Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
7 p, 613.9 KB Una Biblioteca para la Escuela Infantil 0-6 : una Propuesta de Aprendizaje Servicio / González, Alba ; Peña, Carla ; Prat, Montserrat (Prat Moratonas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Rodriguez, Lidia
El aprendizaje-servicio (APS) es una modalidad educativa que combina procesos de aprendizaje y de Servicio a la comunidad en un solo proyecto bien articulado, en el que los participantes se forman trabajando sobre necesidades reales del entorno con el objetivo de mejorarlo. [...]
Service-Learning is an educational modality that combines learning processes and community service into one well-structured project in which the participants are working on the real needs of the environment with the objective to improve it. [...]

2015 - 10.1016/j.sbspro.2015.07.024
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 196 (2015) , p. 142-148  
2.
10 p, 100.6 KB Proyectos de aprendizaje-servicio para la docencia, intervención e investigación educativa sostenible en contextos de exclusión social / Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García Romero, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Padrós Castells, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Macías Gómez-Estern, Beatriz (Universidad Pablo de Olavide) ; Marco Macarro, María José (Universidad Pablo de Olavide) ; Martínez Lozano, Virginia (Universidad Pablo de Olavide)
'Clase Mágica-Sevilla' y 'Proyecto Shere Rom' son proyectos de aprendizaje-servicio universitarios que trabajan con minorías culturales en contextos de exclusión social. Desarrollan innovaciones educativas en las cuales estudiantes universitarios colaboran con miembros de minorías culturales. [...]
'Clase Mágica-Sevilla' and 'Shere Rom Project' are university-based Learning-Service projects that work with cultural minorities in contexts of social exclusion. They develop educational innovations in which university students collaborate with members of cultural minorities. [...]
'Clase Mágica-Sevilla' et 'Projet Shere Rom' sont des projets universitaires d'apprentissage, qui s'adressent aux minorités culturelles en situation d'exclusion social. L'objectif est de développer des innovations éducatives, réussir à atteindre son but grâce aux étudiants universitaires qui collaborent avec des membres des minorités culturelles. [...]

2018
Revista española de desarrollo y cooperación, Núm. 42 (2018) , p. 64-96  
3.
8 p, 781.6 KB Context, Entorn i Servei : l'aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat / Redondo, Miriam (Institut Quatre Cantons (Barcelona, Catalunya)) ; Ruiz, Neus (Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya)) ; Sánchez, Sara (Institut Montserrat Colomer (Sant Esteve Sesrovires, Catalunya)) ; Solé, Rosa (Institut Montserrat Colomer (Sant Esteve Sesrovires, Catalunya)) ; Calvet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Caño, Marta (Institut de Cornellà (Cornellà, Catalunya))
El treball en contextos rellevants que proposa l'Aprenentatge Basat en Projectes, implica que, a més dels continguts científics, el projecte recluti continguts d'altres matèries. Aquesta interdisciplinarietat té una gestió complexa que, d'altra banda, permet projectes més connectats al món real. [...]
Project-Based Learning approaches in Science Education imply working in real contexts, and this need the work from several disciplines. The interdisciplinary approach is complex to develop but allows to construct projects with strong connections with the real world. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 49-56 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.