Resultats globals: 4 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
12 p, 1.4 MB Hands-on study on Vulkan and the hardware ray-tracing extensions / Montoto González, Manuel ; Moure, Juan C, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The new GPUs from Nvidia and AMD include hardware ray-tracing acceleration units that enable regular consumer computers to be capable of drawing 3D scenes in a more realistic way than by simple rasterization. [...]
Las nuevas GPU de Nvidia y AMD incluyen unidades de aceleración de trazado de rayos de hardware que permiten que las computadoras de consumo normales sean capaces de dibujar escenas en 3D de una manera más realista que mediante una simple rasterización. [...]
Les noves GPU de Nvidia i AMD inclouen unitats d'acceleració de traçat de raigs de maquinari que permeten que els ordinadors de consum normals siguin capaços de dibuixar escenes en 3D d'una manera més realista que mitjançant una simple rasterización. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
9 p, 946.7 KB Desarrollo de un Framework 3D para GameMaker / Molina Uasuf, Agustín ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este ensayo se describen los elementos del desarrollo de un Framework 3D para el motor gráfico GameMaker con el objetivo de construir un juego de estilo acción en tercera persona. Este trabajo requiere la integración en dicho motor pensado para las dos dimensiones, componentes tales como la importación de modelos 3D, las animaciones por esqueleto, la iluminación o las colisiones en un espacio tridimensional. [...]
In this essay, it describes the elements of the development of a 3D Framework for the GameMaker game engine with the objective of building a third person action game. This project requires the integration in the said engine thought for twodimension components such as 3D model importer, skeletal animations, illumination or collisions on a three-dimensional space. [...]
En aquest assaig es descriuen els elements de el desenvolupament d'un Framework 3D per al motor gràfic GameMaker amb l'objectiu de construir un joc d'estil acció en tercera persona. Aquest treball requereix la integració en l'esmentat motor pensat per a les dues dimensions, components com ara la importació de models 3D, les animacions per esquelet, la il·luminació o les col·lisions en un espai tridimensional. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
13 p, 1006.5 KB "Going Home" : disseny i desenvolupament d'un videojoc d'aventura i presa de decisions / Sabatés Campos, Pau ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
'Going Home' és un videojoc en 2D que presenta una història on el protagonista ha d'aconseguir sortir del planeta en el qual es troba per tal de tornar a casa seva. Durant el transcurs d'aquest, les accions que prengui el jugador podran influir tant en el transcurs com en el final del joc, donant lloc a varis finals possibles. [...]
'Going Home' is a 2D videogame that shows an history where the main character has to be able to get out of the planet where he is trapped and return to his house. During the course of the game, the actions that the player chooses may have an impact on the game, resulting this in some different endins. [...]
'Going Home' es un videojuego en 2D que presenta una historia dónde el protagonista tiene que conseguir salir del planeta en el que se encuentra, con el fin de volver a su casa. Durante el transcurso del juego, las acciones que tome el jugador podrán influir tanto en el transcurso como en el final del juego, dando lugar a varios finales posibles. [...]

2019-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
10 p, 952.2 KB Simulació de models de físiques en OpenGL i shaders / Careta Freixa, Kirian ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En els darrers anys les capacitats gràfiques computacionals han augmentat considerablement, permetent l'ús d'objectes 3D en temps real i, fins i tot, efectes complexes tals com explosions o moviment de líquids. [...]
En los últimos años las capacidades gráficas computacionales han aumentado considerablemente, permitiendo el uso de objetos 3D en tiempo real e, incluso, efectos complejos tales como explosiones o movimiento de líquidos. [...]
In recent years computational graphic skills have greatly incleased, allowing the use of 3D objects in real time, even complex effects such as explosions or movement of liquids. These elements need to be implemented in specific graphical environments and OpenGL allows it. [...]

2014-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.