Resultats globals: 42 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 28 registres trobats
Articles, 11 registres trobats
Documents gràfics, 2 registres trobats
Multimèdia, 1 registres trobats
Documents de recerca 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
97 p, 4.3 MB La divulgació científica a la televisió : El cas del Lab24 (TVE) i el cas del Quèquicom (TV3) / Torres Tornos, Clara ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte investiga quin espai ocupa la ciència a la televisió actualment a diferents nivells: estatal, autonòmic i local. Es fa un repàs històric en aquests tres nivells per mostrar com ha evolucionat la producció de continguts científics en aquest mitjà de comunicació. [...]
Este proyecto investiga qué espacio ocupa la ciencia en la televisión actualmente a diferentes niveles: estatal, autonómico y local. Se hace un repaso histórico en estos tres niveles para mostrar cómo ha evolucionado la producción de contenidos científicos en este medio de comunicación. [...]
This project investigates what space ocuppies the science on television currently at different levels: national, regional and local. It is done a historical review on these three levels to show how the production of scientific content in this medium has evolved. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
2.
147 p, 23.3 MB Relació entre el tipus de vestimenta de la dona presentadora d'informatius i la credibilitat d'aquesta a ulls dels espectadors / Vilanova Macias, Tura ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La possible relació que hi ha entre la credibilitat de les presentadores dels informatius, amb el tipus de roba que utilitzen per realitzar-ho. Aquest treball pretén donar respostes per veure si aquest és un factor per determinar la percepció de la credibilitat pels espectadors, així com establir si l'edat intervé amb aquest judici.
La posible relación que hay entre la credibilidad de las presentadoras de los informativos, con el tipo de ropa que utilizan para realizar-lo Este trabajo pretende dar respuestas para ver si éste es un factor para determinar la percepción de la credibilidad de los espectadores, así como establecer si la edad tiene relación interviene en este juicio.
The possible relationship between the credibility of the anchorwomans with the kind of clothes they use to do it. This paper aims to provide answers to see if this is a factor to determine the perception of credibility for the spectators, as well as to establish whether the age is involved with this trial.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
138 p, 2.0 MB La funció educativa en els continguts de les televisions públiques : un anàlisi de la programació infantil de Súper3, Clan TV i Xabarín Club / Tàsies Casteràs, Marc ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reserven les televisions públiques un espai pels nens i nenes? Proporcionen continguts amb finalitat educativa? Aquestes són algunes de les preguntes que pretén respondre aquest anàlisi de contingut. [...]
¿Reservan las televisiones públicas un espacio por los niños y niñas? ¿Proporcionan contenidos con finalidad educativa? Estas son algunas de las preguntas que pretende responder este análisis de contenido. [...]
Do public televisions reserve a space for children? Do they provide content for educational purposes? These are some of the questions that aims to answer this content analysis. Currently, these televisions and, consequently, media, seem to have lost sight of their public service function and only seek the maximum economic benefit and the highest share. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
68 p, 1.1 MB El periodisme mòbil : un repte global amb mirada a Catalunya. La incorporació de l''smartphone' a les redaccions de TV3, 8TV, Betevé i Cugat.cat. / Sánchez Franch, Amanda ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les redaccions estan canviant. La popularització de la telefonia mòbil intel·ligent està modificant la manera com consumim i compartim informació i és feina de tots els professionals de la comunicació veure com canalitzem aquesta nova eina per explicar el món a partir de fórmules noves. [...]
Las redacciones están cambiando. La popularización de los teléfonos inteligentes está modificando el modo de consumir y compartir información, y es tarea de todos los profesionales de la comunicación buscar el modo de canalizar esta nueva herramienta para explicar el mundo a partir de nuevas fórmulas. [...]
News desks are changing. The populization of smartphones is changing the way we consume and share information, and it is the job of all media.
professionals to see how we use this new tool to explain what happens in the world by using new formulas. The smartphone accentuates the concept of ubiquity: we are now able to share any information, anywhere and anytime. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
65 p, 1.5 MB TV3 : de líder, a l'ombra de Telecinco / Rodergas Batalla, Clara ; Sala i Noguer, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la baixada d'audiència de TV3 respecte Telecinco, principalment en l'horari de prime time. El motiu d'aquesta caiguda es deu al tipus de programació que ofereixen una i altra cadena, més enllà de la ideologia que puguin tenir. [...]
Análisis de la bajada de audiencia de TV3 respecto Telecinco, principalmente en el horario de prime time. El motivo de esta caída se debe al tipo de programación que ofrecen una y otra cadena, más allá de la ideología que puedan tener. [...]
Analysis of the TV3's descent audience respect Telecinco, primarily in prime time schedule. The reason of this decline is for the type of programmation that they offer, beyond the ideology they may have. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
72 p, 1.7 MB Representación y tratamiento del deporte femenino en informativos de televisión / Roche Ortiz, Albert ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la presència i el tractament informatiu de l'esport femení als informatius de les principals cadenes espanyoles de televisió. La recerca permet observar la quantitat de contingut esportiu femení emès i la qualitat informativa de les notícies, tenint en compte aspectes com els estereotips entorn a la dona esportista. [...]
El presente trabajo analiza la presencia y el tratamiento del deporte femenino en los informativos de las principales cadenas españolas de televisión. La investigación permite observar la cantidad de contenido deportivo femenino emitido y la calidad informativa de las noticias, teniendo en cuenta aspectos como los estereotipos en torno a la mujer deportista. [...]
This study analyzes the presence and treatment of female sport in the news of the main Spanish television channels. This research encapsulates the amount of female sport broadcasted and the informative quality of the news, taking into account different aspects such as stereotypes revolving around female athlete. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
118 p, 2.0 MB El perquè del sensacionalisme esportiu a la televisió pública i privada actual / Peñaranda Valenzuela, Aleix ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una recerca i un estudi que pretén determinar el grau de sensacionalisme que es dóna en el tractament de l'esport a la televisió pública i a la privada. Per fer-ho, s'han analitzat i comparat diferents programes dedicats a l'esport hegemònic, com és el futbol, dels dies 26 de febrer i 8 de març, de la Televisió de Catalunya i Televisió Espanyola i dels grups de comunicació Mediaset i Atresmedia.
Este Trabajo de Fin de Grado es una investigación y un estudio que pretende determinar el grado de sensacionalismo que se da en el tratamiento del deporte en la televisión pública y en la privada. [...]
This Final Project is an investigation and a study that tries to determine the degree of sensationalism that is given in the treatment of the sport in the public and private television. To do this, it has been analyzed and compared different programs dedicated to the hegemonic sport, such as football, on February 26th and March 8th, the Television of Catalonia and Spanish Television and the media groups Mediaset and Atresmedia.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
8.
93 p, 3.6 MB El tractament de la informació esportiva als serveis informatius de televisió de les cadenes públiques a l'Estat espanyol : el cas de TVE i TV3 / Artiaga Morales, Nil ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha realitzat un estudi sobre la situació del periodisme esportiu actual i les seves característiques a l'actualitat, mitjançant una exposició teòrica a partir de llibres i articles d'autors especialitzats en periodisme esportiu. [...]
En este Trabajo de Fin de Grado se ha realizado un estudio sobre la situación del periodismo deportivo actual i sus características en la actualidad, mediante una exposición teórica a partir de libros y artículos de autores especializados en periodismo deportivo. [...]
In this Final Project has been realized a study of the situation of the current sports journalism and its characteristics at present, with a theoretical exposition from books and articles of authors specialized in sports journalism. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
123 p, 5.9 MB 33 anys de Telenotícies a TV3 : evolució del format. / Sañas Alier, Miquel ; Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.) ; Om Ferrer, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi contempla l'evolució del format dels informatius en televisió a partir de l’anàlisi de cas del Telenotícies de TV3.
Este estudio contempla la evolución del formato de los informativos en televisión a partir del análisis de caso del Telenotícies de TV3.
This research analyzes the evolution of the newscast format in television from the case study of "Telenotícies" in the catalan public television (TV3).

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
56 p, 1.5 MB El tratamiento informativo de la crisis de personas refugiadas : TVE y TV3 frente a Stop Mare Mortum / Castilla Martínez, Cristina ; Vidal Carretero, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Unió Europea no ha sabut fer front a l'arribada massiva de persones que busquen refugi. A aquestes persones se les titlla de refugiades i immigrants sense fer distinció de significats. Per una altra banda, Stop Mare Mortum no diu refugiades perquè precisament la UE no les refugia. [...]
La Unión Europea no ha sabido afrontar la llegada masiva de personas que buscan refugio. A estas personas se las tilda de refugiadas e inmigrantes sin distinguir los significados. Por otro lado, Stop Mare Mortum no las llama refugiadas porque precisamente la UE no les da refugio. [...]
The European Union have not known how to confront the massive arrivals of people who are looking for a refuge. This people are called refugees and immigrant without distinguish the meaning between this words. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
18 p, 482.2 KB El dinamisme d'un model lingüístic de projecció social / Casals i Martorell, Daniel, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
L’objectiu d’aquest treball és analitzar l’evolució del model lingüístic de Televisió de Catalunya. La metodologia que hem seguit té en compte dues fonts d’informació bàsiques: d’una banda, el testimoni d’assessors lingüístics de Televisió de Catalunya que han viscut e primera mà la construcció i l’aplicació del model i, de l’altra, els resultats d’un conjunt de recerques fetes fins ara sobre aquesta temàtica. [...]
2008
Quaderns Divulgatius, Num. 34 (2008) , p. 69-86  
2.
17 p, 132.8 KB Televisió i identitat nacional. Esplendor i declivi de la televisió autonòmica catalana / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Malgrat les dificultats que hagin pogut sorgir des dels seus inicis mateixos, durant vint anys TVC ha complert els seus objectius de representació institucional i ha permès una certa representació pública de normalitat lingüística catalana, encara que sigui només pel fet de fer possible l’existència d’un registre televisiu absolutament actual. [...]
2008
Via : valors, idees, actituds : revista del Centre d'Estudis Jordi Pujol, Núm. 6 (maig 2008) , p. 36-52  
3.
1 p, 47.7 KB La llavor unitarista contra TV3 / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Ara, Núm. 83 (20 febrer 2011) , p. 30  
4.
12 p, 165.4 KB La ficción televisiva de TV3 como productora de referentes de identidad cultural catalana : estudio de caso de la sitcom Plats bruts. / Martínez García, Luisa del Carmen
L’article present exposa part dels resultats obtinguts en la investigació de tesi doctoral que té com a focus d’interès la creació de ficció, el text audiovisual i el seu consum. Per això, hem portat a terme una revisió en l’evolució de la ficció produïda a TV3 i ens hem decantat per l’estudi de la comèdia de situació Plats bruts. [...]
The present article describes some of the results arrived at in a doctoral dissertation research that focused on the creation of fiction products, audiovisual texts and consumption. We examined the trajectory of fiction produced by TV3 and made the decision to focus our study on the sitcom Plats bruts (Dirty Dishes). [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.51
Treballs de comunicació, Num. 25 (Desembre 2008) , p. 63-74  
5.
12 p, 5.9 MB TV3, eina per a la transformació de Catalunya / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria), (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
1988
Annals del periodisme català, Num. 14 (1988) , p. 40-51  
6.
6 p, 278.9 KB Gestores de contenido en la arquitectura de la producción multiplataforma. El caso de Televisió de Catalunya. / Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Villa Montoya, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Se analiza un gestor de contenidos adaptado a las necesidades de Televisión de Catalunya a partir de un software que se comercializó con el nombre de DeliverTy, como sistema tecnológico para la producción audiovisual multiplataforma. [...]
This article examines an software adapted in-house from DeliverTy, a content management system, as a technological system for the multiplatform audiovisual production of the autonomous television network of Catalonia. [...]

2010
El Profesional de la información, Vol. 19, N. 4 (2010) , p. 389-394  
7.
4 p, 466.9 KB Televisió i identitat : el cas de Televisió de Catalunya / Tubella, Imma, 1953-
Resum de la tesi doctoral dirigida pel Dr. Becat i llegida a l'ICRESS, Institut Català de Recerca en Ciències Socials, Universitat de Perpinyà.
1999
Treballs de comunicació, Núm. 12 (Desembre 1999) , p. 71-74  
8.
9 p, 253.5 KB Polítiques de televisió, canvi tecnològic i proximitat a Catalunya / Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona.)
La migració de la televisió local (TVL) catalana cap a la TDT ha anat més enllà d’un canvi tecnològic i ha comportat una transformació en profunditat d’un sector amb tres dècades d’història. [...]
The switch from Catalan local television to DTT has gone beyond a mere change in technology, involving the far-reaching transformation of a sector with three decades of history. This alteration is due to how the new broadcasting technology has been implemented in the local sphere, as Spanish and Catalan public policies have not taken the pre-existing analogue situation into account. [...]

2010
Quaderns del CAC, Vol. 13, Núm. 35 (12 2010) , p. 13-21  
9.
10 p, 32.0 KB Els professionals dels centres de documentació audiovisual / Català i Freixa, Montserrat (Televisió de Catalunya. Departament de Documentació)
En els darrers anys, els mitjans de comunicació audiovisual han sofert canvis espectaculars que han afectat en gran manera els centres de documentació. A partir del cas del Departament de Documentació de Televisió de Catalunya, l’autora exposa algunes particularitats que troben els documentalistes en la seva feina: redefinició constant de les seves funcions, falta de concreció del perfil professional requerit, i manca d’una formació inicial més especialitzada i d’àmbits de discussió i d’intercanvi específics.
2002
Item, N. 32 (2002) , p. 17-26  
10.
7 p, 171.3 KB El model de negoci en cadena a Catalunya : de l’èxit radiofònic al fracàs televisiu / Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Al llarg dels anys dos mil, quatre empreses de televisió local han intentat aplicar a Catalunya el model de negoci en cadena. Sorgit a la indústria radiofònica als anys vint del segle passat, es basa en l’agregació d’emissores per poder emetre en cadena al màxim d’audiència potencial possible per comercialitzar-la entre grans anunciants. [...]
During the 2000s, four local television companies have tried to apply a network-base business model. This model emerged in the radio industry in the 20s of the last century and it is based on the aggregation of stations to create a network in order to broadcast to the maximum potential audience. [...]

2012
Quaderns del CAC, Vol. 15, Núm. 38 (6 2012) , p. 97-103  

Articles : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents gràfics 2 registres trobats  
1.
1271x1720, 222.5 KB Ciutadans! : 1978 Televisió Catalana / Promotora de Televisió Catalana
[s.l.] : Cosmos I. G., 1978  
2.
1346x1040, 878.9 KB Per una televisió catalana al servei del poble : ... / Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE)
[S.l.] : Ratlles, 1978  

Multimèdia 1 registres trobats  
1.
4.0 KB La Indústria de l'àudiovisual : ràdio i televisió / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre la indústria audiovisual a Catalunya, i l'òrgan de control -el CAC- encarregat de vetllar pel seu correcte desenvolupament.
2004  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.