Resultats globals: 10 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
17 p, 460.8 KB Teachers' and students' perspectives on the intensive use of technology for teaching and learning / Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
The health crisis caused by COVID-19 compelled university teachers to adapt their learning scenarios to new technology-mediated contexts. This paper analyses teaching and learning experiences, strategies and lessons learned during the lockdown period at the Faculty of Education of the Universitat Autònoma de Barcelona (N=29 teachers, 227 students). [...]
La crisi sanitària provocada per la COVID-19 va instar els i les docents a adaptar els seus escenaris d'aprenentatge als nous contextos mediats per les tecnologies. Aquesta investigació analitza les experiències i les estratègies d'ensenyament i aprenentatge i les lliçons apreses durant el confinament a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (N = 29 professors/ores, 227 alumnes). [...]
La crisis sanitaria provocada por el COVID-19 instó a los y las docentes a adaptar sus escenarios de aprendizaje a los nuevos contextos mediados por las tecnologías. Esta investigación analiza las experiencias y estrategias de enseñanza y aprendizaje y las lecciones aprendidas durante el confinamiento en la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad Autónoma de Barcelona (N = 29 profesores/as, 227 alumnos/as). [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1551
Educar, Vol. 59 Núm. 1 (2023) , p. 213-229 (Temas de investigación)  
2.
19 p, 1.5 MB "A Stressful Unknown" or "an Oasis"? : Undergraduate Students' Perceptions of Assessment in an In-Class and Online English Phonetics Course / Czura, Anna ; Baran-Łucarz, Małgorzata
The sudden need to switch from traditional in-class instruction to online teaching and assessment due to the covid-19 pandemic has posed considerable challenges to teachers, but also to learners. The mixed method study reported in this article compared Polish undergraduate students' cognitive, affective, and behavioural re-sponses to assessment provided in two practical English phonetics courses taught during an in-class fall semester and online spring semester. [...]
2021 - 10.17533/udea.ikala.v26n3a09
Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura, Vol. 26 Núm. 3 (2021) , p. 623-641  
3.
19 p, 333.3 KB Introducing Machine Translation in the Translation Classroom : a Survey on Students' Attitudes and Perceptions / González-Pastor, Diana (Universitat de València)
The translation sector is going under major changes that will undoubtedly be accentuated in the future owing to the development of automation and artificial intelligence, and more specifically, of machine translation. [...]
El sector de la traducció està experimentant grans canvis que, sens dubte, s'accentuaran en el futur gràcies al desenvolupament de l'automatització i la intel·ligència artificial i, més concretament, a la traducció automàtica. [...]
El sector de la traducción está experimentando grandes cambios que, sin duda alguna, se acentuarán en el futuro gracias al desarrollo de la automatización y la inteligencia artificial y, más concretamente, a la traducción automática. [...]

2021 - 10.5565/rev/tradumatica.273
Tradumàtica, Núm. 19 (2021) , p. 47-65 (Tradumàtica oberta)  
4.
15 p, 624.3 KB Using and integration of ICT in a diverse educational context of Santander (Colombia) / Hernández Camelo, Glenn Elmer (Universidad Industrial de Santander (Colòmbia)) ; Trujillo Torres, Juan Manuel (Universidad de Granada) ; Cáceres Reche, María Pilar (Universidad de Granada) ; Soler Costa, Rebeca (Universidad de Zaragoza)
The integration of Information and Communication Technologies (ICT) in the academic context caused a change in the way teaching and learning is carried out. It also broadened the usually formal educational contexts and the way these are accessed (Trujillo y Cáceres, 2010). [...]
2018 - 10.3926/jotse.314
Journal of Technology and Science Education, Vol. 8 Núm. 4 (2018) , p. 254-267  
5.
17 p, 340.0 KB ¿ Qué pueden hacer los centros públicos ante el abandono escolar prematuro ? : Explorando las medidas de apoyo al alumnado a través de dos estudios de caos en Cataluña en un contexto de crisis / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Narciso Pedro, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo se presentan algunos resultados de una investigación cualitativa realizada en dos institutos públicos en Cataluña, con distinta composición sociocultural, sobre las principales medidas de apoyo al alumnado que pueden contribuir desde nuestro sistema educativo a la lucha contra los altos índices de Abandono Escolar Prematuro tal como lo definieron los Objetivos del Milenio en Lisboa. [...]
This paper presents some results of a qualitative research carried out in two public high schools with different sociocultural composition in Catalonia about the main support measures for students that can contribute in our education system to struggle against the high rate of Early School Leaving following the definition of the Lisbon Millennium Goals. [...]

2015
Profesorado, Vol. 19 Núm. 3 (Septiembre-Diciembre 2015) , p. 76-92  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
113 p, 711.9 KB The Native/Non-Native Dichotomy in the Teaching of Foreign Languages : a Study of EFL Students' Perceptions / Prats Carreras, Sònia ; Nussbaum, Luci, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua
This master's dissertation reviews the bibliography on the matter of native and non-native teachers of languages and provides details of an exploratory study carried out on students' perceptions of the native/non-native teacher distinction through a questionnaire.
Aquesta tesina revisa la bibliografia existent sobre el tema de professorat nadiu i no nadiu de llengües i proporciona detalls d'un estudi fet a través d'un qüestionari sobre les percepcions dels estudiants entorn a les diferències entre el professorat nadiu i no nadiu.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002  
2.
64 p, 841.6 KB Teaching English to Adults : The Students' Perceptions on Coteaching Adjustments during the COVID-19 Pandemic / Amieva Potrony, Anna ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The COVID-19 pandemic and the safety measures and restrictions implemented by the governments have had a huge impact on education world-wide. Educational institutions were forced to abruptly close the school premises and adopt different - and improvised - online teaching approaches. [...]
La pandèmia de la COVID-19 i les mesures i restriccions de seguretat implementades pels governs han tingut un gran impacte en l'educació mundialment. Les institucions educatives es van veure forçades a tancar els centres educatius i a adoptar diferents (i improvisades) metodologies d'ensenyament en línia. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]  
3.
63 p, 981.2 KB Incorporating songs in the EFL classroom to discuss mental health. What are the effects on students' engagement and perceptions when songs are incorporated in first-Baccalaureate EFL speaking lessons addressing emotional competence? / López de Torre Chávez, Silvia ; Torras Vila, Berta, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Not only do songs play a pivotal role throughout people's lives, but also in the EFL classrooms for a myriad of years. This master's dissertation aims to analyze the effects on students' engagement and perceptions when songs are incorporated to discuss mental health in first-Baccalaureate EFL speaking lessons addressing emotional competence. [...]
Les cançons no sols juguen un important paper al llarg de la vida de les persones, sinó que també en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera al llarg dels anys. Aquest treball final de Màster té com a objectiu analitzar els efectes que té incorporar cançons, a l'hora de parlar sobre la salut mental, en la motivació dels estudiants i les percepcions d'aquests en una classe de speaking de primer de Batxillerat dirigida a la competència emocional. [...]
Las canciones no solo juegan un importante papel a lo largo de la vida de las personas, sino que también en la enseñanza del inglés como lengua extranjera durante muchos años. Este trabajo final de Máster tiene como objetivo analizar los efectos que tiene incorporar canciones, a la hora de hablar sobre la salud mental, en la motivación de los estudiantes y las percepciones de estos en una clase de speaking de primero de Bachillerato dirigida a la competencia emocional. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
4.
39 p, 567.4 KB Students'perceptions of coteaching in the EFL classroom at a public language school for adults in Catalonia / Cuadrado García, Daniel ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Over the last decades, there has been a general tendency towards an inclusive model of education that guarantees the same learning opportunities to all students regardless of their learning barriers or disabilities. [...]
Durant les últimes dècades, hi ha hagut un esforç per apropar l'educació cap a un model inclusiu que garanteixi la igualtat d'oportunitats d'aprendre per a tots els alumnes independentment de les seves barreres o les seves discapacitats. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
5.
33 p, 2.1 MB L1 in the EFL Classroom : Teachers' and Students' Perspectives / Ribó Cascalló, Marta ; Prats Carreras, Sònia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
English has been taught as a foreign language for quite a long time, a fact that has led to the appearance of different methodologies to teach it. With the advances in the study of foreign language acquisition, the attention has been drawn towards the possible benefits of using the students' first language (L1) when teaching a foreign language. [...]
L'anglès s'ensenya com a llengua estrangera des de fa temps i conseqüentment, han aparegut diferents metodologies per tal d'ensenyar-lo. Amb la recerca en l'adquisició de llengües estrangeres, l'atenció s'ha centrat en els possibles beneficis de l'ús de la L1 dels alumnes en l'ensenyament de llengües estrangeres. [...]
El inglés se enseña desde hace tiempo y en consecuencia han aparecido distintas metodologías para enseñarlo. Con la investigación de la adquisición de lenguas extranjeras, la atención se ha centrado en los posibles beneficios del uso de la L1 de los alumnos en la enseñanza de lenguas extranjeras. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.