Resultats globals: 89 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 11 registres trobats
Llibres i col·leccions, 28 registres trobats
Documents de recerca, 47 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 3 registres trobats
Articles 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
18 p, 482.2 KB El dinamisme d'un model lingüístic de projecció social / Casals i Martorell, Daniel, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
L'objectiu d'aquest treball és analitzar l'evolució del model lingüístic de Televisió de Catalunya. La metodologia que hem seguit té en compte dues fonts d'informació bàsiques: d'una banda, el testimoni d'assessors lingüístics de Televisió de Catalunya que han viscut e primera mà la construcció i l'aplicació del model i, de l'altra, els resultats d'un conjunt de recerques fetes fins ara sobre aquesta temàtica. [...]
2008
Quaderns divulgatius, Num. 34 (2008) , p. 69-86  
2.
17 p, 132.8 KB Televisió i identitat nacional. Esplendor i declivi de la televisió autonòmica catalana / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Malgrat les dificultats que hagin pogut sorgir des dels seus inicis mateixos, durant vint anys TVC ha complert els seus objectius de representació institucional i ha permès una certa representació pública de normalitat lingüística catalana, encara que sigui només pel fet de fer possible l'existència d'un registre televisiu absolutament actual. [...]
2008
Via : valors, idees, actituds, Núm. 6 (maig 2008) , p. 36-52  
3.
1 p, 47.7 KB La llavor unitarista contra TV3 / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Ara, Núm. 83 (20 febrer 2011) , p. 30  
4.
12 p, 165.4 KB La ficción televisiva de TV3 como productora de referentes de identidad cultural catalana : estudio de caso de la sitcom Plats bruts / Martínez García, Luisa del Carmen
L'article present exposa part dels resultats obtinguts en la investigació de tesi doctoral que té com a focus d'interès la creació de ficció, el text audiovisual i el seu consum. Per això, hem portat a terme una revisió en l'evolució de la ficció produïda a TV3 i ens hem decantat per l'estudi de la comèdia de situació Plats bruts. [...]
The present article describes some of the results arrived at in a doctoral dissertation research that focused on the creation of fiction products, audiovisual texts and consumption. We examined the trajectory of fiction produced by TV3 and made the decision to focus our study on the sitcom Plats bruts (Dirty Dishes). [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.51
Comunicació (Barcelona), Num. 25 (Desembre 2008) , p. 63-74  
5.
12 p, 5.9 MB TV3, eina per a la transformació de Catalunya / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria), (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
1988
Annals del periodisme català, Num. 14 (1988) , p. 40-51  
6.
6 p, 278.9 KB Gestores de contenido en la arquitectura de la producción multiplataforma. El caso de Televisió de Catalunya / Franquet, Rosa, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Villa Montoya, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Se analiza un gestor de contenidos adaptado a las necesidades de Televisión de Catalunya a partir de un software que se comercializó con el nombre de DeliverTy, como sistema tecnológico para la producción audiovisual multiplataforma. [...]
This article examines an software adapted in-house from DeliverTy, a content management system, as a technological system for the multiplatform audiovisual production of the autonomous television network of Catalonia. [...]

2010 - 10.3145/epi.2010.jul.08
El Profesional de la información, Vol. 19, N. 4 (2010) , p. 389-394  
7.
4 p, 466.9 KB Televisió i identitat : el cas de Televisió de Catalunya / Tubella, Imma, 1953-
Resum de la tesi doctoral dirigida pel Dr. Becat i llegida a l'ICRESS, Institut Català de Recerca en Ciències Socials, Universitat de Perpinyà.
1999
Comunicació (Barcelona), Núm. 12 (Desembre 1999) , p. 71-74  
8.
9 p, 253.5 KB Polítiques de televisió, canvi tecnològic i proximitat a Catalunya / Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona)
La migració de la televisió local (TVL) catalana cap a la TDT ha anat més enllà d'un canvi tecnològic i ha comportat una transformació en profunditat d'un sector amb tres dècades d'història. Aquesta alteració es deu a com s'ha gestionat la implantació de la nova tecnologia de transmissió a l'àmbit local, ja que les polítiques públiques espanyoles i catalanes no han tingut en compte la realitat analògica preexistent, sinó que l'Administració pública ha aprofitat el canvi tecnològic per canviar d'arrel la manera com s'organitza la TVL i també el model d'emissora -anomenat de proximitat- que ha de prestar el servei. [...]
The switch from Catalan local television to DTT has gone beyond a mere change in technology, involving the far-reaching transformation of a sector with three decades of history. This alteration is due to how the new broadcasting technology has been implemented in the local sphere, as Spanish and Catalan public policies have not taken the pre-existing analogue situation into account. [...]

2010
Quaderns del CAC, Vol. 13, Núm. 35 (12 2010) , p. 13-21  
9.
10 p, 32.0 KB Els professionals dels centres de documentació audiovisual / Català i Freixa, Montserrat (Televisió de Catalunya. Departament de Documentació)
En els darrers anys, els mitjans de comunicació audiovisual han sofert canvis espectaculars que han afectat en gran manera els centres de documentació. A partir del cas del Departament de Documentació de Televisió de Catalunya, l'autora exposa algunes particularitats que troben els documentalistes en la seva feina: redefinició constant de les seves funcions, falta de concreció del perfil professional requerit, i manca d'una formació inicial més especialitzada i d'àmbits de discussió i d'intercanvi específics.
2002
Item, N. 32 (2002) , p. 17-26  
10.
7 p, 171.3 KB El model de negoci en cadena a Catalunya : de l'èxit radiofònic al fracàs televisiu / Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Al llarg dels anys dos mil, quatre empreses de televisió local han intentat aplicar a Catalunya el model de negoci en cadena. Sorgit a la indústria radiofònica als anys vint del segle passat, es basa en l'agregació d'emissores per poder emetre en cadena al màxim d'audiència potencial possible per comercialitzar-la entre grans anunciants. [...]
During the 2000s, four local television companies have tried to apply a network-base business model. This model emerged in the radio industry in the 20s of the last century and it is based on the aggregation of stations to create a network in order to broadcast to the maximum potential audience. [...]

2012
Quaderns del CAC, Vol. 15, Núm. 38 (6 2012) , p. 97-103  

Articles : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
274 p, 2.4 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2019-2020 / Civil i Serra, Marta, ed. ; López López, Bernat, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
L'Informe de la comunicació a Catalunya 2019-2020 està estructurat en tres apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya, amb tres capítols sobre temes transversals (les polítiques de comunicació, l'entorn tecnològic i la recerca en comunicació). [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)  
2.
330 p, 18.1 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018 / Civil i Serra, Marta, ed. ; López López, Bernat, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
L'Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018 està estructurat en tres apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya, amb sis capítols sobre temes transversals (els espais comunicatius i la llengua; les polítiques de comunicació; l'economia i el finançament de la comunicació; l'entorn tecnològic; els drets audiovisuals i el servei públic, i la recerca en comunicació). [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)  
3.
286 p, 12.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 5)  
4.
303 p, 28.2 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)  
5.
380 p, 18.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà i Orts, Josep Àngel, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 3)  
6.
409 p, 2.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; López López, Bernat, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)  
7.
404 p, 20.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2007-2008 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Almiron, Núria, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Corbella, Joan M. , ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La cinquena edició, corresponent al bienni 2007‒2008, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), l'observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/ Diputació de Barcelona, l'Observatori de Polítiques de Comunicació (InCom-UAB), el Portal de la Comunicació (InCom-UAB) i la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)  
8.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà i Orts, Josep Àngel, ed. ; Corbella, Joan M. , ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  
9.
12 p, 861.8 KB La televisió, el mitjà de referència en temps de conflicte / Oliva i de la Esperanza, Llúcia (Televisión Española Catalunya) ; Raya, Manuel (Televisió de Catalunya)
Els primers anys dos mil, la televisió ha esdevingut el mitjà d'informació de referència en moments de crisi o de gran rellevància a les societats occidentals. A Catalunya i l'Estat espanyol, aquest lideratge correspon, a més, a les cadenes públiques. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de; Guimerà i Orts, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2003‒2004, 2005, p. 275-285  
10.
10 p, 878.0 KB La informació en televisió : explicar i interpretar la realitat / Terribas i Sala, Mònica (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Periodisme i de Comunicació Audiovisual)
Al principi del segle XXI, la competència entre mitjans en la lluita per l'audiència i l'escassedat de recursos econòmics condicionen els criteris de noticiabilitat dels informatius diaris de televisió. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de; Guimerà i Orts, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2003‒2004, 2005, p. 265-274  

Llibres i col·leccions : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 47 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
84 p, 4.3 MB Periodisme de dades als mitjans de comunicació: anàlisi del panorama espanyol i possibilitats per a TV3 / Illa Reguant, Carla ; Martori Muntsant, Aida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Blasco Gil, José Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme de dades és una pràctica periodística que es nodreix de l'auge de les dades digitals i la seva obertura a la ciutadania. A Espanya agafa força al 2013 quan s'aprova la Llei de transparència i accés a la informació. [...]
El periodismo de datos es una práctica periodística que se nutre del auge de los datos digitales y su apertura a la ciudadanía. En España coge fuerza en 2013 cuando se aprueba la Ley de transparencia y acceso a la información. [...]
Data journalism is a journalistic practice that is nourished by the rise of digital data and its openness to the public. In Spain, it gained strength in 2013 when the Law on Transparency and Access to Information was approved. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
187 p, 1.9 MB CCMA : el repte d'uns mitjans públics plurals i del segle XXI / Miró Canturri, Adrià ; Montagut Martínez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació audiovisuals públics a Catalunya, especialment la televisió pública (TV3), s'han convertit en un instrument de confrontació entre els partits de l'oposició i el govern. [...]
Los medios de comunicación audiovisuales públicos en Cataluña, y especialmente la televisión pública (TV3), se han convertido en un instrumento de confrontación entre los partidos de la oposición y el gobierno. [...]
The public media in Catalonia, especially the public TV (TV3), have become an instrument of confrontation between the opposition parties and the government. The legislatives changes and the lack of project have left the Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals in terms of plurality and technological renewal. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
147 p, 1.2 MB Anàlisi de la diversitat social als informatius de TV3. Comparació amb les televisions publiques estatals d'Alemanya i de França / Miranda Neiva, Marc ; Marín Otto, Enric,, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació són un element clau perquè els individus entenguin el món que els envolta i tenen el poder d'influir poderosament sobre les societats. Quant als col·lectius més minoritaris o vulnerables, a més, els mitjans tenen en la seva mà la capacitat d'ajudar-los a no ser invisibles ni discriminats. [...]
Los medios de comunicación son un elemento clave para que los individuos entiendan el mundo que les rodea y tienen el poder de influir poderosamente sobre las sociedades. En cuanto a los colectivo más minoritarios o vulnerables, además, los medios tienen en su mano la capacidad de ayudarles a no ser ni invisibles ni discriminados.
El trabajo presente analiza la cobertura informativa de TV3 de cuatro colectivos minoritarios (la comunidad LGTBI+, las mujeres, los migrantes y las personas con discapacidad) en comparación a la televisión pública alemana y la francesa.
Mass media play a key role for individuals to understand the world they live in and they also hold a considerable amount of influence over societies. Furthermore, as far as the vulnerable and minorities are concerned, media also have the key to help them not to become invisible nor discriminated. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
4.
107 p, 3.4 MB La Comunicació No Verbal en els presentadors dels informatius de les 3 televisions més vistes a Catalunya durant el 2018 : Antena 3, Tv3 i Telecinco / Lloret Puig, Meritxell ; Ortigosa Mostacero, Leire ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de 4 dels elements de la comunicació no verbal (gestos, mirada i expressió facial, postura i aparença) per part dels presentadors dels informatius de les tres televisions més vistes a Catalunya al llarg del 2018 (Antena 3, Tv3 i Telecinco). [...]
Análisis de 4 de los elementos de la comunicación no verbal (gestos, mirada y expresión facial, postura y apariencia) por parte de los presentadores de los informativos de las tres televisiones más vistas en Cataluña en 2018 (Antena 3, TV3 y Telecinco). [...]
Analysis of 4 of the elements of non-verbal communication (gestures, look and facial expression, posture and appearance) by the news presenters of the three most watched televisions in Catalonia throughout 2018 (Antena 3, Tv3 and Telecinco). [...]

2020
Grau en Periodisme [971]
2 documents
5.
44 p, 1.4 MB La Realidad Aumentada en el "Telenotícies vespre" de TV3 / Gascón Jiménez, Àlex ; Martínez Fernández, Jesús, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia l'ús de la Realitat Augmentada (RA) en l'informatiu de la nit de la principal cadena de televisió catalana. Es diferencien tres formes diverses en què la tecnologia és mostrada adquirint sobretot un valor informatiu. [...]
Esta investigación estudia el uso de la Realidad Aumentada (RA) en el informativo de la noche de la principal cadena de televisión catalana. Se diferencian tres formas distintas en que la tecnología es mostrada adquiriendo sobre todo un valor informativo. [...]
This investigation studies the use of Augmented Reality (AR) in the evening news of the main catalan television channel. It distinguish three different forms to show the technology with an information value mostly. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
100 p, 1.9 MB Auditoria dels protocols per aplicar perspectiva de gènere a les informacions i per a reformular la violència masclista als informatius de TV3 / Casarramona Fages, Núria ; Gallego Ayala, Juana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de fi de grau s'ha analitzat el compliment dels protocols que TV3 va aplicar a la informació que emet a partir del gener del 2019. S'ha dut a terme una anàlisi dels Telenotícies Migdia i Vespre i de les tertúlies de Els Matins i +324. [...]
En este trabajo de fin de grado se ha analizado el cumplimiento de los protocolos que TV3 aplicó a la información que emite a partir de enero de 2019. Se ha llevado a cabo un análisis de los telediarios del mediodía y de la noche y de las tertulias de Els Matins y +324. [...]
In this final degree project, we have analyzed the compliance with the protocols that TV3 applied to the information it broadcasts from January 2019. We have analyzed the news in the noon and in the night and the social gatherings of Els Matins and +324. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
76 p, 2.4 MB Realitat augmentada i realitat virtual a TV3 durant la jornada electoral del 10N (2019). Comparació amb La1 i La Sexta / Álvarez Ventura, Juan Francisco ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Definició de la realitat augmentada, la realitat virtual i l'escenografia virtual i anàlisi de l'aplicació d'aquests conceptes durant la cobertura televisiva de TV3 de la jornada electoral del 10N (2019). [...]
Definición de la realidad aumentada, la realidad virtual y la escenografia virtual y analisis de la aplicación de estos conceptos durante la cobertura televisiva de TV3 de la jornada electoral del 10N (2019). [...]
Definition of augmented reality, virtual reality and virtual scenography and analysis of the application of these concepts during TV3's television coverage of election day on 10N (2019). Comparison with La1 and La Sexta.

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
29 p, 1.9 MB Demografía, cambio familiar y telenovelas : de la realidad a la representación y viceversa / Ortega Lorenzo, Marta ; Solsona, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Demogràfics
Bellaterra Centre d'Estudis Demogràfics 2000 (Papers de demografia (Centre d'Estudis Demogràfics) ; 181)  
9.
214 p, 2.4 MB Factors d'eficàcia comunicativa davant d'actes terroristes : l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i els mitjans de comunicació (Betevé, TV3 i TVE) durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils / Vinardell Lahoz, Cristina ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant la situació actual del terrorisme, és necessari que els cossos de seguretat tinguin un pla de comunicació de crisi per gestionar un possible atemptat terrorista i establir relacions amb els mitjans de comunicació. [...]
Ante la situación actual del terrorismo, es necesario que los cuerpos de seguridad tengan un plan de comunicación de crisis para gestionar un posible atentado terrorista y establecer relaciones con los medios de comunicación. [...]
Due to the current situation of terrorism, it is necessary that security bodies have a crisis communication plan to manage a possible terrorist attack and establish relations with the media. This paper analyzes the use of Twitter by the Mossos and the media Betevé, TV3 and TVE during the attacks of Las Ramblas and Cambrils to know what were the factors of communicative effectiveness of their coverage.

2018
Grau en Periodisme [971]  
10.
95 p, 2.8 MB L'ètica periodística i l'espectacularització de la informació en la cobertura dels atemptats de Barcelona i Cambrils l'agost de 2017 / Santos González, César ; Ferré Pavia, Carme,, 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és analitzar com els mitjans de comunicació tracten la informació envers una situació de catàstrofe. La investigació se centra a determinar si l'objectiu principal de les empreses de comunicació en un cas com aquest és informar o captar l'atenció de l'espectador. [...]
El objetivo de este trabajo es analizar cómo los medios de comunicación tratan la información sobre una situación de catástrofe. La investigación se centra en determinar si el objetivo principal de las empresas de comunicación en un caso como este es informar o captar la atención del espectador. [...]
The objective of this study is to analyse how the media treats the information about a catastrofic situation. The investigation focuses on resolving whether the finality of the comunication companies in these cases is to inform or to capture the public attention. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 47 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 3 registres trobats  
1.
1271x1720, 222.5 KB Ciutadans! : : 1978 Televisió Catalana / Promotora de Televisió Catalana
[s.l.] : Cosmos I. G., 1978  
2.
1346x1040, 878.9 KB Per una televisió catalana al servei del poble : : ... / Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE)
[S.l.] : Ratlles, 1978  
3.
4.0 KB La Indústria de l'àudiovisual : ràdio i televisió / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Exposició virtual sobre la indústria audiovisual a Catalunya, i l'òrgan de control -el CAC- encarregat de vetllar pel seu correcte desenvolupament.
2004  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.