1.
|
273 p, 73.2 MB |
Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove
/
Remolins Canillo, Berta ;
Ubach Mases, Laura ;
Vila Vilà, Vinyet ;
Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...] Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...] Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
57 p, 2.1 MB |
Periodisme esportiu i les narratives transmèdia : El cas del Diario Sport i Twitch
/
Espinosa Rodríguez, Clàudia ;
Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les narratives transmèdia haurien d'entendre's com a una oportunitat pel periodisme. L'objectiu d'aquest treball és estudiar com s'ha adaptat, i a la vegada, transformat el periodisme esportiu davant de les noves narratives que predominen al panorama informatiu. [...] Las narrativas transmedia tendrían que entenderse como una oportunidad para el periodismo. El objetivo de este trabajo es estudiar cómo se ha adaptado, y a la vez, transformado el periodismo deportivo ante las nuevas narrativas que predominan en el panorama informativo. [...] Transmedia storytelling should be understood as an opportunity for journalism. The aim of this paper is to study how sports journalism has adapted and, at the same time, transformed in the presence of the new narratives that predominate in the information landscape. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
3.
|
198 p, 29.5 MB |
Terapia Familiar. Proyecto de serie de ficción
/
Amaro Díaz, Alex ;
Amrani González, Sara ;
Farrés Cabús, Júlia ;
Medina Moros, Mar ;
Valenzuela Ullés, Daniel ;
Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
És un projecte de sèrie de ficció de comèdia dramàtica que tracta sobre una família que va a teràpia per tractar els conflictes interns i personals. Amb l'objectiu de visibilitzar la salut mental de manera rigorosa, respectuosa i fidel a la realitat, comptant amb una estratègia transmèdia. Es un proyecto de serie de ficción de comedia dramática que trata sobre una familia que va a terapia para tratar los conflictos internos y personales. Con el objetivo de visibilizar la salud mental de manera rigurosa, respetuosa y fiel a la realidad, contando con una estrategia transmedia. It is a dramatic comedy fiction TV series project about a family that goes to therapy to solve their internal and personal conflicts. With the purpose of raising awareness of mental health in a rigorous, respectful and true to reality, with a transmedia strategy.
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
4.
|
225 p, 38.1 MB |
Cultmart : diseño de una narrativa transmedia
/
Algarra Garza, Andrea ;
Calderón Carrero, Ana ;
Gónzalez Alonso, Alba ;
Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Cultmart és una narrativa transmèdia que es reparteix en tres mitjans diferents. En primer lloc, la sèrie presenta el conflicte de la història i a les protagonistes, Diana i Eleanor. A continuació, el còmic revela l'origen del problema. [...] Cultmart es una narrativa transmedia que se reparte en tres medios diferentes. En primer lugar, la serie presenta el conflicto de la historia y a las protagonistas, Diana y Eleanor. A continuación, el cómic revela el origen del problema. [...] Cultmart is a transmedia narrative divided among three media formats. In first place, the TV series presents the conflict of the story and its main characters, Diana and Eleanor. Then, the comic reveals the root of the problem. [...]
2023 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
|
|
5.
|
180 p, 1.7 MB |
Análisis traductológico de neologismos en el género fantástico. Estudio de caso de la serie Sombra y hueso
/
Gregorio Rodríguez, Aida ;
Mas Lopez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Avui dia, cada cop són més les obres literàries de fantasia o ciència-ficció que s'adapten al mitjà audiovisual amb gran èxit entre el públic. Atès que una de les característiques fonamentals del gènere fantàstic és utilitzar unitats neològiques, la traducció de neologismes és un gran repte per al traductor audiovisual. [...] Hoy en día, cada vez son más las obras literarias de fantasía o ciencia ficción que se adaptan al medio audiovisual con gran éxito entre el público. Dado que una de las características fundamentales del género fantástico es el uso de unidades neológicas, la traducción de neologismos es un gran reto para el traductor audiovisual. [...] Nowadays, more and more successful audiovisual products are adaptations based on literary works of fantasy or science fiction. Given that one of the fundamental characteristics of the fantastic genre is the use of neological units, the translation of neologisms is a great challenge for the audiovisual translator. [...]
2021 Traducció Audiovisual [1349]
|
|
6.
|
147 p, 14.5 MB |
Sex Sàpiens: un projecte transmèdia
/
Aguilar Villaverde, Albert ;
Sánchez González, Yaiza ;
Serra Leiva, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau (TFG) és el procés de creació del mitjà transmèdia sobre sexualitat, Sex Sàpiens. El punt de partida es remunta a 2020, quan va néixer com a un programa radiofònic emès a UAB Mèdia i a Ràdio Sant Boi. [...] El presente Trabajo de Final de Grado (TFG) es el proceso de creación del medio transmedia sobre sexualidad, Sex Sàpiens. El punto de partida se remonta a 2020, cuando nació como un programa radiofónico emitido en UAB Mèdia y Ràdio Sant Boi. [...] This End-Of-Degree Project is the creation process of the transmedia platform about sexuality, Sex Sàpiens. The starting point goes back to 2020, when it was born as a radio program which was first broadcasted in UAB Mèdia and Ràdio Sant Boi. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
7.
|
130 p, 2.8 MB |
Advertainment : aBranded Content campaign to promote the alternative culture in Bergen (Norway)
/
Aguilar Vilalta, Laia ;
Uyà Puigmartí, Rafel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte presenta la preproducció d'una campanya de contingut de marca amb l'objectiu de promocionar la cultura alternativa a Bergen (Noruega) entre la població noruega i els turistes internacionals. [...] Este proyecto presenta la preproducción de una campaña de contenido de marca con el objetivo de promocionar la cultura alternativa en Bergen (Noruega) entre la población noruega y los turistas internacionales. [...] This project presents the pre-production of a branded content campaign with the aim of promoting alternative culture in Bergen (Norway) among the Norwegian population and international tourists. The main collaborating organizations and companies are Vill Vill Vest (music festival), Bergen Assembly (non-profit organization of contemporary art), Hot! Hot! Hot! (food and music festival) and OK Kontor (design company). [...]
2022 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
8.
|
|
9.
|
229 p, 13.5 MB |
'La Dissidència', un projecte transmèdia
/
Aparicio de la Ossa, Francisco Javier ;
Córdoba i Miralles, Mariona ;
Massaguer Font, Joan ;
Montalvo Antequera, Paula ;
Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau és la memòria del procés de creació de 'La Dissidència', un projecte transmèdia de divulgació de problemàtiques juvenils. El mitjà neix de les inquietuds de quatre joves sobre dificultats amb les quals es troben en el seu dia a dia. [...] El presente Trabajo de Fin de Grado es la memoria del proceso de creación de 'La Dissidència', un proyecto transmedia de divulgación de problemáticas juveniles. El medio nace de las inquietudes de cuatro jóvenes sobre dificultades con las cuales se encuentran en su día a día. [...] This End of Degree Project is the memory of the process of creating 'La Dissidència', a transmedia project to spread youth problems. The media is born of the concerns of four young people about the difficulties they encounter on a daily basis. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
160 p, 1.8 MB |
Análisis de la representación del lesbianismo desde una perspectiva feminista en la trama Luimelia en Amar es para siempre y en su spin-off #Luimelia
/
Castillo Hidalgo, Sara ;
Muntané Rodríguez, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El moviment feminista i les reivindicacions LGTB+ han evolucionat amb els anys, però se segueix vivint en un sistema heteropatriarcal. Això s'ha traslladat a les ficcions, les quals perpetuen els imaginaris socials i, en conseqüència, la televisió s'ha convertit en el mitjà de construcció i transmissió de models per a la societat. [...] El movimiento feminista y las reivindicaciones LGTB+ han evolucionado con los años, pero se sigue viviendo en un sistema heteropatriarcal. Esto se ha trasladado a las ficciones, que perpetúan los imaginarios sociales y, en consecuencia, la televisión se ha convertido en el medio de construcción y transmisión de modelos para la sociedad. [...] The feminist movement and LGTB+ claims have evolved over the years, but we continue to live in a heteropatriarchal system. This has been transferred to fictions, which perpetuates social imaginaries and, consequently, television has become the media of construction and transmission of models for society. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|