Resultats globals: 417 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 139 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 252 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 14 registres trobats
Articles 139 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
18 p, 205.6 KB La televisión de los mileniales : una aproximación a sus hábitos de visionado / Guerrero Pérez, Enrique (Universidad de Navarra) ; González Oñate, Cristina (Universitat Jaume I) ; Kimber Camussetti, David (Universidad de los Andes (Xile))
La televisión vive una etapa de transformación sin precedentes debido a la naturaleza disruptiva de las innovaciones tecnológicas derivadas de la digitalización y la convergencia del medio con internet. [...]
The TV industry is undergoing an unprecedented transformation due to the disruptive nature of technological innovations derived from the digitalization and convergence of the medium with the Internet. [...]
La televisió viu una etapa de transformació sense precedents a causa de la naturalesa disruptiva de les innovacions tecnològiques derivades de la digitalització i la convergència del mitjà amb internet. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3151
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 59 (December 2018) , p. 121-138 (Articles)  
2.
16 p, 191.7 KB Funcionalidad de los componentes narrativos cinematográficos en los nuevos formatos televisivos : los "dating shows" / Puebla-Martínez, Belén (Universidad Rey Juan Carlos) ; Magro Vela, Silvia (Universidad Rey Juan Carlos) ; Fernández Valera, Javier (Universidad Complutense de Madrid)
Desde hace poco más de una década un nuevo formato televisivo está presente en las parrillas de la televisión española: el dating show. Se trata de espacios de entretenimiento, una combinación entre diferentes formatos y contenidos como son el concurso y el reality. [...]
For little more than a decade, a new format has been present in Spanish television programming: dating shows. These entertainment programs are a combination of different formats and content such as game shows and reality shows where emotional rewards prevail over the monetary component of traditional contests. [...]
Des de fa poc més d’una dècada, un nou format televisiu és present en les graelles de la televisió espanyola: el dating show. Es tracta d’espais d’entreteniment, una combinació entre diferents formats i continguts com són el concurs i el reality. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3113
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 59 (December 2018) , p. 105-119 (Articles)  
3.
9 p, 213.8 KB Adolescents, consum televisiu i control parental. Indicacions a educadors i programadors des d’un estudi sobre el consum adolescent de la ficció televisiva realitzat a Catalunya / Fedele, Maddalena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; García Múñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Es presenten part dels resultats d’un estudi més ampli sobre el consum adolescent de la ficció televisiva, realitzat a Catalunya, mitjançant la combinació de tècniques quantitatives (enquesta) i qualitatives (grups de discussió), amb una mostra de 233 estudiants de secundària escolaritzats a la ciutat de Barcelona. [...]
Se presentan parte de los resultados de un estudio más amplio sobre el consumo adolescente de ficción televisiva, realizado en Cataluña, a través de la combinación de técnicas cuantitativas (encuesta) y cualitativas (grupos de discusión), con una muestra de 233 estudiantes de secundaria escolarizados en la ciudad de Barcelona. [...]
This paper presents some of the results of a larger study on adolescent consumption of television fiction made in Catalonia, through a combination of quantitative (survey) and qualitative (focus groups) with a sample of 233 high school students of Barcelona. [...]

2014
Quaderns del CAC, Num. 40 (2014) , p. 5-13
2 documents
4.
10 p, 207.1 KB Serveis d'accessibilitat sensorial a les televisions que emeten en català : situació actual i propostes de futur / Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Tor-Carroggio, Irene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació i Estudis de l'Àsia Oriental)
En aquest article es presenten els resultats principals del projecte 'Serveis d'accessibilitat sensorial a les televisions catalanes: situació actual, necessitats i propostes de futur', finançat pel Consell de l'Audiovisual de Catalunya. [...]
This paper presents the main results of the project 'Sensory accessibility services in TV stations broadcasting in Catalan: current situation, needs, and proposals for the future', funded by the Catalan Audiovisual Council. [...]

2018
Quaderns del CAC, Vol. XXI, núm. 44 (2018) , p. 71-80  
5.
12 p, 152.1 KB Widening landscapes of TV storytelling in the digital media environment of the 21st century / Buonanno, Milly (Sapienza Università di Roma)
In this paper I intend to revisit from a critical perspective some issues related to the contemporary landscape of fictional TV storytelling: scripted shows whose consumption and reputation have witnessed significant changes in the 21st century. [...]
En aquest article pretenc tornar a examinar des d'una perspectiva crítica alguns temes relacionats amb l'escenari actual de la narrativa televisiva de ficció: els programes de ficció amb una producció, consum i reputació que han estat testimonis de canvis significatius en la dècada dels 2000. [...]
En este artículo pretendo volver a examinar desde una perspectiva crítica algunos temas relacionados con el actual escenario de la narrativa televisiva de ficción: los programas de ficción cuya producción, consumo y reputación han sido testigos de cambios significativos en la década de los 2000. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3133
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 1-12 (Articles)  
6.
16 p, 164.3 KB Memorias en conflicto en la esfera pública chilena : ficción televisiva y dictadura / Antezana Barrios, Lorena (Universidad de Chile. Instituto de la Comunicación e Imagen) ; Cabalin, Cristian (Universidad de Chile. Instituto de la Comunicación e Imagen)
La emisión, por primera vez, de series ficcionales sobre la dictadura de Augusto Pinochet en la televisión abierta chilena para la conmemoración de los cuarenta años del golpe de estado de 1973 generó una serie de debates que impactaron en la esfera pública al tensionar un pasado silenciado por la transición a la democracia. [...]
The first fictional series about Augusto Pinochet's dictatorship broadcast on Chilean open television for the commemoration of the 40th anniversary of the 1973 coup generated a series of debates which had a great impact in the public sphere by reopening the tension of a past silenced by the transition to democracy. [...]
L'emissió, per primera vegada, de sèries de ficció sobre la dictadura d'Augusto Pinochet en la televisió oberta xilena per commemorar els quaranta anys del cop d'estat de 1973 va generar una sèrie de debats que van impactar en l'esfera pública perquè van tensar un passat silenciat per la transició a la democràcia. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3128
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 105-119 (Articles)  
7.
11 p, 323.2 KB Reality TV com a laboratori d’experimentació per a noves formes d’integració publicitària als canals generalistes de TDT a Espanya / Delgado Reina, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Guerrero, Sheila
El nostre estudi examina la interacció entre les formes d’inserció de publicitat afavorides per les últimes normatives europees i el flux de programació. Aquest article se centra en els gèneres de l’Info-show, on es donen tant una gran diversitat de formes de publicitat com unes taxes molt altes de saturació publicitària, i on es produeixen les principals innovacions en el desenvolupament de missatges publicitaris. [...]
Nuestro estudio examina la interacción entre las formas de inserción de publicidad favorecidas por las últimas normativas europeas y el flujo de programación. Este artículo se centra en los géneros del Info-show, en donde se dan tanto una gran diversidad de formas de publicidad como unas tasas muy altas de saturación publicitaria, y en donde se producen las principales innovaciones en el desarrollo de mensajes publicitarios. [...]
Our study examines the interactions between the forms of advert insertions methods favoured by the latest European standards and by programming flows. This article focuses on the infotainment genre, which displays both a wide variety of forms of advertising and very high rates of advertising saturation, and where the main innovations are occurring in the development of advertising messages. [...]

2016
Quaderns del CAC, Vol. 19 Núm. 42 (Juliol 2016) , p. 75-85
3 documents
8.
20 p, 369.2 KB House of Cards : ideología y poder en la serie de Netflix / Donstrup Portilla, Mayte
Este artículo analiza los componentes ideológicos de la serie estadounidense House of Cards (Netflix, 2012- ). Con este propósito, se realiza un Análisis Crítico del Discurso de los fragmentos de la serie más relevantes para dicho objetivo. [...]
Aquest article analitza els components ideològics de la sèrie nord-americana House of Cards (Netflix, 2013-). Amb aquest propòsit, es realitza un Anàlisi Crític del Discurs dels fragments de la sèrie més rellevants per a aquest objectiu. [...]
The aim of this article is to discuss the ideological components of the American series House of Cards (Netflix, 2013- ). With this purpose, we use a Critical Discourse Analysis of the most relevant fragments. [...]

2017
Ruta comunicación, Núm. 8 (2017) , p. 45-64 (Artículos)  
9.
14 p, 126.6 KB La historia reciente de Chile en tres series de ficción televisiva : un análisis temático y audiovisual / Mateos-Pérez, Javier (Universidad de Chile) ; Ochoa, Gloria (Germina. Conocimiento para la acción (Xile)) ; Valdivia, Andrea (Universidad de Chile)
En los últimos diez años se ha producido un cambio significativo en la televisión chilena basado en la producción y emisión de series de ficción nacionales. Los 80, Los archivos del Cardenal y El reemplazante son producciones audiovisuales destacadas de este fenómeno. [...]
En els darrers deu anys s'ha produït un canvi significatiu a la televisió xilena basat en la producció i emissió de sèries de ficció nacionals. Los 80, Los archivos del Cardenal i El reemplazante són produccions audiovisuals destacades d'aquest fenomen. [...]
In the last ten years, a significant change in Chilean television has taken place as a result of the production and broadcasting of national fiction series. Los 80, Los archivos del Cardenal, and El reemplazante are audiovisual productions which highlight this phenomenon. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3107
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 15-28 (Articles)  
10.
20 p, 230.6 KB La representació del col·loquial mediatitzat : aproximació a un model de quatre constituents. / Paloma, David, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
L’article ofereix un model de representació del col·loquial mediatitzat que es defineix i es concreta en el marc de les sèries de televisió. Partint d’una dotzena de sèries emeses per Televisió de Catalunya, tant de producció pròpia com de producció aliena, d’humor i no d’humor, es presenta un model que visualitza les relacions entre la llengua col·loquial, la llengua col·loquial normativa, la llengua col·loquial avalada pels llibres d’estil dels mitjans de comunicació i, finalment, la llengua col·loquial que ni és normativa ni és avalada pels llibres d’estil. [...]
This article offers a model for representation of mediatised colloquial language, which is defined and specified within the context of TV series broadcasted by Televisió de Catalunya—both produced by the channel and by others, humour and non-humour. [...]

2013
Caplletra, Núm. 55 (2013) , p. 1-20  

Articles : 139 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
18 p, 560.8 KB Expediente X: el culto que persiste / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Xerrada oferta dins el Festival de Sèries de Sabadell. Introducció a la sèrie Expediente X.
2015
Festival de Sèries. Sabadell, Catalunya, : 2015  
2.
13 p, 188.3 KB Interactive servicies in European television : a dissimilar reality / Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; European Communication Research and Education Association
2008
European Communication Conference, 2a : 2008  
3.
28 p, 1.3 MB Noves formes de comunicació publicitària televisiva : impacte visual, reconeixement cognitiu, reactància psicològica i comportament del telespectador / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La multiplicació de les cadenes de TV i la diversificació dels nous suports (Internet i tecnologia mòbil) estan generant grans canvis en la Comunicació Publicitària. El tradicional spot està deixant pas a tot un seguit de formats anomenats Publicitat no Convencional (PNC) o Accions Especials (AAEE) i tot un seguit de obreimpressions, pantalles dividides, animacions, banners i altres formats comunicatius i/o publicitaris, apareixen a la pantalla televisiva (TV) mentre l’espectador està mirant la programació. [...]
2011
Jornades de Recerca en Comunicació dels Països Catalans, 3es : 2011
2 documents

Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
29 p, 396.7 KB Music, sound and the moving image / Liverpool University Press
[Liverpool] : Liverpool University Press, 2007-
164 documents

Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
14 p, 978.1 KB Els mitjans de comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 345-358  
2.
15 p, 702.0 KB Olimpisme i els estudis de gènere / Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lallana del Rio, Ibone ; Centre d'Estudis Olímpics
Natividad Ramajo i Ibone Lallana fan un repàs de l’esport i el fenomen olímpic i els estudis de gènere, una de les línies d’investigació més recents del CEOUAB, un aspecte que es vincula al paper fonamental dels mitjans com a element divulgador de rols i introductor del canvi social cap a la igualtat de gènere.
Natividad Ramajo e Ibone Lallana realizan un repaso al deporte y al fenómeno olímpico y a los estudios de género, una de las líneas de investigación más recientes del CEO-UAB, aspecto que encuentra su vinculación con el papel fundamental de los medios como elemento divulgador de roles e introductor del cambio social hacia la igualdad de género.
Natividad Ramajo and Ibone Lallana give an overview of sport, the Olympic phenomenon and gender studies, one of CEO-UAB’s most recent lines of research.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona 2011
Mosaic olímpic: recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB: 20 anys, 2011, p. 177-184
3 documents
3.
17 p, 740.7 KB Televisió i Jocs Olímpics : simbiosi, globalitat i construcció de sentit / Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lallana del Rio, Ibone ; Centre d'Estudis Olímpics
Al capítol sobre televisió i Jocs Olímpics, Ibone Lallana i Emilio Fernández Peña repassen el paper de la televisió en la construcció de la imatge dels Jocs Olímpics per als televidents d’arreu del món i el seu paper fonamental en el finançament del Moviment Olímpic a través de la comercialització dels drets audiovisuals dels Jocs.
En el capítulo sobre televisión y Juegos Olímpicos Ibone Lallana y Emilio Fernández Peña repasan el papel de la televisión en la construcción de la imagen de los Juegos Olímpicos para los televidentes de todo el mundo y su papel fundamental en la financiación del Movimiento Olímpico a través de la comercialización de los derechos audiovisuales de los Juegos.
In the chapter on television and the Olympic Games, Ibone Lallana and Emilio Fernández Peña examine the role of television in the construction of the image of the Olympic Games for viewers across the globe, and their fundamental role in funding the Olympic Movement by selling Olympic broadcast rights.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona 2011
Mosaic olímpic: recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB: 20 anys, 2011, p. 137-146
3 documents
4.
14 p, 661.9 KB Les cerimònies olímpiques de Barcelona’92 : el gran bufet de les imatges mediàtiques / García Muñoz, Nuria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Centre d'Estudis Olímpics
Les cerimònies olímpiques de Barcelona són el tema de l’article de Núria García, la primera gran investigació des d’una perspectiva internacional centrada no únicament en l’anàlisi de l’entramat tecnològic, comunicatiu, econòmic i cultural del fenomen televisiu, sinó, i d’això s’encarrega el capítol de la professora García, de descodificar la interpretació que de les cerimònies olímpiques es va fer als diferents països del món, en jutjar el fet local des de la perspectiva local dels diferents països receptors, però contribuint així a crear la imatge global dels Jocs.
Las ceremonias olímpicas de Barcelona son el tema del artículo de Núria García, la primera gran investigación desde una perspectiva internacional centrada no únicamente en el análisis del entramado tecnológico, comunicativo, económico y cultural del fenómeno televisivo, sino, y de eso se encarga el capítulo de la profesora García, de descodificar la interpretación que de las ceremonias olímpicas se realizó en los distintos países del mundo, juzgando lo local desde la perspectiva local de los distintos países receptores, pero contribuyendo así a crear la imagen global de los Juegos.
The Barcelona Olympic Ceremonies are the topic of an article by Núria García, the first major piece of international research that focused not only on analysing the technological, communications, economic and cultural apparatus of the television phenomenon, but also on decoding the interpretation of Olympic ceremonies by different countries worldwide, judging local aspects from the local perspective of the different reception countries, thus contributing to the creation of the global image of the Games.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona 2011
Mosaic olímpic: recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB: 20 anys, 2011, p. 97-103
3 documents
5.
218 p, 6.1 MB Mosaic olímpic : recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB : 20 anys / Fernández Peña, Emilio ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- editor ; Cerezuela, Berta editor ; Gómez Benosa, Miquel editor ; Kennett, Christopher editor ; Centre d'Estudis Olímpics
Mosaic Olímpic aborda els estudis olímpics des de la riquesa i la interconnexió dels diferents fenòmens que els constitueixen: els mitjans de comunicació nous i tradicionals, l'economia, l'herència, el gènere, la gestió d'informació, l'urbanisme olímpic, el paper dels voluntaris o els programes culturals, entre d'altres. [...]
Mosaico Olímpico aborda los estudios olímpicos desde la riqueza y la interconexión de los diferentes fenómenos que los constituyen: los medios de comunicación nuevos y tradicionales, la economía, la herencia, el género, la gestión de información, el urbanismo olímpico, el papel de los voluntarios o los programas culturales, entre otros. [...]
An Olympic Mosaic tackles Olympic studies from the wealth and interconnection of the different phenomena that constitute them: media and the new media, economics, legacy, gender, information management, Olympic urban planning, the role of the volunteers or the cultural programs, among others. [...]

Barcelona: Centre d'Estudis Olímpics. Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona, 2011
3 documents
6.
29 p, 2.4 MB Mitjans de comunicació : la imatge de Barcelona'92 a la televisó internacional / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rivenburgh, Nancy K. ; García, Núria ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh i Núria Garcia aborden la qüestió de la televisió internacional, dins l’apartat de mitjans de comunicació.
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh y Núria García abordan la cuestión de la televisión internacional, dentro del apartado de medios de comunicación.
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh and Núria Garcia broach the issue about International television, within the media section.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 76-97
3 documents
7.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
8.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Documents de recerca 252 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
12.9 MB Subtitle segmentation quality across screens / Gerber-Morón, Olivia, autor. ; Orero, Pilar, supervisor acadèmic. ; Castellà Mate, Judit, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental.
Es considera que la segmentació de subtítols, és a dir, la forma en què es divideix el text en un subtítol de dues línies, constitueix un dels paràmetres que influeix en la llegibilitat dels subtítols. [...]
Se considera que la segmentación de subtítulos, es decir, la forma en la que se divide el texto en un subtítulo de dos líneas, constituye uno de los parámetros que influye en la legibilidad de los subtítulos. [...]
Subtitle segmentation, i. e. the way text is divided in a two-line subtitle, is believed to be one of the features that influences the readability of subtitles. For over two decades, experts in subtitling claimed that subtitle lines should be split according to syntactic rules to facilitate the reading process. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
29 p, 1.9 MB Demografía, cambio familiar y telenovelas : de la realidad a la representación y viceversa / Ortega Lorenzo, Marta ; Solsona, Montserrat ; Centre d'Estudis Demogràfics
Bellaterra Centre d'Estudis Demogràfics 2000 (Papers de demografia (Centre d'Estudis Demogràfics) ; 181)  
3.
772 p, 5.8 MB Grau d'integració del tortosí en l'estàndard planificat i difós pels mitjans de comunicació i pel sistema d'ensenyament / Ulldemolins Subirats, Amanda, autor. ; Casals i Martorell, Daniel, 1969- supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana.
Aquesta tesi té per objectiu analitzar, des del punt de vista de la planificació lingüística i amb una perspectiva sincrònica, el model de llengua estàndard oral vehiculat pel sistema d'ensenyament i pels mèdia públics de televisió de l'àrea tortosina. [...]
The present dissertation aims to analyze, from the language planning point of view and with a synchronic prospective, the spoken standard spread by the Tortosin educational system and public television. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
4.
269 p, 4.9 MB Television viewing habits of children in Chongqing (China) / Qu, Tian, autor. ; García Muñoz, Núria, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.
La brecha económica entre las zonas rurales y las zonas urbanas en China ha generado diferencias importantes desde hace años. Tradicionalmente, se ha considerado que los niños urbanos tienen más dispositivos y acceden a un mayor número de recursos. [...]
The economic gap between urban and rural group has long existed in China. Traditionally, it is believed that urban children have more media devices and can access more media resources. But the phenomenon has changed since the "new" media era. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
5.
127 p, 6.8 MB Creació d'un espai televisiu : hashtag setmanal / Luján Selfa, Laia ; Marín Olaru, Cristina-Lívia ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de programa de televisió adreçat al públic "Millenial". És un espai informatiu que engloba l'actualitat, la profunditat, el rigor periodístic i, sobretot, la participació d'aquesta generació. [...]
Proyecto de programa de televisión dirigido al público "Millennial". Es un espacio informativo que engloba la actualidad, la profundidad, el rigor periodístico y, sobretodo, la participación de esta generación. [...]
Project of television program focused on the "Millennial" audience. It is a television program in which the news , depht, rigour and, the participation of this generation, are the most important objects. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
214 p, 2.4 MB Factors d'eficàcia comunicativa davant d'actes terroristes : l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i els mitjans de comunicació (Betevé, TV3 i TVE) durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils / Vinardell Lahoz, Cristina ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant la situació actual del terrorisme, és necessari que els cossos de seguretat tinguin un pla de comunicació de crisi per gestionar un possible atemptat terrorista i establir relacions amb els mitjans de comunicació. [...]
Ante la situación actual del terrorismo, es necesario que los cuerpos de seguridad tengan un plan de comunicación de crisis para gestionar un posible atentado terrorista y establecer relaciones con los medios de comunicación. [...]
Due to the current situation of terrorism, it is necessary that security bodies have a crisis communication plan to manage a possible terrorist attack and establish relations with the media. This paper analyzes the use of Twitter by the Mossos and the media Betevé, TV3 and TVE during the attacks of Las Ramblas and Cambrils to know what were the factors of communicative effectiveness of their coverage.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
95 p, 2.8 MB L'ètica periodística i l'espectacularització de la informació en la cobertura dels atemptats de Barcelona i Cambrils l'agost de 2017 / Santos González, César ; Ferré Pavia, Carme,, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és analitzar com els mitjans de comunicació tracten la informació envers una situació de catàstrofe. La investigació se centra a determinar si l'objectiu principal de les empreses de comunicació en un cas com aquest és informar o captar l'atenció de l'espectador. [...]
El objetivo de este trabajo es analizar cómo los medios de comunicación tratan la información sobre una situación de catástrofe. La investigación se centra en determinar si el objetivo principal de las empresas de comunicación en un caso como este es informar o captar la atención del espectador. [...]
The objective of this study is to analyse how the media treats the information about a catastrofic situation. The investigation focuses on resolving whether the finality of the comunication companies in these cases is to inform or to capture the public attention. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
148 p, 47.6 MB Anàlisis del contingut i l'impacte social del programa de televisió Operación Triunfo 2017 / Redondo Moreno, Mireia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu analitzar el contingut del programa Operación Triunfo a més de realitzar un estudi de la recepció sobre l'impacte de la novena edició a les xarxes socials. D'aquesta manera es podrà observar la influència que ha tingut la tornada del concurs.
Este trabajo tiene como objetivo analizar el contenido del programa Operación Triunfo además de realizar un estudio de la recepción sobre el impacto de la novena edición en las redes sociales. De esta manera se podrá observar la influencia que ha tenido la vuelta del concurso.
The purpose of this project is to analyse the content of the program Operacion Triunfo and carry out a survey abouth the impact that has the ninth edition in social media. In this way, it will be possible to observe the influence that has had the return of the contest.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
119 p, 5.2 MB La diversitat sexual a la sèrie de Merlí de TV3 / Puig Aznar, Carla ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La representació del col·lectiu LGBT a les pantalles de cinema i televisió ha patit una gran evolució al llarg del temps. Avui en dia sembla que cada vegada la diversitat sexual es mostra més obertament. [...]
La representación del colectivo LGBT a las pantallas de cine y televisión ha sufrido una gran evolución a lo largo del tiempo. Hoy en día parece que cada vez la diversidad sexual se muestra más abiertamente. [...]
The representation of the LGTB collective at the tv and cinema screens has suffered a great evolution throught time. Nowadays, sexual diversity seems to be shown more openly. This work is an analysis of the tv serie “Merlí” as an study of a case to evaluate how series today show sexual diversity. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
255 p, 565.3 MB Tres relatos televisivos : el tratamiento informativo a través del uso de la imagen en los informativos de TVE, TVE Cataluña y TV3 durante la jornada el 1-O / Moreno Cobos, Lorena ; Hernández Gómez, Juan Bautista, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El passat 1 d'octubre va ser una jornada que va tenir una gran atenció mediàtica perquè es tractava d'una situació d'excepcionalitat política al país. Davant d'aquest fet, els mitjans de comunicació van incloure al seu sumari un conjunt d'imatges que explicaven el que estava passant. [...]
El pasado 1 de octubre fue una jornada que tuvo una gran atención mediática ya que se trataba de una situación de excepcionalidad política en el país. Ante este hecho, los medios de comunicación incluyeron en el sumario una serie de imágenes que explicaban lo que estaba pasando. [...]
The last 1st of October was a journey that had all the media attention because it was a unique political situation for the country. This fact made that the media included images in its summaries that explained all what was happening. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 252 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
800x600, 3.1 KB Cinema documental / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual sobre un dels gèneres cinematogràfics i televisius que més s'ha popularitzat aquests darrers anys.
2007  
2.
4.0 KB La Indústria de l'àudiovisual : ràdio i televisió / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre la indústria audiovisual a Catalunya, i l'òrgan de control -el CAC- encarregat de vetllar pel seu correcte desenvolupament.
2004  

Documents gràfics i multimèdia 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
Guillem Sans, director de l'APM, a la Facultat Ciències de la Comunicació / Sans, Guillem
Ponència "APM?, una altra mirada a la TV", presentada a la Jornada "Reflexions i tendències en comunicació", que es va celebrar el 17 de gener de 2013 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2013 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
2.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
3.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
4.
1271x1720, 222.5 KB Ciutadans! : 1978 Televisió Catalana / Promotora de Televisió Catalana
[s.l.] : Cosmos I. G., 1978  
5.
1346x1040, 878.9 KB Per una televisió catalana al servei del poble : ... / Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE)
[S.l.] : Ratlles, 1978  
6.
727x1040, 842.0 KB Per a una televisió nacional de Catalunya : debat : ... / Club Ramon Muntaner ; Giner, Pasqual
1980  
7.
25:25, 23.3 MB Música infantil / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Ràdio 4 ; Laboratori de Produccions Sonores de Ficció i Entreteniment (2001-2002 : Bellaterra, Catalunya)
Fora d'hores (Programa radiofònic)
2002  
8.
Bob Garfield's Ad-thropology / Garfield, Bob ; London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [199-?].

Hai Karate aftershave -- Ambush calogne -- Chef Boy-ar-dee-- Jello Whip 'n chill -- Joy (Eddie Lambert, Mary Tyler Moore, Dick Van Dyke) -- Chevrolet (Fred MacMurray) -- Spring cigarettes -- Little hostess buffet -- Milton Bradley games -- Uncle Ben's quick rice -- Virginia slims cigarettes -- Diet Rite coke -- O.B. tampons -- Rive gauche cologne and Mascara -- Peter Jackson cigarettes -- DuMaurier cigarettes -- L&M cigarettes -- True cigarettes -- Fanta -- Reingold beer -- Mustang Ford (McLean Stevenson) -- Black label beer -- Colt 45 beer -- Kennedy for president -- Goldwater for president.  

9.
Bob Garfield's In my day job, I'm a movie star / Garfield, Bob ; London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [199-?].

Jello and Dream Whip (Carol Channing)--Campbell's soups (Dave Marr)--Kent cigarettes (Dick Van Dyke, Mary Tyler Moore)--U.S. Commemorative stamps (Ernest Borgnine)--Good n' Plenty candy (Jason Alexander)--Aramis--Band Aids (John Travolta)--Javelin Amer. Motors--Apple computers (Kevin Costner)--La Choy Chow Mein (Muppetts)--Mattel toyes--Faberge shampoo (Farrah Fawcett)--Yardley false eyelashes ("Twiggy")--Lady Clairol (Inger Stevens)--Coty Cremestick lipstick (Joey Heatherton)--Carling Black label beer (Arte Johnson)--Lionel electric cars (Arte Johnson)--Coca-Cola (Barbara McNair)--Sprite (Gerry Mulligan)--Schacker beer (Louis Armstrong)--Billy beer (Billy Carter)--Awake orange juice (Bette Davis).  

10.
Directors, from commercials to feature films : Vol. 1 / London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [2004?].

Woody Allen, Jon Amiel, Paul Arden, Michael Bay, Bruce Beresford, Tim Burton, Martin Campbell, Martha Fiennes, Mike Figgis, William Friedkin, Bob Giraldi.  


Documents gràfics i multimèdia : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.