Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
14 p, 105.2 KB Algunes reflexions sobre geografia, paisatge i geohistòria ambiental / Pèlachs Mañosa, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Geografia, paisatge i geohistòria ambiental són els conceptes escollits per descriure, respectivament, una manera determinada de fer geografia històrica, que persegueix la fi de la dualitat paisatgística (natura i societat) i l’afavoriment de la investigació transdisciplinària.
Geografía, paisaje y geohistoria ambiental son los conceptos elegidos para describir, respectivamente, una determinada manera de hacer geografía histórica, que se basa en la investigación transdisciplinaria y el fin de la dualidad paisajística (naturaleza y sociedad).
Géographie, paysage et géohistoire environnemental sont les concepts choisis pour décrire respectivement une certaine manière de faire géographie historique, sur la base de la fin de la dualité du paysage (nature et société) et favoriser la recherche transdisciplinaire.
Geography, landscape and environmental geohistory are, respectively, the main topics used to describe a certain way to make historical geography, which it’s based on the transdicisciplinar research and to finish the landscape duality (nature-society).

2006
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 48 (2006) p. 179-192  
2.
26 p, 132.5 KB Las relaciones públicas, una ciencia social / Parés i Maicas, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Es planteja el concepte de ciència social i el paper que desenvolupen els mètodes científics més importants. Seguidament es tracta el concepte de relació social, la seva complexitat epistemològica i, en especial, la seva interdisciplinarietat i transdisciplinarietat. [...]
The article begins with the concept of social science, and the role played by the leading scientific methods. It then deals with the concept of social relations, their epistemological complexity, and, principally, their interdisciplinarity and transdisciplinarity. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 23-48  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
6 p, 36.9 KB Anàlisi de les competències transversals des de la carpeta d’estudiant / Barrera Fusté, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l’Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Batlle Rull, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l’Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Un dels debats més importants en l’àmbit de la pedagogia en l’Educació Superior avui en dia és el generat per les competències transversals. No resulta gaire difícil ubicar les competències específiques a cada una de les assignatures d’una àrea, però, com fer-ho en aquelles competències transversals i que per tant afecten a totes o quasi totes aquestes assignatures? Quina relació tenen les competències transversals amb la transdiciplinarietat i la interdisciplinarietat? Les respostes a aquestes preguntes tindran molt a veure amb que l’alumne futur estigui capacitat per a la societat del canvi i de la mobilitat, i per a creure realment que l’aprenentatge/ensenyament prepara per la vida i la professió, i fa adquirir coneixements i actituds vàlids per quelcom més enllà de la unidimensionalitat d’una disciplina acadèmica. [...]
One of the most important debates in the area of the pedagogy in the Higher Education is nowadays the one generated by the transversal competences. It is not very difficult to place the specific competences to each one of the subjects of an area, however, like making it in those competences transversal and that therefore they affect to all or almost all these subjects ¿Which relation do the transversal competences have with the transdiciplinarty and the interdisciplinarity? The answers to these questions will have a lot to do with that the pupil future will be qualified for the society of the change and of the mobility, and to believe really that the learning prepares for the life and the profession, and makes acquire knowledge and attitudes valid for something beyond the unidimensionality of an academic discipline. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.