Results overview: Found 8 records in 0.03 seconds.
Articles, 3 records found
Research literature, 4 records found
Course materials, 1 records found
Articles 3 records found  
1.
18 p, 683.4 KB El uso del transporte privado, percepciones individuales y contradicciones colectivas en un marco de sostenibilidad ambiental y social / Miralles-Guasch, Carme 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Martinez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Marquet Sardà, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Las externalidades negativas derivadas del uso masivo del transporte privado han sido ampliamente estudiadas y verificadas por un colectivo extenso de científicos, desde una perspectiva ambiental y social. [...]
The negative externalities of the massive use of private transport have been widely studied and verified by the scientific academy. These studies have focused either on the environmental or the social issues. [...]
Les externalitats negatives derivades de l'ús massiu del transport privat han estat àmpliament estudiades i verificades per un col·lectiu extens de científics, des d'una perspectiva ambiental i social. [...]

2012 - 10.5821/ace.v7i19.2563
ACE: architecture, city and environment, Any VII, núm. 19 (2012) , p. 95-110  
2.
11 p, 917.1 KB Les propostes per al transport públic de viatgers : el Pla Director d'Infraestructures de Transport Públic Col·lectiu 2001-2010 (PDI) / Prat, Jordi
El Pla Director d'Infrastructures 2001-2010, com a instrument per a la planificació i programació de les infrastructures de transport públic col·lectiu a la regió metropolitana de Barcelona, centra les seves actuacions en la millora de la xarxa ferroviària a partir tant de l'ampliació de la xarxa existent en el centre i la perifèria de la regió com del foment de la intermodalitat entre les diverses línies existents i entre aquestes i la resta de mitjans de transport, públics i privats. [...]
El "Pla Director d'Infrastructures 2001-2010", como instrumento para la planificación y programación de las infraestructuras de transporte público colectivo en la región metropolitana de Barcelona, centra sus actuaciones en la mejora de la red ferroviaria a partir tanto de la ampliación de la red existente en el centro y la periferia de la región como del fomento de la intermodalidad entre las diversas líneas existentes y entre éstas y el resto de medios de transporte, públicos y privados. [...]
The "Pla Director d'Infrastructures 2001-2010", as an instrument for the planning and programming of the public transport infrastructures in the metropolitan region of Barcelona, focuses its actions in the improvement of the railway network, either from the ampliation of the current network in the centre and the periphery of the region, or from the promotion of intermodality among the different current lines and among these and the rest of public and private transport means. [...]
Le "Pla Director d'infrastructures 2000-2010" comme instrument pour l'aménagement et la programmation des infrastructures du transport public collectif à la région métropolitaine de Barcelona, centre ses actuations dans l'amélioration du réseau des chemins de fer à partir, tant du prologement du réseau existant dans le centre et dans la periphérie de la région comme dans le développement de l'intermodalité entre les diverses lignes existentes et, entre celles-ci et le reste des moyens de transports publics et privés. [...]

2003
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 38 (2003) p. 87-97  
3.
19 p, 756.5 KB La mobilitat de les persones a la regió metropolitana de Barcelona / López Redondo, Joan
L'augment del nombre i la llargària dels desplaçaments que realitza diàriament la població metropolitana i la progressiva tendència a basar-se en mitjans de transport privat tenen importants repercussions, bàsicament negatives, sobre el territori i el conjunt de la societat. [...]
El aumento del número y la longitud de los desplazamientos que realiza diariamente la población metropolitana y la progresiva tendencia a basarse en medios de transporte privado tienen importantes repercusiones, fundamentalmente negativas, sobre el territorio y el conjunto de la sociedad. [...]
The increase in the number and lenght of the journeys that the metropolitan population carries out every day, and the progressive trend to base these journeys on the individual transport has important implications, basically negative ones, on the territory and the whole society. [...]
L'accroissement du nombre et la longueur des déplacements réalisés chaque jour par la population métropolitaine et la progressive tendance à utiliser le transport privé ont d'importantes répercussions, plutot négatives, sur le territoire et l'ensemble de la société. [...]

2003
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 38 (2003) p. 9-27  

Research literature 4 records found  
1.
44 p, 1.1 MB Quins són els impactes dels vehicles privats motoritzats per a la societat i com es poden reduir aquests impactes? : El cas de SEAT Martorell / García Fernández, Marina ; Etherington, John Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'ús massiu del vehicle privat motoritzat a l'hora de desplaçar-se a centres de treball, sumat a altres factors, provoca diverses problemàtiques relacionades amb la mobilitat i l'accessibilitat en determinades àrees com polígons industrials.
El uso masivo del vehículo privado motorizado en el momento de desplazarse a centros de trabajo, sumado a otros factores, provoca varias problemáticas relacionadas con la movilidad y la accesibilidad en determinadas áreas como polígonos industriales.
The massive use of private motorised vehicles when commuting to work, together with other factors, causes several problems related to mobility and accessibility in certain areas such as industrial estates.

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
2.
16 p, 1.1 MB Proposta per a la creació d'una Xarxa Ciclable al municipi de Calonge i Sant Antoni / Rosell Artiz, Àlex ; Coll Pujol, Francesc, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La mobilitat actual ens aboca cada vegada més, cap a una mobilitat més sostenible. És per aquest motiu que cada vegada més alternatives estàn sortint per a l'ús del vehicle privat. En aquest treball l'eix central serà la bicicleta sobre la qual es farà l'estudi per tal de mirar d'integrar aquest sistema de mobilitat a l'entramat actual del municipi. [...]
municipi tant per desplaçar-se a la feina, com per apropar-se a pàrquings o estacions on poder agafar altres modes de transports motoritzats que han de poder permetre recórrer distàncies més grans. [...]
Today's mobility is leading us to a more sustainable mobility. That's why more and more alternatives are coming out for private vehicle use. In this paper, the central axis will be the bicycle on which the study will be carried out in order to try to integrate this mobility system into the current network of the municipality. [...]

2021
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
3.
48 p, 692.6 KB Job accessibility, employment and job-education mismatch in the metropolitan area of Barcelona / Di Paolo, Antonio ; Matas i Prat, Anna ; Raymond Bara, José Luís ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
This paper analyses the effect of job accessibility by public and private transport on labour market outcomes in the metropolitan area of Barcelona. Beyond employment, we consider the effect of job accessibility on job-education mismatch, which represents a relevant aspect of job quality. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2014 (XREAP ; 2014-05)  
4.
21 p, 275.5 KB Car ownership and access to jobs in Spain / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Raymond Bara, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Roig Sabaté, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
This study analyses the impact that job accessibility in public transport has on car ownership. An ordered probit explaining the number of cars per household is estimated as a function of head of household characteristics, household characteristics and job accessibility. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2008 (XREAP ; 2008-03)  

Course materials 1 records found  
1.
130 p, 15.7 MB La mobilitat a la UAB i el seu encaix metropolità / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia ; Badia i Perpinyà, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Nadal Tersa, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Miralles-Guasch, Carme 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Mojica, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Contingut troncal del Màster Universitari en Estudis Territorials i Planejament corresponent a l'any 2022.
En los próximos tres cursos, el máster focalizará las actividades más aplicadas en la movilidad cotidiana en un entorno metropolitano. Este curso 2021-22, con el título "El Campus de la UAB y su encaje territorial", ubicaremos el análisis en el Campus de la UAB, donde el volumen de viajes plantea retos ambientales, económicos y sociales. [...]

2022-2023
Màster Universitari en Estudis Territorials i Planejament [1475]
2 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.