Resultats globals: 369 registres trobats en 0.03 segons.
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 213 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Articles, 130 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Documents gràfics, 3 registres trobats
Multimèdia, 13 registres trobats
Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
14 p, 978.1 KB Els mitjans de comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 345-358  
2.
15 p, 702.0 KB Olimpisme i els estudis de gènere / Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lallana del Rio, Ibone ; Centre d'Estudis Olímpics
Natividad Ramajo i Ibone Lallana fan un repàs de l’esport i el fenomen olímpic i els estudis de gènere, una de les línies d’investigació més recents del CEOUAB, un aspecte que es vincula al paper fonamental dels mitjans com a element divulgador de rols i introductor del canvi social cap a la igualtat de gènere.
Natividad Ramajo e Ibone Lallana realizan un repaso al deporte y al fenómeno olímpico y a los estudios de género, una de las líneas de investigación más recientes del CEO-UAB, aspecto que encuentra su vinculación con el papel fundamental de los medios como elemento divulgador de roles e introductor del cambio social hacia la igualdad de género.
Natividad Ramajo and Ibone Lallana give an overview of sport, the Olympic phenomenon and gender studies, one of CEO-UAB’s most recent lines of research.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona 2011
Mosaic olímpic: recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB: 20 anys, 2011, p. 177-184
3 documents
3.
17 p, 740.7 KB Televisió i Jocs Olímpics : simbiosi, globalitat i construcció de sentit / Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lallana del Rio, Ibone ; Centre d'Estudis Olímpics
Al capítol sobre televisió i Jocs Olímpics, Ibone Lallana i Emilio Fernández Peña repassen el paper de la televisió en la construcció de la imatge dels Jocs Olímpics per als televidents d’arreu del món i el seu paper fonamental en el finançament del Moviment Olímpic a través de la comercialització dels drets audiovisuals dels Jocs.
En el capítulo sobre televisión y Juegos Olímpicos Ibone Lallana y Emilio Fernández Peña repasan el papel de la televisión en la construcción de la imagen de los Juegos Olímpicos para los televidentes de todo el mundo y su papel fundamental en la financiación del Movimiento Olímpico a través de la comercialización de los derechos audiovisuales de los Juegos.
In the chapter on television and the Olympic Games, Ibone Lallana and Emilio Fernández Peña examine the role of television in the construction of the image of the Olympic Games for viewers across the globe, and their fundamental role in funding the Olympic Movement by selling Olympic broadcast rights.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona 2011
Mosaic olímpic: recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB: 20 anys, 2011, p. 137-146
3 documents
4.
14 p, 661.9 KB Les cerimònies olímpiques de Barcelona’92 : el gran bufet de les imatges mediàtiques / García Muñoz, Nuria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Centre d'Estudis Olímpics
Les cerimònies olímpiques de Barcelona són el tema de l’article de Núria García, la primera gran investigació des d’una perspectiva internacional centrada no únicament en l’anàlisi de l’entramat tecnològic, comunicatiu, econòmic i cultural del fenomen televisiu, sinó, i d’això s’encarrega el capítol de la professora García, de descodificar la interpretació que de les cerimònies olímpiques es va fer als diferents països del món, en jutjar el fet local des de la perspectiva local dels diferents països receptors, però contribuint així a crear la imatge global dels Jocs.
Las ceremonias olímpicas de Barcelona son el tema del artículo de Núria García, la primera gran investigación desde una perspectiva internacional centrada no únicamente en el análisis del entramado tecnológico, comunicativo, económico y cultural del fenómeno televisivo, sino, y de eso se encarga el capítulo de la profesora García, de descodificar la interpretación que de las ceremonias olímpicas se realizó en los distintos países del mundo, juzgando lo local desde la perspectiva local de los distintos países receptores, pero contribuyendo así a crear la imagen global de los Juegos.
The Barcelona Olympic Ceremonies are the topic of an article by Núria García, the first major piece of international research that focused not only on analysing the technological, communications, economic and cultural apparatus of the television phenomenon, but also on decoding the interpretation of Olympic ceremonies by different countries worldwide, judging local aspects from the local perspective of the different reception countries, thus contributing to the creation of the global image of the Games.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona 2011
Mosaic olímpic: recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB: 20 anys, 2011, p. 97-103
3 documents
5.
218 p, 6.1 MB Mosaic olímpic : recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB: 20 anys / Fernández Peña, Emilio ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- editor ; Cerezuela, Berta editor ; Gómez Benosa, Miquel editor ; Kennett, Christopher editor ; Centre d'Estudis Olímpics
Mosaic Olímpic aborda els estudis olímpics des de la riquesa i la interconnexió dels diferents fenòmens que els constitueixen: els mitjans de comunicació nous i tradicionals, l'economia, l'herència, el gènere, la gestió d'informació, l'urbanisme olímpic, el paper dels voluntaris o els programes culturals, entre d'altres. [...]
Mosaico Olímpico aborda los estudios olímpicos desde la riqueza y la interconexión de los diferentes fenómenos que los constituyen: los medios de comunicación nuevos y tradicionales, la economía, la herencia, el género, la gestión de información, el urbanismo olímpico, el papel de los voluntarios o los programas culturales, entre otros. [...]
An Olympic Mosaic tackles Olympic studies from the wealth and interconnection of the different phenomena that constitute them: media and the new media, economics, legacy, gender, information management, Olympic urban planning, the role of the volunteers or the cultural programs, among others. [...]

Barcelona: Centre d'Estudis Olímpics. Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona, 2011
3 documents
6.
29 p, 2.4 MB Mitjans de Comunicació : la imatge de Barcelona'92 a la televisó internacional / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Centre d'Estudis Olímpics ; Rivenburgh, Nancy K. ; García, Núria
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh i Núria Garcia aborden la qüestió de la televisió internacional, dins l’apartat de mitjans de comunicació.
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh y Núria García abordan la cuestión de la televisión internacional, dentro del apartado de medios de comunicación.
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh and Núria Garcia broach the issue about International television, within the media section.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 76-97
3 documents
7.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
8.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Documents de recerca 213 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15.8 KB The industry practices behind the presence of imported television content : a comparative study of Spain and the United Kingdom / Navarro Bosch, Celina, autor ; Prado, Emili, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta investigación analiza las prácticas seguidas por los ejecutivos de producción ajena de las corporaciones locales de televisión durante el proceso de adquisición de contenidos en el mercado internacional para incorporar en sus programaciones. [...]
This research analyses the practices followed by television buyers at local broadcasting corporations when purchasing programmes from the international marketplace to incorporate in their schedules. Technological convergence has made it possible for the speed and volume of transnational television flows to increase exposing the European television sector to a high volume of international programmes available through multiple platforms. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
2.
96 p, 1.3 MB El Fet trans a TV3 : la responsabilitat social dels mitjans en l'aprenentatge de la diversitat de gènere / Garcia Blanes, Marina ; Gallego Ayala, Juana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El text analitza mitjançant la triangulació metodològica la producció i la recepció dels continguts periodístics en relació a les identitats trans a Catalunya. En primer lloc, es realitza una anàlisi de continguts prenent com univers d'estudi dos documentals emesos per la televisió pública catalana (TV3) l'any 2016. [...]
El texto analiza mediante la triangulación metodológica la producción y la recepción de los contenidos periodísticos en relación a las identidades trans en Cataluña. En primer lugar, realiza un análisis de contenido tomando como universo de estudio dos documentales emitidos por la televisión pública catalana (TV3) en 2016. [...]
The text analyzes through the methodological triangulation the production and reception of journalistic contents in relation to the trans identities in Catalonia. First, it performs a content analysis taking as a universe of study two documentaries 7 broadcasted by the Catalan public television (TV3) in 2016. [...]

2017  
3.
128 p, 2.2 MB Cultura audiovisual y el mensaje político en los medios informativos de la cadena televisica RT. / Novozhilova, Anna ; Marín, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La presente investigación se centra en el análisis de los titulares y partes relevantes de los informativos de la cadena televisiva RT desde dos perspectivas: política y artística. Con el fin de determinar el mensaje político y entender si RT es una “máquina propagandística” del Kremlin, se aplica el análisis critico del discurso a los informativos y las conclusiones se basan en las ideas elaboradas por Teun Van Dijk en sus obras principales. [...]
La present investigació es centra en l'anàlisi dels titulars i parts rellevants dels informatius de la cadena televisiva RT des de dues perspectives: la política i l'artística. Amb l'objectiu de determinar el missatge polític i entendre si RT és una “màquina propagandistica” del Kremlin, s'aplica l'anàlisi crítica del discurs als informatius i les conclusiones es basen en les idees elaborados per Teun Van Dijk en la seva proposta d'anàlisi crítica del discurs periodistic. [...]
The present study focuses on the analysis of the headlines and relevant sections of the news program broadcasted on the television network RT and is framed by two perspectives: political and artistic. [...]

2017  
4.
97 p, 4.3 MB La divulgació científica a la televisió : El cas del Lab24 (TVE) i el cas del Quèquicom (TV3) / Torres Tornos, Clara ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte investiga quin espai ocupa la ciència a la televisió actualment a diferents nivells: estatal, autonòmic i local. Es fa un repàs històric en aquests tres nivells per mostrar com ha evolucionat la producció de continguts científics en aquest mitjà de comunicació. [...]
Este proyecto investiga qué espacio ocupa la ciencia en la televisión actualmente a diferentes niveles: estatal, autonómico y local. Se hace un repaso histórico en estos tres niveles para mostrar cómo ha evolucionado la producción de contenidos científicos en este medio de comunicación. [...]
This project investigates what space ocuppies the science on television currently at different levels: national, regional and local. It is done a historical review on these three levels to show how the production of scientific content in this medium has evolved. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
5.
147 p, 23.3 MB Relació entre el tipus de vestimenta de la dona presentadora d'informatius i la credibilitat d'aquesta a ulls dels espectadors / Vilanova Macias, Tura ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La possible relació que hi ha entre la credibilitat de les presentadores dels informatius, amb el tipus de roba que utilitzen per realitzar-ho. Aquest treball pretén donar respostes per veure si aquest és un factor per determinar la percepció de la credibilitat pels espectadors, així com establir si l'edat intervé amb aquest judici.
La posible relación que hay entre la credibilidad de las presentadoras de los informativos, con el tipo de ropa que utilizan para realizar-lo Este trabajo pretende dar respuestas para ver si éste es un factor para determinar la percepción de la credibilidad de los espectadores, así como establecer si la edad tiene relación interviene en este juicio.
The possible relationship between the credibility of the anchorwomans with the kind of clothes they use to do it. This paper aims to provide answers to see if this is a factor to determine the perception of credibility for the spectators, as well as to establish whether the age is involved with this trial.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
97 p, 3.1 MB Estándares de subtitulación de la televisión china : un estudio de caso / Zheng, Xuan ; Rovira-Esteva, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i Interpretació
Contrariamente a lo que sucede en occidente, donde se ha investigado ampliamente y existe cierto consenso sobre los estándares de subtitulación, en China esta cuestión se encuentra aún en un estadio muy preliminar. [...]
2017  
7.
71 p, 1.3 MB La telerrealidad española del siglo XXI : ¿Realidad o ficción? / Santos Díaz, Laura ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és un anàlisi dels reality shows espanyols del segle XXI. L’objectiu d’estudi és posar en context el gènere, el seu significat i conèixer les seves característiques per així poder saber si es tracta de ficció o realitat. [...]
Este trabajo de fin de grado es un análisis de los reality shows españoles del siglo XXI. El objetivo de estudio es poner en contexto el género, su significado y conocer sus características para poder saber si se trata de ficción o realidad. [...]
This work of end of degree is an analysis of the reality Spanish shows of the 21st century. The aim of study is to put in context the kind, his meaning and to know his characteristics to be able to know if it is a question of fiction or reality. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
61 p, 1.6 MB El consumo audiovisual : televisión vs YouTube / Romera Pérez, Ariadna ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació exploratòria consisteix en l'anàlisi del consum de la televisió i les plataformes audiovisuals digitals, com YouTube. L'objectiu és comprovar si YouTube s'ha convertit en el substitut de la televisió. [...]
El trabajo es una investigación exploratoria que consiste en el análisis del consumo de la televisión y las plataformas audiovisuales digitales, como.
YouTube. El objetivo es comprobar si YouTube se ha convertido en el sustituto de la televisión. Para ello se ha realizado una metodología cuantitativa: descripción, revisión bibliográfica y encuestas. [...]
This exploratory research consists of the analysis of the television consumption and the digital audiovisual platforms, such as YouTube. The goal is to check if YouTube has become the substitute for television. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
83 p, 2.0 MB La nova narrativa digital : anàlisi comparatiu de reportatges multimèdia interactius / Quintana Royo, Oriol ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El reportatge multimèdia interactiu és un gènere que va a l’alça en els últims anys des de la seva arribada l'any 2012. En aquest treball s'analitza un seguit de reportatges de diferents mitjans i entitats. [...]
El reportaje multimedia interactivo es un género que va creciendo en los últimos años desde su llegada en 2012. En este trabajo se analiza un seguido de reportajes de diferentes medios y entidades. [...]
The multimedia and interactive report is a genre which is growing in the last years since their arrival in 2012. In this project we analyze some of reports of different medias and organizations. These reports are international and national. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
134 p, 4.2 MB El tractament informatiu de les Primaveres Àrabs a les Xarxes Socials. Els casos de Tunísia i d'Egipte / Tor Hidalgo, Clara ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar el tractament informatiu de les Primaveres Àrabs a Twitter i Youtube durant la primera setmana de protestes a Egipte i Tunísia. Com a segon objectiu, es vol determinar el grau de rellevància que van tenir-hi i posteriorment, es vol constatar si els valors tradicionals relacionats amb l'ètica periodística són presents als missatges abocats en aquestes xarxes. [...]
El objetivo principal de este trabajo es analizar el tratamiento informativo de las Primaveras Árabes en Twitter y YouTube durante la primera semana de protestas en Egipto y Túnez. Como segundo objetivo, el presente trabajo pretende determinar el grado de relevancia que tuvieron las redes durante las sublevaciones y posteriormente, se quiere constatar si los valores tradicionales relacionados con la ética periodística están presentes en los mensajes vertidos en estas redes. [...]
The main aim of this work is to analyse the information treatment of the Arab Springs on Twitter and YouTube during the first week of protests in Egypt and Tunisia. The second objective tries to determine the degree of relevance that Social Media had during the uprisings and verify if the traditional values related to journalistic ethics are present in the messages sent in these networks. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 213 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
29 p, 396.7 KB Music, sound and the moving image / Liverpool University Press
[Liverpool] : Liverpool University Press, 2007-
164 documents

Articles 130 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
20 p, 230.6 KB La representació del col·loquial mediatitzat : aproximació a un model de quatre constituents. / Paloma, David, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
L’article ofereix un model de representació del col·loquial mediatitzat que es defineix i es concreta en el marc de les sèries de televisió. Partint d’una dotzena de sèries emeses per Televisió de Catalunya, tant de producció pròpia com de producció aliena, d’humor i no d’humor, es presenta un model que visualitza les relacions entre la llengua col·loquial, la llengua col·loquial normativa, la llengua col·loquial avalada pels llibres d’estil dels mitjans de comunicació i, finalment, la llengua col·loquial que ni és normativa ni és avalada pels llibres d’estil. [...]
This article offers a model for representation of mediatised colloquial language, which is defined and specified within the context of TV series broadcasted by Televisió de Catalunya—both produced by the channel and by others, humour and non-humour. [...]

2013
Caplletra, Núm. 55 (2013) , p. 1-20  
2.
14 p, 154.3 KB Women of "The Wire" / Williams, Bruce A. (University of Virginia) ; Press, Andrea L. (University of Virginia)
In this paper we analyze the representation of women on the popular television show The Wire. We discuss how, while writers attempt to portray race, crime, and inner-city life with sociological accuracy, characterizations of women, and of violence against women, are not especially complex or realistic. [...]
En aquest treball s'analitza la representació de la dona en el popular programa de televisió The Wire (El cable). Discutim com, mentre que els escriptors intenten retratar la raça, el crim i la vida a les ciutats amb precisió sociològica, les caracteritzacions de la dona i de la violència contra la dona no són especialment complexes o realistes. [...]
En este trabajo se analiza la representación de la mujer en el popular programa de televisión The Wire (El cable). Discutimos cómo, mientras que los escritores intentan retratar la raza, el crimen y la vida en las ciudades con precisión sociológica, las caracterizaciones de la mujer y de la violencia contra la mujer no son especialmente complejas o realistas. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3093
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 1-14 (Articles)  
3.
34 p, 458.7 KB La comunicación audiovisual como herramienta para la apropiación social de la ciencia y temas urbanos : un estudio de caso en la ciudad de Popayán, Colombia / Córdoba Calvo, Andrés Alejandro (Institución Universitaria Colegio Mayor del Cauca) ; Muñoz Hoyos, Javier Ancisar (Colegio Mayor del Cauca)
Los medios de comunicación ya no solo tienen la tarea y el poder de informar. Pueden ir más allá y hacer grandes contribuciones en las distintas áreas del conocimiento. El audiovisual, uno de ellos y a través del cual se buscará reflexionar sobre su papel en distintos escenarios, desde los informativos, pasando por los grupos científicos hasta los temas de ciudad.
Els mitjans de comunicació ja no només tenen la tasca i el poder d'informar. Poden anar més enllà i fer grans contribucions en les diferents àrees del coneixement. L'audiovisual, és un d'ells mitjançant el qual es buscarà reflexionar sobre el seu paper en diferents escenaris, des dels informatius, passant pels grups científics fins als temes de ciutat.
The media no longer only have the task and the power to inform. They can go further and make great contributions in different areas of knowledge. The audiovisual is one of them, through which it is sought to reflect on its role in various scenarios, from news, including scientific groups and even city issues.

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 24-57 (Artículos)  
4.
13 p, 310.6 KB Figuras profesionales emergentes de radio y televisión en la era de la hipermedialidad / Luzón Fernández, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gómez González, Angel Custodio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cervantes Urbieta, Rosa Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona)
La hibridación en los géneros –radiofónicos y televisivos- es una realidad, todos han tenido que adaptarse a las audiencias y, de la misma manera, lo han hecho los profesionales responsables de su producción, incluso en los formatos más tradicionales. [...]
Genres hybridization -radio and tv -is a reality, the professionals responsible of this production has adapted to the audience and, in the same way the more traditional formats has changed. [...]

2017 - 10.14198/MEDCOM2017.8.1.4
Mediterránea de Comunicación/Mediterranean Journal of Communication, Vol. 8, Num. 1 (2017) , p. 45-57  
5.
18 p, 482.2 KB El dinamisme d'un model lingüístic de projecció social / Casals i Martorell, Daniel, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
L’objectiu d’aquest treball és analitzar l’evolució del model lingüístic de Televisió de Catalunya. La metodologia que hem seguit té en compte dues fonts d’informació bàsiques: d’una banda, el testimoni d’assessors lingüístics de Televisió de Catalunya que han viscut e primera mà la construcció i l’aplicació del model i, de l’altra, els resultats d’un conjunt de recerques fetes fins ara sobre aquesta temàtica. [...]
2008
Quaderns Divulgatius, Num. 34 (2008) , p. 69-86  
6.
17 p, 132.8 KB Televisió i identitat nacional. Esplendor i declivi de la televisió autonòmica catalana / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Malgrat les dificultats que hagin pogut sorgir des dels seus inicis mateixos, durant vint anys TVC ha complert els seus objectius de representació institucional i ha permès una certa representació pública de normalitat lingüística catalana, encara que sigui només pel fet de fer possible l’existència d’un registre televisiu absolutament actual. [...]
2008
Via : valors, idees, actituds : revista del Centre d'Estudis Jordi Pujol, Núm. 6 (maig 2008) , p. 36-52  
7.
25 p, 1.0 MB El imposible "debate" entre víctimas y victimarios : notas sobre las declaraciones televisivas de Miguel Etchecolatz (1997) / Feld, Claudia (Consejo nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas - CONICET (Argentina))
En el marco de la impunidad producida por las leyes de Punto Final y Obediencia Debida en Argentina, en 1997 el ex comisario Miguel Etchecolatz, que había aplicado torturas a detenidos-desaparecidos durante la dictadura argentina, fue invitado a un programa televisivo para debatir con una de sus víctimas. [...]
En el marc de la impunitat produïda per les lleis de Punt Final i Obediència Deguda a Argentina, en 1997 l'ex comissari Miguel Etchecolatz, que havia aplicat tortures a detinguts-desapareguts durant la dictadura argentina, va ser convidat a un programa televisiu per debatre amb una de les seves víctimes. [...]
In the context of impunity produced by the laws of Full Stop and Due Obedience in Argentina, the former commissioner Miguel Etchecolatz, who had applied torture to disappeared people during Argentina's dictatorship, was invited in 1997 to a TV program in order to discuss with one of his victims. [...]

2016
Rúbrica contemporánea, Vol. 5 Núm. 9 (2016) , p. 77-101 (Dossier)  
8.
12 p, 74.2 KB Polítiques públiques de ràdio i televisió local en l'entorn digital a Espanya (1997-2004) / Corominas, Maria, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
The communication analyses the main public policies that, within the framework of digitalisation, are undertaken for local broadcasting between 1997, starting point for terrestrial digital broadcasting, and 2004 in Spain on the basis of historical background and development of radio and television. [...]
2005
Trípodos.com, Vol. 2, Num. 1 (2005) , p. 639-650  
9.
1 p, 47.7 KB La llavor unitarista contra TV3 / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Ara, Núm. 83 (20 febrer 2011) , p. 30  
10.
12 p, 256.4 KB Anàlisi de la cobertura a dues televisions públiques de la catàstrofe humanitària d'Haití (12 de gener de 2010) / Giró, Xavier (Observatori sobre la Cobertura Informativa dels Conflictes) ; Carrera, Mar (Observatori sobre la Cobertura Informativa dels Conflictes) ; Farrera, Laia (Observatori sobre la Cobertura Informativa dels Conflictes)
L’anàlisi de la cobertura que TVE i TV3 van fer de la crisi humanitària registrada a Haití després del terratrèmol del gener de 2010 mostra que, tot i que hi ha una perspectiva preocupada per la sort de les víctimes, en un nombre elevat de peces informatives de les dues cadenes hi ha tòpics i estereotips habituals sobre els països del Sud i el discurs té sovint un to paternalista i neocolonial marcat. [...]
The analysis of the TVE and TV3 coverage of the Haitian humanitarian crisis following the earthquake of January 2010 shows that although there is a concerned perspective regarding the fate of the victims, in a high number of news of both chains there are topics and stereotypes ordinarily used in reference to the South and that the discourse has often a patronizing and neocolonial slant. [...]

2014
Quaderns del CAC, Vol. 17 Núm. 40 (Juliol 2014) , p. 57-68  

Articles : 130 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
18 p, 560.8 KB Expediente X: el culto que persiste / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Xerrada oferta dins el Festival de Sèries de Sabadell. Introducció a la sèrie Expediente X.
2015
Festival de Sèries. Sabadell, Catalunya, : 2015  
2.
13 p, 188.3 KB Interactive servicies in European television : a dissimilar reality / Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; European Communication Research and Education Association
2008
European Communication Conference, 2a : 2008  
3.
28 p, 1.3 MB Noves formes de comunicació publicitària televisiva : impacte visual, reconeixement cognitiu, reactància psicològica i comportament del telespectador / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La multiplicació de les cadenes de TV i la diversificació dels nous suports (Internet i tecnologia mòbil) estan generant grans canvis en la Comunicació Publicitària. El tradicional spot està deixant pas a tot un seguit de formats anomenats Publicitat no Convencional (PNC) o Accions Especials (AAEE) i tot un seguit de obreimpressions, pantalles dividides, animacions, banners i altres formats comunicatius i/o publicitaris, apareixen a la pantalla televisiva (TV) mentre l’espectador està mirant la programació. [...]
2011
Jornades de Recerca en Comunicació dels Països Catalans, 3es : 2011
2 documents

Documents gràfics 3 registres trobats  
1.
1271x1720, 222.5 KB Ciutadans! : 1978 Televisió Catalana / Promotora de Televisió Catalana
[s.l.] : Cosmos I. G., 1978  
2.
1346x1040, 878.9 KB Per una televisió catalana al servei del poble : ... / Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE)
[S.l.] : Ratlles, 1978  
3.
727x1040, 842.0 KB Per a una televisió nacional de Catalunya : debat : ... / Club Ramon Muntaner ; Giner, Pasqual
1980  

Multimèdia 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
Guillem Sans, director de l'APM, a la Facultat Ciències de la Comunicació / Sans, Guillem
Ponència "APM?, una altra mirada a la TV", presentada a la Jornada "Reflexions i tendències en comunicació", que es va celebrar el 17 de gener de 2013 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2013 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
2.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
3.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
4.
25:25, 23.3 MB Música infantil / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Ràdio 4 ; Laboratori de Produccions Sonores de Ficció i Entreteniment (2001-2002 : Bellaterra, Catalunya)
Fora d'hores (Programa radiofònic)
2002  
5.
800x600, 3.1 KB Cinema documental / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual sobre un dels gèneres cinematogràfics i televisius que més s'ha popularitzat aquests darrers anys.
2007  
6.
4.0 KB La Indústria de l'àudiovisual : ràdio i televisió / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre la indústria audiovisual a Catalunya, i l'òrgan de control -el CAC- encarregat de vetllar pel seu correcte desenvolupament.
2004  
7.
Bob Garfield's Ad-thropology / Garfield, Bob ; London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [199-?].

Hai Karate aftershave -- Ambush calogne -- Chef Boy-ar-dee-- Jello Whip 'n chill -- Joy (Eddie Lambert, Mary Tyler Moore, Dick Van Dyke) -- Chevrolet (Fred MacMurray) -- Spring cigarettes -- Little hostess buffet -- Milton Bradley games -- Uncle Ben's quick rice -- Virginia slims cigarettes -- Diet Rite coke -- O.B. tampons -- Rive gauche cologne and Mascara -- Peter Jackson cigarettes -- DuMaurier cigarettes -- L&M cigarettes -- True cigarettes -- Fanta -- Reingold beer -- Mustang Ford (McLean Stevenson) -- Black label beer -- Colt 45 beer -- Kennedy for president -- Goldwater for president.
   

8.
Bob Garfield's In my day job, I'm a movie star / Garfield, Bob ; London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [199-?].

Jello and Dream Whip (Carol Channing)--Campbell's soups (Dave Marr)--Kent cigarettes (Dick Van Dyke, Mary Tyler Moore)--U.S. Commemorative stamps (Ernest Borgnine)--Good n' Plenty candy (Jason Alexander)--Aramis--Band Aids (John Travolta)--Javelin Amer. Motors--Apple computers (Kevin Costner)--La Choy Chow Mein (Muppetts)--Mattel toyes--Faberge shampoo (Farrah Fawcett)--Yardley false eyelashes ("Twiggy")--Lady Clairol (Inger Stevens)--Coty Cremestick lipstick (Joey Heatherton)--Carling Black label beer (Arte Johnson)--Lionel electric cars (Arte Johnson)--Coca-Cola (Barbara McNair)--Sprite (Gerry Mulligan)--Schacker beer (Louis Armstrong)--Billy beer (Billy Carter)--Awake orange juice (Bette Davis).
   

9.
Directors, from commercials to feature films : Vol. 1 / London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [2004?].

Woody Allen, Jon Amiel, Paul Arden, Michael Bay, Bruce Beresford, Tim Burton, Martin Campbell, Martha Fiennes, Mike Figgis, William Friedkin, Bob Giraldi.
   

10.
Directors, from commercials to feature films : Vol. 2 / London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [2004?].

Tony Kaye, David Kellogg, David Lynch, Garry Marshall, Mark Pellington, Alex Proyas, Rob Saunders, Fred Schepisi, Jake Scott, Ridley Scott.
   


Multimèdia : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.