Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
13 p, 243.5 KB Trabajo docente en equipo en evaluación formativa : redes de trabajo y trabajo en red en educación física / Capllonch Bujosa, Marta (Universitat de Barcelona) ; Camerino i Foguet, Oleguer (Universitat de Lleida) ; Buscà Donet, Francesc (Universitat de Barcelona) ; Martín Horcajo, Montse (Universitat de Vic) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona)
Una de las principales características de la docencia universitaria actual es la necesidad de vincularla a la innovación y a la investigación, y a la vez, que ésta sea el resultado de un trabajo colaborativo entre docentes preocupados tanto por una docencia de calidad, como por una implicación cada vez más exhaustiva del alumnado en su propio proceso educativo. [...]
One of the main characteristics of current university teaching methodology is the necessity to link it with innovation and research. In addition it is necessary for the teaching methodology to be a result of collaborative work between lecturers, who are as pre-occupied with the quality of the teaching as well as increasing the inclusion of students in their own process of learning. [...]

2008
Revista Fuentes, Núm. 8 (2008) , p. 176-188  
2.
10 p, 336.0 KB La Formació permanent del professorat centrada en institucions d'educació secundària / Martín, Elena de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Aquest article està basat en el treball d'investigació realitzat durant el curs 2000-2001 sobre el desenvolupament de la formació permanent del professorat de secundària, concretament a través del model de formació en centres. [...]
This article is based on the research work during 2000-2001 entitled The Ongoing Training of Teaching Staff in Secondary Education Centres in Barcelona. The general objective: Provide a descriptive study of the ongoing training of the teaching staff, specifically as regards In-Centre Training which will in turn provide information on how to create or improve the training procedures aimed at the professional development of the centre educational and obtain an optimum educational function. [...]
Este artículo está basado en el trabajo de investigación realizado durante el curso 2000- 2001 sobre el desarrollo de la formación permanente del profesorado de secundaria, concretamente a través del modelo de formación en centros. [...]

2005 - 10.5565/rev/educar.198
Educar, N. 36 (2005) p. 97-106  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.