Results overview: Found 50 records in 0.02 seconds.
Articles, 21 records found
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Books and collections, 4 records found
Research literature, 16 records found
Learning materials, 8 records found
Articles 21 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
22 p, 782.7 KB The effect of a teacher-centred and learner-centred approach on students' participation in the English classroom / Markina, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garcia Mollá, Alba (Codeworks)
In this paper, we addressed the concept of classroom participation and the way it is affected by a traditional teacher-centred (TC) approach and a more innovative learner-centred (LC) approach which uses the principles and strategies of active learning and cooperative learning to engage students in the learning process. [...]
En aquest estudi, hem abordat el concepte de participació a l'aula i com es veu afectada per un enfocament centrat en el docent i un enfocament centrat en l'alumnat que utilitza els principis i estratègies de l'aprenentatge actiu i cooperatiu per a involucrar l'alumnat en el procés d'aprenentatge. [...]
En este estudio, hemos abordado el concepto de participación en el aula y cómo se ve afectada por un enfoque centrado en el docente y un enfoque centrado en el alumnado que utiliza los principios y estrategias del aprendizaje activo y cooperativo para involucrar al alumnado en el proceso de aprendizaje. [...]
Dans cet article, nous avons abordé le concept de participation en classe et comment elle est affecté par une approche centrée sur l'enseignant (TC) et une approche centrée sur l'apprenant (LC) qui utilise les principes et les stratégies d'apprentissage actif et d'apprentissage coopératif pour engager les élèves dans le processus d'apprentissage. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1007
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 3 (2022) , p. e1007 (Articles)  
2.
11 p, 531.1 KB Profesionales del futuro : la formación por competencias a través de la co-presentación / Graell Martín, Mariona (Universitat Internacional de Catalunya)
Este artículo presenta una experiencia práctica que permite desarrollar distintas competencias de la asignatura de aprendizaje de las lenguas y lectoescritura III en una sola actividad. En la Universidad Internacional de Catalunya la co-presentación propone a los estudiantes unificar distintos saberes para dar respuesta a un reto específico de materia: presentando, analizando y evaluando un trabajo elaborado por otro equipo de estudiantes. [...]
This article presents a practical experience that allows to develop different competences of the language learning and literacy III subject in a single activity. At the Universitat International de Catalunya, the co-presentation proposes students to unify different knowledge to respond to a specific subject matter challenge: presenting, analyzing and evaluating a work prepared by another team of students. [...]
Aquest article presenta una experiència pràctica que permet desenvolupar diferents competències de l'assignatura d'aprenentatge de les llengües i lectoescriptura III en una sola activitat. A la Universitat Internacional de Catalunya la co-presentació proposa als estudiants unificar diferents sabers per donar resposta a un repte específic de matèria: presentant, analitzant i avaluant un treball elaborat per un altre equip d'estudiants. [...]

2020 - 10.5565/rev/clil.39
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 3 Núm. 1 (2020) , p. 45-55 (Innovation & Knowledge Transfer)  
3.
20 p, 1.7 MB Estudi dels requisits indispensables pel bon funcionament del treball en grup a la universitat / Masjuan, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Elias, Marina (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia)
En el present article es procedeix a una revisió de diferents elements relacionats amb el treball en grup que aconsegueixen que aquesta metodologia sigui beneficiosa per l'aprenentatge dels estudiants universitaris. [...]
2017 - 10.1344/TE2017.53.11
Temps d'educació, Núm. 53 (2017) , p. 163-182  
4.
9 p, 997.8 KB Los estudiantes de intercambio y el control del problema de polizones en los equipos de trabajo / Nicolini, Rosella (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Roig Sabaté, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
This study discusses a teaching experience that has been taking place at the School of Economics and Business at Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) since the academic year 2012-2013. We implement a self-evaluation mechanism: students working on group projects are required to deliver a joint declaration in which they asses their individual participation in the accomplishment of the joint task. [...]
La experiencia docente descrita en este estudio se viene llevando a cabo desde el curso académico 2012-2013 en la Facultat d' Economía i Empresa (FEiE) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
L'experiència docent presentada en aquest estudi es porta realitzant des de el curs acadèmic 2012-2013 a la Facultat d'Economia i Empresa (FEiE) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). S'ha implementat un mecanisme d'autoavaluació per part dels estudiants quan duen a terme treballs en grup: es demana als estudiants la tramesa d'una declaració conjunta on s'indica la participació individual a la realització del treball de grup. [...]

2016 - 10.7203/attic.17.8195
@tic. revista d'innovació educativa, Vol. 17 (2016) , p. 1-9  
5.
3 p, 122.9 KB Seminarios didácticos y círculos curriculares / Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este instituto se aprovechan las reuniones del profesorado para aplicar dos dinámicas de formación entre iguales. Son los propios docentes quienes, en los seminarios didácticos, presentan prácticas innovadoras y, en los círculos curriculares, buscan puntos de conexión para emprender proyectos interdisciplinares. [...]
2013
Cuadernos de pedagogía, Vol. 431 (2013) , p. 35-38  
6.
5 p, 523.4 KB Lo que no sabemos y lo que ya hacemos / Armengou, Maria Elena (Col·legi L'Estel (Granollers, Catalunya)) ; Castillo, Josep (Col·legi Escola Pia de Granollers) ; Balcells, David Donat (SES Parets del Vallès II) ; Martí Oller, Leoncia (Col·legi L'Estel (Granollers)) ; Mediavilla Díez, Urbano-José (INS La Roca del Vallès) ; Pano Ferrer, Olag (INS La Roca del Vallès) ; Sanz Silvestre, Jordi (SES Parets del Vallès II) ; Vázquez Álvarez, Marta (Col·legi Nostra Senyora de Montserrat (Parets del Vallès)) ; Casas Sánchez, Azahara (INS Marta Mata de Montornès del Vallès) ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo se narra el enfoque y desarrollo de un taller de formación de profesorado entre iguales alrededor de la evaluación y trabajo por competencias básicas. Los participantes, de siete centros educativos parten del análisis de sus propias actividades de evaluación previas para descubrir qué convierte a una evaluación en competencial y cómo transformar la práctica didáctica en las aulas. [...]
2015
Cuadernos de pedagogía, Vol. 461 (2015) , p. 34-39  
7.
3 p, 23.7 KB Técnicas de imprensión en la escuela / Vilaplana, E., (Enric) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Se explican las incidencias pedagógicas y organizativas del uso de diversas técnicas de impresión. Las técnicas de impresión se convierten en un medio idóneo para divulgar el pensamiento y el trabajo del niño. [...]
1982
Cuadernos de pedagogía, Núm. 85 (Enero 1982)  
8.
3 p, 178.7 KB Contenidos y formación del profesorado. La Historia a debate / Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
A pesar de haber levantado mucha polvareda, la discusión sobre la enseñanza de la Historia de los últimos meses no ha profundizado en los problemas reales de esta disciplina. El autor, en nombre de la Asociación Universitaria del Profesorado de Didáctica de las Ciencias Sociales, propone algunas medidas para reconducir el debate: tomar como punto de partida el resultado de investigaciones educativas fundamentadas y promover una reforma imaginativa de la formación inicial del profesorado.
1998
Cuadernos de pedagogía, Num. 268 (1998) , p. 82-84  
9.
3 p, 892.2 KB Cooperar para triunfar / Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
2001
Cuadernos de pedagogía, Num. 298 (2001) , p. 73-75  
10.
4 p, 71.7 KB Promover la inclusión educativa / Duran Gisbert, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Echeita Sarrionandia, Gerardo ; Giné, Climent ; López, Ana Luisa ; Miquel, Ester ; Sandoval, Marta
Algunos centros que deciden emprender un proceso de cambio hacia la educación inclusiva se encuentran con algunas dificultades y la falta de guía para llevarlo a cabo. Este artículo nos aproxima a un conjunto de materiales prácticos y adaptables, expresamente diseñados para apoyar a las comunidades educativas.
2003
Cuadernos de pedagogía, Num. 325 (2003) , p. 36-39  

Articles : 21 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
18 p, 598.9 KB El treball en grup com a mètode docent / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Elias, Marina (Universitat de Barcelona) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que diverses titulacions han adoptat diferents graus i versions del treball de grup, des de fa algun temps, sembla clar que la modificació dels mètodes docents associada a Bolonya n'ha estès la seva consideració com a competència a assolir, el seu ús i la seva pràctica a gairebé tots els àmbits de docència universitària. [...]
The teaching and learning Bologna's reform has promoted the use of the working group as a teaching methodology. However, we must consider that different degrees and faculties have implemented diverse versions of this way of organising the learning experience. [...]

2010
CIDUI : Nuevos espacios de calidad en la Educación Superior. un análisis comparado y de tendencias. Barcelona, Catalunya, : 2010  

Books and collections 4 records found  
1.
18 p, 184.5 KB Infraestructura tecnològica i sistemes d'informació [Informe de la Societat de la Informació 2010] / Universitat Autònoma de Barcelona
Aquest document descriu, de forma resumida, les actuacions realitzades durant els anys 2009 i 2010 dins l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC), i planteja les principals fites que constituiran el pla d'actuació per l'any 2011 orientat a l'evolució i optimització dels sistemes d'informació i la infraestructura tecnològica de la UAB, així com altres aspectes de caràcter organitzatiu i estratègic.
2010  
2.
14 p, 178.0 KB Infraestructura tecnològica i sistemes d'informació [Informe de la Societat de la Informació 2011] / Universitat Autònoma de Barcelona
Tenint en compte les actuacions i accions planificades i desenvolupades des del Comissionat de la Societat de la Informació i descrites a l'informe de desembre 2010 a l'Informe Societat de la Informació i a l'informe d'administració electrònica es presenta el següent resum que conté les actuacions realitzades durant l'any 2011 dins l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC), i planteja les principals fites que constituiran el pla d'actuació per l'any 2012 orientat a l'evolució i optimització dels sistemes d'informació i la infraestructura tecnològica de la UAB, així com altres aspectes de caràcter organitzatiu i estratègic. [...]
2011  
3.
93 p, 3.4 MB L'estudiantat des d'una perspectiva integral. Una proposta de formació per a desenvolupar un projecte de tutories entre iguals a la Universitat / Chancel Valente, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Jordana Santiago, Mirentxu (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Els canvis que implica l'adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior ens ofereixen la possibilitat d'enriquir la nostra tasca i de reflexionar al voltant de les demandes dels i les estudiants que han gaudit i gaudeixen, durant aquests anys, dels diferents serveis d'assessorament psicopedagògic que ofereix la UAP. [...]
Bellaterra Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2011 (Reculls)  
4.
168 p, 1.3 MB La tutoria entre iguals en el marc de l'EEES: cinc anys de funcionament del Programa d'Assessors d'Estudiants a la UAB / Chancel Valente, Gabriel ; Jordana Santiago, Mirentxu ; Pericon Ramon, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
El Programa d'Assessors d'Estudiants (PAE), es va implementar a la UAB el curs 2002/2003. Des del seu inici s'ha buscat una relació propera, directa i d'interacció entre els estudiants que hi participen. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (Reculls)  

Research literature 16 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
61 p, 1.1 MB Co-learning : the effect of group size on the effectiveness and benefits of group work / Caparrós Rodríguez, Rosalia ; Dooly Owenby, Melinda, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
While there is a large body of research which supports the notion that group work facilitates language development, less research exists on the possible hampering effect that group work size might have on student learning. [...]
Tot i haver un ampli ventall de recerca que dona suport a la noció que el treball en grup facilita l'aprenentatge de llengües, hi ha menys recerca sobre el possible efecte advers que el nombre d'integrants d'un grup de treball pot suposar per a la formació de l'alumne. [...]
Si bien existe una gran cantidad de investigaciones que respaldan la noción que el trabajo en grupo facilita el desarrollo del lenguaje, existen menos evidencias científicas sobre el posible efecto obstaculizador que el tamaño del grupo de trabajo puede suponer para el aprendizaje de los alumnos. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]  
2.
52 p, 1.4 MB Coteaching in Foreign Language Education (FLE) Contexts : a narrative of a coteaching experience / Terès Arcarons, Clara ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This thesis aims to narrate a coteaching experience in real context during an internship period in a Catalan high-school. This narration exposes how the interns implemented a predesigned TeachingUnit in a ninth-grade classroom as well as its challenges and opportunities encountered in this implementation. [...]
Aquesta tesi té com a objectiu narrar una experiència de codocència viscuda en un context real durant el període de pràctiques en un institut Català. La narració exposa com les estudiants de pràctiques van implementar una unitat didàctica prèviament dissenyada en una classe de quart d'ESO, alhora que mostra els reptes i oportunitats que se'n van derivar. [...]

juny 2020  
3.
33 p, 485.6 KB Time for change : technological and soft skills in the EFL class / Miras Lima, Alba ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This master's dissertation analyses the ways in which tasks carried out during an international telecollaborative project helped students develop and improve their competencies in English as a Foreign Language as well as their competencies in technological and "soft" skills. [...]
Este trabajo de fin de máster analiza de qué manera las actividades realizadas durante un proyecto telecolaborativo internacional ayudaron a que los alumnos desarrollaran competencias en inglés como lengua extranjera, habilidades tecnológicas y habilidades blandas. [...]

Juny 2020  
4.
37 p, 5.1 MB Epistemics in students' interactions in a collaborative context : a case study / Diez Alonso, Alejandra ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This master's dissertation examines the interaction between four Spanish students during an online conversation with three Swedish teenagers as part of a project in their EFL class. Focusing on the students' participation and what they say from a conversation and interaction analysis perspective, this paper aims to examine the interactants' roles when working collectively in their English class and to observe the epistemic stance and status of the different participants. [...]
Aquest treball de fi de màster examina les interaccions entre quatre estudiants espanyols durant una conversa en línia amb tres estudiants suecs com a part d'un projecte durant la seva classe d'anglès. [...]

Juny 2020  
5.
49 p, 5.6 MB How can familiarization with task structure and expectation influence the willingness to communicate (WTC) in L2 in students of 4th of ESO during the task of mock job interviews with their classmates? / Chávez Pozo, Josselyn ; Simon Auberach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This research paper aims to help SLA students enhance their willingness to communicate (WTC), and in order to achieve so, it suggests a change of the teacher's focus. According to the theoretical framework on second language acquisition (SLA) once the student becomes aware of which situational learning technique is better for them, they use this information to ameliorate their communication skills in the L2, and how their teachers react to their progressive learning can have a big influence on their WTC. [...]
Esta investigación tiene como objetivo ayudar a los estudiantes de L2 a incrementar su voluntad de comunicación y que el enfoque de el/la maestro/a cambie para poder conseguirlo. Basándose en el marco teórico de adquisición de una segunda lengua (SLA) una vez los estudiantes qué técnicas de aprendizaje situacional benefician su comprensión de la lengua meta usan esta información para mejorar su destreza comunicativa en la L2, y la reacción que tengan sus maestros/as a su aprendizaje progresivo puede tener una gran influencia su voluntad de comunicación (WTC). [...]

Juny 2020  
6.
74 p, 2.2 MB Improving 7th grade students' collaborative skills : exploratory talk in the EFL Classroom / Castillo Rebollo, Lidia ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This paper provides an innovation project which aim is to improve 7th grade students' collaborative skills in the EFL classroom. A wide range of materials and tools have been designed in order to develop learners' interactional abilities when discussing and working in small groups. [...]
El present treball ofereix un projecte d'innovació amb l'objectiu de millorar les habilitats col·laboratives dels estudiants de primer d'ESO a la classe d'anglès com a llengua estrangera. S'ha dissenyat una varietat d'activitats i eines per desenvolupar les capacitats interactives dels estudiants durant els debats i el treball en petits grups. [...]

Juny 2020  
7.
108 p, 8.0 MB Developing Classroom Interactional Competence (CIC) : an innovation project to promote group-work and whole class interactional skills in Grade 11 EFL students / Ortiz Carrillo, Irene ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The objective of this master's dissertation is to present an innovation project in order to develop Classroom Interactional Competence (CIC) in Grade 11 EFL students. According to the students' needs and a literature review based on Classroom Interactional Competence (CIC) models, an action plan to promote CIC has been designed. [...]
Aquest treball de màster té com a objectiu presentar un projecte d'innovació per a desenvolupar la Competència Interactiva Escolar (CIE) dintre de l'aula d'anglès de primer de batxillerat. A partir de les necessitats de l'alumnat i d'una anàlisi literària basada en models de la Competència Interactiva Escolar (CIE), s'ha dissenyat un pla d'acció que promou la CIE. [...]

Juny 2020  
8.
54 p, 1.4 MB A Zombie Apocalypse : developmental stages in L2 learners' interactional skills when working in small groups / Cervera Rovira, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper focuses on learners' talk while doing group work in grade 8 of secondary education in Catalonia. It aims to gain understanding of the interactional strategies deployed by the students as they try to reach an agreement. [...]
Aquest treball es centra en la parla dels estudiants de segon d'ESO a Catalunya mentre duen a terme el treball en grup. L'article intenta entendre millor les estratègies interaccionals utilitzades pels estudiants mentre intenten arribar a un acord. [...]

2020  
9.
61 p, 1.9 MB En grup o en equip?. L'escriptura cooperativa a l'aula / González Rof, Maria Teresa ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el procés d'escriptura cooperativa d'una llegenda urbana que van fer els estudiants de 2n d'ESO, per tal d'establir quin grau de treball cooperatiu hi va haver. L'objectiu és, un cop analitzades i interpretades les dades obtingudes del procés, i amb les aportacions teòriques més rellevants en l'àmbit de l'aprenentatge cooperatiu com a base, establir millores en la posada en pràctica de l'activitat per augmentar-ne el grau de cooperació entre els estudiants.
2019  
10.
52 p, 1004.8 KB Com optimitzar el treball col·laboratiu en un entorn d'aprenentatge per projectes / Blasco Paino, Natalia ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el grau de treball col·laboratiu que va tenir lloc durant una seqüència didàctica a uns alumnes de segon d'ESO que consistia en la creació i redacció en grup d'un text narratiu seguint la tipologia de la llegenda urbana. [...]
2019  

Research literature : 16 records found   1 - 10next  jump to record:
Learning materials 8 records found  
1.
17 p, 1.3 MB 14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals / Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Arnau-Sabatés, Laura ; Castro Ceacero, Diego ; Duran-Bellonch, Mar ; Mercader, Cristina ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
1 p, 2.7 MB Biblioteca Universitària de Sabadell. Sales de treball en grup / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell
Infografia que explica les condicions d'ús de les sales de treball en grup de la Biblioteca Universitària de Sabadell.
2022 (Serveis) (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca Universitària de Sabadell)  
3.
1667x4576, 2.0 MB Resultats de l'enquesta «Reserva sales de treball a la BCT» / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Enquesta realitzada durant el mes de febrer del 2018 als usuaris de les sales de treball en grup de la BCT per conèixer la seva opinió sobre el servei.
2018 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Ciència i Tecnologia)  
4.
2 p, 505.0 KB Biblioteca de Ciència i Tecnologia, com reservar les sales de treball / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia per conèixer com fer reserves de les sales de treball en grup de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia a través del Catàleg UAB.
2020 (Serveis) (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Ciència i Tecnologia)  
5.
1 p, 284.7 KB Biblioteca de Ciència i Tecnologia, guia d'ús de les sales de treball en grup / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia d'ús de les sales de treball en grup: horaris, tipologia de sales i normes de funcionament.
2018 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Ciència i Tecnologia)  
6.
1 p, 134.0 KB Condicions generals d'ús i de préstec de les sales de treball en grup i cabines de les biblioteques de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Condicions generals d'ús i préstec de les sales de treball en grup i cabines.
2024 (Serveis)  
7.
1 p, 128.9 KB Biblioteca de Veterinària, normes d'ús de les sales de treball en grup / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Normativa d'ús de les sales de treball en grup: número i tipologia de sales, i normes de funcionament.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Veterinària)  
8.
2 p, 247.8 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. Normes d'ús de les cabines i sales de treball / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Normativa d'ús de les cabines i sales de treball: número i tipologia de cabines, horari, accés, i condicions d'ús.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.