este campo, entre 2006 y 2014. [...]
Suite au séquençage du génome humain au tournant du deuxième millénaire, la génétique a donné lieu à des transformations sur les conceptions de l'origine des personnes. Les sciences médico-légales ont entrepris de se saisir de ces évolutions en faisant usage de nouveaux tests génétiques dont l'objectif est la prédiction de l'origine géographique d'un suspect. [...]
Recently, genetics knowledge has given rise to new DNA-based tests aimed at inferring suspects' geographic origin. This article analyzes how recent practices in this field have been "problematised" in France, between 2006 and 2014, in Michel Foucault's sense of the term. [...]

2018 - 10.5565/rev/athenea.2223
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 18 Núm. 1 (marzo 2018) , p. 33-49 (Tema especial)  
4.
21 p, 1.1 MB Performing biospheric futures with younger generations : a case in the MAB Reserve of La Sepultura, Mexico / Heras, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Meza, Amayrani (El Colegio de la Frontera Sur (San Cristóbal de las Casas, Mèxic)) ; Tàbara, J. David 1964- (Joan David), (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Providing opportunities for younger generations to voice out their views in the building of our common futures within the limits, opportunities, and dynamics of the biosphere is a central component in sustainability learning. [...]
2016 - 10.5751/ES-08317-210214
Ecology and society, Vol. 21 issue 2 (2016) , art. 14  
5.
20 p, 338.1 KB Influencia de la formación y la investigación didáctica del profesorado de ciencias sobre su práctica docente / Solbes Matarredona, Jordi (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciencies Experimentals i Socials) ; Fernández-Sánchez, José (Universitat de València) ; Domínguez-Sales, María Consuelo (Universitat de València. Departament de Didáctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Cantó Doménech, José Rafael (Universitat de València) ; Guisasola Aranzabal, Jenaro (Universidad del País Vasco. Departamento de Física Aplicada I)
Este trabajo analiza las relaciones entre la formación, la investigación en didáctica y la práctica docente del profesorado de ciencias de secundaria. La muestra no probabilística está formada por 55 profesores de secundaria. [...]
Aquest treball té com a finalitat analitzar les relacions entre la formació, la investigació en didàctica i la pràctica docent del professorat de ciències a l'ESO. La mostra no probabilística està formada per 55 mestres de secundària de ciències en actiu. [...]
This work analyzes the relationships between teacher training, research in science education and the teaching practice of science Spanish inservice teachers of secondary education. The non-probabilistic sample consist of 55 teachers. [...]

2018 - 10.5565/rev/ensciencias.2355
Enseñanza de las ciencias, Vol. 36 Núm. 1 (2018) , p. 25-44 (Investigaciones Didácticas)  
6.
10 p, 1.0 MB Enabling positive experiences in an informal learning environment for the youngest ages / Pedreira, Montserrat ; Márquez, Conxita
This article is grounded in the premise that educators of out-of-school activities ought to build environments in which children can enjoy science and have positive experiences. The idea is backed by a broad consensus on learning science in early childhood. [...]
2018
Journal of Emergent Science (JES), Núm. 14 (2017/2018) , p. 6-15  
7.
9 p, 419.2 KB Post-normal institutional identities : quality assurance, reflexivity and ethos of care / Guimarães Pereira, Ângela (Commission of the European Communities. Joint Research Centre) ; Saltelli, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
This paper suggests adopting a 'post-normal science' (PNS) style and practice in scientific advice, and motivate the urgency of this methodological stance with the increasing complexity, and polarisation affecting the use of science-based evidence for policy. [...]
2017 - 10.1016/j.futures.2016.11.009
Futures, Vol. 91 (Aug. 2017) , p. 53-61  
8.
12 p, 193.5 KB Science and spirituality : Ottoman inconsistencies, Europe's paradoxes / Yalçınkaya, Alper (Universidad Carlos III de Madrid)
Ottoman and Turkish perceptions of Europe have commonly been analyzed with an emphasis on the contradictions they embody, and using the frame of a "love and hate relationship. " In this paper I analyze the writings of the late Ottoman intellectual Ahmed Midhat Efendi who not only produced many works on Europe that exemplify these inconsistencies, but also acknowledged and analyzed his self-contradictory attitudes towards Europe. [...]
Les percepcions otomanes i turques d'Europa han estat sovint analitzades amb èmfasis en les contradiccions que encarnen i utilitzant el marc d'una "relació d'amor i odi". En aquest article, analitzo els escrits de l'intel·lectual otomà tardà Ahmed Midhat Efendi, que no sols va produir molts treballs sobre Europa que exemplifiquen aquestes incoherències, sinó que també va reconèixer i va analitzar les seves actituds autocontradictòries envers Europa. [...]
Las percepciones otomanas y turcas de Europa han sido comúnmente analizadas con énfasis en las contradicciones que encarnan y utilizando el marco de una "relación de amor y odio". En este artículo, analizo los escritos del intelectual otomano tardío Ahmed Midhat Efendi, que no solo produjo muchos trabajos sobre Europa que ejemplifican estas incoherencias, sino que también reconoció y analizó sus actitudes autocontradictorias hacia Europa. [...]

2017
Rúbrica contemporánea, Vol. 6 Núm. 12 (2017) , p. 7-18 (Dossier)  
9.
6 p, 408.5 KB The language focus of Science education integrated with English learning / Piacentini, Valentina (Universidade de Aveiro (Portugal)) ; Simões, Ana Raquel (Universidade de Aveiro (Portugal)) ; Marques Vieira, Rui (Universidade de Aveiro (Portugal))
Global education demands being directed to scientific literacy and language proficiency, research on the school integration of Science and English and on the language focus for Science education is highly relevant. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 399-404  
10.
6 p, 83.3 KB Qué puede, qué quiere, qué necesita ver : la relación de la sociedad con la ciencia / Fernández Carro, Remo (Universidad de Castilla-La Mancha)
En la primera parte de esta contribución propondré que la sociedad recibe la información científica que necesita y que, frente a los prejuicios sobre su ilustración científica, no necesita más, y trataré de justificar por qué. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 651-656  

Articles : 352 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 108 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
18 p, 1.5 MB The Case of Vandana Singh: Reading Indian Science Fiction, with a Warning about Wrongs / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Writing/Righting Wrongs: Misrepresentation, Discrimination, Inequality. Universitat Autònoma de Barcelona, 10 : 2018  
2.
18 p, 490.3 KB Portal de Recerca de Catalunya / Fabregas i Estrada, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Gestió de la Recerca)
2015
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 9a : 2015  
3.
18 p, 591.8 KB Space Opera Beyond Space : Iain M. Banks’ The Hydrogen Sonata and the Politics of Subliming / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
The late 1980s saw a renovation of space opera that some critics labelled ‘postmodern’. I’ll focus here on the last novel by a most prominent author of this newer space opera: The Hydrogen Sonata (2012) by the late Scottish writer Iain M. [...]
2013
International Culture & Power Conference : Spaces. Murcia, Espanya, 16a : 2013  
4.
7 p, 126.3 KB Collaboration between school and community through school agroecology: a vegetable school garden as a boundary object / Amat, Arnau (Universitat de Vic) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona)
The paper presents a case on how people from different backgrounds work together in a school agroeocology project. This case study is part of a wider project within the European Comenius multilateral network CoDeS (Collaboration of schools and communities for a sustainable development), whose main objective is to foster school community collaboration for sustainability. [...]
2013
European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Nicosia, Xipre, 10a : 2013  
5.
6 p, 128.9 KB An analysis of context and learning environment models in science education research and practice / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
The presentation aims at in one hand reviewing different models of “Context” used in context-based science curricula and teaching, in the other hand identifying different views of the concept “Learning environments” as used within science education literature as well as education more generally, and finally establishing relationships between the views of Context and Learning Environments to show their complementarities as the basis for a unified view. [...]
2013
European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Nicosia, Xipre, 10a : 2013  
6.
30 p, 9.9 MB Discursive practices in participative design activities in school agroecology. Analysis of the discursive practices of primary school students in the design of an irrigation system for organic school garden / Rekondo Iparragirre, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
2013
World Congress on Environmental Education. Marroc, : 2013  
7.
4 p, 2.5 MB Rapid automated bacterial impedance technique (RABIT) / Mohácsi-Farkas, Csilla
2003
Workshop MRAMA. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, Núm. II (2003)  
8.
2 p, 25.6 KB A dynamic model of urban green spaces, residential mobility and real estate market / Razykova, Veronika (Helmholtz Centre for Infection Research) ; Bartke, Stephan (Helmholtz Centre for Infection Research) ; Schwarz, Nina (Helmholtz Centre for Infection Research)
2014
Social Simulation Conference. Bellaterra, Cerdanyola del Valles, 1a : 2014  
9.
1 p, 31.6 KB Behavioural responses to epidemics : Report from a virtual experiment (poster) / Maharaj, Savi (University of Stirling) ; Kleczkowski, Adam (University of Stirling) ; Rasmussen, Susan (University of Strathclyde) ; Williams, Lynn (University of the West of Scotland)
2014
Social Simulation Conference. Bellaterra, Cerdanyola del Valles, 1a : 2014  
10.
1 p, 35.0 KB Cooperation maintained by defect and collapsed by reward in a generalized metanorms game / Yamamoto, Hitoshi (Rissho University) ; Okada, Isamu (Soka University) ; Toriumi, Fujio (The University of Tokyo)
2014
Social Simulation Conference. Bellaterra, Cerdanyola del Valles, 1a : 2014  

Contribucions a jornades i congressos : 108 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
325 p, 8.5 MB Computer based learning in ScienceCBLIS 2012 Conference Proceedings. Learning Science in the Society of Computers / Pintó, R. (Roser) , ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Learning Science in the Society of Computers International Conference : (10a : 2012 : Barcelona)
Since the first conference held in Vienna in 1993, the CBLIS has become an international forum to share and exchange ideas about teaching and learning Science with computers, to deepen the construction and development of new educational models and to elaborate contributions to both theoretical and practical in the field of computer-based Science teaching and learning. [...]
Barcelona : CRECIM , 2012  
2.
8 p, 236.7 KB The uses of Interactive Whiteboard in a science laboratory / Bozzo, Giacomo (Universitá della Calabria) ; Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
In the last ten years several studies were conducted about the educational use of interactive whiteboard (IWB) in teaching and learning activities, showing different advantages introduced by this technology and analysing different implications for teachers (both from technical and pedagogical point of view). [...]
2015
GIREP-MPTL International Conference on Teaching/Learning Physics Proceedings, p. 549-558  

Documents de recerca 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
98 p, 1.9 MB Case study on Inquiry-Based Science and English integration in primary school / Vilarrubias Aguiar, Laia ; Espinet Blanch, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper presents a case study on a Catalan Primary School, where it was researched the benefits and difficulties of teaching inquiry-based science through a CLIL approach. Several members of the educational community were interviewed to obtain the necessary information. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
2.
74 p, 5.3 MB Teaching science to english language learners through Picture Books. Wish or reality? / Gálvez Santos, Carolina ; Dooly, Melinda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Picture Books in English are the launch pad of an action research undertaken by a future ESL Primary Teacher who aims at enhancing her reflective capabilities in educational arena. The article describes the adaptations that were needed to appropriately teach Science through Picture Books to beginner English language learners. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
3.
47 p, 1.1 MB La recepció de l'obra de Jules Verne pels lectors de diferents èpoques : Anàlisi de traduccions i adaptacions en català, castellà i anglès / Capdevila Vinaja, Marta ; Hernández de Fuenmayor, Pau Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Anàlisi de l'obra de Jules Verne des del punt de vista educatiu. Exposició dels seu valor educatiu en el camp de la ciència, la geografia i la història, així com també dels seus valors morals. [...]
Análisis de la obra de Julio Verne des del punto de vista educativo. Exposición de su valor educativo en el campo de la ciencia, la geografía y la historia, así como también sus valores morales. [...]
Analysis of the works of Jules Verne from the point of view of education. Explanation of their educational values in the field of science, geography, history, as well as their moral values. Contradictions between the educational intention of the translations and adaptations of the works of Jules Verne for current young readers and the moral shock caused by racism, ethnocentrism and chauvinism of the 20th century, which can be found implicitly and explicitly in all the works of Jules Verne.

2015
Traducció i Interpretació [1202]  
4.
1 p, 385.7 KB Women and science : why is this an issue more than ever? / Quintana Bonillo, Aida ; Zarzoso Orellana, Alfons, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Ciències Biomèdiques [832]  
5.
1 p, 920.0 KB From Río Tinto to Mars : science popularization through a webside / Miguel Trabajo, Tania ; Mas Gordi, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Microbiologia [816]  
6.
1 p, 3.0 MB WhatIf : passionately curious / Castells Graells, Roger ; Allué Creus, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Biotecnologia [815]  
7.
1 p, 15.9 MB Women, science & university / Pardo Rodríguez, María ; Zarzoso Orellana, Alfons, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Graduat o Graduada en Genètica [833]  
8.
254 p, 1.4 MB Orce man. A Public Controversy in Spanish Human Origins Research, 1982-2007 / Carandell Baruzzi, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Nieto-Galan, Agustí (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència
Aquesta tesi doctoral tracta sobre l'anomenada controvèrsia de l'Home d'Orce. L'Home d'Orce és un fragment cranial d'uns 8 centímetres atribuït a un homínid i descobert al jaciment de Venta Micena, a Orce, Granada. [...]
This PhD thesis deals with the so-called Orce Man controversy. The Orce Man is a 8 centimetres cranial fragment attributed to a hominid and discovered in the Venta Micena site, in Orce, Granada, Andalusia, southern Spain. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
9.
562 p, 8.3 MB Art i ciència. Aportacions actuals de la ciència a la història de l'art i el patrimoni a Catalunya. / Molina i Giralt, Glòria ; Rico Camps, Daniel, dir. ; Pradell i Cara, Trinitat, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
L'estudi dels materials del patrimoni cultural ens aporta informació sobre els corrents artístics i estètics. Però també ens dona una visió molt útil sobre la història, la societat i la tecnologia en les quals s'ha creat l'objecte d'art, tot sovint aportant dades noves o fins i tot rectificant les que es tenien per certes. [...]
The study of cultural heritage materials gives us information on the aesthetic and artistic trends. But it also gives us a very useful on the history, society and technology which created the art object, often providing new data and even those had to rectifying certain. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
10.
519 p, 3.0 MB En el peor lugar posible: teoría de lo distópico y su presencia en la narrativa tardofranquista española (1965 – 1975) / Saldías Rossel, Gabriel Alejandro ; Casas Janices, Ana, dir. ; Roas, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola
La atención histórica de la crítica en torno al fenómeno de la literatura distópica ha estado centrada generalmente sobre las producciones provenientes del mundo anglosajón, en particular sobre los tres distópicos clásicos: Aldous Huxley, George Orwell y Ray Bradbury, inauguradores del género en cuestión. [...]
Critical attention towards dystopian literature has been, for the most part, historically focused on the Anglo-Saxon narrative of the 19th and 20th century, particularly on the novels of those considered the three "classical dystopians": Aldous Huxley, George Orwell and Ray Bradbury. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Documents de recerca : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 6 registres trobats  
1.
117 p, 2.3 MB Reading SF short fiction : 50 titles / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
A guide intended to help SF readers approach the genre of the short story. It offers information on 50 short stories of interest both for SF readers and for short story lovers. The stories (25 by men, 25 by women) range from 1912 to 2014.
2016  
2.
50 p, 2.2 MB Producció científica : l'anàlisi de la qualitat de les revistes i els llibres / Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
2014 (Producció científica) (Eines per a la recerca)
4 documents
3.
147 p, 15.5 MB New Materials / Mateo, Carmen ; Pozo, Raquel del ; Simon, Jill, dir. ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
We live in an artificial world. You will be able to look at an object and identify some types of materials it is made of. You will be able to explain the origin of some of these materials, some of their properties, some uses, and the social and environmental repercussions of using some of these materials.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
4.
101 p, 2.4 MB Be water my friend / Medina, Tatiana ; Serra, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Mas, Miquel, dir. ; Pelegrina, María Jesús, dir. ; CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will learn different aspects about water. We will study how water is distributed on Earth, what its properties are and how water travels (water cycle). In addition to this, we will become aware of the importance of being green by learning how to save water and avoid its pollution.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
5.
31 p, 693.1 KB Eines i recursos documentals per la docència i recerca / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Vaillès, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Andreu, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L’activitat docent i investigadora a la Universitat precisa, per un costat, d’un bon coneixement i maneig dels recursos documentals existents, base de les investigacions actuals i futures i, per l’altre, de l’existència de plataformes que en permetin la seva difusió i visibilitat. [...]
2012
12 documents
6.
31 p, 1.0 MB Eines i recursos documentals per la docència i recerca / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Vaillès, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Andreu, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L’activitat docent i investigadora a la Universitat precisa, per un costat, d’un bon coneixement i maneig dels recursos documentals existents, base de les investigacions actuals i futures i, per l’altre, de l’existència de plataformes que en permetin la seva difusió i visibilitat. [...]
2012
9 documents

Fons personals i institucionals 6 registres trobats  
1.
2 p, 537.7 KB Carta de sol·licitud d'admissió a Estudis de Postgrau al Imperial College of Science, Technology and Medicine (University of London) de Ferran Salleras Vila; adjunta carta de recomanació de Pere Pascual. / Pascual, Pedro, 1934-2006
11 desembre 1997.  
2.
1 p, 260.6 KB Carta del Dr. H. F. Jones (Imperial College of Science, Technology and Medicine, Londres) sobre la opció d'enviar versions electròniques, més que en paper, de les seves publicacions. / Jones, H.F.
25 març 1995.  
3.
1 p, 230.3 KB Carta de Màrius Rubiralta, Vice-rector de Recerca de la UB, a Pere Pascual convidant-lo a l'acte d'inauguració del II European Forum on Science and Safety. / Universitat de Barcelona.Vice-rectorat de Recerca
14 novembre 1994.  
4.
1 p, 192.1 KB Carta de Pere Pascual a Antoni Caparrós i Benedicto, Rector de la UB, sobre la seva participació al II European Forum on Science and Safety. / Pascual, Pedro, 1934-2006
20 setembre 1994.  
5.
1 p, 300.9 KB Carta d'Antoni Caparrós i Benedicto, Rector de la UB, a Pere Pascual sobre la participació d'aquest al II European Forum on Science and Safety. / Universitat de Barcelona. Rectorat
7 setembre 1994.  
6.
1 p, 260.0 KB Carta del Dr. T. G. Pickavance (Science Research Council, Londres) a Pere Pascual (Universidad de Valencia) sobre la posada en marxa del Project B. / Pickavance, T. G.
5 agost 1970.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.