Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
36 p, 1.5 MB Influencia del soft power en las relacions entre Corea del Sur y Japón / Ramírez Martínez, Estel·la (Universidad de Salamanca)
El soft power es cada vez más relevante en las relaciones internacionales y económicas entre países. Cool Japan -anime y manga- y hallyu -k-pop y teleseries- constituyen ejemplos de cultura popular cuyo consumo influye y se intercambia entre Japón y Corea del Sur. [...]
Soft power is increasingly relevant in international and economic relations between countries. Cool Japan -anime and manga- and hallyu -k-pop and tv-drama- are examples of popular culture whose consumption influences and is exchanged between Japan and South Korea. [...]

2018
Inter Asia papers, Núm. 62 (2018) , p. 1-36  
2.
26 p, 258.7 KB Del guió a la pantalla : trets de l'oral col·loquial en comèdies de situació pròpies i doblades / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Aquest article analitza alguns elements propis de l'oral col·loquial espontani en un corpus format per dos episodis de producció pròpia -un de Plats Bruts i un de Jet Lag- i dos episodis doblats -concretament, un episodi de Normal, Ohio i un de Coupling (Parelles). [...]
2008
Caplletra, Núm. 44 (2008) , p. 141-168  
3.
21 p, 536.2 KB Análisis de la ficción iberoamericana de mayor audiencia en el mercado español / Simelio i Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega Lorenzo, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Medina Bravo, Pilar
Este artículo analiza las características de las series de ficción de producción iberoamericana con más audiencia en España durante el año 2010 con el objetivo de determinar las preferencias de la audiencia de cara a los programadores y establecer pautas de producción con una perspectiva más diversa y educativa. [...]
Artikulu honek aztergai ditu Espainian 2010 urtean zehar audientzia handiena izan zuten produkzio iberoamerikarreko fikziozko telesailak. Helburua audientziaren zaletasunak zehaztea da, honela programatzaileek datu horiek erabili eta produkziojarraibideak ikuspuntu ezberdin eta hezitzaileagoan ezartzeko. [...]
This article analyses the characteristics of the Ibero-American most watched TV series in Spain in 2010 with the aim of define the viewer's preferences and to establish guidelines for the producers that take into account a more diverse and educational perspective. [...]

2013
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 18, Núm. 34 (Mayo 2013) , p. 229-249  
4.
9 p, 106.0 KB Entre el humor i el furor : sàtira i visió d'Occident en el mitjans de comunicació del món arabo-musulmà / Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
L'autor descriu el desenvolupament de l'espai públic de comunicació en el món arabomusulmà i la incidència de l'humor i la sàtira en els mitjans audiovisuals. En primer lloc, esmenta les diferències entre l'humor arabomulsumà de tradició oriental i l'humor occidental. [...]
2007
Quaderns del CAC, N. 27 (2007) , p. 37-45  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.