Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
13 p, 113.2 KB The European Reception of Jane Austen’s Works / Owen, David, 1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
This article reviews the reception of Jane Austen’s works (principally her six major novels) in Europe, essentially through translation; in keeping with critical consensus, the article proposes that translation is the principal —though not the sole—channel through which Austen’s European reception has been consolidated since the early nineteenth century. [...]
Aquest article revisa la recepció de les obres de Jane Austen (especialment les seves sis novel·les més importants) a Europa, principalment per mitjà de la traducció. D’acord amb el consens crític, l’article proposa que —des del principi del segle xix— la traducció és el canal principal, encara que no l’únic, pel qual la recepció europea d’Austen s’ha anat consolidant. [...]

2018
Quaderns : revista de traducció, Núm. 25 (2018) , p. 15-27 (Dossier. Jane Austen, dos-cents anys després)  
2.
13 p, 81.2 KB Los juegos de crianza y el holding corporal / Ruiz, Analia (Universidad de Buenos Aires)
El objetivo de este trabajo es destacar la importancia de las primeras interacciones madrebebé como elemento constitutivo del ser humano, subrayando la importancia de los primeros juegos que se desarrollan desde un estado de proximidad física y afectiva entre ambos y que han sido denominados «juegos de crianza» (Calmels, 2001). [...]
L’objectiu d’aquest treball és destacar la importància de les primeres interaccions marenadó com a element constitutiu de l’ésser humà, subratllant la importància dels primers jocs que es desenvolupen des d’un estat de proximitat física i afectiva entre ambdós i que han estat denominats «jocs de criança». [...]
The aim of this study is to highlight the importance of the first mother-baby reactions as a constituent element of the human being, underlying the importance of the first games that are developed from a state of physical and affective proximity between both and that have been called «nurturing games». [...]

2010
Educar, Núm. 45 (2010) , p. 37-49  
3.
26 p, 155.5 KB Explorant les possibilitats transformatives de la pràctica educativa : el coneixement antropològic aplicat a la formació de mestres / Soto Marata, Josefa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
Durant dos cursos escolars s'ha dut a terme un procés de formació de mestres per a la millora de les relacions interculturals a l'escola, mitjançant seminaris, a tres centres d'Educació Infantil i Primària públics de Catalunya. [...]
A lo largo de dos cursos escolares se llevó a cabo un proceso de formación de maestros, mediante seminarios, en tres centros públicos de Educación Infantil y Primaria de Cataluña, con el objetivo de mejorar las relaciones interculturales en la escuela. [...]
A program of teacher's trainning has been developed in three public elementary and primary schools, in a period of two years. The main goal was to improve intercultural relationships in school. The sociol-antropological app roach and the consideration that each member of the group is a cultural subjectect a r e the new features of this p roposal, which has let the transformation of the socio-cultural relationships and the educational task in minority grops with isolation risks.

1999
Educar, N. 24 (1999) , p. 131-155  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.