Resultados globales: 4 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
13 p, 98.5 KB Ser noia a l'era de les xarxes socials / Tortajada, Iolanda (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Araüna, Núria (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
Les xarxes socials han esdevingut un espai privilegiat per a les interaccions dels i les adolescents. Mitjançant la creació i la gestió d'espais d'intercanvi i intimitat, i en connexió amb els contextos offline, els nois i les noies construeixen les seves identitats de gènere. [...]
Social networks have become a most favored space for interaction amongst teenagers. By creating and managing spaces for intimate exchanges, and in close connection with offline contexts, boys and girls build their own gender identities. [...]

2014 - 10.7238/a.v0i50.2233
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 50 (maig 2014) , p. 117-129  
2.
90x144, 9.5 KB Ressenyes / Sahagún Padilla, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Index de les obres ressenyades: Cornelius CASTORIADIS, El avance de la insignificancia.
2005 - 10.5565/rev/athenead/v1n7.202
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, N. 7 (2005) p. 442-445  

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
36 p, 9.6 MB Autorepresentació masculina a Tinder : el perfil emprenedor com a dispositiu biopolític, libidinal i de promesa feliç / Ortiz Rodo, Stela ; Muntanyola Saura, Dafne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En aquest treball s'argumenta que les xarxes socials posen en circulació estructures discursives neoliberals que recreen jerarquies socials de gènere, raça i classe. Per demostrar-ho s'ha dut a terme una etnografia digital, una metodologia innovadora que adapta els mètodes de la investigació etnogràfica al camp de les comunitats i cultures mediades virtualment. [...]
En este trabajo se argumenta que las redes sociales ponen en circulación estructuras discursivas neoliberales que recrean jerarquías sociales de género, raza y clase. Para demostrarlo se ha llevado a cabo una etnografía digital, una metodología innovadora que adapta los métodos de la investigación etnográfica al campo de las comunidades y culturas mediadas virtualmente. [...]
In this paper it is argued that social media put into circulation neoliberal discursive structures that recreate social hierarchies of gender, race and class. To demonstrate this, a digital ethnography has been carried out, an innovative methodology that adapts the methods of ethnographic research to the field of virtually mediated communities and cultures. [...]

2019
Graduat o Graduada en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documentos
2.
40 p, 2.9 MB Mecanismos de autorepresentación en la promoción turística de Japón (siglos XIX-XXI) / Martínez Maldonado, José Luis ; Beltrán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente trabajo aborda la naturaleza y evolución de las campañas de promoción turística de Japón en el extranjero desde finales del siglo XIX hasta la actualidad. Para ello se ha consultado, seleccionado y analizado una muestra diacrónica de materiales publicitarios diseñados y distribuidos tanto por la iniciativa pública como por la privada y con consecuencias directas o indirectas sobre la afluencia turística extranjera en Japón. [...]
El present treball aborda la naturalesa i evolució de les campanyes de promoció turística del Japó a l'estranger des de finals del segle XIX fins a l'actualitat. Per açò s'ha consultat, seleccionat i analitzat una mostra diacrònica de materials publicitaris dissenyats i distribuïts tant per la iniciativa privada com per la pública i amb conseqüències tant directes com indirectes sobre l'afluència turística estrangera al Japó. [...]
This paper approaches the nature and evolution of Japanese inbound tourism advertising overseas from the late 19th century until now. For this, a diachronic selection of advertising materials designed and distributed both by the public and the private sectors and with direct or indirect influence in inbound tourism flows has been consulted, selected and analyzed. [...]

2015
Estudis d'Àsia Oriental [842]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.