Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
12 p, 222.4 KB Las competencias en TIC del profesorado de los estudios de turismo : estudio de caso / Boix Garcia, Esther
Los cambios que nos aporta el nuevo Espacio Europeo d'Enseñanza Superior ha dado como resultado la nueva titulación de Grado en Turismo que ha entrado en vigor en este curso 2009-2010 . El trabajo por competencias es una de las novedades destacadas en la metodología d'enseñanza. [...]
The changes that have taken place in the new European Space of Higher Education have given as a result the new Tourism Degree that started on this course 2009-2010. The work by skills is one of the outstanding new features in the education methodology. [...]

2010
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 19 (2010) , p. 1-12  
2.
6 p, 200.3 KB Presentació de problemes de física amb Interactive Physics / Fontanet Rodríguez, Àngel
En aquest article presento les possibilitats didàctiques del programa Interactive Physics (IP) de cara a presentar problemes de Física en forma de simulacions ("Fisips"). Finalment plantejo alguns interrogants sobre les dificultats per incorporar i estendre l'ús dels Fisips a l'ensenyament de la Física.
2007 - 10.5565/rev/ciencies.263
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 7 (2007) p. 11-16  
3.
14 p, 452.1 KB El e-learning transforma la educación superior / Schneckenberg, Dirk (Universitat de Dortmund)
L'e-learning té un paper decisiu en el procés d'innovació de les universitats. El desenvolupament i la integració de tecnologies d'aprenentatge a l'educació superior s'ha accelerat per l'aliança entre els polítics de l'educació, els inversors en tecnologia i els gestors d'universitats. [...]
E-learning plays a key role in the innovation process of universities. The development and integration of learning technologies into higher education has been pushed forward by an alliance of policy makers, technology investors and university management. [...]
El e-learning tiene un papel decisivo en el proceso de innovación de las universidades. El desarrollo y la integración de tecnologías de aprendizaje en la educación superior se han acelerado por la alianza entre políticos de la educación, inversores en tecnología y gestores universitarios. [...]

2004 - 10.5565/rev/educar.266
Educar, N. 33 (2004) , p. 143-156  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.