Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
15 p, 1.0 MB Mathematics learning opportunities when playing a Tower Defense Game / Hernandez-Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Joanpere, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gorgorió Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona)
A qualitative research study is presented herein with the purpose of identifying mathematics learning opportunities in a commercial version of a Tower Defense game. These learning opportunities are understood as mathematicisable moments of the game and involve the establishment of relationships between the game and mathematical problem solving. [...]
2015 - 10.17083/ijsg.v2i4.82
International journal of serious games, Vol. 2, núm. 4 (2015) , p. 57-71  

Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
8 p, 730.9 KB Vector TD Plus / Sanz Martinez, Joel ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte sorgeix de la idea d'aprofitar l'atractiu que tenen els videojocs en els joves per fomentar certs aspectes del pensament, com pot ser el raonament matemàtic. Per aconseguir aquest objectiu aquest treball proposa un joc dinàmic i entretingut que presenti un repte sense arribar a ser frustrant per el jugador. [...]
This project stems from the idea of using videogames' appeal to young people to encourage strategic and mathematic thinking. To achieve this goal, the game must be both dynamic and entertaining while presenting a real challenge without it being frustating to the Player. [...]
Este proyecto surge de la idea de aprovechar el atractivo que tienen los videojuegos en los jóvenes para fomentar ciertos aspectos del pensamiento, como puede ser el razonamiento matemático. Para conseguir este objetivo, este trabajo propone un juego dinámico y entretenido que presente un reto sin llegar a ser frustrante para el jugador. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
9 p, 3.0 MB Semi automatic highlights identification in a RTS videogame / Porteros Villar, Albert ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte proposem una eina d'ajuda a investigadors de didàctica de les matemàtiques, que consisteix en l'anàlisi semi automàtic d'accions fetes per un jugador mentre fa una partida a un videojoc d'estratègia en temps real. [...]
In this project we propose a tool for helping researchers in mathematics education, which consists in semi-automatic analysis of actions taken by a player while playing a game of strategy in real time. [...]
En este proyecto proponemos una herramienta de ayuda a investigadores de didáctica de las matemáticas, que consiste en el análisis semi automático de acciones hechas por un jugador mientras hace una partida a un videojuego de estrategia en tiempo real. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
10 p, 532.9 KB Automatic classification of actions in a RTS videogame / El Hajouji el Hayadi, Mohamed Yassin ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Video games are an entertaining pastime but they can also provide us with good learning opportunities, as players must perform clever actions in order to surpass them. In this paper a conversion from qualitative data, obtained by an eye-tracker, to quantitative data is done in order to classify the actions performed by the players in a commercial RTS videogame. [...]
Els videojocs són una manera entretinguda de passar el temps però també poden oferir-nos bones oportunitats d'aprenentatge on els jugadors hauran d'utilitzar accions planificades per poder guanyar. [...]
Los videojuegos son una manera entretenida de pasar el tiempo pero también pueden ofrecernos con buenas oportunidades de aprendizaje donde los jugadores deberán de utilizar acciones planificadas para poder ganar. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
9 p, 498.7 KB Obtenció i gestió de dades extretes de partides de Vector Tower Defense II / Rodríguez Ramos, Guillem ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En los últimos años, los videojuegos son cada vez más populares, tanto con niños como con adultos. Debido a esta popularidad aún creciente, se quieren usar videojuegos para mejorar las capacidades de los alumnos en ciertos ámbitos educativos, en concreto las matemáticas, ya que Vector Tower Defense II es un juego de estrategia, donde los alumnos tendrán que proteger su base de los enemigos usando los recursos que se les proporcionan. [...]
In the last years, video games are becoming more popular, both with children and adults. Due to this growing popularity, we want to use video games to improve the abilities of students in certain educational areas, specifically mathematics, since Vector Tower Defense II is a strategy game, where students will have to protect the base from enemies using the resources that are provided to them. [...]
En els últims anys, els videojocs són cada vegada més populars, tant amb nens com amb adults. A causa d'aquesta popularitat encara creixent, es volen usar videojocs per millorar les capacitats dels alumnes en certs àmbits educatius, en concret les matemàtiques, ja que Vector Tower Defense II és un joc d'estratègia, on els alumnes hauran de protegir la seva base dels enemics usant els recursos que els proporcionen. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
11 p, 1.2 MB Dimension Defender / Molero Hoyos, Francisco ; Vázquez Bermúdez, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego 3D para poder experimentar los diferentes procesos a seguir durante el desarrollo como pueden ser el diseño, la programación, la creación de modelos, etc. [...]
This Project consists on the creation of a 3D videogame in order to experiment the different processes to be followed during the development, such as design, programming, modeling, etc… Therefor it's been used the smallest possible amount of third party material, except music which due to time limitations couldn't be created. [...]
Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc 3D per tal de poder experimentar els diferents processos a seguir durant el desenvolupament com poden ser el disseny, la programació, la creació de models, etc. [...]

2016-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
10 p, 1.4 MB Videojocs educatius : creació d'una plataforma per a l'anàlisi de les estratègies utilitzades a un joc de tipus Tower Defense / Cano Barba, Carles ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte neix de la idea d'utilitzar els videojocs com a mitjà d'aprenentatge. D'aquesta manera aprofitem tots els beneficis que ens aporten els videojocs alhora que els alumnes aprenen. Tot això s'aconsegueix de manera dinàmica i divertida. [...]
This project was born from the idea of using games as a mean of learning. Thus we can take all the profits that games give us while students learn. All this can be achieved in a dynamic and enternaining way. [...]
Este proyecto nace de la idea de utilizar los videojuegos como medio de aprendizaje. De este modo aprovechamos todos los beneficios que nos aportan los videojuegos a la vez que los alumnos aprenden. [...]

2016-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 884.8 KB Videojocs educatius : millores d'una plataforma per a l'anàlisi de les estratègies utilitzades a un joc de tipus Tower Defense / Guiu Aula, David Domènec ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball busca canviar la perspectiva d'aprenentatge de les matemàtiques d'avui en dia. Les noves tecnologies obren una ample ventall de possibilitats que es poden utilitzar per canviar les metodologies d'aprenentatge actuals. [...]
Este trabajo busca modificar la perspectiva de aprendizaje de las matemáticas de hoy en día. Las nuevas tecnologías abren un amplio abanico de posibilidades que se pueden utilizar para cambiar las metodologías de aprendizaje actuales. [...]
This work seeks to change the perspective of learning mathematics today. New technologies open up a wide range of possibilities that can be used to change the current learning methodologies. The main objective of the project is to create a fun environment where students acquire knowledge through a Tower Defense game to help reinforce calculations of estimates, probabilities, geometric analysis and possible situations. [...]

2014-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.