Resultats globals: 7 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
6 p, 234.9 KB Ecomobilitat a Sitges : anàlisi de la situació actual i propostes de millora / Ecopunts (Grup de recerca) ; Estaña Lozano, Ana ; García Fernández, Elena ; Gastón Echeverría, Carles ; Llobet Rojo, Alba ; Luna Pérez, Daniel ; Rieradevall, Joan ; García Orellana, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Boada, Martí, 1949- ; Duch Cortinas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
La mobilitat urbana és una de les temàtiques més importants a les ciutats ja que convergeixen diversos aspectes a nivell social i ambiental. El present article es centra en el sistema de mobilitat de la ciutat de Sitges tot avaluant l'estat de la xarxa viària, el parc de vehicles, els sistemes de transport i els serveis bàsics actuals. [...]
La movilidad urbana es una de las temáticas más importantes en las ciudades ya que convergen varios aspectos a nivel social y ambiental. El presente artículo se centra en el sistema de movilidad de la ciudad de Sitges evaluando el estado de la red viaria, el parque de vehículos, los sistemas de transporte y los servicios básicos actuales. [...]
Urban mobility is one of the most important issues in cities and converge at various aspects of social and environmental. This article focuses on the mobility system of the city of Sitges assessing the status of the road network, vehicle fleet, transportation systems and basic services today. [...]

2012
2 documents
2.
102 p, 6.5 MB Transport i ciutat : una reflexió sobre la Barcelona contemporània / Miralles-Guasch, Carme, 1961- ; Tulla i Pujol, Antoni F. 1945-, (Antoni Francesc), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
10 documents
3.
60 p, 684.2 KB Los Sistemas de bicicletas públicas urbanas / Bea Alonso, Miguel ; Pasqual i Rocabert, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
El objetivo es analizar algunas de las características, ventajas y problemas de los sistemas de bicicletas públicas urbanas. Se presta especial atención a los modelos de 3ª generación y concretamente al caso del Bicing de Barcelona, poniendo de manifiesto dos costes relevantes que no están recogidos en el contrato de concesión: el coste de oportunidad del suelo o espacio ocupado y las externalidades asociadas a los vehículos de redistribución y mantenimiento. [...]
2009  
4.
38 p, 230.8 KB Tourism and urban transport : holding demand pressure under supply constraints / Albalate del Sol, Daniel, 1980- (Grup de Polítiques Públiques i Regulació Económica (IREA)) ; Bel i Queralt, Germà 1963- (Grup de Polítiques Públiques i Regulació Económica (IREA)) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Scholars and local planners are increasingly interested in tourism contribution to economic and social development. To this regard, several European cities lead the world rankings on tourist arrivals, and their governments have promoted tourism activity. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2008 (XREAP ; 2008-14)  
5.
9 p, 3.6 MB Pla director de la bicicleta de Santa Perpètua de Mogoda / Sanuy Puche, Alba ; Cebollada Frontera, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El Pla Director de la Bicicleta de Santa Perpètua pretén, no tan sols oferir unes condicions òptimes per a l'ús de la bicicleta com a mitjà de transport al municipi, sinó promocionar el seu paper com a element revitalitzador de la vida als carrers de la població.
2008
3 documents
6.
141 p, 1.1 MB La Ciutat de l'automòbil, un model urbà excloent : Sabadell com a exemple / Cebollada Frontera, Àngel ; Miralles-Guasch, Carme, 1961- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
El model d'organització territorial de la ciutat regional policèntrica està basat en l'ús extensiu del territori, el funcionalisme i la zonificació segons activitats i usos urbans. En aquest marc urbà, la mobilitat adquireix una importància rellevant en tant que és l'activitat que ha de permetre connectar les diferents àrees urbanes i d'aquesta manera permetre que els ciutadans puguin arribar a les activitats i serveis que l'entorn urbà ofereix. [...]
The spatial organisation model of polycentric regional cities is based on an extensive use of land and the segregation of urban activities into functionally homogeneous areas. As a result, mobility is a basic element to connect different urban areas and permit citizens to reach the services and activities offered by their urban environment. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003
4 documents

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
3.0 KB Transports: tres anys de commemoracions a Catalunya (1997-1999) / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició realitzada amb motiu de tres aniversaris molt importants pel que respecta als transports públics a Catalunya: els 150 anys del ferrocarril (Mataró 1848-1998), els 75 anys del metro (Barcelona 1924-1999) i els 125 anys del tramvia (Barcelona 1872-1997).
1999 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.