Resultats globals: 6 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
6 p, 127.6 KB Educação Ambiental : um trabalho interdisciplinar utilizando a ferramenta "Scratch" com alunos do Ensino Médio na construção de objetos de aprendizagem / Da Silva Jean, Evren Ney (Universidade Federal do Amazonas) ; De Oliveira, Elisângela Silva (Universidade do Estado do Amazonas) ; De Souza, Adriano Honorato (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Amazonas) ; De Oliveira Marques, Ellen Silva (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Amazonas) ; Yoshio Kanda, Jorge (Universidade Federal do Amazonas)
Esta pesquisa tratou sobre como viabilizar o uso da ferramenta Scratch na escola, proporcionando alternativas para o enriquecimento das práticas pedagógicas que colaborem para o estudo de questões ambientais no município de Itacoatiara-Amazonas-Brasil. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 3363-3368  
2.
20 p, 1.4 MB Antimicrobial and wear performance of Cu-Zr-Al metallic glass composites / Villapún, Victor M. (Northumbria University (Regne Unit). Faculty of Engineering and Environment) ; Zhang, Huiyan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Howden, C. (Newcastle University. School of Biology) ; Sort Viñas, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
The antimicrobial and wear behaviour of metallic glass composites corresponding to the Cu50+x(Zr44Al6)50-x system with x=(0, 3 and 6) has been studied. The three compositions consist of crystalline phases embedded in an amorphous matrix and they exhibit crystallinity increase with increasing copper content, i. [...]
2017 - 10.1016/j.matdes.2016.11.029
Materials & design, Vol. 115 (Febrer 2017) , p. 93-102  
3.
9 p, 776.2 KB Més enllà de la programació i la robòtica educativa : el pensament computacional en l'ensenyament STEAM a infantil i primària. / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Cornellà, Pere (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Peracaula, Marta (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Niell, Mariona (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Estebanell Minguell, Meritxell (Universitat de Girona. UdigitalEdu)
El pensament computacional està guanyant cada vegada més rellevància en el món edu-catiu. Més enllà de l'interès que pot tenir desenvolupar aquesta forma de pensar i resoldre problemes en un context cada cop més informatitzat, el desenvolupament del pensament computacional pot recolzar l'aprenentatge de totes les disciplines que conformen l'STEAM (Science, Technolgoy, Engineering, Arts and Mathematics). [...]
Computational thinking is gaining increasing relevance in education. Beyond the interest that developing this way of thinking and problem-solving problems may have in an increas-ingly computerized context, the development of computational thinking can support the learning of all STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) disci-plines. [...]

2016 - 10.5565/rev/ciencies.27
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 32 (Desembre 2016) , p. 38-46 (El Racó STEAM)  
4.
6 p, 779.4 KB El Scratch com a eina de modelització computacional / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
La plataforma virtual Scratch, que compta amb un llenguatge de programació senzill i adaptat per alumnes de primària i secundària, té cada vegada més adeptes en els centres educatius, ja que representa una oportunitat com a eina per a que alumnat i professorat puguin construir models científics escolars i avaluar el seu comportament. [...]
Scratch is a virtual platform which uses an easy programming language adapted to primary and secondary school students. It has increasingly recognition and more and more users from educational centres since it allow students and teachers to build school science models and to evaluate their behaviour. [...]

2013 - 10.5565/rev/ciencies.80
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 26 (Desembre 2013) , p. 28-33  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
9 p, 791.0 KB Mòdul de suport a la docència per assignatures de programació / Pera Martín, Roger ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El propòsit d'aquest projecte és el d'ajudar a simplificar l'ensenyament de certs conceptes de programació que són difícils d'entendre per a alumnes de primer de carrera. Per aconseguir aquest propòsit és necessari l'ús d'un programa debugger, l'automatització de l'entrada de comandes d'aquest debugger en funció del programa a analitzar i, per últim, la visualització esquemàtica i didàctica dels resultats obtinguts. [...]
The purpose of this project is to help simplify the teaching of certain programming concepts that are difficult to understand for students at the first steps of their degree . To achieve this purpose it is necessary to use a debugger program, the automation of the debugger command entry aligning commands with the requirements depending on the program to be analyzed and, finally, a schematic and didactic display for the results. [...]
El propósito de este proyecto es el de ayudar a simplificar la enseñanza de ciertos conceptos de programación que son difíciles de entender para alumnos de primero de carrera. Para conseguir este propósito es necesario el uso de un programa debugger, la automatización de la entrada de pedidos de este debugger en función del programa a analizar y, por último, la visualización esquemática y didáctica de los resultados obtenidos. [...]

2016-06-28
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
2.
15 p, 631.3 KB Aprenem hàbits alimentaris saludables jugant amb l'Scratch / Romero Perea, Noelia ; López Simó, Víctor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest article descriu el desenvolupament d'un joc d'ordinador, creat amb la finalitat de treballar hàbits alimentaris saludables, i la seva posterior implementació en alumnes de 2n de primària. Per fer el joc s'ha utilitzat l'aplicació informàtica Scratch, que permet d'una forma molt intuïtiva dissenyar, entre d'altres coses, jocs amb un llenguatge de programació molt senzill. [...]
2014
Grau en Educació Primària [1140]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.