Resultats globals: 17 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 11 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Articles 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
16 p, 262.8 KB La televisión pública y la audiencia infantil : valores y funciones en la era digital / Izquierdo-Castillo, Jessica (Universitat Jaume I)
Este artículo aborda el estudio de los medios de comunicación públicos (MSP) desde la perspectiva de su relación con las audiencias infantiles. Los principales objetivos son conceptualizar estas audiencias desde la perspectiva del medio público, estudiar el diseño de las estrategias de programación e identificar los valores y las funciones de servicio público. [...]
Aquest article aborda l'estudi dels mitjans de comunicació públics (MSP) des de la perspectiva de la seva relació amb les audiències infantils. Els principals objectius són conceptualitzar aquestes audiències des de la perspectiva del mitjà públic, estudiar el disseny de les estratègies de programació i identificar els valors i les funcions de servei públic. [...]
This paper analyses public service media (PSM) from the perspective of its relationship with young audiences. The main objectives are to look at these audiences from the perspective of the PSM, study the design of programming strategies, and identify the values and functions of public service. [...]
Anàlisi is a science journal published by the Journalism and Communication Sciences Department of the Autonomous University of Barcelona (UAB). The journal has been published by the UAB Journalism Department since 1980. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3345
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 66 (2022) , p. 155-170  
2.
10 p, 228.3 KB Les formes jurídiques de cooperació en la gestió del servei públic municipal de ràdio i televisió / Galindo Caldés, Ramon (Universitat Oberta de Catalunya) ; Vilalta Reixach, Marc (Universitat de Barcelona) ; Martori, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
En els darrers anys, la crisi econòmica i la poca viabilitat d'alguns projectes han transformat el mapa audiovisual local català. El panorama resultant posa de manifest la necessitat de cooperació entre els municipis a l'hora de prestar serveis de comunicació audiovisual, especialment de televisió i ràdio, per tal de generar economies d'escala i prestar serveis audiovisuals de qualitat, a més de complir amb la missió que les lleis de l'audiovisual els han encomanat. [...]
En los últimos años, la crisis económica y la poca viabilidad de algunos proyectos han transformado el mapa audiovisual local catalán. El panorama resultante pone de manifiesto la necesidad de cooperación entre los municipios a la hora de prestar servicios de comunicación audiovisual, especialmente de televisión y radio, a fin de generar economías de escala y prestar servicios audiovisuales de calidad, además de cumplir con la misión que las leyes del audiovisual les han encomendado. [...]
Over the past few years, the local Catalan audiovisual map has undergone a transformation due to the economic crisis and the lack of viability of sorne projects. The resulting panorama highlights the need for cooperation between municipalities when providing audiovisual media services, especially television and radio, generating economies of scale and providing good quality audiovisual media services, in addition to fulfilling the mission demanded by broadcasting laws. [...]

2017
Quaderns del CAC, Vol. XX, num. 43 (2017) , p. 131-140
3 documents
3.
22 p, 986.4 KB Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital de los medios de servicio público europeos / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Saavedra, Carlos Alberto, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los medios de servicio público europeos han acometido en pocos años un proceso acelerado y diverso de expansión en redes sociales y de desarrollo de aplicaciones móviles. De esta manera, intentan sintonizar con las nuevas pautas de consumo a través de una oferta transversal de sus contenidos accesibles desde múltiples terminales digitales. [...]
Els mitjans de servei públic europeus han començat, en pocs anys, un procés accelerat i divers d'expansió en xarxes socials i de desenvolupament d'aplicacions mòbils. D'aquesta manera, intenten sintonitzar amb les noves pautes de consum a través d'una oferta transversal dels seus continguts accessibles des de múltiples terminals digitals. [...]
In the course of a few short years, the European public service media have undertaken an accelerated and diverse process of expansion in social networks and of development of mobile applications. In this way, they seek to tune into the new consumption patterns through a transversal offering of content accessible from many digital devices. [...]

2020 - 10.2436/20.3008.01.195
Comunicació (Barcelona), Vol. 37 Núm. 2 (Noviembre 2020) , p. 33-54  
4.
11 p, 1.4 MB La construcció d'un format televisiu : el cas del Telenotícies a la televisió pública catalana (TV3) / Sañas Alier, Miquel ; Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La consolidació d'un format requereix una llarga trajectòria d'emissions que faciliti el reconeixement de les convencions narratives emprades per l'audiència. Aquest article aborda l'evolució dels 33 anys de Telenotícies a TV3 des de la perspectiva del format, analitzant els diferents factors que l'han convertit en un producte amb entitat pròpia. [...]
La consolidación de un formato requiere una larga trayectoria de emisiones que facilite el reconocimiento de las convenciones narrativas utilizadas por la audiencia. Este artículo aborda la evolución de los 33 años de Telenotícies en TV3 desde la perspectiva del formato, analizando los diferentes factores que lo han convertido en un producto con entidad propia. [...]
The consolidation of any television format requires a long period of time in broadcast, so that the audience can recognize the narrative conventions used. This article contemplates the evolution of 33 years of Telenotícies newscast on the Catalan public channel TV3 from the perspective of the format, analysing the factors that have made it a product with its own entity. [...]

2018
Quaderns del CAC, Num. 44 (2018) , p. 81-91
3 documents
5.
10 p, 125.3 KB Síntesi : jornades Els mitjans de comunicació al servei de la democràcia: present i futur (Barcelona, 20-21 de febrer de 2014) / Corominas, Maria, 1961- , (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
En l'article se sintetitzen els principals continguts i les qüestions fonamentals tractats a les jornades titulades Els mitjans de comunicació al servei de la democràcia: present i futur que, organitzades per la Societat Catalana de Comunicació, filial de l'Institut d'Estudis Catalans, es van celebrar a Barcelona el 20 i 21 de febrer de 2014. [...]
The article summarises the main content and key themes dealt with in the course of the conference "Media at the service of democracy: present and future". The conference was held in Barcelona on 20-21 February 2014, organised by Societat Catalana de Comunicació of Institut d'Estudis Catalans. [...]

2014 - 10.2436/20.3008.01.122
Comunicació (Barcelona), Vol. 31 Núm. 2 (novembre 2014) , p. 9-18  
6.
10 p, 213.3 KB Innovació tecnològica i servei públic audiovisual : estudi de cas de la CCMA / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Suárez Candel, Roberto (Unió Europea de Radiodifusió) ; Arboledas, Luis (Universidad de Granada. Departamento de Biblioteconomía y Documentación)
La relació entre la innovació tecnològica i el servei públic audiovisual ha esdevingut els darrers anys, juntament amb la gestió de l'espectre, un dels principals motius d'atac del sector privat de la comunicació i les telecomunicacions. [...]
In the last years, technological innovation, together with the management of broadcasting spectrum, has become one of the main topics used by comercial players in the audiovisual and telecommunications markets to build a solid discourse against public service media. [...]

2013
Quaderns del CAC, Vol. 16, Num. 39 (Juliol 2013) , p. 5-14  
7.
12 p, 198.4 KB Clústers audiovisuals i televisió local pública : la fi del miratge / Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Alborch, Federica
La televisió local s'ha vist en els darrers anys com una indústria emergent vinculada a projectes de clústers audiovisuals. A través d'entrevistes amb els actors implicats, aquest article desmunta el discurs optimista generat entorn de la capacitat de la televisió local per actuar com a tractor de la indústria audiovisual, i estableix que no contribueix a desenvolupar uns clústers audiovisuals locals, que s'han multiplicat sense control per la falta d'una política nacional de clústers per l'audiovisual. [...]
La televisión local se ha visto en los últimos años como una industria emergente vinculada a proyectos de clústeres audiovisuales. A través de entrevistas con los actores implicados, el presente artículo desmonta el discurso optimista generado en torno a la capacidad de la televisión local para actuar como tractor de la industria audiovisual, y establece que no contribuye a desarrollar unos clústeres audiovisuales locales, que se han multiplicado sin control por la falta de una política nacional de clústeres para el audiovisual. [...]
In the last years, local television has been seen as an emerging industry linked to projects of audiovisual clustering. Through interviews with some of the actors implied in these processes, this article takes to pieces the discourse generated around the capacity of local television to act as a driver of the audiovisual industry; it cannot contribute to develop local audiovisual clusters, which have grown without control because of the lack of a national cluster policy for the audiovisual sector. [...]

2011
Quaderns del CAC, Vol. 14 Núm. 37 (2011) p.115-126
3 documents
8.
6 p, 66.5 KB La regulación audiovisual : argumentos a favor y en contra / Sopena Palomar, Jordi 1983-
El artículo analiza la efectividad de la regulación audiovisual y valora los diversos argumentos a favor y en contra de la existencia de consejos reguladores a nivel estatal. El debate sobre la necesidad de un organismo de este calado en España todavía persiste. [...]
The article analyzes the effectiveness of the audio-visual regulation and assesses the different arguments for and against the existence of the broadcasting authorities at the state level. The debate of the necessity of a Spanish organism of regulation is still active. [...]

2008 - 10.3916/c30-2008-02-004
Comunicar, Vol. 15, Núm. 30 (març 2008) , p. 119-124  
9.
14 p, 276.6 KB El papel del gobierno corporativo en la buena gestión de las empresas públicas de televisión : el caso de RTVE / Ojer, Teresa (Universidad San Jorge. Facultad de Comunicación)
El gobierno corporativo de una empresa es una de las piezas clave para el buen desarrollo de su actividad. A pesar de su importancia, sorprende que el gobierno corporativo sea uno de los aspectos menos estudiados en la literatura sobre la economía y gestión de los medios de co­municación. [...]
The corporate governance of a company is a key factor in the performance of its activities. Despite its importance, however, corporate governance surprisingly remains one of the least studied aspects in the literature on media economics and management, more so taking into ac­count that the decisions adopted by company executives may affect the content of the media and its ability to fulfil its social responsibility. [...]
El govern corporatiu d'una empresa és una de les peces clau per al bon desenvolupament de la seva activitat. Malgrat la seva importància, sorprèn que el govern corporatiu sigui un dels aspectes menys estudiats en la literatura sobre l'economia i gestió dels mitjans de comunicació. [...]

2011 - 10.7238/a.v0i43.1312
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 43 (2011) , p. 59-71  
10.
30 p, 125.3 KB La expansión de la autoridad estatal y el Servicio Especial de Salud Pública en el Brasil, 1942-1960 / Vieira de Campos, André Luis
El Servicio Especial de Salud Pública (SESP) fue creado en 1942 como una agencia bilateral entre el Brasil y los Estados Unidos, a través de un acuerdo firmado entre el Ministerio de Educación y Salud, y el Instituto de Asuntos Interamericanos (IAIA). [...]
2005
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, V. 25 (2005) p. 227-256  

Articles : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
17 p, 120.7 KB La consolidació del Servei Públic d'Educació / Bonal, Xavier ; Larios, María Jesús
Barcelona, Catalunya Fundació Jaume Bofill : Mediterrània 2006 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 53)
L'estat de l'educació a Catalunya: anuari 2005, 2006, p. 357-373  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
101 p, 1.2 MB Indústries culturals i l'entorn digital a Catalunya : nous reptes? El cas del servei públic audiovisual / García Hernández, Paula ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mercat cultural i comunicatiu s'ha transformat amb l'entorn digital. Aquest estudi es planteja com a primer objectiu saber quins són els principals reptes que una part de les indústries culturals catalanes ha d'enfrontar en aquest entorn i, en segon terme, si els reptes són realment nous o no. [...]
El mercado cultural y comunicativo se ha transformado con el entorno digital. Este estudio se plantea como primero objetivo saber cuáles son los principales retos que una parte de las industrias culturales catalanas tiene que enfrentar en este entorno y, en segundo término, si los retos son realmente nuevos o no. [...]
The cultural and comunications market has been transformed with the digital environment. The first objective of this study is to find out what the main challenges are for some of the Catalan cultural industries to face in this environment and, secondly, whether the challenges are really new or not. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
31 p, 1.1 MB Lideratges i motivacions pel servei públic / Prat Barceló, Oriol ; Ballart, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Per què tenim una part de la població que treballa per al benestar de la nostra societat? Per què ho fan? En aquest treball, investiguem l'origen de la motivació per treballar per al servei públic i quina funció juguen, juntament amb el lideratge, en avaluar el rendiment individual i la satisfacció laboral dels treballadors. [...]
¿Por qué tenemos una parte de la población que trabaja para el bienestar de nuestra sociedad? ¿Por qué lo hacen? En este documento, investigamos el origen de la motivación para trabajar para el servicio público y qué papel desempeñan, junto con el liderazgo, al evaluar el desempeño individual y la satisfacción laboral de los trabajadores. [...]
Why do we have a part of the population that works for the well-being of our society? Why do they do it? In this paper, we investigate the origin of the motivation to work for the public service and what role they play, together with the leadership, when assessing the individual performance and labor satisfaction of the workers. [...]

2019
Grau en Sociologia [819]
3 documents
3.
30 p, 1.1 MB La interpretación judicial : el caso del 'darija' en los tribunales de lo penal de Barcelona / Bouhlal, Zineb ; Gil-Bardají, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El crecimiento de la inmigración en España ha potenciado que los juzgados nacionales cuenten con un gran número de causas en las que se necesita la intervención de los servicios de interpretación y traducción. [...]
El creixement de la immigració a Espanya ha potenciat que els jutjats nacionals comptin amb un gran nombre de causes en què es necessita la intervenció dels serveis d'interpretació i traducció. Per tant, el present treball pretén ser un reflex de la realitat de la interpretació judicial, concretament del cas de l'àrab marroquí (darija) en els tribunals penals de Barcelona mitjançant la transcripció d'un judici penal i el seu anàlisi, acompanyats d'una revisió bibliogràfica sobre la interpretació judicial a Espanya i un anàlisi dels problemes i estratègies de traducció trobats a través d'una fitxa terminològica.
The growth of immigration in Spain has promoted that the national courts possess a great number of situations in which the intervention of the services of interpretation and translation is needed. Therefore, the present work tries to reflect the reality of the judiciary interpretation, concretely of the case of the Moroccan Arabic (Darija) in the courts of Barcelona by the transcription of a criminal trial and its analysis, accompanied of a bibliographical review of the judiciary interpretation in Spain and an analysis of the problems and strategies of translation found through a terminological card.

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1203]  
4.
614 p, 5.6 MB ¿A quién le importa? Radio especializada musical en España desde la perspectiva del servicio público / Costa Gálvez, Dolores ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La presente tesis tiene como objetivo el estudio de la radio especializada musical en España desde la perspectiva del servicio público. Este objeto de estudio puede abordarse desde múltiples perspectivas y en esta investigación se hace desde el punto de vista del emisor, ya que la motivación es conocer cómo se define el servicio público desde la radio especializada musical. [...]
The present thesis aims to study the specialized music radio in Spain from the public service broadcasting perspective. This subject can be approached from multiple perspectives and in this research is done from the broadcaster point of view, provided that the motivation is to know how public service is defined from specialized music radio. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
5.
137 p, 4.7 MB Servei públic i innovació tecnològica / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Suárez Candel, Roberto ; Arboledas, Luis ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Aquest estudi identifica les principals innovacions tecnològiques posades en marxa pels serveis públics audiovisuals espanyol, català i andalús en el terreny de la distribució (ràdio, televisió, internet) i en determina les polítiques públiques aplicades.
2013  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.