Results overview: Found 2 records in 0.03 seconds.
Research literature, 2 records found
Research literature 2 records found  
1.
118 p, 2.0 MB El perquè del sensacionalisme esportiu a la televisió pública i privada actual / Peñaranda Valenzuela, Aleix ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una recerca i un estudi que pretén determinar el grau de sensacionalisme que es dóna en el tractament de l'esport a la televisió pública i a la privada. Per fer-ho, s'han analitzat i comparat diferents programes dedicats a l'esport hegemònic, com és el futbol, dels dies 26 de febrer i 8 de març, de la Televisió de Catalunya i Televisió Espanyola i dels grups de comunicació Mediaset i Atresmedia.
Este Trabajo de Fin de Grado es una investigación y un estudio que pretende determinar el grado de sensacionalismo que se da en el tratamiento del deporte en la televisión pública y en la privada. [...]
This Final Project is an investigation and a study that tries to determine the degree of sensationalism that is given in the treatment of the sport in the public and private television. To do this, it has been analyzed and compared different programs dedicated to the hegemonic sport, such as football, on February 26th and March 8th, the Television of Catalonia and Spanish Television and the media groups Mediaset and Atresmedia.

2017
Grau en Periodisme [971]
2 documents
2.
119 p, 29.9 MB Influència dels debats electorals de la televisió dels Estats Units en l'espectacularització dels europeus : els formats i la realització / Garriga Segarra, Marc ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els debats electorals als Estats Units són un element clau de les campanyes electorals presidencials i tenen una dimensió i una repercussió mediàtica i social molt importants. A Europa, en canvi, són molt més recents, entre d'altres motius perquè la tradició parlamentària i mediàtica és una altra. [...]
Los debates electorales en los Estados Unidos son un elemento clave de las campañas electorales presidenciales y tienen una dimensión y una repercusión mediática y social muy importantes. En Europa, en cambio, no se han consolidado y se tiende a coger como referente en este ámbito al país norteamericano. [...]
Electoral debates in the United States are a key element of presidential election campaigns and have a very important dimension and media and social repercussions. In Europe, however, they are much more recent, among other reasons because the parliamentary tradition and media is different. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.