1.
|
11 p, 1.0 MB |
Desenvolupament d'un Mission Control Web per a un projecte de Realitat Virtual per a la formació de professorat
/
Hernández Navarrete, Adrián ;
Robles Martínez, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
A aquest treball es desenvolupa una aplicació web que es comunica amb un joc de Realitat Virtual creat pel projecte de recerca Didascalia orientat a la formació de professorat. Aquesta aplicació permet a l'usuari monitorar l'estat del joc i, a més, interactuar amb les diferents simulacions en curs. [...] En este trabajo se desarrolla una aplicación web que se comunica con un juego de Realidad Virtual creado por el proyecto de investigación Didascalia orientado a la formación del profesorado. Esta aplicación permite al usuario monitorizar el estado del juego y, además, interactuar con las diferentes simulaciones en curso. [...] In this work, a web application that communicates with a Virtual Reality game created by the Didascalia research project oriented to teacher training is developed. This application allows the user to monitor the state of the game and, in addition, to interact with the ongoing simulations. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
11 p, 901.0 KB |
Desenvolupament d'un mòdul de Moodle per implementar una aula interactiva de programació
/
Simó Marí, Rubén ;
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té com a objectiu crear un plugin per integrar una eina de programació que s'ha desenvolupat en projectes anteriors. Aquesta eina permet als professors crear exercicis per a que els alumnes puguin realitzar-los durant les classes. [...] This project aims to create a plugin to integrate a programming tool that has been developed in previous projects. This tool allows teachers to create exercises so that students can perform them. The tool allows to speed up the communication between the student and the teacher because while the student is doing the activity, the teacher can see and edit in real time what the student is doing. [...] Este proyecto tiene como objetivo crear un plugin para integrar una herramienta de programación que se ha desarrollado en proyectos anteriores. Esta herramienta permite a los profesores crear ejercicios para que los alumnos puedan realizarlos durante las clases. [...]
2024 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
100 p, 2.0 MB |
Cinema Verifake : Creación, desarrollo y preproducción de una serie (para plataformas OTT) de comedia mockumentary sobre un joven estudiante de cine
/
Poves Orta, Daniel ;
Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball conté tot el procés de creació d'una sèrie de comèdia mockumentary. Inclou tot el procés de recerca sobre el gènere, anàlisi de mercat, biblia del projecte i els plans de producció, finançament i distribución. El siguiente trabaja contiene todo el proceso de creación de una serie de comedia mockumentary. Incluye todo el proceso de investigación sobre el género, análisis de mercado, biblia del proyecto y los planes de producción, financiación y distribución. The following dissertation contains the entire creation process of a mockumentary comedy show. It includes the whole research process about the genre, market analysis, the project and the production, founding and distribution plans.
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
4.
|
25 p, 620.2 KB |
Expectatives i creences docents en els diferents itineraris de Batxillerat : estudi de cas en un col·legi concertat de Lleida
/
Sabaté Ros, Alexandre ;
Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest estudi pretén enfocar-se en l'educació post-obligatòria, a Catalunya, com a complex educatiu en el què entren en joc múltiples factors i desigualtats. Un context en què la via acadèmica marca la direccionalitat educativa i els seus respectius discursos, i la formació professional esdevé "allò a modificar". [...] Este estudio pretende centrarse en la educación postobligatoria, en Cataluña, como un complejo educativo en el que entran en juego múltiples factores y desigualdades. Un contexto en el que la vía académica marca la direccionalidad educativa y sus respectivos discursos, y la formación profesional es "aquello a modificar". [...] This study aims to focus on post-compulsory education in Catalonia as an educational complex in which multiple factors and inequalities come into play. A context in which the academic pathway marks the educational directionality and its respective discourses, and professional training is "that which needs to be modified". [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
5.
|
122 p, 1.5 MB |
Com construeix el professorat la imatge de l'alumna/e ideal en clau de gènere?
/
Casas Díaz, Elisa ;
Tarabini-Castellani Clemente, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest estudi examina la construcció de la imatge de l'alumna/e ideal en clau de gènere, dins del marc del batxillerat d'un institut públic de Barberà del Vallès. Parteix d'una sociologia de l'educació que posa de manifest la tendència del professorat a atribuir i naturalitzar diferents trets de personalitat, habilitat i comportament entre noies i nois: mentre les noies, en clau de comportament, semblen acostar-se més al model de l'alumna/e ideal, els nois semblen fer-ho en termes de personalitat. [...] Este estudio examina la construcción de la imagen del/la alumno/a ideal en clave de género, dentro del marco del bachillerato de un instituto público de Barberà del Vallès. Parte de una sociología de la educación que pone de manifiesto la tendencia del profesorado a atribuir y naturalizar diferentes rasgos característicos de personalidad, habilidad y comportamiento entre chicos y chicas: mientras las chicas, en clave de comportamiento, parecen acercarse más al modelo del/la alumno/a ideal, los chicos parecen hacerlo en términos de comportamiento. [...] This study examines the construction of the ideal's student image in gender key, within the framework of a public high school bachelor in Barberà del Vallès. It is based on a sociology of education that shows the tendency of teachers to attribute and naturalize different characteristic traits of personality, ability and behavior between boys and girls: while girls, in terms of behavior, seem to be closer to the model of the ideal student, boys seem to do so in terms of behavior. [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
6.
|
862 p, 14.3 MB |
Los aspectos que influyen en el rol del alumnado mediador de la ESO en Cataluña
/
Mozo Llusià, Marta ;
Armengol Asparó, Carme, dir.
La convivència als centres educatius és un tema actual que preocupa a tota la comunitat educativa, pels efectes que té en les relaciones socials, en el desenvolupament de la personalitat dels i les estudiants, el clima del centre i, inclús, en els resultats acadèmics. [...] La convivencia en los centros educativos es un tema actual que preocupa a toda la comunidad educativa, por sus efectos en las relaciones sociales, en el desarrollo de la personalidad de los y las estudiantes, el clima del centro e, incluso, en los resultados académicos. [...] Coexistence in educational centers is a current issue that concerns the entire educational community, due to its effects on social relationships, on the development of the student's personality, the climate of the center and even on academic results. [...]
2022
|
|
7.
|
82 p, 1.2 MB |
La Competencia Interactiva en el aula : una mirada ampliada y multimodal
/
Jia, Lingling ;
Moore de Luca, Emilee, dir. ;
Casas-Tost, Helena, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El análisis de la interacción en el aula es una parte muy importante dentro de la comunidad de docentes e investigadores especializados en la educación, porque da una visión empírica de los problemas y dudas que pueden ocurrir durante el transcurso de una clase y con un posterior análisis se puede reflexionar en lo que se puede mejorar en el aula. [...] 课堂互动分析是教育领域中教学者和研究者研究对象中非常重要的一部分。因为它以一个经验性的视角去看待课堂上可能出现的问题,从而在随后的分析 中,给出反思性建议,以便将其改善。本篇论文的目标是建立一个理论框架,并在此基础上分析课堂师生之间的互动以 及如何改善课堂互动能力。. In the recent years, to analyze the interaction in the classroom it has been very important within the community of teachers and researchers specialized in education, because it gives an empirical vision of the problems and doubts that can occur during the course of a class and with a subsequent analysis the teachers can think about what can be improved in the classroom. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
|
|
8.
|
14 p, 5.2 MB |
Schedule Manager: programari web, per la creació, assignació i gestió autònoma per part dels alumnes de torns de treball
/
Reig Plazas, Pol ;
Serra Ruiz, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest informe es presenta el desenvolupament d'una aplicació web amb l'objectiu de gestionar grups de pràctiques. El propòsit principal és aconseguir que els alumnes puguin accedir al torn de pràctiques que desitgen, amb els companys que escullin (sempre que les pràctiques ho requereixin) de la forma més senzilla i justa possible, tenint en compte les prioritats escollides i la nota mitjana, amb la possibilitat de canviar de grup i d'horari, per tal de minimitzar la implicació del professor a l'hora de canviar de grup alumnes que no estiguin satisfets amb el grup i l'horari que els ha estat assignat. [...] This report presents the development of a web application with the aim of managing practice groups. The main purpose is to get students to access the internship shift they want, with peers choosing (as long as the internship requires it) in the simplest and fairest way possible, taking into account the chosen priorities and the average grade, with the possibility of changing groups and schedules, in order to minimize the teacher's involvement in changing groups of students who are not satisfied with the group and the schedule that has been assigned to them. [...] En este informe se presenta el desarrollo de una aplicación web con el objetivo de gestionar grupos de prácticas. El propósito principal es conseguir que los alumnos puedan acceder al turno de prácticas que deseen, con los compañeros que elijan (siempre que las prácticas lo requieran) de la forma más sencilla y justa posible, teniendo en cuenta las prioridades escogidas y la nota media, con la posibilidad de cambiar de grupo y horario, para minimizar la implicación del profesor a la hora de cambiar de grupo alumnos que no estén satisfechos con el grupo y el horario que les ha sido asignado. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
12 p, 920.8 KB |
Aula de programació interactiva
/
Assbaghi Asbahi, Youssef ;
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Un dels majors problemes que es troben els professors de programació és la supervisió dels alumnes a l'hora de fer problemes i desenvolupar codi a classe. Aquests ho tenen complicat per rebre un feedback de manera directa, ja que no hi ha eines per les quals un professor pugui ajudar als alumnes de la classe sense exposar-se ni perdre temps anant taula per taula. [...] One of the biggest problems teachers face in programming is supervising students when it comes to making problems and developing code in class. These make it difficult to receive feedback directly, as there are no tools by which a teacher can help students in the class without exposing themselves or wasting time going table by table. [...] Uno de los mayores problemas que se encuentran los profesores de programación es la supervisión de los alumnos a la hora de realizar problemas y desarrollar código en clase. Éstos lo tienen complicado para recibir un feedback de forma directa, ya que no hay herramientas por las que un profesor pueda ayudar a los alumnos de la clase sin exponerse ni perder tiempo yendo mesa por mesa. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
10.
|
|