1.
|
79 p, 30.4 MB |
M(ART) : Bíblia d'un format televisiu infantil sobre història de l'art
/
Férez Pocorull, Laura ;
Escribano, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'ideació d'un format televisiu dedicat al públic infantil sobre història de l'art i educació artística. El format està conduït per una adolescent i té un estil videoblog. El programa pretén apropar la història de l'art als nens i nenes des d'una perspectiva diferent i entretinguda. [...] Proyecto de ideación de un formato televisivo dedicado al público infantil sobre historia del arte y educación artística. El formato está conducido por una adolescente y tiene un estilo videoblog. [...] Ideation project of a television format made for children about art history and art education. The format is hosted by a teenager and has a vlog style. The program aims to bring art history closer to young children from a different and more entertaining perspective. [...]
2020 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
2.
|
140 p, 5.0 MB |
Anàlisi de la recepció del programa informatiu InfoK en el context de la multiplicació de l'oferta televisiva en infants i adolescents
/
Font Ruiz, Joaquim ;
Marín, Enric, 1956-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza, a partir d'enquestes i de la tècnica del grup de discussió, el consum del programa informatiu infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, per part d'infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. [...] El presente trabajo analiza, a partir de encuestas y de la técnica del grupo de discusión, el consumo del programa informativo infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, por parte de los niños i adolescentes de entre 6 i 15 años. [...] The current study analyzes, based on a poll and the technique of the focus group, the consumption of informative children's program of Televisió de Catalunya, InfoK, by children and adolescents between 6 and 15 years. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
138 p, 2.0 MB |
La funció educativa en els continguts de les televisions públiques : un anàlisi de la programació infantil de Súper3, Clan TV i Xabarín Club
/
Tàsies Casteràs, Marc ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Reserven les televisions públiques un espai pels nens i nenes? Proporcionen continguts amb finalitat educativa? Aquestes són algunes de les preguntes que pretén respondre aquest anàlisi de contingut. [...] ¿Reservan las televisiones públicas un espacio por los niños y niñas? ¿Proporcionan contenidos con finalidad educativa? Estas son algunas de las preguntas que pretende responder este análisis de contenido. [...] Do public televisions reserve a space for children? Do they provide content for educational purposes? These are some of the questions that aims to answer this content analysis. Currently, these televisions and, consequently, media, seem to have lost sight of their public service function and only seek the maximum economic benefit and the highest share. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
69 p, 2.2 MB |
Info K : informació i emoció. Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents
/
Blanché Xandri, Antoni ;
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques. Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas. Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children's program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
|
8.
|
332 p, 2.8 MB |
Interactividad en la oferta de contenidos infantiles cross-media para TDT e internet: el caso de Super3
/
Lafaurie Molina, Andrea ;
Franquet, Rosa, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
La presente investigación gira alrededor de la temática de la interactividad en la oferta de contenidos infantiles cross-media en televisión digital terrestre (TDT) e Internet, apuntando a explorar la interlocución que tiene lugar a partir de las ofertas interactivas presentes en medios digitales producidos para niños y niñas, tomando como caso de estudio el canal temático infantil y multiplataforma Super3. [...] This research was conducted within the framework of interactivity in the offer of cross-media child contents in terrestrial digital television (TDT) and Internet, aiming to explore the interlocution that takes place between the interactive offers present in digital medias produced for kids, presenting Super3-a thematic channel for children and multiplatform-as case study. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013
|
|
9.
|
|
10.
|
422 p, 3.8 MB |
La Interacción entre el relato del mundo televisivo y de la vida real en el proceso de construcción emocional infantil
/
Prado Neuenschwander, Armida ;
Rodrigo Alsina, Miquel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Según la perspectiva constructivista que se ha adoptado como base para esta Tesis, las emociones son productos sociales que dependen de la experiencia social y la cultivación de las sensibilidades individuales basadas en creencias, moldeadas por el lenguaje y derivadas de una cultura. [...] According to the social constructivist perspective adopted as a theoretical basis for this thesis, emotions are social products depending on the social experience and the cultivation of individual sensitivities, which are also based on beliefs, formed by the language and derived from the culture. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Inclou qüestionari
|
|