Resultats globals: 9 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
26 p, 492.3 KB Elementos de espectacularización en los informativos televisivos de 'prime time' : el caso de 'Charlie Hebdo'" / Montero, Esmerarda (Universidad del País Vasco) ; Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo principal del presente artículo es analizar si el tratamiento dado por los informativos de prime time de la cadena privada española Telecinco a las noticias sobre el atentado al semanario satírico Charlie Hebdo, perpetrado el 7 de enero de 2015 en París, se puede considerar espectacularizado. [...]
The main objective of this research is to analyze the coverage done by the Spanish television channel Telecinco of the attack to the satirical French magazine Charlie Hebdo, dated in Paris on 7 January 2015, in order to assess if there has been spectacularization or not in its treatment. [...]

2017 - 10.15847/obsOBS1122017962
Observatorio (OBS*), Vol. 11 Núm. 2 (2017) , p. 35-60  

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
69 p, 493.6 KB Representación de la violencia machista en el debate televisivo sobre la docuserie Rocío, contar la verdad para seguir viva / Díaz Ruzafa, Clara ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació pretén estudiar la representació de la violència masclista al debat televisiu sobre la docusèrie Rocío, contar la verdad para seguir viva de la cadena Telecinco. Com a objectius secundaris, la investigació també analitza les aportacions dels participants del debat i el grau d'espectacularització del programa. [...]
La investigación pretende estudiar la representación de la violencia machista en el debate televisivo sobre la docuserie Rocío, contar la verdad para seguir viva de la cadena Telecinco. Como objetivos secundarios, la investigación también analiza las aportaciones de los participantes del debate y el grado de espectacularización del programa. [...]
The research aims to study the representation of gender-based violence in the television debate about the docuseries Rocío, contar la verdad para seguir viva on the Telecinco channel. Regarding the secondary objectives, the research also analyzes the contributions of the debate participants and the degree of spectacularization of the program. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
2.
107 p, 3.4 MB La Comunicació No Verbal en els presentadors dels informatius de les 3 televisions més vistes a Catalunya durant el 2018 : Antena 3, Tv3 i Telecinco / Lloret Puig, Meritxell ; Ortigosa Mostacero, Leire ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de 4 dels elements de la comunicació no verbal (gestos, mirada i expressió facial, postura i aparença) per part dels presentadors dels informatius de les tres televisions més vistes a Catalunya al llarg del 2018 (Antena 3, Tv3 i Telecinco). [...]
Análisis de 4 de los elementos de la comunicación no verbal (gestos, mirada y expresión facial, postura y apariencia) por parte de los presentadores de los informativos de las tres televisiones más vistas en Cataluña en 2018 (Antena 3, TV3 y Telecinco). [...]
Analysis of 4 of the elements of non-verbal communication (gestures, look and facial expression, posture and appearance) by the news presenters of the three most watched televisions in Catalonia throughout 2018 (Antena 3, Tv3 and Telecinco). [...]

2020
Grau en Periodisme [971]
2 documents
3.
95 p, 2.8 MB L'ètica periodística i l'espectacularització de la informació en la cobertura dels atemptats de Barcelona i Cambrils l'agost de 2017 / Santos González, César ; Ferré Pavia, Carme,, 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és analitzar com els mitjans de comunicació tracten la informació envers una situació de catàstrofe. La investigació se centra a determinar si l'objectiu principal de les empreses de comunicació en un cas com aquest és informar o captar l'atenció de l'espectador. [...]
El objetivo de este trabajo es analizar cómo los medios de comunicación tratan la información sobre una situación de catástrofe. La investigación se centra en determinar si el objetivo principal de las empresas de comunicación en un caso como este es informar o captar la atención del espectador. [...]
The objective of this study is to analyse how the media treats the information about a catastrofic situation. The investigation focuses on resolving whether the finality of the comunication companies in these cases is to inform or to capture the public attention. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
4.
147 p, 23.3 MB Relació entre el tipus de vestimenta de la dona presentadora d'informatius i la credibilitat d'aquesta a ulls dels espectadors / Vilanova Macias, Tura ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La possible relació que hi ha entre la credibilitat de les presentadores dels informatius, amb el tipus de roba que utilitzen per realitzar-ho. Aquest treball pretén donar respostes per veure si aquest és un factor per determinar la percepció de la credibilitat pels espectadors, així com establir si l'edat intervé amb aquest judici.
La posible relación que hay entre la credibilidad de las presentadoras de los informativos, con el tipo de ropa que utilizan para realizar-lo Este trabajo pretende dar respuestas para ver si éste es un factor para determinar la percepción de la credibilidad de los espectadores, así como establecer si la edad tiene relación interviene en este juicio.
The possible relationship between the credibility of the anchorwomans with the kind of clothes they use to do it. This paper aims to provide answers to see if this is a factor to determine the perception of credibility for the spectators, as well as to establish whether the age is involved with this trial.

2017
Grau en Periodisme [971]  
5.
65 p, 1.5 MB TV3 : de líder, a l'ombra de Telecinco / Rodergas Batalla, Clara ; Sala i Noguer, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la baixada d'audiència de TV3 respecte Telecinco, principalment en l'horari de prime time. El motiu d'aquesta caiguda es deu al tipus de programació que ofereixen una i altra cadena, més enllà de la ideologia que puguin tenir. [...]
Análisis de la bajada de audiencia de TV3 respecto Telecinco, principalmente en el horario de prime time. El motivo de esta caída se debe al tipo de programación que ofrecen una y otra cadena, más allá de la ideología que puedan tener. [...]
Analysis of the TV3's descent audience respect Telecinco, primarily in prime time schedule. The reason of this decline is for the type of programmation that they offer, beyond the ideology they may have. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
6.
72 p, 1.7 MB Representación y tratamiento del deporte femenino en informativos de televisión / Roche Ortiz, Albert ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la presència i el tractament informatiu de l'esport femení als informatius de les principals cadenes espanyoles de televisió. La recerca permet observar la quantitat de contingut esportiu femení emès i la qualitat informativa de les notícies, tenint en compte aspectes com els estereotips entorn a la dona esportista. [...]
El presente trabajo analiza la presencia y el tratamiento del deporte femenino en los informativos de las principales cadenas españolas de televisión. La investigación permite observar la cantidad de contenido deportivo femenino emitido y la calidad informativa de las noticias, teniendo en cuenta aspectos como los estereotipos en torno a la mujer deportista. [...]
This study analyzes the presence and treatment of female sport in the news of the main Spanish television channels. This research encapsulates the amount of female sport broadcasted and the informative quality of the news, taking into account different aspects such as stereotypes revolving around female athlete. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
7.
283 p, 6.1 MB Análisis comparativo del trato al fútbol y al baloncesto en los informativos deportivos de las televisiones generalistas españolas / Martín Martínez, Cristina ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Futbol i basquetbol són els esports dominants a Espanya amb major número de seguidors i també de practicants. No obstant, el futbol ho eclipsa tot amb el seu monopoli als informatius esportius de les televisions generalistes espanyoles i no deixa gairebé espai ni pel basquetbol ni per la resta d'esports. [...]
Fútbol y baloncesto son los deportes dominantes en España con mayor número de seguidores y también de practicantes. Sin embargo, el fútbol lo eclipsa todo con su monopolio en los informativos deportivos de las televisiones generalistas españolas y no deja apenas espacio ni para el baloncesto ni para el resto de deportes. [...]
Fooball and basketball are the dominant sports in Spain with the biggest number of followers and also practicants. Nevertheless, football eclipses everything with its monopoly in Spanish generalist's sports news and barely let space neither for basketball or other sports. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
145 p, 8.0 MB L'evolució del gènere infoshow en la cadena Telecinco (2000-2003) : estudi comparatiu dels programes Gran Hermano i La Voz / Nogués Monzó, Laura ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza el gènere infoshow dins del panorama televisiu espanyol, profunditzant especialment en la seva evolució dins la cadena Telecinco. L'infoshow és un gènere que ha proliferat en els últims vint anys dins l'àmbit televisiu, i la cadena Telecinco ha estat pionera en incloure'l en la seva graella. [...]
Este trabajo analiza el género del infoshow dentro del panorama televisivo español, centrando la atención en su evolución en la cadena Telecinco. El infoshow es un género que ha proliferado en los últimos veinte años dentro del ámbito televisivo, y la cadena Telecinco ha sido pionera en introducirlo en su parrilla. [...]
This study analyzes the infoshow genre inside Spanish television, focused on its evolution in the TV channel Telecinco. The infoshow is a genre that has grown in the last twenty years in the TV field, and Telecinco has been one of the first TVs in introducing it at his programming. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.