Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
18 p, 1.4 MB Filling in the missing link between simulation and application in opportunistic networking / Sánchez-Carmona, Adrián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Guidec, Frédéric (Université Bretagne Sud. Institut de Recherche en Informatique et Systèmes Aléatoires) ; Launay, Pascale (Université Bretagne Sud. Institut de Recherche en Informatique et Systèmes Aléatoires) ; Mahéo, Yves (Université Bretagne Sud. Institut de Recherche en Informatique et Systèmes Aléatoires) ; Robles, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
In the domain of opportunistic networking, just like in any other domain of computer science, the engineering process should span all stages between an original idea and the validation of its implementation in real conditions. [...]
2018 - 10.1016/j.jss.2018.04.025
Journal of Systems and Software, Vol. 142, (August 2018) , p. 57-72  
2.
11 p, 373.4 KB El desarrollo de habilidades emocionales y sociales en alumnado con trastorno del espectro autista : una investigación colaborativa en Educación Infantil y Primaria / Lozano Martínez, Josefina (Universidad de Murcia. Grupo de Investigación EDUCODI) ; Castillo Reche, Irina Sherezade (Universidad de Murcia. Grupo de Investigación EDUCODI) ; García Martínez, Carolina (Universidad de Murcia. Grupo de Investigación EDUCODI) ; Motos Guerra, Ester (Universidad de Murcia. Grupo de Investigación EDUCODI)
En este artículo se exponen parte de los resultados de una investigación en la que se ha utilizado un software educativo para apoyar el proceso de enseñanza-aprendizaje de competencias emocionales de alumnado con trastornos del espectro autista (TEA) escolarizados en Educación Infantil y Primaria. [...]
This article presents some of the results of an investigation in which an educational software has been used to support the process of teaching and learning emotional competencies of students with autism spectrum disorders (ASD) disorders enrolled in pre-school and primary education. [...]

2013
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 26 (Octubre 2013) , p. 1-11  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
14 p, 2.0 MB CompetApp : aplicació web progressiva per a l'avaluació competencial / Vallina Samaniego, Miguel ; Bachiller Rubia, Sergio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'avaluació competencial és un nou tipus d'avaluació que s'està implantant a les escoles de secundària a Catalunya. Amb aquest nou tipus d'avaluació sorgeixen noves necessitats a cobrir, com és la gestió de les qualificacions per als alumnes. [...]
Competency evaluation is a new way of evaluating that is being implanted in the catalan high schools. With this new way of evaluating, new needs arise, such as student's qualifications management. So, this is why this project born. [...]
La evaluación competencial es un nuevo tipo de evaluación que se está implantando en las escuelas de secundaria en Cataluña. Con este nuevo tipo de evaluación surgen nuevas necesidades a cubrir, como es la gestión de las calificaciones para los alumnos. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
9 p, 923.8 KB Aplicació de suport a la realització d'informes d'avaluació / Bigordà Font, Guillem ; Benavente i Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment l'ús d'informes d'avaluació està present en diferents àmbits de la societat. Aquest projecte sorgeix de la idea de facilitar i no fer tan repetitiva la feina de creació d'informes i la d'avaluació de persones. [...]
Nowadays the use of evaluation reports is present in many different aspects of the society. This project arises from the idea of making this work less repetitive and easier, as having the different reports saved make it not necessary to create them from the beginning every time. [...]
Actualmente el uso de informes de evaluación está presente en distintos ámbitos de la sociedad. Este proyecto surge de la idea de facilitar i no hacer tan repetitiva la tarea de creación de informes y la evaluación de personas. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
13 p, 1.1 MB Sistema cooperatiu de gestió de preguntes test / Serrano Alberola, Esteve ; Ponsa Mussarra, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment, l'ús de les noves tecnologies en l'àmbit docent s'ha vist incrementat i potenciat a causa de tots els avantatges que aporten a la comunitat educativa. Existeix una gran varietat de plataformes d'aprenentatge on-line, aplicacions de suport a l'estudi i dispositius dissenyats exclusivament per millorar el rendiment dels estudiants a les aules. [...]
Currently, the use of new technologies in teaching has increased and strengthened because of the advantages they bring to the educational community. There are a large number of online learning platforms, applications and devices designed exclusively to improve student performance in the classroom. [...]
Actualmente, el uso de las nuevas tecnologías en el ámbito docente se ha visto incrementado y potenciado debido a todas las ventajas que aportan a la comunidad educativa. Existe una gran variedad de plataformas de aprendizaje online, aplicaciones de apoyo al estudio y dispositivos diseñados exclusivamente para mejorar el rendimiento de los estudiantes en las aulas. [...]

2015-02-10
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
100 p, 1.0 MB Performance evaluation of applications for heterogeneous systems by means of performance probes / Otto Strube, Alexandre ; Luque, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius
This doctoral Thesis describes a novel way to select the best computer node out of a pool of available potentially heterogeneous computing nodes for the execution of computational tasks. This is a very basic and dificult problem of computer science and computing centres tried to get around it by using only homogeneous compute clusters. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.