Resultats globals: 16 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 10 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
33 p, 544.2 KB La percepción de la reputación corporativa de los stakeholders de una empresa de comunicación: cómo afecta a Televisió de Catalunya comunicar una acción de responsabilidad social corporativa / Orozco Toro, Jaime Alberto (Universidad Pontificia Bolivariana) ; Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Esta investigación se centra en determinar cómo la comunicación de la responsabilidad social corporativa incide en la percepción de reputación corporativa de las empresas de comunicación, tomando como objeto de análisis toda su cadena de valor, lo cual es novedoso en el campo. [...]
This research focuses on how the communication of corporate social responsibility affects the perception of corporate reputation of communication companies, taking the entire value chain as an object of analysis, which is novel in the field. [...]

2017 - 10.5294/pacla.2017.20.2.8
Palabra clave, Vol. 20 Núm. 2 (2017) , p. 473-505  
2.
9 p, 957.4 KB Estrategias de espectacularización en las tertulias políticas televisivas. Caso de la cobertura de las elecciones municipales de Barcelona de 2015 / Montagut Calvo, Marta (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
La tertulia política se considera un género opinativo coral sin una codificación clara. Su amplia presencia en el ecosistema mediático español y sus niveles de audiencia son factores que apuntan al papel central de estos espacios en las programaciones convencionales de televisión y radio. [...]
Political talk shows -called "tertulias" (media gatherings) in Spain- are a dialogical opinion genre without a clear codification. Their wide-ranging presence and large audiences in the Spanish media system are the reason for the central role of this type of programming in radio and television. [...]

2017 - 10.3145/epi.2017.jul.06
El Profesional de la información, Vol. 26 Núm. 4 (2017) , p. 621-629  
3.
11 p, 1.4 MB La construcció d'un format televisiu : el cas del Telenotícies a la televisió pública catalana (TV3) / Sañas Alier, Miquel ; Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La consolidació d'un format requereix una llarga trajectòria d'emissions que faciliti el reconeixement de les convencions narratives emprades per l'audiència. Aquest article aborda l'evolució dels 33 anys de Telenotícies a TV3 des de la perspectiva del format, analitzant els diferents factors que l'han convertit en un producte amb entitat pròpia. [...]
La consolidación de un formato requiere una larga trayectoria de emisiones que facilite el reconocimiento de las convenciones narrativas utilizadas por la audiencia. Este artículo aborda la evolución de los 33 años de Telenotícies en TV3 desde la perspectiva del formato, analizando los diferentes factores que lo han convertido en un producto con entidad propia. [...]
The consolidation of any television format requires a long period of time in broadcast, so that the audience can recognize the narrative conventions used. This article contemplates the evolution of 33 years of Telenotícies newscast on the Catalan public channel TV3 from the perspective of the format, analysing the factors that have made it a product with its own entity. [...]

2018
Quaderns del CAC, Num. 44 (2018) , p. 81-91
3 documents
4.
12 p, 5.9 MB TV3, eina per a la transformació de Catalunya / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria), (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
1988
Annals del periodisme català, Num. 14 (1988) , p. 40-51  
5.
6 p, 114.6 KB La ficció televisiva de TV3 i la identitat cultural catalana : estudi de cas de la sitcom Plats Bruts / Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La majoria de les recerques que s'han dut a terme sobre l'àmbit televisiu s'han dedicat a fer descripcions parcel·lades del mitjà. D'aquesta manera coneixem les rutines productives, l'estructura empresarial de les cadenes, el disseny de la programació, els resultats d'anàlisis qualitatives i quantitatives dels discursos i, en menor grau, trobem estudis sobre el consum televisiu. [...]
Most research on television has focused on compartmented descriptions of the medium. So we learn about production routines, the channels' business structures, programming design, the results of qualitative and quantitative discourse analyses, and even find a few studies on television consumption. [...]

2008
Quaderns del CAC, Vol. 31-32 (2008) , p. 125-130  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
10 p, 1.1 MB Pluralismo religioso en la televisión pública : estudio del caso catalán / Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este texto reflexiona sobre los medios de comunicación como mediadores de los valores y el conocimiento de las creencias religiosas. El análisis se centra en el pluralismo y en el tratamiento del diálogo inter-religioso, e incluimos también la opción del ateísmo. [...]
This text reflects on the role of the mass media as mediators of values and knowledge in relation to religious beliefs. Our research focuses on the issue of pluralism and the treatment of interreligious dialogue, including the option of atheism. [...]

Granada: Ediciones Profesionales de la Información, 2020 - 10.3145/AE-IC-epi.2020.e15
Comunicación y diversidad. Selección de comunicaciones del VII Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC), 2020, p. 271-280  

Documents de recerca 10 registres trobats  
1.
273 p, 73.2 MB Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove / Remolins Canillo, Berta ; Ubach Mases, Laura ; Vila Vilà, Vinyet ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...]
Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...]
Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
80 p, 2.5 MB L'anàlisi dels telenotícies vespre de TV3 sobre les onades de calor dels anys 2009, 2012, 2015 i 2022 a Catalunya / Forés i Català, Elisenda ; Pahisa Fontanals, Frederic, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del treball és analitzar la praxi informativa de TV3 en la producció i narració de peces informatives durant els episodis d'onades de calor els anys 2009, 2012, 2015 i 2022. A partir de les conclusions de l'anàlisi, la recerca teòrica i les entrevistes amb experts, es pretén concloure amb un seguit de recomanacions de caràcter deontològic per tal que les cadenes públiques catalanes tinguin unes pautes per poder elaborar de forma científica, rigorosa i imparcial les notícies vinculades a la temàtica ambiental, tenint en compte l'actual situació de crisi climàtica.
El objetivo del trabajo es analizar la praxis informativa de TV3 en la producción y narración de piezas informativas durante los episodios de olas de calor en los años 2009, 2012, 2015 y 2022. A partir de las conclusiones del análisis, la investigación teórica y las entrevistas con expertos, se pretende concluir con una serie de recomendaciones de carácter deontológico para que las cadenas públicas catalanas tengan unas pautas para poder elaborar de forma científica, rigurosa e imparcial las noticias vinculadas a la temática ambiental, teniendo en cuenta la actual situación de crisis climática.
The objective of the work is to analyze the informative praxis of TV3 in the production and narration of informative pieces during episodes of heat waves in 2009, 2012, 2015 and 2022. Based on the conclusions of the analysis, the theoretical research and the interviews with experts, it is intended to conclude with a series of recommendations of a deontological nature so that Catalan public TV have a guidelines to be able to elaborate in a scientific, rigorous and impartial way the news related to the environmental issue, taking into account the current situation of climate crisis.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
3.
222 p, 2.7 MB Anàlisi de la representació de la diversitat social i cultural en els programes de TV3 / Triay Florit, Miriam ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Apareix representada la diversitat social i cultural en els programes de TV3? I si és així, de quina manera es presenta a les minories racialitzades en la cadena de televisió pública? En aquest treball s'analitzen i interpreten una sèrie de programes informatius i tertúlies durant l'any 2020. [...]
¿Aparece representada la diversidad social y cultural en los programas de TV3? Y si es así, ¿de qué modo se presenta a las minorías racializadas en la cadena de televisión pública? En este trabajo se analizan e interpretan una serie de programas informativos y tertulias durante el año 2020. [...]
Is social and cultural diversity represented in TV3's programs? And if so, how are racialized minorities presented on public television? This work analyzes and interprets a series of informative programs and talk shows during the year 2020. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
4.
163 p, 5.4 MB Espai català de comunicació - Relacions entre les tres corporacions audiovisuals públiques dels Països Catalans : TV3, À Punt i IB3 (2018-2021) / Mestres Martí, Maria ; Corominas, Maria, 1961-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball estudia la relació entre les tres corporacions audiovisuals públiques autonòmiques dels Països Catalans (À Punt, IB3 i TV3) en termes d'emissions i de produccions. Es pretén observar si hi ha reciprocitat en les emissions i quines motivacions polítiques hi ha al darrere. [...]
Este trabajo estudia la relación entre las tres corporaciones audiovisuales públicas autonómicas de los Países Catalanes (À Punt, IB3 i TV3). Se pretende observar si hay reciprocidad en las emisiones y que motivaciones políticas hay detrás. [...]
This work studies the relationship between the three autonomous public audiovisual corporations of the Catalan Countries (À Punt, IB3 and TV3). It is intended to observe if there is reciprocity in the emissions and what political motivations are behind it. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
5.
84 p, 4.3 MB Periodisme de dades als mitjans de comunicació: anàlisi del panorama espanyol i possibilitats per a TV3 / Illa Reguant, Carla ; Martori, Aida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Blasco Gil, José Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme de dades és una pràctica periodística que es nodreix de l'auge de les dades digitals i la seva obertura a la ciutadania. A Espanya agafa força al 2013 quan s'aprova la Llei de transparència i accés a la informació. [...]
El periodismo de datos es una práctica periodística que se nutre del auge de los datos digitales y su apertura a la ciudadanía. En España coge fuerza en 2013 cuando se aprueba la Ley de transparencia y acceso a la información. [...]
Data journalism is a journalistic practice that is nourished by the rise of digital data and its openness to the public. In Spain, it gained strength in 2013 when the Law on Transparency and Access to Information was approved. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
101 p, 2.8 MB La comunicació corporativa en salut a Catalunya : estudi de cas de l'Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital Vall d'Hebrón i La Fundació La Marató de TV3 / Ariza Rodríguez, Pol ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació s'ha convertit en una eina estratègica de gestió en salut. A mesura que les organitzacions públiques vinculades al sector de la salut creixen, diversifiquen la seva activitat i entren a l'era digital, apareix la necessitat d'impulsar una comunicació corporativa eficaç. [...]
La comunicación se ha convertido en una herramienta estratégica en salud. A medida que las organizaciones públicas vinculadas al sector de la salud crecen, diversifican su actividad y entran en la era digital, aparece la necesidad de impulsar una comunicación corporativa eficaz. [...]
The communication has become an strategic tool in health. The public organizations linked to the health sector grows, diversify their activity and enter to the digital era. Then, it is necessary to promote an effective corporate communication. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
7.
294 p, 4.6 MB Visions d'un procés decisiu / Carmona Núñez, Noelia ; Vall, Toni, 1979-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tractament del procés independentista català des de 2012 fins a l'actualitat. S'analitzen els informatius de les dates més importants i significatives pel procés català en el marc de les televisions públiques autonòmiques pioneres en l'Estat espanyol: ETB, TV3 i TVG.
Tratamiennto del proceso independentista catalán desde 2012 hasta la actualidad. Se analizan los informativos de las fechas más importantes y significativas del proceso catalán en el marco de las televisiones públicas autonómicas pioneras en el Estado espanyol: ETB, TV3 y TVG.
Treatment of the catalán independence proces since 2012 to nowadays. It analises the News on the TV in the more important and significatives dates for the catalan proces in the frame of public autonomous televisions pioneer in the Spanish estate: ETB, TV3 and TVG.

2015
Grau en Periodisme [971]  
8.
77 p, 2.8 MB L'evolució de l'entrevista de caràcter en els programes de TV3 : La casa dels famosos (1988) i El convidat (2010) / Roca Juanpere, Alba ; Quitllet Magriñà, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball estudia l'evolució de l'entrevista de caràcter en dos programes diferents de la cadena de televisió catalana TV3, que són: La casa dels famosos (1988) i El convidat (2010). El treball proposa un anàlisi de contingut i també comparatiu entre dos episodis que pertanyen a aquests programes. [...]
Este trabajo estudia la evolución de la entrevista de carácter en dos programas diferentes de la televisión catalana TV3, que son: La casa de los famosos (1988) y El invitado (2010). El trabajo propone un análisis de contenido y también comparativo entre dos episodios que pertenecen a estos programas. [...]
This study studies the evolution of the character interview in two different programs of the catalan TV channel TV3, which are: The famous people houses (1988) and The guest (2010). The study proposes a content analysis and a comparative one too between two episodes that belong to those programs. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
56 p, 2.0 MB El tractament del territori als Telenotícies de TV3 / Curto Perelló, Mireia ; Montero Sánchez, Ma. Dolores, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
TV3 té la missió de "reflectir la diversitat i garantir la pluralitat". Però, després d'analitzar els Telenotícies Vespre del novembre de 2013 s'extreu la conclusió que un dels principals objectius d'aquesta cadena no es compleix, ja que Barcelona ocupa gairebé un terç del total de la informació analitzada. [...]
TV3 tiene la misión de "reflejar la diversidad y garantir la pluralidad". Pero después de analizar los "Telenotícies Vespre" de noviembre de 2013 se extrae la conclusión que uno de los principales objetivos de esta cadena no se cumple, ya que Barcelona ocupa casi un tercio del total de la información analizada. [...]
TV3's mission is to "reflect the diversity and plurality guarantee. " But after analyzing the "Telenotícies Vespre" from November 2013 we reach the conclusion that one of the main objectives of this chain is not satisfied, because Barcelona has almost a third of the analyzed information. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
10.
179 p, 506.7 KB La cobertura dels grups d'interès i dels moviments socials a les notícies de TV3 / Montero Sánchez, Ma. Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
En aquesta recerca s'analitzen els criteris de noticiabilitat en la cobertura de les informacions relatives a grups i moviments socials i les seves interaccions amb els mitjans de comunicació.
2010  

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
12 p, 5.9 MB TV3, eina per a la transformació de Catalunya / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria), (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
1988
Annals del periodisme català, Num. 14 (1988) , p. 40-51  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.