Resultats globals: 5 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 5 registres trobats
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
90 p, 813.4 KB Análisis crítico del discurso sobre el feminismo posmoderno en redes sociales y su relación con el neoliberalismo : el caso de Amarna Miller / Torres Parada, Andrea ; Giró, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El presente estudio pretende analizar de manera crítica el discurso del feminismo posmoderno en redes sociales y cómo este se relaciona con el neoliberalismo. Concretamente, se analiza el caso de Amarna Miller, actriz porno y activista feminista referente en redes sociales. [...]
El present estudi pretén analitzar de manera crítica el discurs del feminisme postmodern en xarxes socials i com aquest es relaciona amb el neoliberalisme. Concretament, s'analitza el cas de Amarna Miller, actriu porno i activista feminista, amb centenars de milers de seguidors en els seus comptes de xarxes socials. [...]
The present study aims to critically analyse the discourse of postmodern feminism in social networks and how it relates to neoliberalism. Specifically, the case of Amarna Miller, a porn actress and feminist activist referent in social network. [...]

Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General 2018  
2.
119 p, 3.2 MB Ver, oír y opinar : valoración de la publicidad sexista por parte de los adolescentes / Ceballos Muñoz, Natalia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un panorama on les dones segueixen sent un col·lectiu afectat per la desigualtat de gènere en l'àmbit publicitari i en què la publicitat té una influència directa com a agent de socialització; resulta interessant estudiar en quina mesura els adolescents com a públic sensible als mitjans de comunicació perceben el sexisme publicitari i com això afecta la seva manera d'acceptar o rebutjar aquest tipus de comportaments.
En un panorama donde las mujeres siguen siendo un colectivo afectado por la desigualdad de género en el ámbito publicitario y en el que la publicidad tiene una influencia directa como agente de socialización; resulta interesante estudiar en qué medida los adolescentes como público sensible a los medios de comunicación perciben el sexismo publicitario y cómo esto afecta a su manera de aceptar o rechazar este tipo de comportamientos.
In a scene where women continue to be a collective affected by the gender inequality in the advertising field and where advertising has direct influence as an agent of socialization; it is interesting to study to what extent adolescents, as a public which is sensitive to the means of communications, perceive the advertising of sexism and how that affects their way of accepting or rejecting this type of content.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
7 documents
3.
205 p, 3.1 MB Etnocentrismo, sexismo y alarmismo en la prensa europea a raíz del Año Nuevo de 2016 en Colonia / Mendoza Wendorff, Alejandro ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'estudi consisteix en una anàlisi crítica del discurs dels diaris La Razón, Corriere della Sera, Daily Mail i Bild arran dels atacs patits per desenes de dones al cap d'any de 2016 a Colònia, a partir dels quals es va posar en qüestió la política d'asil i d'immigració de la Unió Europea. [...]
El estudio consiste en un análisis crítico del discurso de los diarios La Razón, Corriere della Sera, Daily Mail y bild a raíz de los ataques sufridos por decenas de mujeres en el Año Nuevo de 2016 de Colonia, a partir de los cuales se puso en cuestión la política de asilo y de inmigración de la Unión Europea. [...]
The study consists in a critical analysis of the discourse of the newspapers La Razón, Corriere della Sera, Daily Mail and Bild in the wake of the attacks suffered by dozens of women in New Year 2016 in Cologne, from which the European Union asylum and immigration policy was questioned. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]
2 documents
4.
120 p, 9.1 MB Sexismo simbólico y estereotipos de género en el reality show Las Kardashian / Chimelis Fortet, Sara ; Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els reality shows són programes de gran audiència a la nostra societat. Degut a la proliferació de les noves cadenes de televisió, aquests programes s'emeten en qualsevol franja horària, fet que encara els hi dona major visibilitat. [...]
Los reality shows son programas de gran audiencia en nuestra sociedad. Debido a la proliferación de nuevas cadenas de televisión, estos programas se emiten en cualquier franja horaria, con lo que todavía han adquirido mayor visibilidad. [...]
Reality shows are television programs with large audiences in our society. Due to the proliferation of new television channels, these programs are broadcasted at any time. Reason why they have gained a greater visibility. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
5.
100 p, 2.0 MB La representación del ideal de mujer postfeminista en los formatos de entretenimiento en televisión : El caso de Zapeando / Benaiges Forés, Ainoa ; Pujol Ozonas, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'ideal de la dona postfeminista representat en els formats d'entreteniment en televisió. L'anàlisi de contingut del programa Zapeando La Sexta ens ha ajudat a conèixer els resultats davant la perspectiva postfeminista i el llenguatge sexista utilitzat a la televisió.
El ideal de la mujer postfeminista representado en los formatos de entretenimiento en televisión. El análisis de contenido del programa Zapeando La Sexta nos ha ayudado a conocer los resultados ante la perspectiva postfeminista y el lenguaje sexista utilizado en la televisión.
The ideal postfeminist woman represented in the entertainment format on television. The content analysis of the case of Zapeando La Sexta let we know the results facing at postfeminist perspective and sexist language used on television.

2016
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.