Results overview: Found 13 records in 0.03 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 11 records found
Articles 2 records found  
1.
11 p, 58.0 KB Televisión y contextos sociales en la infancia : hábitos televisivos y juego infantil / Albero Andrés, Magdalena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
A pesar de contar ya en el panorama mundial con numerosos estudios e investigaciones sobre la violencia en televisión, sin embargo pocos analizan cómo los niño interaccionan con los contenidos televisivos, cómo sus interpretaciones cambian con la edad, el sexo y otras variables, cuáles son los intereses reales de los niños en el visionado televisivo, así como saber cuál es el papel que juega la televisión en el desarrollo cognitivo de la infancia y adolescencia. [...]
1996
Comunicar, Vol. 4, Núm. 6 (Marzo 1996) , p. 129-139  
2.
8 p, 1016.1 KB L'ús infantil de la televisió : modalitats de consum en l'espai familiar / García-Muñoz, Núria
Qué ens mostra la pantalla de televisió i qué hi ha davant seu són dues qüestions fonamentals per a entendre el fenomen televisiu tant ahir com avui. L'impacte que té la televisió en la vida quotidiana de les famílies és indiscutible, però quins coneixements podem difondre sobre el paper real que té aquest mitjà dintre del context familiar?.
1997
Comunicació (Barcelona), Núm. 8 (Octubre 1997) , p. 163-178  

Research literature 11 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
79 p, 30.4 MB M(ART) : Bíblia d'un format televisiu infantil sobre història de l'art / Férez Pocorull, Laura ; Escribano, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'ideació d'un format televisiu dedicat al públic infantil sobre història de l'art i educació artística. El format està conduït per una adolescent i té un estil videoblog. El programa pretén apropar la història de l'art als nens i nenes des d'una perspectiva diferent i entretinguda. [...]
Proyecto de ideación de un formato televisivo dedicado al público infantil sobre historia del arte y educación artística. El formato está conducido por una adolescente y tiene un estilo videoblog. [...]
Ideation project of a television format made for children about art history and art education. The format is hosted by a teenager and has a vlog style. The program aims to bring art history closer to young children from a different and more entertaining perspective. [...]

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
140 p, 5.0 MB Anàlisi de la recepció del programa informatiu InfoK en el context de la multiplicació de l'oferta televisiva en infants i adolescents / Font Ruiz, Joaquim ; Marín, Enric, 1956-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza, a partir d'enquestes i de la tècnica del grup de discussió, el consum del programa informatiu infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, per part d'infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. [...]
El presente trabajo analiza, a partir de encuestas y de la técnica del grupo de discusión, el consumo del programa informativo infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, por parte de los niños i adolescentes de entre 6 i 15 años. [...]
The current study analyzes, based on a poll and the technique of the focus group, the consumption of informative children's program of Televisió de Catalunya, InfoK, by children and adolescents between 6 and 15 years. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
3.
269 p, 4.9 MB Television viewing habits of children in Chongqing (China) / Qu, Tian ; García-Muñoz, Núria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La brecha económica entre las zonas rurales y las zonas urbanas en China ha generado diferencias importantes desde hace años. Tradicionalmente, se ha considerado que los niños urbanos tienen más dispositivos y acceden a un mayor número de recursos. [...]
The economic gap between urban and rural group has long existed in China. Traditionally, it is believed that urban children have more media devices and can access more media resources. But the phenomenon has changed since the "new" media era. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
4.
120 p, 7.6 MB Conecta2 : Ideació, disseny, planificació, viabilitat i preproducció d'un documental televisiu a Catalunya sobre els programes infantils / Del Moral Martínez, Ane ; Muñoz Olleta, Carla ; Gómez, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau s'anomena "Conecta2" i es tracta del desenvolupament d'un documental sobre els programes infantils emesos a la TV durant les dècades dels 60 i els 90 a Catalunya. "Conecta2" pretén ésser una peça audiovisual que visibilitzi les diferències entre els valors dels programes infantils d'ambdues generacions. [...]
El Trabajo de Final de Grado se denomina "Conecta2" y trata del desarrollo de un documental sobre los programas infantiles emitidos en la TV durante las décadas de los 60 y los 90 en Cataluña. "Conecta2" pretende ser una pieza audiovisual que visibilice las diferencias entre los valores de los programas infantiles de ambas generaciones. [...]
The tittle of the present project (TFG) is "Conecta2" and it presents the development of a documentary film about children's television programmes in the 60's and 90's in Catalonia. "Conecta2" aims at being an audiovisual piece that illustrates the differences between the moral values of the television programmes of both generations. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
5.
138 p, 2.0 MB La funció educativa en els continguts de les televisions públiques : un anàlisi de la programació infantil de Súper3, Clan TV i Xabarín Club / Tàsies Casteràs, Marc ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reserven les televisions públiques un espai pels nens i nenes? Proporcionen continguts amb finalitat educativa? Aquestes són algunes de les preguntes que pretén respondre aquest anàlisi de contingut. [...]
¿Reservan las televisiones públicas un espacio por los niños y niñas? ¿Proporcionan contenidos con finalidad educativa? Estas son algunas de las preguntas que pretende responder este análisis de contenido. [...]
Do public televisions reserve a space for children? Do they provide content for educational purposes? These are some of the questions that aims to answer this content analysis. Currently, these televisions and, consequently, media, seem to have lost sight of their public service function and only seek the maximum economic benefit and the highest share. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
6.
69 p, 2.2 MB Info K : informació i emoció. Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents / Blanché Xandri, Antoni ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques.
Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas.
Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children's program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.

2017
Grau en Periodisme [971]  
7.
133 p, 5.4 MB Adecuación de la programación infantil de Clan. Estudio de caso : Bob Esponja / Gómez Pérez, Jennifer ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball es centra en l'anàlisi de la sèrie d'animació 'Bob Esponja' com a estudi de cas per valorar si els continguts del canal infantil Clan són adequats pel tipus de públic al qual es dirigeixen. [...]
El objetivo de este trabajo se centra en el análisis de la serie de animación Bob Esponja como estudio de caso para valorar si los contenidos del canal infantil Clan son adecuados para el tipo de público al que se dirigen. [...]
The aim of this study is to evaluate the appropriateness of the Clan Channel's contents, centered around the analysis of the animated television series SpongeBob SquarePants, for the type of audience to which they are addresed. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
332 p, 2.8 MB Interactividad en la oferta de contenidos infantiles cross-media para TDT e internet: el caso de Super3 / Lafaurie Molina, Andrea ; Franquet, Rosa, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
La presente investigación gira alrededor de la temática de la interactividad en la oferta de contenidos infantiles cross-media en televisión digital terrestre (TDT) e Internet, apuntando a explorar la interlocución que tiene lugar a partir de las ofertas interactivas presentes en medios digitales producidos para niños y niñas, tomando como caso de estudio el canal temático infantil y multiplataforma Super3. [...]
This research was conducted within the framework of interactivity in the offer of cross-media child contents in terrestrial digital television (TDT) and Internet, aiming to explore the interlocution that takes place between the interactive offers present in digital medias produced for kids, presenting Super3-a thematic channel for children and multiplatform-as case study. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
9.
121 p, 6.9 MB Comportamiento y hábitos de consumo televisivo del niño en el ámbito familiar / García-Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
3 documents
10.
422 p, 3.8 MB La Interacción entre el relato del mundo televisivo y de la vida real en el proceso de construcción emocional infantil / Prado Neuenschwander, Armida ; Rodrigo Alsina, Miquel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Según la perspectiva constructivista que se ha adoptado como base para esta Tesis, las emociones son productos sociales que dependen de la experiencia social y la cultivación de las sensibilidades individuales basadas en creencias, moldeadas por el lenguaje y derivadas de una cultura. [...]
According to the social constructivist perspective adopted as a theoretical basis for this thesis, emotions are social products depending on the social experience and the cultivation of individual sensitivities, which are also based on beliefs, formed by the language and derived from the culture. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007

Inclou qüestionari  


Research literature : 11 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.