Results overview: Found 13 records in 0.03 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 7 records found
Research literature, 5 records found
Articles 1 records found  
1.
15 p, 584.8 KB Gran Bretanya : més centralitzat del que sembla / Cormack, Mike
1994
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 17 (1994) p. 145-159  

Books and collections 7 records found  
1.
330 p, 18.1 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018 / Civil i Serra, Marta, ed. ; López López, Bernat, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
L'Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018 està estructurat en tres apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya, amb sis capítols sobre temes transversals (els espais comunicatius i la llengua; les polítiques de comunicació; l'economia i el finançament de la comunicació; l'entorn tecnològic; els drets audiovisuals i el servei públic, i la recerca en comunicació). [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)  
2.
4 p, 251.0 KB Recull de tesis doctorals llegides a Catalunya (2000 i 2001) / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol recull les tesis doctorals llegides a Catalunya els anys 2000 i 2001.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 324-327  
3.
11 p, 700.6 KB Selecció bibliogràfica (2000‒2001) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Es presenta una selecció bibliogràfica de les obres sobre comunicació d'autors de l'àmbit de Catalunya publicades els anys 2000 i 2001.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 314-324  
4.
314 p, 20.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2001‒2002 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Univeristat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Univeristat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)  
5.
13 p, 764.5 KB Selecció bibliogràfica (1999) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 382-388  
6.
17 p, 1.7 MB El control democràtic de la televisió / Carreras i Serra, Lluís de (Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC))
En aquest capítol es fa una breu exposició del sistema de control democràtic de la televisió a Catalunya, dins del marc general de la legislació espanyola, i les perspectives de canvi de cara al futur. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 359-369  
7.
384 p, 43.4 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2000 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000  

Research literature 5 records found  
1.
92 p, 45.1 MB La personificació en política : El cas d'Inés Arrimadas / Jané Galan, Gisela ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció dels Mass Media en la societat obliga a la comunicació política a simplificar el seu llenguatge per adaptar-se a noves audiències, desenvolupant així noves tècniques comunicatives. En aquest treball es dóna explicació a com el partit Ciutadans, durant les eleccions per la Generalitat de Catalunya el desembre de 2017, es va servir d'aquestes tècniques, en concret de la personificació política. [...]
La irrupción de los Mass Media en la sociedad obliga a la comunicación política a simplificar su lenguaje para adaptarse así a nuevas audiencias, desarrollando nuevas técnicas comunicativas. En este trabajo se da explicación a cómo el partido Ciudadanos, durante las elecciones por la Generalidad de Cataluña en diciembre de 2017, se sirvió de estas técnicas, en concreto de la personificación política. [...]
The emergence of Mass Media in society forces political communication to simplify its language to adapt it to new audiences, thus developing new communication techniques. This work explains how Ciutadans, during the elections for the Generalitat de Catalunya in December 2017, used these techniques, in particular the political personification. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
171 p, 3.1 MB De El Ala Oeste a Borgen : la comunicación política en la ficción televisiva / Prieto Martínez, Alberto ; Tous, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La ficció política s'ha convertit, d'ençà el seu 'boom' a finals dels 90 amb l'èxit d''El Ala Oeste'. en una de les formes més fidels de representació del funcionament institucional, les relacions de les institucions amb la societat civil i els mitjans i de com la política ha de comunicar. [...]
La ficción política se ha convertido, desde su 'boom' a finales de los años 90 con el éxito de 'El Ala Oeste', en una de las formas más fieles de representación del funcionamiento institucional, las relaciones de las instituciones con la sociedad civil y de cómo la política debe comunicar. [...]
Political fiction has become, ever since it's popular arise in the late 90's with the successful 'The West Wing', one of the most reliable ways to represent how politics work, how institutions relate to society and media and how politics must communicate. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
3.
119 p, 29.9 MB Influència dels debats electorals de la televisió dels Estats Units en l'espectacularització dels europeus : els formats i la realització / Garriga Segarra, Marc ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els debats electorals als Estats Units són un element clau de les campanyes electorals presidencials i tenen una dimensió i una repercussió mediàtica i social molt importants. A Europa, en canvi, són molt més recents, entre d'altres motius perquè la tradició parlamentària i mediàtica és una altra. [...]
Los debates electorales en los Estados Unidos son un elemento clave de las campañas electorales presidenciales y tienen una dimensión y una repercusión mediática y social muy importantes. En Europa, en cambio, no se han consolidado y se tiende a coger como referente en este ámbito al país norteamericano. [...]
Electoral debates in the United States are a key element of presidential election campaigns and have a very important dimension and media and social repercussions. In Europe, however, they are much more recent, among other reasons because the parliamentary tradition and media is different. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
4.
257 p, 1.1 MB Domestication of international conflicts in Ukrainian TV coverage : overlapping between political and media discourses / Taradai, Daria ; Fedchenko, Yevhen, dir. (National University of Kyiv-Mohyla Academy) ; Luzón Fernández, Virginia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Aquesta investigació se centra en el procés de construcció de l'actualitat internacional, en particular, en el procés de la seva domesticació. El concepte de domesticació de la notícia es basa en el supòsit de que el públic està més interessat en les notícies rellevants que té totes les connexions (o ancoratges) amb el país d'emissió. [...]
This research is focused on the process of construction of the international news, in particular, to the process of its domestication. The concept of news domestication is based on the assumption that the audience is more interested in the relevant news that has any connections (or anchors) to the country of broadcast. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
5.
641 p, 1.7 MB La Decisión de voto de las amas de casa mexicanas y las noticias electorales televisivas / Vega Montiel, Medley Aimée ; Velázquez García-Talavera, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
En México, los telediarios coadyuvan o incluso reemplazan a las instituciones políticas en sus tareas de representación y promoción de la participación política de los ciudadanos. Ello se hace evidente en dos sentidos. [...]
In Mexico, television news shares or even replaces political institutions in their role of representatives and promoters of political participation, among citizens. That is evident in two ways. According to several studies, during electoral processes TV news become the main way for the audiences to be informed. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.