Resultats globals: 9 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
16 p, 205.0 KB Los procesos de autoaprendizaje de los docentes universitarios de Ciencias Sociales y Jurídicas / López-Calvo, Sara (Universidade da Coruña) ; Dans Álvarez de Sotomayor, Isabel (Universidade de Santiago de Compostela) ; Muñoz-Carril, Pablo-César (Universidade de Santiago de Compostela)
La formación del profesorado universitario constituye un componente fundamental del desarrollo profesional docente. Dentro de las diferentes modalidades de aprendizaje, la autoformación cobra especial relevancia en la actualidad, puesto que las barreras entre los diferentes contextos de adquisición de conocimientos son difusas al avance de las TIC. [...]
La formació del professorat universitari constitueix un component fonamental del desenvolupament professional docent. Dintre de les diferents modalitats d'aprenentatge, l'autoformació cobra una rellevància especial en l'actualitat, perquè les barreres entre els diferents contextos d'adquisició de coneixements són difuses gràcies a l'avenç de les TIC. [...]
Training of university teachers is a fundamental component of professional teacher development. Within the different learning modalities, self-learning or self-training is particularly important today, as the boundaries between different learning contexts are increasingly blurred thanks to the increase in ICT. [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1514
Educar, Vol. 58 Núm. 2 (2022) , p. 305-320 (Monográfico)  
2.
10 p, 991.7 KB Tecnologías emergentes aplicadas en la enseñanza de las matemáticas / Márquez Díaz, Jairo Eduardo (Universidad de Cundinamarca (Colòmbia))
Con la introducción de las tecnologías y pedagogías emergentes en el entorno educativo, el proceso enseñanza aprendizaje ha venido transformándose en pro de facilitar el acceso al conocimiento al estudiante dentro y fuera del aula de clase, contribuyendo de esta manera a una educación flexible, dinámica y personalizada. [...]
With the introduction of emerging technologies and pedagogies in the educational environment, the teaching-learning process has been transforming in order to facilitate access to knowledge for the student inside and outside the classroom, thus contributing to a flexible, dynamic and personalized. [...]

2020
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 38 (2020) (Articles)  
3.
28 p, 263.9 KB Audiovisual translation learning platform : a new tool for audiovisual translation training / Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Carrabina Bordoll, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mesa Lao, Bartolomé (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serrano García, Javier 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona)
The article aims to describe AVT-LP (Audiovisual Translation Learning Platform), a new tool devised by a team made up of researchers from both the translation and engineering departments at the Universitat Autònoma de Barcelona which looks to foster self-learning in the main modes of audiovisual translation (dubbing, subtitling, voice-over, audio description, subtitling for the deaf and hard-of-hearing). [...]
El artículo describe AVT-LP (Audiovisual Translation Learning Platform), una nueva herramienta creada por un equipo de investigadores de los departamentos de Traducción e Ingeniería de la Universitat Autònoma de Barcelona que pretender promover el autoaprendizaje de las principales modalides de traducción audiovisual (doblaje, subtitulado, voces superpuestas, audiodescripción, subtitulado para sordos). [...]

2013
Hermeneus, Núm. 15 (2013) , p. 39-66  
4.
5 p, 1.5 MB Una tercera via en l'aprenentatge. Les repercusions en els centres d'autoaprenentatge / Ferran, Francesc ; Massot, Margarida
1996
Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, Núm. 6 (1996) , p. 43-47  
5.
14 p, 80.4 KB La formació psicológica i metodológica de l'aprenent en els centres d'autoaprenentatge / Victori i Blaya, Mia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L'objectiu d'un centre d'autoaprenentatge és oferir recursos i mitjans perquè l'aprenent pugui aprendre una llengua d'una manera més autònoma. En conseqüència, els centres també poden tenir com a objectiu que l'aprenent esdevingui autònom, però a la pràctica aquest objectiu moltes vegades no s'assoleix. [...]
2004
Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, Núm. 31 (2004) , p. 36-40  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
20 p, 352.4 KB AVT-LP (Audiovisual Translation Learning Platform) : innovación docente al servicio de la formació autónoma en traducción audiovisual / Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Carrabina Bordoll, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Mesa Lao, Bartolomé (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Serrano García, Javier, 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Prototips i Solucions Hardware-Software)
En este artículo se presenta el proyecto de mejora de la calidad docente "Multimedia Mining System for AVT" (2008MQD000014), financiado por el Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya, y desarrollado en la Universitat Autònoma de Barcelona en el bienio 2008-2010. [...]
This article aims to present the project "Multimedia Mining System for AVT" (2008MQD000014), financed by "Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya" and developed at the Universitat Autònoma de Barcelona from 2008 till 2010. [...]

2010
Congrés Internacional Docència Universitària i Innovació. Barcelona, 6es : 2010  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
11 p, 1.1 MB Assistent virtual pel suport al desenvolupament dels hàbits digitals en una organització / Muñoz Molina, Víctor ; Gil, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en desenvolupar un Assistent virtual per ajudar a qualsevol organització en millorar els seus hàbits digitals amb el suport de la tecnologia. Es tracta d'un projecte de intel·ligència artificial (IA) basat en tecnologies Microsoft en el que es crearà un Bot amb capacitat d'autoaprenentatge en funció de les preguntes realitzades i el feedback rebut per part dels usuaris de manera que puguin trobar de forma ràpida i precisa les respostes i la informació que estan buscant. [...]
The project will consist of a virtual Assistant to help any organization to improve their digital habits with the support of technology. This is an AI project based on Microsoft technologies that will create a Bot with the capacity for self-learning based on the questions asked and the feedback received from the users so that they can find the answers quickly and the information you are looking for accurately. [...]
El proyecto consiste en desarrollar un asistente virtual para ayudar a cualquier organización sus hábitos digitales con la ayuda de la tecnología. Se trata de un proyecto de Inteligencia Artificial (IA) basada en tecnologias Microsoft en el que se creará un Bot con capacidad de autoaprendizaje en función de las preguntas realizadas y el feedback recibido por parte de los usuarios de manera que puedan encontrar de forma rápida y precisa las respuestas y la información que buscan. [...]

2019-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
10 p, 942.8 KB Aplicación móvil para responder preguntas test en clase / Martínez Burgos, Albert ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Debido a la evolución de las nuevas tecnologías surgen unas herramientas que permiten a los alumnos mejorar en el proceso de aprendizaje. Actualmente el interés por los alumnos en las clases está perdiendo fuerza y se quiere buscar una forma en la que los alumnos puedan aprender de una manera más interesante e interactiva. [...]
Due to the evolution of new technologies, tools that allow students to improve in the learning process emerge. At the moment the interest by the students in the classes is losing force and that it wants to look for a form in which the students can learn in a more interesting and interactive way. [...]
Amb l'evolució de les noves tecnologies sorgeixen noves eines que permeten als alumnes millorar en el procés d'aprenentatge. Actualment els alumnes estan perdent l'interès en les classes i es vol trobar una forma en la qual aquests puguin aprendre d'una forma més interessant i interactiva. [...]

2019-02-18
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
28 p, 946.8 KB Aproximación a los estudios de la lengua japonesa : métodos de aprendizaje de kanji japoneses de nivel intermedio / Català Perelló, Marina ; Shiraishi, Minoru, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Para los alumnos de japonés, llega un punto en el que deben superar unos niveles de aprendizaje en todos los ámbitos de la lengua japonesa. Los kanji forman una parte importante del aprendizaje del idioma pero la búsqueda de materiales adecuados a su nivel y a sus necesidades puede ser difícil. [...]
Per als alumnes de japonès, arriba un punt en el qual han de superar uns nivells d'aprenentatge a tots els àmbits de la llengua japonesa. Els kanji formen una part important de l'aprenentatge de l'idioma però la recerca de materials adients al seu nivell i a les seves necessitats pot ser difícil. [...]
There comes a point in learning when those who study Japanese want to overcome the knowledge of the language at all levels. Kanji are an important part of the Japanese language, but finding resources that are appropriate to their own level and needs can be difficult. [...]

2016
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.