Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
140 p, 5.0 MB Anàlisi de la recepció del programa informatiu InfoK en el context de la multiplicació de l'oferta televisiva en infants i adolescents / Font Ruiz, Joaquim ; Marín, Enric, 1956-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza, a partir d'enquestes i de la tècnica del grup de discussió, el consum del programa informatiu infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, per part d'infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. [...]
El presente trabajo analiza, a partir de encuestas y de la técnica del grupo de discusión, el consumo del programa informativo infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, por parte de los niños i adolescentes de entre 6 i 15 años. [...]
The current study analyzes, based on a poll and the technique of the focus group, the consumption of informative children's program of Televisió de Catalunya, InfoK, by children and adolescents between 6 and 15 years. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
2.
255 p, 2.7 MB El Consum adolescent de la ficció seriada televisiva / Fedele, Maddalena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; García-Muñoz, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
L'actual era digital ofereix nous escenaris de consum mediàtic i nous punts de trobada entre els productes audiovisuals i les seves audiències, ja que tant els uns com les altres estan influïts per l'anomenada revolució digital. [...]
The current digital era offers new scenarios of media consumption and new meeting points between media products and their audiences. In fact, both elements are influenced by the so-called digital revolution. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
3.
301 p, 1.2 MB La Contribución de las series juveniles de televisión a la formación de la identidad en la adolescencia : análisis del contenido y de la recepción de la serie "Compañeros" (Antena 3) / França Rocha, Maria Elisa ; Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta investigación se trata de estudiar las contribuciones de las series juveniles de televisión para la formación de la identidad del adolescente. Para esto analizamos la serie española Compañeros, presentada por la cadena privada Antena 3 en el año 2000, después que identificamos que esta serie específica era la favorita de 62 de 100 adolescentes investigados entre 15 y 17 años en Barcelona. [...]
This thesis investigates the contributions of the juvenile series of television to the development of the identity of teenagers. The theory bases on Psychology, Sociology, Anthropology, Social Communication and also the most recents researches on Active Reception. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.