visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Teacher training
qualsevol camp
resum
afiliació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Antoni Lloret
Anàlisi
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Athenea digital
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Fons Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions locals
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Història de la Ciènci...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Chemical Ecology and Toxicolog...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca de Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
UNITAT D'ECOLOGIA GLOBAL (CREA...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
Dades de recerca
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
EDO (Equip de Desenvolupament ...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enrahonar
Equinus
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Facultat Ciències de l'Educaci...
Facultat de Ciències. TFG
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Facultat de Psicologia. TFG
Facultat de Traducció i d'Inte...
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. Treballs de Fi de...
Faventia
Fons Col·legi Oficial de Veter...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Gestió Aeronàutica. PFC
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup d’Investigació en Estruct...
Centres i grups de recerca (pr...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Grup de Síntesi Orgànica Ester...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Grup de Recerca en Infància i...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Unitat d’Excel·lència Maria de...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Inter Asia papers
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Laboratori de Periodisme i Com...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Laboratori de Mesures Magnètiq...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Mathematical programming
Memòria Càrnia Digital
Maria Dolores Baucells Sánchez
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Mirabilia
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
Multimèdia
Multimèdia de la UAB
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Papers
Patents
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
prova
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recercat (pendents de repassar...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
Revista española de economia
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Revista Tradumàtica
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Xavier Fàbregas i Comadran, ar...
Xavier Fàbregas i Comadran, co...
Xavier Fàbregas i Comadran, do...
Xavier Fàbregas i Comadran, ll...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Xavier Fàbregas i Comadran, mu...
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
143
registres trobats en 0.04 segons.
Articles
,
103
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
38
registres trobats
Documents de recerca
,
2
registres trobats
Articles
103
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
18 p, 492.0 KB
Desarrollo de la mirada profesional sobre la argumentación científica en el aula de secundaria
/
Ruiz Ortega, Francisco Javier
(Universidad de Caldas (Colòmbia)) ;
Márquez, Conxita
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodas Rodríguez, José Mauricio
(Universidad de Caldas (Colòmbia))
Este estudio se centra en el desarrollo de la competencia mirada profesional sobre la argumentación científica en el aula de secundaria en el contexto de un programa de formación de futuros docentes en Colombia. [...]
This study attempts to show a teacher professional noticing on scientific argumentation in the high school classroom of a future teachers program in the Colombian context. Argumentation in high school requires a relationship among three aspects (conceptual, didactic and structural). [...]
2018 -
10.5209/RCED.53452
Revista complutense de educación
,
Vol. 29, núm. 2 (2018)
, p. 559-576
Registre complet
-
2.
19 p, 435.2 KB
Estudio de un caso de la formación del profesorado en las tecnologías de la información y la comunicación en los centros de educación infantil y primaria
/
Albalabejo López, Mª José
En este artículo se plantea la necesidad de desarrollar el estudio de un caso de cómo es la formación del profesorado en las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC) en los centros de educación infantil y primaria de Pilar de la Horadada. [...]
This article raises the need to develop the study of a case of how is the training of teachers in Information and Communication Technologies (ICT) in primary and secondary education centers in Pilar de la Horadada. [...]
2018
Didáctica, innovación y multimedia
,
Núm. 36 (Marzo 2018)
(Col·laboracions)
Registre complet
-
3.
27 p, 687.9 KB
Nuevos escenarios y competencias digitales docentes : hacia la profesionalización docente con TIC
/
Tejada Fernández, José
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pozos Pérez, Katia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La formación del profesorado en el contexto actual tiene como referencia el perfil profesional y, por ende, las competencias profesionales docentes. Si bien se han realizado bastantes esfuerzos de aproximación en la última década, consideramos que aún hay que profundizar más, sobre todo desde la consideración de los nuevos escenarios propiciados por las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC), que están permitiendo toda una redefinición, no solo del perfil en clave de nuevas funciones y roles profesionales, sino también de las propias competencias profesionales, competencias digitales. [...]
In the current context, training of trainers has, as a referent, the professional profile and thus, the teachers’ professional competencies. While in the last decades many efforts to study in depth this particular issue have been made, we think this study requires further study, above all from the new training scenarios propitiated by ICT, which are bringing about a complete redefinition not only of the professional profile in terms of new functions and roles, but of their own professional competences and digital competences. [...]
2018
Profesorado : revista de currículum y formación del profesorado
,
Vol. 22, núm. 1 (2018)
, p. 25-51
Registre complet
-
4.
18 p, 737.3 KB
El conocimiento de la modelación matemática desde la reflexión en la formación inicial de profesores de matemática
/
Huincahue Arcos, Jaime
(Universidad Católica del Maule (Talca, Xile)) ;
Borromeo-Ferri, Rita
(Universität de Kassel) ;
Mena-Lorca, Jaime Juan Fernando
(Pontificia Universidad Católica de Valparaíso (Valparaíso, Xile))
La introducción de la modelación matemática en el currículo de enseñanza media chileno, hace ya una decena de años, ha relevado la necesidad de estudios relativos a las prácticas de su enseñanza en la formación inicial de profesores en el país. [...]
Fa ja una dècada que la introducció de la modelació matemàtica en el currículum d'ensenyament mitjà xilè que ha revelat la necessitat d'estudis relatius a les pràctiques d'ensenyament a la formació inicial de mestres del país. [...]
The introduction of mathematical modelling in the Chilean secondary education curriculum, some ten years ago, has highlighted the need for studies concerning the teaching practices on modelling in the initial training of teachers in the country. [...]
2018 -
10.5565/rev/ensciencias.2277
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 36 Núm. 1 (2018)
, p. 99-115 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
5.
20 p, 338.1 KB
Influencia de la formación y la investigación didáctica del profesorado de ciencias sobre su práctica docente
/
Solbes Matarredona, Jordi
(Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciencies Experimentals i Socials) ;
Fernández-Sánchez, José
(Universitat de València) ;
Domínguez-Sales, María Consuelo
(Universitat de València. Departament de Didáctica de les Ciències Experimentals i Socials) ;
Cantó Doménech, José Rafael
(Universitat de València)
;
Guisasola Aranzabal, Jenaro
(Universidad del País Vasco. Departamento de Física Aplicada I)
Este trabajo analiza las relaciones entre la formación, la investigación en didáctica y la práctica docente del profesorado de ciencias de secundaria. La muestra no probabilística está formada por 55 profesores de secundaria. [...]
Aquest treball té com a finalitat analitzar les relacions entre la formació, la investigació en didàctica i la pràctica docent del professorat de ciències a l'ESO. La mostra no probabilística està formada per 55 mestres de secundària de ciències en actiu. [...]
This work analyzes the relationships between teacher training, research in science education and the teaching practice of science Spanish inservice teachers of secondary education. The non-probabilistic sample consist of 55 teachers. [...]
2018 -
10.5565/rev/ensciencias.2355
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 36 Núm. 1 (2018)
, p. 25-44 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
6.
26 p, 351.4 KB
Evaluación de las competencias ambientales del profesorado de primaria en formación inicial : estudio de caso
/
Álvarez-García, Olaya
(Universitat de les Illes Balears) ;
Sureda Negre, Jaume
(Universitat de les Illes Balears) ;
Comas-Forgas, Rubén
(Universitat de les Illes Balears)
En este artículo se evalúan las competencias ambientales (CA) del profesorado en formación inicial al comienzo y en la finalización del Grado de Maestro/a en Educación Primaria (GMEP) en una universidad española. [...]
En aquest article s'avaluen les Competències Ambientals (CA) del professorat en formació inicial a l'inici i a l'acabament del grau de mestre d'educació primària a una universitat espanyola. S'ha desenvolupat i validat un qüestionari amb la finalitat d'avaluar sis CA en relació amb els coneixements, actituds i comportaments ambientals dels estudiants de la mostra (n=3419. [...]
This research evaluate the Environmental Competences (EC) of students enrolled in the first and last year of preservice teachers Degree in a Spanish university. A questionnaire was designed and validated to assess six EC related to environmental knowledge, attitudes and behaviour of the students (n = 341). [...]
2018 -
10.5565/rev/ensciencias.2338
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 36 Núm. 1 (2018)
, p. 117-141 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
7.
16 p, 124.6 KB
Alteritat i relació educativa en entorns vulnerables
/
Palou, Juli,
1954- (Universitat de Barcelona) ;
Fons, Montserrat
(Universitat de Barcelona)
L'article sorgeix d'un procés de formació realitzat en dos centres escolars que acullen alumnes que provenen d'entorns familiars vulnerables a nivell social. Els objectius eren diversos: saber què acosta els docents a aquests centres; fins a quin punt s'hi senten implicats i què els ajuda a fer front als reptes que hi van sorgint. [...]
El presente artículo surge de un proceso de formación realizado en dos centros escolares que acogen a alumnos provenientes de entornos familiares vulnerables a nivel social. Los objetivos eran diversos: saber qué aproxima a los docentes a estos centros; hasta qué punto se sienten implicados en ellos y qué les ayuda a afrontar los retos que les van surgiendo. [...]
This article has emerged from a training process carried out in two schools which receive students from a social context characterized by vulnerable family environments. The objectives of the study are diverse: to determine the approaches taken by teachers in these schools, the extent of their involvement and what helps them in confronting the challenges of their work. [...]
2018 -
10.5565/rev/educar.917
Educar
,
Vol. 54 Núm. 1 (2018)
, p. 67-82 (Monográfico)
Registre complet
-
8.
26 p, 632.6 KB
¿Qué experiencias manifiestan los futuors maestros sobre las clases de ciencias? : Implicaciones para su formación
/
Bonil, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Márquez, Conxita
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El presente trabajo tiene como finalidad conocer las experiencias de dos grupos de alumnado de Magisterio, especialidad Educación Primaria, en relación a las clases de ciencias experimentales recibidas a lo largo de su escolaridad para tener información rigurosa que permita rediseñar el programa de la asignatura de Didáctica de las Ciencias. [...]
This paper aimed to explore the experiences of two groups of primary school teachers-in-training in connection with the experimental science classes they took during their own schooling, in order to obtain precise information with an eye to redesigning the programme of the «Teaching science» course. [...]
2011 -
10.4438/1988-592X-RE-2011-354-007
Revista de educación (Madrid)
,
Num. 354 (2011)
, p. 447-472
Registre complet
-
9.
18 p, 2.2 MB
Estrategias didácticas innovadoras en la enseñanza de las ciencias : Estudio de caso: los maestros del Patronato de Educación Rural de Valencia (1958-1985)
/
García Ferrandis, Ignacio
(Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ;
Vilches Peña, Amparo
(Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ;
García Ferrandis, Xavier
(Universidad Católica de Valencia «San Vicente Mártir». Departamento de Enfermería Fundamental, Investigación y Gestión Sanitaria)
Este trabajo aborda la reintroducción de estrategias didácticas en ciencias experimentales en el mundo rural de la provincia de Valencia que tuvo lugar a partir de los años 60 del siglo pasado. Para ello se han analizado documentos relativos al Patronato de Educación Rural (1958-1985), organismo dependiente de la Diputación de Valencia constituido con el objetivo de mejorar la educación en zonas rurales de la provincia. [...]
Aquest treball aborda la reintroducció d'estratègies didàctiques en ciències experimentals al món rural de la província de València que va tenir lloc a partir dels anys 60 del segle passat. Per a això s'han analitzat documents relatius al Patronat d'Educació Rural (1958-1985), organisme depenent de la Diputació de València constituït amb l'objectiu de millorar l'educació en zones rurals de la província. [...]
This paper addresses the reintroduction of experimental science teaching strategies in rural areas of the province of Valencia, which took place from the 60s of last century. We have analyzed documents relating to the Rural Education Foundation (1958-1985), an agency of the Province of Valencia chartered to improve education in rural areas of the province of Valencia. [...]
2017 -
10.5565/rev/ensciencias.1964
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 35 Núm. 2 (2017)
, p. 109-126 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
10.
15 p, 152.6 KB
Las competencias del profesorado universitario desde el modelo TPACK (conocimiento tecnológico y pedagógico del contenido)
/
Cejas León, Roberto
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departamento de Pedagogía Aplicada) ;
Navío Gámez, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departamento de Pedagogía Aplicada) ;
Barroso Osuna, Julio
(Universidad de Sevilla. Facultad de Ciencias de la Educación. Departamento de Didáctica y Organización Escolar)
En el Espacio Europeo de Educación Superior es imprescindible la formación del profesorado universitario en Tecnologías de la Información y de la Comunicación. El modelo TPACK presenta una vía interesante para que los profesores puedan integrar tecnología, pedagogía y conocimiento disciplinar en su función docente. [...]
In the European Higher Education is essential information and communication technology training. The TPACK model presented an interesting procedure the technology, pedagogy and knowledge in their teaching function. [...]
2016 -
10.12795/pixelbit.2016.i49.07
Pixel bit
,
2016
Registre complet
-
Articles :
103
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
38
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
5 p, 43.8 KB
CLIL engagement and motivation in university lecturers
/
Aguilar, Marta
(Universitat Politècnica de Catalunya) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education.
, 2012, p. 311-314
Registre complet
-
2.
6 p, 99.8 KB
Are teachers ready for bilingual education? Evidence from a european study
/
Pérez Cañado, María Luisa
(Universidad de Jaén) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education.
, 2012, p. 107-112
Registre complet
-
3.
14 p, 992.5 KB
CLIL Methodology, strategyfor developingbasic competencies for participating in European projects
/
Lorenzo Galés, Neus
;
III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ;
I Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Taller dirigit a docents i professors de centres educatius de primària i secundària, interessats en participar amb activitats CLIL en Projectes europeus (Comènius, Grundtvig, eTwinning). Objectius 1) Oferir exemples i models de programació de projectes educatius europeus des de plantejaments coordinats i aprenentatges integrats de continguts i llengua estrangera (AICLE), en comunitats i xarxes subvencionades pel Programa d'Aprenentatge Permanent de la Unió Europea (PAP 2007-2013). [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
4.
16 p, 116.2 KB
Mathematical conversations in a trilingual classroom
/
Gallart, Marta
(IES La Roca) ;
Planas, Núria
(Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ;
I Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Les dades que presentarem formen part d’un treball de recerca dins del Màster d’Iniciació a la Recerca de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
5.
19 p, 920.0 KB
Desenvolupament de bones pràctiques de l'AICLE mitjançant la col·laboració a l'ensenyament i a la reflexió
/
Wilson, Annie
;
Leite Campos, Camila
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura
;
III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
;
I Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Una de les característiques de la societat actual és la gran quantitat d'informació que hi ha a l'abast de tothom. La transmissió de la informació no és actualment un repte de l'escola, pero sí que ho és trobar-la, comprendre-la i llegir-la críticament per poder prendre decisions de manera fonamentada. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
6.
20 p, 644.3 KB
A Quantitative Approach to FL Learner Oral Data : methodological Issues
/
Evnitskaya, Natalia
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
;
I Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
This paper proposal presents an exploratory study in which the T-unit - the most popular unit of analysis applied in SLA research - was tested against FL learner empirical data. The aim was to investigate its appropriateness and effectiveness for the assessment of complexity of learners’ academic explanatory oral production in the target language. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
7.
13 p, 241.4 KB
The puzzle of academic discourse. Students' essays from a genre-based perspective. Applying genre theory to the analysis of students' written product in first-year Humanities essays in L2.
/
Oliva Girbau, Àngels
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
;
I Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
The internationalisation of present day university demands from students the ability to understand and produce academic discourse in English. However, students find themselves entrapped by problems regarding not only their foreign language skills, but also their ignorance of the culturally-coined conventions of their knowledge communities, its domain-specific procedures and its substantive concepts. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
8.
16 p, 852.7 KB
The keeping of journals in CLIL contexts : how to make reflection possible by teachers and pupils
/
Benvenuto, Guido
;
Lastrucci, E.
;
Infante, D.
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Sapienza Università di Roma
;
Università degli Studi della Basilicata
;
III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ;
I Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
This paper aims to provide an insight into ongoing experimental research on CLIL carried out as part of a PhD programme at the Sapienza University of Rome and the University of Basilicata. This research project, which has involved seven experimental primary school classes and seven control classes in the Lombardy region for two consecutive years, concerns the potential improvement of the quantitative and qualitative level of language learning and the positive effects on learning a subject in a CLIL environment. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
9.
32 p, 141.9 KB
Teacher education on the CLIL Approach: A case for inclusion of informed appreciations of complementary curricular area
/
Horrillo Godino, Zoraida
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
;
I Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Una de les característiques de la societat actual és la gran quantitat d’informació que hi ha a l’abast de tothom. La transmissió de la informació no és actualment un repte de l’escola, pero sí que ho és trobar-la, comprendre-la i llegir-la críticament per poder prendre decisions de manera fonamentada. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
10.
18 p, 293.2 KB
A la recerca de bones pràctiques docents en AICLE
/
Clemente, Mercè
(Universitat de Lleida) ;
Cots Caimons, Josep Maria
(Universitat de Lleida) ;
Irún Chavarría, Montserrat
(Universitat de Lleida) ;
Llurda, Enric
(Universitat de Lleida)
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Universitat de Lleida
;
III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ;
I Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
L’objectiu que ens hem proposat en aquest estudi és elaborar una taxonomia que ens permeti descriure i valorar el que podríem considerar bons pràctiques en AICLE per part del professorat. En aquesta presentació farem un repàs del procés que hem seguit per arribar a aquest objectiu i mostrarem la taxonomia, així com una exemplificació de la seva apliació en dues classes d’AICLE impartides per dos professors en formació. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos :
38
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents de recerca
2
registres trobats
1.
355 p, 3.2 MB
Perfil profesional del profesor de formación laboral para la atención de los alumnos con discapacidad intelectual. Propuesta de formación docente
/
Barría Rojas, Solange
;
Jurado de los Santos, Pedro,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Los estudios sobre el profesor de formación laboral para dar soporte educativo a los jóvenes con discapacidad intelectual, concluyen que los maestros no disponen de la formación pedagógica apropiada para atender a este colectivo en los programas de transición escuela-trabajo, la falta de preparación en esta materia puede provocar desconfianza en las capacidades profesionales e influir en las expectativas hacia los alumnos (Custer y Panagos, 1997; Harvey 1999; MINEDUC, 2006). [...]
Studies about teacher training that provides educational support to young people with intellectual disabilities have shown that teachers do not have the training appropriate to attend this group in the school-work transition programs, lack of preparation in this area can cause mistrust in professional skills and influencing the expectations towards students (Custer and Panagos 1997; Harvey 1999; MINEDUC, 2006). [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
2.
554 p, 5.2 MB
La reflexión sobre las finalidades de la enseñanza de la historia. Un estudio de caso en la formación inicial del profesorado en el sistema educativo mexicano
/
Abellán Fernández, Jordi
;
Santisteban Fernández, Antoni,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
Esta investigación se centra en la formación inicial del profesorado, irrumpe en el campo de la didáctica de la historia y en los fundamentos teóricos y metodológicos de las diferentes tradiciones sobre las finalidades, se encuadra en el paradigma crítico, adopta una perspectiva cualitativa y recurre a la investigación-acción y al estudio de casos para atender situaciones vinculadas con la práctica profesional de un grupo de estudiantes de maestro en el contexto del sistema educativo mexicano. [...]
This research focuses on initial teacher training, bursts into the field of teaching history and the theoretical and methodological traditions of different purposes on fundamentals, falls within the critical paradigm adopts a qualitative perspective and uses action research and case studies to address situations related to professional practice of a group of student teachers in the context of the Mexican educational system. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.