Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
13 p, 251.8 KB Teach-to-Test Instruction of Dynamic Assessment : a critical overview / Nazari, Behzad (Islamic Azad University (Teheran, Iran))
The present article aims to meticulously focus on the integration of the assessment and instruction which leads to a new approach, Dynamic Assessment, based on the principles of Socio-cultural Theory of Mind (SCT) developed by L. [...]
El presente artículo tiene como objetivo discutir, con detalle, la integración entre la evaluación y la enseñanza, que pueda conducir a un nuevo enfoque: la evaluación dinámica (ED), basada en los principios de la teoría sociocultural, desarrollado por LS Vigotski y sus colegas. [...]
Aquest article té com objectiu discutir, amb detall, la integració entre l'avaluació i l'ensenyament, que pugui conduir a un nou enfocament: l'avaluació dinàmica (AD), basada en els principis de la teoria sociocultural, desenvolupat per LS Vigotski i les seves col·legues. [...]

2012 - 10.5565/rev/jtl3.468
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 4 (novembre-desembre 2012) , p. 56-68  
2.
18 p, 292.2 KB Virtual collaboration, 'perezhivanie' and teacher learning : a socio-cultural-historical perspective / Antoniadou, Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona)
This article discusses specific examples of virtually mediated interactions involving two transatlantic groups of student-teachers who engaged in a task-based telecollaborative project for the purposes of a teacher education course. [...]
Este artículo analiza ejemplos concretos de interacciones en un entorno virtual, en las cuales participan dos grupos de alumnos de la titulación de Maestro de Lengua Extranjera/Segunda Lengua geográficamente dispersos. [...]
Aquest article analitza exemples concrets d'interaccions en un entorn virtual, en les quals participen dos grups d'alumnes de la titulació de Mestre de Llengua Estrangera/Segona Llengua geogràficament dispersos. [...]

2011 - 10.5565/rev/jtl3.424
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 3 (2011) , p. 53-70  
3.
86 p, 3.2 MB 'Think and Discuss': Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas / Pallarés Monge, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea -en el nostre cas, les matemàtiques- i l'adquisició d'una llengua estrangera -l'anglès. [...]
2010
Treball de recerca. Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2010) , p. 1-86  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.