Resultats globals: 34 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 15 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 16 registres trobats
Articles 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
13 p, 374.1 KB Betevé : de la televisió hiperlocal al transmèdia? Una anàlisi de l'evolució / Martori, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Barcelona Televisió va néixer de la voluntat d'un grup de televisions de districte per emetre a través d'un canal compartit. El projecte s'ha convertit en un mitjà multiplataforma i, més recentment, en un sistema transmèdia. [...]
Barcelona Televisió nació de la voluntad de un grupo de televisiones de distrito para emitir a través de un canal compartido. El proyecto se ha convertido en un medio multiplataforma y, más recientemente, en un sistema transmedia. [...]
Barcelona Televisió sprang from the desire of a group of neighbourhood television stations to broadcast over a shared channel. The project has developed into a multiplatform medium and, more recently, a transmedia system. [...]

2018
Quaderns del CAC, Vol. 21 Núm. 44 (2018) , p. 57-69
3 documents
2.
18 p, 205.6 KB La televisión de los mileniales : una aproximación a sus hábitos de visionado / Guerrero Pérez, Enrique (Universidad de Navarra) ; González Oñate, Cristina (Universitat Jaume I) ; Kimber Camussetti, David (Universidad de los Andes (Xile))
La televisión vive una etapa de transformación sin precedentes debido a la naturaleza disruptiva de las innovaciones tecnológicas derivadas de la digitalización y la convergencia del medio con internet. [...]
The TV industry is undergoing an unprecedented transformation due to the disruptive nature of technological innovations derived from the digitalization and convergence of the medium with the Internet. [...]
La televisió viu una etapa de transformació sense precedents a causa de la naturalesa disruptiva de les innovacions tecnològiques derivades de la digitalització i la convergència del mitjà amb internet. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3151
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 59 (December 2018) , p. 121-138 (Articles)
2 documents
3.
12 p, 74.2 KB Polítiques públiques de ràdio i televisió local en l'entorn digital a Espanya (1997-2004) / Corominas, Maria, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
The communication analyses the main public policies that, within the framework of digitalisation, are undertaken for local broadcasting between 1997, starting point for terrestrial digital broadcasting, and 2004 in Spain on the basis of historical background and development of radio and television. [...]
2005
Trípodos, Vol. 2, Num. 1 (2005) , p. 639-650  
4.
20 p, 114.0 KB La regulació de la TDT local pública i la garantia del pluralisme local : el cas de la TDT al Baix Camp / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Montagut Calvo, Marta
La Llei de la comunicació audiovisual de Catalunya de 2005 ha transformat les antigues televisions locals, que esdevenen a partir d'ara supramunicipals. Això implica un canvi substancial en l'estructura mediàtica del territori: més oferta disponible i un replantejament de les estructures productives. [...]
The 2005 Catalan audiovisual communication (CAC) law transformed local television channels, which now serve more extensive municipal areas. Such a scenario requires a substantial change in the territorial media structure: more channels must be made available and productive structures need to be reformulated. [...]

2007 - 10.2436/20.3008.01.31
Comunicació (Barcelona), Vol. 23 (Desembre 2007) , p. 157-176  
5.
25 p, 103.3 KB La televisió pública a l'era digital / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Aquest estudi és fruit de l'encàrrec que el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) va fer ara fa dos anys als catedràtics de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB, Miquel de Moragas i Emili Prado. [...]
2000
Comunicació (Barcelona), Núm. 13-14 (Desembre 2000) , p. 81-105  
6.
24 p, 3.1 MB Una mirada als sistemes d'interactivitat televisiva / Haro, Immaculada
El present article té la seva arrel en un treball d'investigació elaborat en el marc de la Universitat Autònoma de Barcelona i presentat el juny de 1997. El treball, dirigit pel catedràtic Emili Prado, amb el títol "Gènesi, estructura i evolució dels sistemes d'interacció televisiva. [...]
1998
Comunicació (Barcelona), Núm. 9 (Octubre 1998) , p. 33-55  
7.
6 p, 1.0 MB Contenidos y servicios para la televisión digital / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Pese a los pronósticos de múltiples gurús que la realidad desmiente, la televisión no sólo no ha muerto frente a Internet, sino que se revitaliza en su articulación con las nuevas redes y soportes. [...]
The predictions about television from all the gurus have been proven false by reality: Not only has television survived the impact of Internet, it has even revitalized itself through new networks and supports. [...]

2010
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 84 (Julio-Septiembre 2010) , p. 1-6  
8.
2 p, 145.2 KB De ceros y unos a unos y ceros / Fernández Peña, Emilio
Obra ressenyada: Enrique BUSTAMANTE; José María ÁLVAREZ MONZONCILLO (Eds. ), Presente y futuro de la televisión digital. Madrid: Edipo, 1999.
1999
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, N. 7 (1999) , p. 298-300  
9.
18 p, 2.0 MB La generación digital ante un nuevo modelo de televisión : contenidos y soportes preferidos / González Aldea, Patricia (Universidad Carlos III de Madrid) ; López Vidales, Nereida (Universidad de Valladolid)
Este artículo parte de un proyecto de investigación1 cuyo objetivo es descubrir las preferencias y hábitos de consumo de los jóvenes ante el nuevo modelo de televisión: la hipertelevisión. A la generación digital le gusta la televisión −según los primeros resultados de encuestas realizadas a jóvenes de 18-25 años−, pero está dejando de verla en la forma tradicional. [...]
The starting point of this paper is a research project aimed to assess youth preferences and consumer habits regarding the new television model: the hypertelevision. The digital generation likes television, according to first results of surveys carried out among young people from 18 to 25 years old, but they are no longer watching it in the traditional way. [...]

2011 - 10.7238/a.v0i44.1425
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 44 (Desembre 2011) , p. 31-48  
10.
11 p, 84.2 KB La sociedad multipantallas: retos para la alfabetización mediática / Pérez Tornero, José Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona)
La televisión convencional, en sus inicios medios de comunicación centralizada y de audiencia masiva, se está actualmente transformando y diversificando para acomodarse a las nuevas exigencias y condiciones de los nuevos contextos digitales. [...]
Conventional television is getting transformed and diversified to adapt to the new requirements and conditions of the new digital contexts. This means deep transformations in the production, distribution and reception systems; in the programs, genres, and contents in general; and in the commercialization channels and financing systems. [...]

2008 - 10.3916/c31-2008-01-002
Comunicar, Vol. 16, Núm. 31 (octubre 2008) , p. 15-25  

Articles : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
29 p, 396.7 KB Music, sound and the moving image / Liverpool University Press
[Liverpool] : Liverpool University Press, 2007-
164 documents

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
7 p, 55.7 KB Problemes de viabilitat de la televisió digital terrestre (TDT) / Majó, Joan, 1939- (Exministre d'Indústria)
L'autor analitza el procés d'implantació de la televisió digital terrestre a Catalunya, en el context més general de la política de comunicació i de telecomunicacions a Espanya i Europa. Aprofundeix en les contradiccions que es deriven de la multiplicació de l'oferta de canals televisius, especialment en la situació de crisi que caracteritza el final de la primera dècada del nou segle. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 345-351  
2.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  

Documents de recerca 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
273 p, 73.2 MB Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove / Remolins Canillo, Berta ; Ubach Mases, Laura ; Vila Vilà, Vinyet ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...]
Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...]
Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
88 p, 15.5 MB Proposta de disseny d'una redacció integrada d'informatius a RTVE des de la perspectiva de la Generació Z / Francesc Pacheco, Maria ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La integració de les redaccions es perfila com una de les conseqüències de la convergència digital en el terreny del periodisme. Encara que a ritmes molt dispars, els mitjans de comunicació van adaptant les seves estructures a una nova realitat que trenca radicalment amb les dinèmiques que van imperar en l'era analògica. [...]
La integración de las redacciones se perfila como una de las consecuencias de la convergencia digital en el terreno del periodismo. Aunque a ritmos muy dispares, los medios de comunicación van adaptando sus estructuras a una nueva realidad que rompe radicalmente con las dinámicas que imperaron en la era analógica. [...]
The integration of newsrooms is emerging as one of the consequences of of digital convergence in the field of journalism. Although at very different rates, the media are adapting their structures to a new reality that radically breaks with the dymanimcs that prevailed in the analog era, With the aim of proposing an integrated newsroom for RTVE, this project analyzes some European integration experiences, examines the consumption habits of Generation Z and determines how the different audiovisual platforms should interact in order to achieve a news offer that attracts young audiences.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
3.
74 p, 5.1 MB Análisis del tratamiento de la información sobre los reality shows en la prensa digital generalista española / Ferrer, Iliana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Miñarro Rey, Carla, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de recerca es pretén analitzar el tractament de les peces informatives sobre els programes de telerealitat, publicades a tres diaris digitals generalistes espanyols, concretament a El Mundo, 20 Minutos i La Vanguardia. [...]
En el presente trabajo de investigación se pretende analizar el tratamiento de las piezas informativas sobre los programas de telerrealidad, publicadas en tres diarios digitales generalistas españoles, concretamente en El Mundo, 20 Minutos y La Vanguardia. [...]
In this research work we intend to analyze the treatment of informative pieces about reality television programs, published in three Spanish generalist digital newspapers, specifically in El Mundo, 20 Minutos and La Vanguardia. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
4.
117 p, 1.9 MB Audiències del segle XXI : noves maneres de conèixer-les i de complaure-les / Parayre Cañameras, Marc ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu conèixer quines són les audiències actuals del segle XXI i com els mitjans de comunicació, sobretot els diaris digitals, adapten o canvien els seus continguts i la seva narrativa per complaure-les. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conocer cuáles son las audiencias actuales del siglo XXI y como los medios de comunicación, sobre todo los diarios digitales, adaptan o cambian sus contenidos y su narrativa para complacerlas. [...]
This academic research aims to know the results of the current 21st century audiences and how the media, especially digital newspapers, adapt or change their content and narrative to please them. To achieve this, interviews have been conducted with audience managers from five different media outlets of the country.

2021
Grau en Periodisme [971]  
5.
187 p, 1.9 MB CCMA : el repte d'uns mitjans públics plurals i del segle XXI / Miró Canturri, Adrià ; Montagut Martínez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació audiovisuals públics a Catalunya, especialment la televisió pública (TV3), s'han convertit en un instrument de confrontació entre els partits de l'oposició i el govern. [...]
Los medios de comunicación audiovisuales públicos en Cataluña, y especialmente la televisión pública (TV3), se han convertido en un instrumento de confrontación entre los partidos de la oposición y el gobierno. [...]
The public media in Catalonia, especially the public TV (TV3), have become an instrument of confrontation between the opposition parties and the government. The legislatives changes and the lack of project have left the Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals in terms of plurality and technological renewal. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
526 p, 4.7 MB La transformación de la industria de la televisión en España : transición tecnológica, regulación digital y redefinición de los mercados audiovisuales [2010-2016] / Albújar Villarrubia, Marta ; Murciano, Marcial, dir. ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Esta tesis doctoral aborda los cambios sufridos en la estructura de la televisión en España desde que se produjo el apagón analógico en el año 2010 hasta 2016, año en que se liberó el primer dividendo digital y se lanzaron seis nuevos canales de TDT en abierto. [...]
This thesis inspects the changes that the Spanish television's structure has undergone since the moment of the digital switchover in 2010 until the release of the first digital dividend and the launch of the last free-to-air channels in 2016. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
7.
71 p, 2.5 MB Proposta d'una TV online i un bloc digital sobre el Girona FC : amunt Girona / Monterroso Aranda, Juan Luis ; Cruz Masagué, Joel ; Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte empresarial de comunicació que consisteix en oferir dos productes diferents: un bloc digital i una televisió en línia. Aquests dos productes ofereixen continguts relacionats amb la informació sobre el club de futbol català Girona FC. [...]
Proyecto empresarial de comunicación que consiste en ofrecer dos productos diferentes: un bloque digital y una televisión en línea. Estos dos productos ofrecen contenidos relacionados con la información sobre el club de fútbol catalán Girona FC. [...]
Communication business project that consists in offering two different products: a digital blog and an online television. Both products offer contents about the information about the Catalan football club 'Girona FC'. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
8.
141 p, 20.4 MB L'impacte de Netflix en el consum mediàtic de la població catalana / Artigas Vilà, Guillem ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum de productes audiovisuals està canviant a causa de l'aparició de les plataformes digitals i el vídeo a demanda. Aquest és un estudi sobre com ha impactat Netflix i les plataformes digitals en el consum de la població catalana. [...]
El consumo de productos audiovisuales está cambiando debido a la aparición de las plataformas digitales y el vídeo a demanda. Este es un estudio sobre cómo ha impactado Netflix y las plataformas digitales en el consumo mediático de la población catalana. [...]
The consumption of audiovisual products is changing due to the appearance of digital platforms and video on demand. This is a study about how has impacted Netflix and digital platforms in the media usage of the Catalan population. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
96 p, 2.5 MB Televisión Digital Interactiva : el poder del consumidor / Belso Muñoz, Lydia ; Blanch Nieto, Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació aborda la Televisió Digital Interactiva com un nou mitjà, on el màrquetin i la publicitat poden oferir als consumidors una nova forma de relacionar-se amb les marques. Aquesta recent relació genera una experiència interactiva en televisió i, en conseqûència, un canvi en les formes de fer publicitat.
La presente investigación aborda la Televisión Digital Interactiva como un nuevo medio donde el marketing y la publicidad pueden ofrecer a los consumidores una nueva manera de relacionarse con las marcas. [...]
This research addresses the Interactive Digital TV as a new medium where marketing and advertising can offer consumers a new way to interact with brands. This new relationship creates an interactive experience in television and as following, a change in the forms of create advertising.

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
152 p, 2.5 MB Cross-Platform multimedia contents through model transformations : the digital TV case / Rodríguez Alsina, Aitor ; Carrabina Bordoll, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics
L'actual diversitat de dispositius de consum amb accés a Internet fa possible una gran varietat de plataformes multimèdia per accedir a contingut audiovisual, serveis interactius, jocs i tot tipus d'aplicacions d'usuari. [...]
The current diversity of internet-connected consumer devices enables an increasing variety of multimedia platforms for accessing audiovisual content, interactive services, games and all kind of user applications. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Documents de recerca : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.